Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 7022 (Gredelj)

Recommended Posts

počelo postavljane cjevi za kočioni sistem samo po nacrtima ovaj vlak je 50 % če imati više cjevi i svih ostalih zračnih uređaja nego onaj 1 i trenutno se to radi na A-1 modulu dok je A-2 u komori ,a B modul je na kompletno prešprcavanju protiv korozije .

Share this post


Link to post
Share on other sites
TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :(

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :D

FAP je bio Saurerova licenca...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
TŽV "Gredelj" upravo gradi niskopodni dizel-električni vlak za koji je odabran 12-cilindrični dizelski motor tvrtke MAN tip 2842 LE 622 snage 588kW kod 1800 o/min...

Eto, na što smo spali kad je krepao FAP :mrgreen:

Nije FAP nego FAMOS, to su bili dobri motori ali i MAN je zvijer :twisted:

FAP je bio Saurerova licenca...

Da on nije krivo rekao ovaj agregat inače pokreče MAN TGX i TGS kamione i riječ je o Euro 6 motorima a točnije riječ je o V8 dizelskom motoru sa direktinm ubruzgavanjem i sa turbinom koja je elektronički kontrolirana od glavnog računala a pošto je riječ o vlaku od 4 modula ja bi reko da če na A-1 iči 1 ovaj agregat a na A-2 , 2 agregat tako da če vlak imati 1244 Ks za čitav vlak .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da on nije krivo rekao ovaj agregat inače pokreče MAN TGX i TGS kamione i riječ je o Euro 6 motorima a točnije riječ je o V8 dizelskom motoru sa direktinm ubruzgavanjem i sa turbinom koja je elektronički kontrolirana od glavnog računala a pošto je riječ o vlaku od 4 modula ja bi reko da če na A-1 iči 1 ovaj agregat a na A-2 , 2 agregat tako da če vlak imati 1244 Ks za čitav vlak .

 

:mrgreen: ??? 12 cilindara pa odjednom V8, sad 4 modula maloprije je bilo 3...a da se lagano pričeka da vlak bude gotov pa da onda krenu informacije? ja sam se već potpuno pogubio :twisted:


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo vidim da se tu puno toga može pokvariti. Na "Srebrnoj strijeli" nije bilo takvih problema, jel' tako, Silver?


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...

Kod V8 malo teže osim ako ne paze sa turbinom ona voli otiči ako se motor hladan tjera u visoke okretaje te tak odolazi od pregrijavanja lopatica turbine i na kraju sa totalnim raspadom turbine .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dali pratiš išta kamionske agregate koji se ugrađuju želejznička vozila ovaj agregat je od MAN TGX 2009 godine inače V8 dizel se u ugrađuje u srednje teška vozila a V12 u jako teška vozila tipa budožer ili damper a može i u lokomotivu tek tolko da se ne kaže da ne pratim svjetske agregate .

Uopće ne pratim. Samo želim reći da što je stvar tehnološki kompleksnija, ima više šansi da se nešto pokvari...

Kod V8 malo teže osim ako ne paze sa turbinom ona voli otiči ako se motor hladan tjera u visoke okretaje te tak odolazi od pregrijavanja lopatica turbine i na kraju sa totalnim raspadom turbine .

Eto, što sam rekao... Đe'š ljepše!


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo to ljepo ili ne, nelogično i pomalo ludo bi mi bilo da se ugrađuju u Nove motornjake motori koncepcije stare 30 godina. Pa koliko se ovi novi kvarili ili ne. Samo neka on sa bilo kojim motorom (MAN, FAMOS, MERCEDES ili bilo koji ostali) počne prašit prugama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i karakteristika motora. Hvala anonimnom informatoru :mrgreen:

 

Proizvođač dizel-motora: MAN Njemačka

Tip: D2842 LE 622

Izvedba: 4-taktni sa prednabijanjem

Broj cilindara / raspored cilindara: 12 / V 90ş

Promjer cilindra, mm: 128

Hod klipa, mm: 142

Broj okretaja praznog hoda, o/min: 600

Maksimalni broj okretaja, o/min: 2100

Max. okretni moment, Nm: 3350

Broj okretaja pri max. momentu, o/min: 1350

Snaga prema UIC 623-2 (kW): 588 kod 1800 o/min

Masa (suhi motor): 1480 kg

Emisija ispušnih plinova prema: Stage III A EU 2004/26

Certifikat prema normi: UIC 623

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :D

 

DSC05542.jpg

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja samo vidim da se tu puno toga može pokvariti. Na "Srebrnoj strijeli" nije bilo takvih problema, jel' tako, Silver?

 

Tako je!


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :D

pozdrav

toma

 

Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo i fotke motora kakav ce koristiti Gredelj za DMU... I opet, hvala anonimnim informatorima! :mrgreen:

pozdrav

toma

 

Prema ovoj fotografiji može se smatrati da su dotićni motor Kinezi već kopirali .

 

U glavi su mi slike kako "the Kinez" trči natrag u hotel, pretpostavimo da je Sheraton ili Radisson SAS, spaja se na skype i gazdi šalje slike i opisuje mu kako šta treba raditi 8)


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motor na krovu vlaka.

Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?

 

Ja znam samo jedan takav primjer - DB VT 618. Vlak je projektirao Alstom, a proizveo Fahrzeugtechnik Dessau. Diesel motor, generator i spremnici goriva su na krovu. Postoji samo prototip, i u seriji takvog rjesenja nije bilo.

 

Fotografije:

http://www.railfaneurope.net/pix/de/diesel/dmu/618/pix.html

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije li to malo neugodan raspored masa s takvom težinom na krovu? O strukturnom opterećenju da ne govorim...


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije li to malo neugodan raspored masa s takvom težinom na krovu? O strukturnom opterećenju da ne govorim...

Sanduci su ispitivani kao da će vlak biti EMV, sa transformatorom na krovu, a vjeruj mi transformator nije ništa lakši od DM+generatora i rezervoara. Dakle ne bi trebalo biti problema sa rasporedom masa i strukturom vagona.

Meni je više interesantno što će svaki od 3 vagona imati po jedno pogonsko i jedno slobodno postolje (Bo'2' 2'Bo' 2'Bo') a to znači 6 vučnih motora ukupno na DMV-u.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Motor na krovu vlaka.

Dali se takvo riješenje već negdje u svijetu primjenivalao?

 

Po meni je to malo besmisleno, jer recimo kada trebaš ići u pregled motora što je obavezna stvar prije nego ideš na put, moraš si uzeti ljestve pa se penješ na krov, ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
... ili ako trebaš tankat ulje, mehaničari također moraju imaju ljestve, ili će postojati neki drugačiji sistem nekih pumpi?? 8)

To bi trebao biti najmanji problem. Ulje se, pretpostavljam, neće tankati na II. peronu 1. kolosjeku pred polazak iz kantice INA SAE-65 od 1 litre. Ti se zahvati rade u remizi koja će pretpostavljam biti opremljena odgovarajućim crijevima i pumpama.


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...