Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

Jučer čuo da su neki strojovođe već prošli obuku za vlak, pa sam se malo iznenadio. Biće da je uskoro na šinama.. :D

Njih desetak iz VV Zagreb i trojica iz VV Ploče. Obučavani su na ŽFBiH 4412-001 na dionici Zagreb-Vinkovci-Zagreb.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
aj voz kiding. al sad da je baš bil gotov za innotrans.... :wink:

Imao je sve što je bilo potrebno da se sigurno odvuče do Berlina i pokaže potencijalnim kupcima. Ionako taj tip vlaka nema dozvolu prometovanja prugama EU, pa njegov odlazak vlastitim pogonom niti nije bio bitan.

A ono što je nedostajalo ili nije bilo završeno ionako nije bilo vidljivo. Stoga bio on tada, u trenutku dok je bio na Innotransu, završen 85 ili 100% dragom je Bogu bilo svejedno.

EMV 6112 je ionako KLON EMV 4412 pa ako 4412 vozi bez problema, 6112 može biti samo bolji od njega, nikako lošiji. :palac:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj me krivo shvatiti - nadam se da bude bolji. Zapravo, da konačan proizvod bude bolji i od onoga viđenog na innotransu. Bilo nekih propusta, vjerujem da končar može bolje. I mora bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto se prica da ce novi vlak ipak biti vlasnistvo Vuce vlakova, a ne Putnickog prijevoza... Novosti stizu imenovanjem novog direktora... :mrgreen:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nesto se prica da ce novi vlak ipak biti vlasnistvo Vuce vlakova, a ne Putnickog prijevoza... Novosti stizu imenovanjem novog direktora... ;)

 

pozdrav

toma

no super...onda ništa ni od pp kad se otvori tržište.


i ja bum jednom željezničar ak Bog da....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to na tragu onih tračeva da će se ujediniti vuča i cargo da unište putnički prijevoz?? Tak se trača po željezničkim krugovima. Jer, kao, sa putničarima se nitko ne može dogovoriti.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje dionice bi on trebao pokrivati ?
Sve dionice elektrificiranih pruga na kojima trenutno voze klasične garniture.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kada bi vlak trebao prvi put pod napon ?

Vlak je pod naponom još od kraja prošle godine :mrgreen:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kada bi vlak trebao prvi put pod napon ?

Vlak je pod naponom još od kraja prošle godine :mrgreen:

 

Kada bi ga mogli vidjeti van Keva na vlastiti pogon ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje dionice bi on trebao pokrivati ?
Sve dionice elektrificiranih pruga na kojima trenutno voze klasične garniture.

 

Pa jel ne bi bilo malo tijesno i neudobno pogotovo preko ljeta na nekim dionicama gdje bude krcato ljudi i prtljaga ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje dionice bi on trebao pokrivati ?
Sve dionice elektrificiranih pruga na kojima trenutno voze klasične garniture.

 

Pa jel ne bi bilo malo tijesno i neudobno pogotovo preko ljeta na nekim dionicama gdje bude krcato ljudi i prtljaga ?

Pa mogu se skuplati dvije tri garniture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kada bi ga mogli vidjeti van Keva na vlastiti pogon ?
U Veljači.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo gledao razliku između interiera naših i ŽFBIH-evih, i imam nekoliko pitanja... Zašto sjedala izgledaju tako neudobno pa ćak i u 1. razredu, a njihova izgledaju bar elegantno, iako to neznači da je udobno, zašto naš ima jednu utičnicu za laptop ispod sjedala, a njihov ima 2 ispod prozora (što po meni lijepo izgleda) zašto naš nema bilo šta drveno kao njihov kante za smeće obložene drvetom, gdje je kod nas bar? (sad ispada kao da mi hrvati ne pijemo dok putujemo..) zašto u našima nisu recimo sjedala kao na modreniziranima Abeemt-ima, onda su bar estetski lijepša, imaju ista postolja (sa utičnicom i kantom za smeće), a meni su čak i udobna, iako po meni treba ići po sjedalu utičnica, kao na njemačkom ICE-u da bude na donjoj strani sjedala... :mrgreen:


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo gledao razliku između interiera naših i ŽFBIH-evih, i imam nekoliko pitanja... Zašto sjedala izgledaju tako neudobno pa ćak i u 1. razredu, a njihova izgledaju bar elegantno, iako to neznači da je udobno, zašto naš ima jednu utičnicu za laptop ispod sjedala, a njihov ima 2 ispod prozora (što po meni lijepo izgleda) zašto naš nema bilo šta drveno kao njihov kante za smeće obložene drvetom, gdje je kod nas bar? (sad ispada kao da mi hrvati ne pijemo dok putujemo..) zašto u našima nisu recimo sjedala kao na modreniziranima Abeemt-ima, onda su bar estetski lijepša, imaju ista postolja (sa utičnicom i kantom za smeće), a meni su čak i udobna, iako po meni treba ići po sjedalu utičnica, kao na njemačkom ICE-u da bude na donjoj strani sjedala... :mrgreen:

 

jednostavan je odgovor.. jer je kupac (HŽ) tako htio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva probna vožnja trebala bi biti obavljena u četvrtak, 17.2 na dionici do Koprivnice.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva probna vožnja trebala bi biti obavljena u četvrtak, 17.2 na dionici do Koprivnice.

 

Dal se zna u koje vrijeme ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vjutro ko i inače bu izvlečen iz KEV-a.

 

A sve dalje ovisi kak bu ih HŽ pustio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko košta karta za vožnju? :kul


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi ljepo da se zna vrjime probne vožnje sa dodanih pola sata do sat za kašnjenje na galavnom ili otprilike da ga uhvatim u Trnavi u prolasku tako da se stignem vratit na posao i sve obavim unutar 2 sata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sire se neke informacije da se potpisuje ugovor za jos 6 regionalnih vlakova...

Zivi bili pa vidjeli... :)

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...