Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 7022 (Gredelj)

Recommended Posts

... ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? :ljut4

To bi trebao biti najmanji problem. Ulje se, pretpostavljam, neće tankati na II. peronu 1. kolosjeku pred polazak iz kantice INA SAE-65 od 1 litre. Ti se zahvati rade u remizi koja će pretpostavljam biti opremljena odgovarajućim crijevima i pumpama.

 

Tu si u pravu samo jedna zgodna stvar s obzirom da su vlakovi od HŽ PP ti objekti će se tek morati sagraditi jer ne vjerujem da će se vlakovi držati u prostorima vuče vlakova! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tu si u pravu samo jedna zgodna stvar s obzirom da su vlakovi od HŽ PP ti objekti će se tek morati sagraditi jer ne vjerujem da će se vlakovi držati u prostorima vuče vlakova! :ljut4

 

Znaći opet OOUR-izacija, samo da bi direktori zadržali stolice a kao fol unapređenje života. Već proživljeno :wink:


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motor na krovu vlaka.

Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?

 

Kassel -> tramtrain, ne samo motor na krovu, već i pantograf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to isto nije baš nejdraže rješenje, motor na krov, ali ako može kod autobusa bit stavljen u stranu možda ni ovo ni loša ideja.

Meni se čini da mi u hrvatskoj težimo nekim nelogičnostima, zašto novi regionalni vlak mora bit 100% niskopodan, zašto nebi bi A i C modul visokopodni, a B modul niskopodni. A i današnji motori kad se stave u ležeči ili kosi položaj nisu visoki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

počinje se sa prešanjem panela od aluminija i prešane plastike u panele veličine 280 x 180 i dnevno če se irađivato 8 komad u 1 danu a spajti če se vezom zvani Lastin rep za pod i za plafon jedino je ralika u debljini

pod-25 mm

plafon -15 mm

obloge -10 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .

 

Već su ga napravili i pokrenuli na stolu... :roll:


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

A- modul u komori i stavlja se izolacija il iti Pur pjena i da se ne zaboravi radit če se Hibrid prototip to jest i EMV i DMV u jednome By Gredelj

Share this post


Link to post
Share on other sites
A- modul u komori i stavlja se izolacija il iti Pur pjena i da se ne zaboravi radit če se Hibrid prototip to jest i EMV i DMV u jednome By Gredelj

Dobro bi došao i kotao s malim parostrojem (just to be on the safe side... :shock: )


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni to isto nije baš nejdraže rješenje, motor na krov, ali ako može kod autobusa bit stavljen u stranu možda ni ovo ni loša ideja.

Meni se čini da mi u hrvatskoj težimo nekim nelogičnostima, zašto novi regionalni vlak mora bit 100% niskopodan, zašto nebi bi A i C modul visokopodni, a B modul niskopodni. A i današnji motori kad se stave u ležeči ili kosi položaj nisu visoki.

 

Neznam čemu tolika dilema oko motora na krovu? idite malo izvan hrvatske pa kad vidite recimo RENFE 599, ili recimo neke Njemačke Dmu-ove, tipa od NordWestBahna... nemam daljnih komentara oko te dileme...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma trebalo bi ga malo podijelit´i na čelnim dijelovima špica sanduka :?: , pa se razlegnu eventualno sumnje :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na A-1 montrana kupola upravljačnice i vratio se sa stavljanja izolacije sljedeči je A-2 pa b dok je na A-2 vareni nosči opreme na krovu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

O da izvđeni dodaci za kanlice za struju to jest letva 3 puta 2 cm tamn za kanalice dok se A-2 priprema za odlazak za stavljanje izolacoije i na krovu su zavareni nosači krovne opreme za sve

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eh da su komsije to prije znali, ma kakav Metrovagonas.

 

Sorry :D

 

Šta fali Metrovagonmašu? :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eh da su komsije to prije znali, ma kakav Metrovagonas.

 

Sorry :D

Šta fali Metrovagonmašu? :kul

Ništa, samo nije naš VidBudale.gif

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eh da su komsije to prije znali, ma kakav Metrovagonas.

 

Sorry :D

 

 

To sa pričom o slovu "U" prilikom pokušaja modernizacije BG tramvaja su izmislili novinari iz "žute štampe" i ostali lezilebovići... Ne znam dokle će se više ta dezinformativna priča pričati... :kul Do sad smo već 100 puta pisali zašto Končar nije dobio tender,pa da se ne ponavljamo.

 

Uslovi na tenderu za elektromotorne i dizelmotorne garniture su bili jasni:ŽS je tražio PROVERENOG RADNOG KONJA a NE neispitan prototip.Nama sa druge obale Dunava ne treba šminka i plastika,ovde treba nešto iskovano i izdeljano što može da saobraća po lošim sporednim prugama,a Metrovagonmašov motornjak je baš to što se tražilo i KONAČNO je ŽS krenula u nabavku takvih vozila. Za elektromotorne garniture je još uvek nepoznanica šta i kako i od koga će se nabavljati. Ali prototip NEĆE sigurno biti u igri.

 

NHF,ali siromašna železnička uprava kao što je ŽS ne može sebi da dozvoljava luksuz da kupuje neproverene,neispitane garniture,a k tom još i prototip.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh moj dragi hadzibane, kako izgelada jos niste culi za HUMOR, IRONIJU itd...

Ako to nekuzite, evo ISPRICAVAM SE, nazalost pripadam sredini koja voli zajebanciju.

 

Oko tendera necemo, iskreno sumljam da ste bili involvirani u taj proces odluke i ponude. To sto se pricalo i pisalo 100 puta je naravno sve iz prve ruke :D

 

Kao one famozne izjave o EMV kojeg niti HZ zeli a kamoli ZBIH itd.. sreca da je Internet pun znanja i tzv. istine.

Tu ne mislim na Vas :kul

 

Iskreno nisam zano da je tako ozbiljna situacija u Srbiji, da na zafrkanciju stoji progon

:--)

 

pozdrav veselog drustva :D kad tonemo, uvijek sa osmjiehom u licu!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eh moj dragi hadzibane, kako izgelada jos niste culi za HUMOR, IRONIJU itd...

Ako to nekuzite, evo ISPRICAVAM SE, nazalost pripadam sredini koja voli zajebanciju.

 

Oko tendera necemo, iskreno sumljam da ste bili involvirani u taj proces odluke i ponude. To sto se pricalo i pisalo 100 puta je naravno sve iz prve ruke :lol:

 

Kao one famozne izjave o EMV kojeg niti HZ zeli a kamoli ZBIH itd.. sreca da je Internet pun znanja i tzv. istine.

Tu ne mislim na Vas :)

 

Iskreno nisam zano da je tako ozbiljna situacija u Srbiji, da na zafrkanciju stoji progon

:lol:

 

pozdrav veselog drustva :D kad tonemo, uvijek sa osmjiehom u licu!!

 

 

 

Haha...GREŠKA...Ja sam jedan od onih koji ironiju,zajebanciju i sličan vid mentalne higijene upražnjava SVAKODNEVNO! :D Znaju to mnogi ljudi na našem cenjenom Forumu.Nekad se i zaletim,pa budem malo "degutantan" po smislu humora,kako bi rekli dežurni purity control - ci na Forumu.

 

Ne trebaš mi persirati/ne trebate mi persirati/. Svi smo ovde pod istim railfun nebom.

 

A što se tiče tendera...Pa...Nisam sigurno bio prva ruka u prvom mešanju,ali sam pod refom pogledao i video dokumentaciju,tako da ne pišem bezveze. :?: I naravno...Nisam bio u toj priči oko ponude i nabavke - jedino sam imao tu "čast" da pročitam nešto od tih dokumenata. To,ipak,još uvek nije vojna tajna pa da se ne može saznati sadržaj teksta.

 

I veruj mi; U Srbiji nikad nije postojao "progon" za zajebanciju. Barem smo po tom poznati...Slovenci prave nameštaj i belu tehniku ,Hrvati lokomotive,a Srbi - pi.darije...

 

Pozdrav iz hladnog Sombora!

 

 

Izvinjavam se Administraciji za OT!!!


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Slovenci prave nameštaj i belu tehniku ,Hrvati lokomotive,a Srbi - pi.darije.."

 

:) :?: :lol:

 

Ma to je nekad bilo danas je glavni proizvod kod nas (period 09/10) pi.darije..

 

Sorry to je zadnji moj off :lol:

 

Kad ce biti prezentacija DMV, 2010 ili 2011?

 

 

Pozdrav iz zemlje bez ikakvi problema, sto se tice elite!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dok se vi zajebavat sa deiznformacijama evo svježe danas saznato vlak od strane Gredelja mora biti završen do Badnjaka ove godine a za prezentaciju neznam kad če biti još .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dok se vi zajebavat sa deiznformacijama ...

To je i jedino moguće - s informacijama, naime, nema zayebancije... :lol:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...