Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP 7022 (Gredelj)

Recommended Posts

Dakle, nova tema za Gredeljev DMU....

Ovdje ne stojimo dobro sa informacijama, pa za pocetka, pitanja! :D

 

- koliko dijelni ce biti Gredeljev DMU (prica se trodijelni)?

- prijenos ce biti elektricni, to se zna (zato sam i pretpostavio seriju), ciji ce biti diesel motor i gdje smjesten (tj. da li ce vlak biti niskopodan), ciji ce biti vucni motori i pretvaraci?

- vmax, snaga, itd...?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada znam (dovoljno pouzdano) da i diesel motor ide na krov.

Da je trodjelni sam iznenađen. Probat ću i ostalo saznati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednji dio upravljačnice podsječa malo na maske Wolksvagen teretnih vozila :arrow:

A i malo je nezgrapan prozor upravljačnice, osobno mi to jako kvari dojam dizajna kod vlaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da ce kopirati dizajn Soma, ali ovo mi je malo bezveze. Cemu nekakva resetka na nosu izmedju svjetala, kao na automobilima? Ipak je moglo malo modernije. Sto se toga tice, Koncar je ipak ispred Gredelja (NHF gredeljevci)


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije kopija nego su oba vlaka bazirana na istome kosturu a što se toga tiče Gredelj je 1 naprvio svoj kostur ,znači vlakovi su na istu šablonu ukratko da se više ne prepucvamo na relaciji Gredelj -Končar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije kopija nego su oba vlaka bazirana na istome kosturu a što se toga tiče Gredelj je 1 naprvio svoj kostur ,znači vlakovi su na istu šablonu ukratko da se više ne prepucvamo na relaciji Gredelj -Končar .

 

Ovo nije tocno. Naime, prvi kostur (za ZFBH vlak) nije radio niti Koncar niti Gredelj, vec radionica u Cakovcu prema projektu Koncara. A prepucavanju nema mjesta, samo tocnim podacima. :kul

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro kolko poslje Gredelja je Končar po nihovim nacrtima napravljen kosturu Čakovcu a kad je Gredeljev bio gotov sva 3 djela .

Share this post


Link to post
Share on other sites
dobro kolko poslje Gredelja je Končar po nihovim nacrtima napravljen kosturu Čakovcu a kad je Gredeljev bio gotov sva 3 djela .

Drempa, nema veze tko je prije napravio kosture nego je bitno da Končarevi vagoni koriste Jacobs a vaši obična postolja i drugačije su koncepcije. Gredeljev DMV će se raditi po izmijenjenom projektu čime će se iskoristiti kosturi prvobitno projektirani za EMV.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za sada znam (dovoljno pouzdano) da i diesel motor ide na krov.

Da je trodjelni sam iznenađen. Probat ću i ostalo saznati...

 

Ima više na Gredeljovim stranicama-Promomatrijali gdje i to piše što si napisao

 

http://tzv-gredelj.biz.hr/download/DMV_novi%20vlak_A4.pdf

Hvala. Ne znam kako do sada nisam našao sve ove prezentacije, ili ih nije niti bilo donedavno... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to po istome projektu na istu foru radio na Končarevom i gledam ovoga več duže vrijeme nema puno nauke ista je priča sa svim kaj se ugrađuje u nutra od zraka pa na dalje i kao izolator rabi se identičan matrijal jedino kaj na ovee oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom .

Share this post


Link to post
Share on other sites
...aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm

 

Cekaj - Koncarev vlak je napravljen od nekakvog 'sendvic' materijala, a Gredeljev ce biti od celika? Pa koliko ce Gredeljev biti tezak...?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zakaj se stavlja tak debeli lim?

Ak oplata nije nosiva nema potrebe. Recimo na automobile se stavlja čelični lim debljine vec od 0,7 mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa zakaj se stavlja tak debeli lim?

Ak oplata nije nosiva nema potrebe. Recimo na automobile se stavlja čelični lim debljine vec od 0,7 mm.

na krov ide DM i ostala oprema.


i ja bum jednom željezničar ak Bog da....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na automobile se stavlja lim od 0.3 do 0.5 mm. Vlak ipak mora biti nešto čvršći.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom.

 

Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .

 

Daj se odlući više: da li je oplata čelična ili aluminijska-sendvić oplata :wink:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...oplata nije aluminiska nego od čeličnog lima debelog 2 mm u biti isto kao na tramvajima i na ovome če se ljepiti kao na končarevom.

 

Nije sndvič nego alumiska ploha u komadu dobivena od prozvođača i nema nikave obrade na njima samo prvo očisti pa se nanse prajmer pa ljepilo koje se koristi i na tramvajima i sve se stega da ga drže i tako mora odstajti bar 12 sati da stegne i to je to .

 

Daj se odlući više: da li je oplata čelična ili aluminijska-sendvić oplata :wink:

Končarev je od aluminija dok ovaj nije i od Končara je došao gotov na milimetar točan komad i prekriven sa folijom sa obje strane za zaštitu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majko moja... Pa više sam kužil i znal dok nisam ovu temu otvoril. Kao da je Sava i ovu temu zahvatila, sve zbrda zdola, malo ovak malo onak...

:prof

 

 

 

Apel jedan općenito upućen radi što bolje čitljivosti i razumjevanja dotične teme (pa i još nekih sličnog tipa):

Ako netko radi u Končaru ili Gredelju ili bilo gde drugde, to ne znači da je kompetentan za odgovaranje na svako tehničko pitanje. Pa nije moguće da svi sve znamo, tak da odgovaranje na svako pitanje nije pomoć i znanje, već po meni širenje dezinformacija, pametovanje i biti svakom loncu poklopac.


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

U novome DMV- se ide korak iznad u rabljenju matrijala za izolaciju ,podove ,plafone i ostale stvari koje čine interijer jer drvo kao matrijal se skroz izbacuje za razliku od konkurencije i ide se na na nove tehnologije tako da če btiti filsan a sve jedno če se moči gibati pod opterčenjem i pod neče biti od bosanke sa slojem gume u sebi nego sasvim nešto novo i drugačije .

i ak osve bude uredi isto če se raditi sa EMV-om .

Share this post


Link to post
Share on other sites
U novome DMV- se ide korak iznad u rabljenju matrijala za izolaciju ,podove ,plafone i ostale stvari koje čine interijer jer drvo kao matrijal se skroz izbacuje za razliku od konkurencije i ide se na na nove tehnologije tako da če btiti filsan a sve jedno če se moči gibati pod opterčenjem i pod neče biti od bosanke sa slojem gume u sebi nego sasvim nešto novo i drugačije .

i ak osve bude uredi isto če se raditi sa EMV-om .

 

Ma daj. A taj materijal je? Nano tehnologija? Zanimljive stvari si tu napisao, sad napisi do kraja.

Ako je taj materijal tajan, onda nisi ni trebao rec.

Reci da se ugradjuju nove tehnologije, to je tehnoloski napredak. Sad kupim novi leptop, za godinu dana ce izic novi,pa ce moj biti bezveze, nove tehnologije itd. Nije nista posebno. Svi to znaju.

 

Nemoj ovo shvatiti kao kritiku, jer nije. Imamo srecu da na forumu imamo covjeka koji je upucen u neke stvari kao ti.


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj je trjnije i poznavajuči ponašanje prema novome ovdje neče biti mjenjnje poda nakon 3 do 4 godine upotrebe nego nakon 10 ili 15 godina i znaš da u željezničkoj idustriji kao glavni matirijal rabi se aluminij,guma i plastika i nova metoda uptrebe ta 3 matrijala skupa kao 1 dio ili ti 1 cjelin dobiješ jako otporan matrijal na atmosferilije i habanje .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...