Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

To bi moglo značiti da je i moxa ap ugrađen unutra (ali i nemora nužno...)

budem otišao jedan dan (nedjelja najvjerojatnije) na vožnju vlakom pa ću skenirati mrežu :)

Većina niskopodnih (znam za regionalne jer svaki dan idem Kž-Kc) ima dva komada Moxa opreme: AP ruter i sa strane još i obični Ethernet ruter.

Dok je AP router zaštićen i postavljen, ovaj Ethernet router navodno nema nikakvu svrhu (budući da su username i password u defaultu; znači da svatko može upisat njegovu IP adresu i prtljat po njemu, makar ne može nikakvu glupost napravit koja bude Wi-Fi stavila van funkcije).

 

Kad su niskopodni tek počeli vozit na mojoj relaciji (prije je išla Brena i Aeelt, Bee ili Abee vagoni) znalo se desit da su neki vlakovi imali nezaštićene routere koji nisu bili postavljeni u par slučajevi (konekcija ide preko HSDPA+ kroz T-Comovu mrežu, budući da je njihov APN u postavkama routera).

 

AP router je Moxa OnCell G3151-HSPA, dok je Ethernet router Moxa AWK-3121-EU.

 

Oni vlakovi koji nemaju SSID u formatu tipa AP_6112_001-1 već samo MOXA, ti vlakovi ne mogu van na internet, budući da im HSDPA routeri nisu postavljeni te im je gateway onaj Ethernet router koji nema nikakvu svrhu.

 

Neki čak nemaju ni DHCP upaljen, pa se onda internet može dobiti tek dok se upiše statična IP adresa. Postavke su:

IP adresa: 192.168.127.1 - 192.168.127.252 (bilo koja od tih)

Subnet maska: 255.255.255.0

Moxa AP ima IP adresu 192.168.127.254 te je taj router gateway, dok je Moxa AWK serije na adresi 253.

 

TL;DR - Wi-Fi je u teškom problemu, kaj se tiče Končarevih niskopodnih

Share this post


Link to post
Share on other sites

U većini slučajeva kada se hoću u 6112 mobitelom spojiti na WiFi zaglavi na "Dohvaćanje IP adrese" i ne želi se spojiti. A ako se u rijetkim prilikama i spoji po otvaranju browsera ponekad izbacuje "ne može se spojiti na WiFi" i onda se treba opet spojiti, ponekad proradi, ponekad ne.

Baš ću jednom prilikom probati to sa statičkim IP-om.

 

Sve u svemu, bitno da se hvale tim WiFijem, a to što uglavnom ne radi koga briga. Bolje da to ni ne ugrađuju u ova 4 najavljena nova 7023, ma najbolje da to počupaju van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba imaju svrhu.

Moxa OnCell je HSDPA modem, a Moxa AWK je ruter sa APom.

Ovo što se događa da ne dodjeljuju adresu je pitanje koliko klijenata dopušta spojiti na sebe i/ili postavke DHCP servera.

Prosječan kućni ruter dopušta 16 wifi uređaja na sebe. Skinuo sam si dokumentaciju pa ću malo proučiti.

 

A to kaj kažeš da se ne može srušiti :mrgreen:

Idemo se provozati vlakom i mojim rootanim Androidom... :mrgreen:


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

EMV 6 112 - Regionalni (podserija 0xx)

001 - vozi (30.05.2018.)
002 - vozi (30.05.2018.)
003 - vozi (30.05.2018.)
004 - vozi (29.05.2018.)
005 - vozi (30.05.2018.)
006 - vozi (30.05.2018.)
007 - vozi (30.05.2018.)
008 - stoji (28.05.2018. Končar)
009 - vozi (30.05.2018.)
010 - vozi (30.05.2018.)
011- vozi (30.05.2018.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve više čijem priča žalbi na ovaj vlak, (a i ja imam primjedbe).

 

Ovaj gradski tramvaj bi trebao biti na relacijama isključivo do Dugog Sela. Uopće nije za vožnju na regionalnim relacijama. Totalna neudobnost i nekomfornost.

 

Sve više ljudi se žali na napadnu zvučnu najavu stajališta i kolodvora. Preglasnu najavu bi trebalo smanjiti ili skroz isključiti jer je nepotrebna ako ime službenih mjesta piše na displeju. Dupla najava za svako stajanje je nepotrebno i opet ponavljam, iritirajuće.

 

Kad već pričam o dispeju, mislim da bi više koristi od njega bilo da se gore vrti informacija o kašnjenju vlaka u minutama.

 

O bipkanju na vratima prilikom zatvaranja i otvaranja, kao i jačini rasvjete uopće neću komentirati.

 

Uglavnom, vlak je nekonforan na regionalnim relacijama!

 

Moram malo smanjiti tenzije, jer će je javiti zlobnici iz HŽPP-a da što bi mi putnici htjeli..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve više čijem priča žalbi na ovaj vlak, (a i ja imam primjedbe).

 

Ovaj gradski tramvaj bi trebao biti na relacijama isključivo do Dugog Sela. Uopće nije za vožnju na regionalnim relacijama. Totalna neudobnost i nekomfornost.

 

Sve više ljudi se žali na napadnu zvučnu najavu stajališta i kolodvora. Preglasnu najavu bi trebalo smanjiti ili skroz isključiti jer je nepotrebna ako ime službenih mjesta piše na displeju. Dupla najava za svako stajanje je nepotrebno i opet ponavljam, iritirajuće.

 

Kad već pričam o dispeju, mislim da bi više koristi od njega bilo da se gore vrti informacija o kašnjenju vlaka u minutama.

 

O bipkanju na vratima prilikom zatvaranja i otvaranja, kao i jačini rasvjete uopće neću komentirati.

 

Uglavnom, vlak je nekonforan na regionalnim relacijama!

 

Moram malo smanjiti tenzije, jer će je javiti zlobnici iz HŽPP-a da što bi mi putnici htjeli..

 

Sve što ti pišeš može se riješiti u dogovoru s vlasnikom vlaka.

 

A komfor vožnje ispituje se normama UIC 513 ili EN 12299.

 

Pročitaj norme pa onda piši o komforu.

 

Da, pazi što pišeš veliki brat sve vidi i čita :mudri


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se da je display slabo iskorišten, a dizajnom i zastarjeli. Osim brzine vlaka, kojojm se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama, nigdje se ne pojavljuje točno vrijeme, vanjska temperatura niti bilo kakve promotivne poruke kao što to ima ZET.

 

Pa do Dugog Sela prometuje podserija 100, ne smatram da je ovaj vlak neudoban. Do dva sata vožnje je dovoljan.

 

Glasovna najava, ne bih rekao da je nepotrebna jer onda možeš reći da je nepotrebna i dizalica za invalidska kolica kao i invalidski WC.

 

Ono što je možda najmanje potrebno je odjeljak prvog razreda jer ovaj vlak uopće ne vozi kao brzi ili IC, a i sama razlika između 1. I 2. Razreda je minorna.

Bolje bi bilo da su na tom mjestu osigurali kombinaciju sjedala na jednoj strani, a na drugoj nosače za bicikle. Jer ono gdje su sada predviđena mjesta za bicikle uz invalidski WC je jednostavno zagušenje transportnih puteva putnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si se preračunao sa ovim "Osim brzine vlaka, kojom se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama"

 

 

Kada bute više shvatili da PP nema apsolutno nikakve moći niti mogučnosti određivati brzinu na pruzi niti ju ima šanse renovirati, popravljati niti išta raditi s njom. PP je tu apsolutno nemoćan i on postupa onako kako naredi "veliki šef" INFA dok se oni ne poslože i ne probude imat cemo željeznice kakve imamo sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sve što ti pišeš može se riješiti u dogovoru s vlasnikom vlaka.

 

A komfor vožnje ispituje se normama UIC 513 ili EN 12299.

 

Pročitaj norme pa onda piši o komforu.

 

Da, pazi što pišeš veliki brat sve vidi i čita :mudri

 

Zato i pišem tu jer znam da tamo neki veliki brat to čita.. S vlasnikom vlaka ja kao putnik nemam, a niti ne želim imati ništa!

 

Ove oznake normi (mogu ih pročitati jer me baš zanima) su mi mrtvo slovo na papiru dok se ja ne osjećam udobno u vlaku.

 

Za usporedbu, bilo bi zanimljivo primijeniti te norme i za vagone s gošinim sjedalima pa da vidimo razliku...

 

U normi komfora sigurno ne piše da ti glasna najava MORA svaki puta GLASNO najaviti koje je stajalište i da je to sve u granicama dozvoljene buke.

 

Kaj je da je, najava je napadna i zaostala s onom prastarom melodijicom koja inače pripada kolodvorskom razglasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamo srece da su nam ovo jedine brige dok putujemo vlakom... Da su brzine na pruzi pristojne, da je vozni red slozen kako spada, da nema kasnjenja i da imamo vise od 2-3 vlaka dnevno na daljinskim linijama, ove ostale stvari me ne bi ni najmanje dirale.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bl vagoni su 5x prostraniji i udobniji od niskopodnog, kad mogu do Varaždina birat 3 sata na 3012 (stari Bl-ovi) i 2 sata niskopodnog na 790, biram 3012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si se preračunao sa ovim "Osim brzine vlaka, kojom se PP baš i ne može pohvaliti osim na nekim dionicama"

 

 

Kada bute više shvatili da PP nema apsolutno nikakve moći niti mogučnosti određivati brzinu na pruzi niti ju ima šanse renovirati, popravljati niti išta raditi s njom. PP je tu apsolutno nemoćan i on postupa onako kako naredi "veliki šef" INFA dok se oni ne poslože i ne probude imat cemo željeznice kakve imamo sada.

Jasno je meni da Hžpp nema utjecaja na infrastrukturu to mi nemoj objašnjavat, ali generalna percepcija ljudi odnosno putnika je drugačija. I u svakodnevnoj komunikaciji često se može čuti stari naziv HŽ za sva tri nastala društva, a opet svi imaju istog vlasnika-državu. Prema tome, hvala na zapažanju, ali nemoj od buhe radit slona.

 

Naglasak je na tome da bi se na navedenim pokaznicima moglo prikazivati daleko više i za putnika korisnije informacije od same brzine vlaka i primarno naziva stajanja.

I moram još izraziti žaljenje što proizvođač nije ugradio pokaznike novijeg datuma sa većom rezolucijom zaslona. Problem nastaje kad se pokaznik čita na kratkoj udaljenosti pa se uočavaju pixeli, no ajde to su već detalji koji nisu presudni, no da se ojima vodilo računa, sveukupni dojam bio bi bolji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6112 003 je popravljen nakon iskliznuća 21. listopada, večeras se njime vozio. Dva postolja (ona koja su bila iskočila) su friška.

Share this post


Link to post
Share on other sites

6112 003 je popravljen nakon iskliznuća 21. listopada, večeras se njime vozio. Dva postolja (ona koja su bila iskočila) su friška.

Nova, zamjenska, dok se ne saniraju oštećenja na originalnim postoljima.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova, zamjenska, dok se ne saniraju oštećenja na originalnim postoljima.

Da li se ta "stara" orginalna postolja nakon popravka vraćaju opet na vlak ili ona tad postaju "zamjenska" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se ta "stara" orginalna postolja nakon popravka vraćaju opet na vlak ili ona tad postaju "zamjenska" ?

Vraćaju se.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali je istina mada sam to čuo od bivšeg zaposlenika KEV da za gradnju 22 vlaka u KEV je dolazila neispravne komponete kao naprimejr 5 novih kineskih WC- a mad asu svi kineski ali 5 novih odmah po dolasku su bili neispravi , naručivanje krivih alumniksih panela plafona te najvažnije zaposšljvanje studenata tkom prizvodnje tih 22 vlaka jer sve to objašnjva puno toga u vezi vlakova zašto sve krepava odmah po izlasku vozila , pucanje raznih kompneti na postoljim nešto preteška i to isto objašnjva stalno popuštanje vijka koji drže vijenac i lagere kotača

Share this post


Link to post
Share on other sites

6112 003 s novom reklamom

 

48169745966_71a54d06a4_b.jpg

 

48169820112_68b4b3f8d0_b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno je skinuta ona odvratna božićna reklama sa 6112 004! :jup:jup:jup

 

UBZ1Ppk.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...