Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

Željezni,Gripen : koji posrednici i predsjednici mogu uglaviti posao pod ovakvim uvjetima ?

Predsjednici, dvojica. Pod uvjetom da je proizvod dobar, kvalitetan u okvirima tehničkih uvjeta iz natječaja. Naravno, tu mora biti reciprociteta, usluga se mora platiti, kompezirati. Posrednici, bilo koji a da mogu transparentno (iako nije uvjet) dogovoriti ozbiljan posao. Ako treba u normama i podmazati ...

 

Ali preduvjet je dobar proizvod. Kao što bi dobro došlo i kreditiranje, što je s hrvatskim bankama u vlasništvu stranaca misaona imenica. No to je već političko pitanje ..

Sa dužnim štovanjem,ne slažem se.Pod uvakvim uvjetima uz posredstvo stranog kapitala (krediti EBRD) od posla nema ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa dužnim štovanjem,ne slažem se.Pod uvakvim uvjetima uz posredstvo stranog kapitala (krediti EBRD) od posla nema ništa.

Uz podjednako štovanje, a s čim se slažeš? Kako onda prodati u takvoj konkurenciji?


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otišli ste u OT-o ovdje se ne raspravlja o tenderu iz druge zemlje i o ponudam pristiglim na taj tender .

 

Moduli od gratsko prigradskog uskoro putuju u KEV

 

Ovdje se niti ne raspravlja o gradsko-prigradskom nego o regionalnom vlaku :wink:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sa dužnim štovanjem,ne slažem se.Pod uvakvim uvjetima uz posredstvo stranog kapitala (krediti EBRD) od posla nema ništa.

Uz podjednako štovanje, a s čim se slažeš? Kako onda prodati u takvoj konkurenciji?

Željezni,dobro znaš da uvjete postavlja kreditor.Doduše posredno,ali ipak njegova je zadnja.Kako će Končar sa svojim vlakom,vjerovatno oni najbolje znaju,jer na kraju ne bi niti išli u takav projekt.Ono što ima ja zamjeram je to što sa vlakom debelo kasne i to godinama.

Jedino što im preostaje je to da ga prodaju HŽ-u pa onda eventualno kao dokazan proizvod nuditi dalje.Znači, po mom mišljenju gadno kasne u svim segmentima.A valjda ćemo i mi u neko vrijeme ući u EU.Taman dovoljno za sazrijevanje niskopodnog.Onog trenutka kad hrvatske banke budu mogle i smjele pratiti takav posao onda će se moći govoriti o nekom napretku.Iskreno,smatram da nam jedino preostaju istočna tržišta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iskreno,smatram da nam jedino preostaju istočna tržišta.

 

Kako misliš tom istočnom tržištu ponuditi nešto što ima cenu istovetnu zapadnom proizvodu, a nije dokazano? A plus imaš tuce istočnih proizvođača (recimo Hyundai Rotem ili Metrovagonmaš) koji će ponuditi proizvod po nižoj ceni, a već imaju isporučene vozove po raznim zemljama Sveta koji su se odlično pokazali. Seti se samo kako je prošao Gošin EMV JŽ 410 "Šumadijska strela"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iskreno,smatram da nam jedino preostaju istočna tržišta.

 

Kako misliš tom istočnom tržištu ponuditi nešto što ima cenu istovetnu zapadnom proizvodu, a nije dokazano? A plus imaš tuce istočnih proizvođača (recimo Hyundai Rotem ili Metrovagonmaš) koji će ponuditi proizvod po nižoj ceni, a već imaju isporučene vozove po raznim zemljama Sveta koji su se odlično pokazali. Seti se samo kako je prošao Gošin EMV JŽ 410 "Šumadijska strela"...

Molim te da se ubuduće ne hvataš fore citata jedne rečenice koju izvadiš iz konteksta i onda iz te jedne rečenice praviš konstrukciju kako kome odgovara.

Tko i gdje je rekao da će se nuditi nešto neprovjereno ?

Zašto bi Končar morao biti jeftiniji od drugih proizvođača ?

Zar samo zato što se zove Končar a ne recimo Alsthom ? Željezni i ja smo debatirali o ekonomskim i uvjetno govoreći političkim uvjetima trgovine.

Recimo da su spomenuti Hyundai ili Metrovagonmaš u trenutku kad su prodali prvi vlak bili renomirani proizvođači i imali su vlakove koji su bili odmah dokazani i pouzdani ?

Ne razumijem,što da mislim o 410 ? Da je to neki tehnološki pandan niskopodnom ? U kojem segmentu ?

Tvoja zemlja nije jedina od istočnog tržišta koja je usput budi rečeno postavila uvjete natječaja da nitko osim velikih igrača nema pristupa tenderu.Legitimno pravo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ono što ima ja zamjeram je to što sa vlakom debelo kasne i to godinama ...

po mom mišljenju gadno kasne u svim segmentima.

Naravno, izgubila su se skoro dva desetljeća. Ako ostavimo rat po strani, kao alibi, te pet godina za razvoj ovakvog vlakića, još uvijek ostaje deset godina uspavanosti i neaktivnosti. U svakom smislu ...

 

 

Onog trenutka kad hrvatske banke budu mogle i smjele pratiti takav posao onda će se moći govoriti o nekom napretku.Iskreno,smatram da nam jedino preostaju istočna tržišta.

Hrvatske banke mogu, ali neće podržavati proizvod koji je konkurencija firmama iz zemalja vlasnika banaka. Takodjer, RH bi trebala banke zamoliti da to učine u jednom dobrom dijelu, a u suprotnom im se lagano zahvaliti na njihovim jednosmjernim uslugama, sve "državne" račune prebaciti u neku vlasnički hrvatsku banku (ali ne s poluidiotskim Protegom na čelu) - možda i banku koja bi bila u vlasništvu dijaspore - te početi podržavati i pratiti ovakve projekte. Dakle, sve je u državi, Končar bi s eveć probudio i pokrenuo, to je najmanji problem ...

 

Inače, svaka ti stoji, Dash9


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hrvatske banke mogu, ali neće podržavati proizvod koji je konkurencija firmama iz zemalja vlasnika banaka. Takodjer, RH bi trebala banke zamoliti da to učine u jednom dobrom dijelu, a u suprotnom im se lagano zahvaliti na njihovim jednosmjernim uslugama, sve "državne" račune prebaciti u neku vlasnički hrvatsku banku ...

Ovo mi deluje kao jedino na što bi banke reagovale. E, sad koliki je manevarski prostor, s obzirom na kreditnu zaduženost zemlje i da li bi onda i tu bilo pritisaka to bi trebalo videti. U svakom slučaju države s ovih prostora bi mogle malo da se pozabave ovakvim stvarima.


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Previše smo u otišli u OT.Ali samo još ovo :

Namjerno sam napisao da kada hrvatske banke budu mogle i smjele pomoći sličan projekt.Željezni je pojasnio tezu.Međutim taj trenutak mi se ne čini baš realno blizu,ako ništa drugo zbog ministra kojem je trebalo 20 godina da diplomira.Kreditna zaduženost zemlje se promatra po segmentima zaduženosti,tko i koliko a ta zaduženost nije nikakva prepreka financiranju projekata koji donose (u slučaju vlaka) enormnu dobit.I to na duži rok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratim ovu temu redovito i ova rasprava o financiranju i bankama potpuno stoji. Ovo je sad baš totalni offtopic ali nisam mogao to ne iznjeti.

 

Končar osim niskopodnog vlaka i tramvaja je zadnjih godina razvio također još jedan visokotehnološki proizvod, vjetroagregat snage 1MW. Nakon postavljanja prototipa na Pometenom brdu kod Sinja već dvije godine se čeka i traži financiranje ovog projekta, ali uz našu državu i banke to se čini kao nemoguća misija. Za to vrijeme stranci su na 5 mjesta po obali sagradili mnoštvo vjatranjaća, a mi uz gotov razvijen vlastiti proizvod sjedimo i čekamo milost....

 

Sorry na totalnom offtopicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zašto bi Končar morao biti jeftiniji od drugih proizvođača ?

Zar samo zato što se zove Končar a ne recimo Alsthom ?...

 

Morao bi biti jeftiniji jer nema nikakvu referencu. Usput, pise se Alstom, Alsthom je nestao prije cca 20 godina.

 

Recimo da su spomenuti Hyundai ili Metrovagonmaš u trenutku kad su prodali prvi vlak bili renomirani proizvođači i imali su vlakove koji su bili odmah dokazani i pouzdani ?

 

Imali su jako puno prodanih vlakova u prometu u vlastitim drzavama.

 

Ne razumijem,što da mislim o 410 ? Da je to neki tehnološki pandan niskopodnom ? U kojem segmentu ?

 

Apsolutno! 410 je bio tehnoloski iskorak u svoje vrijeme jednako kao sto je HZ PP 6112 danas. A znas sto ga je unistilo - JAKO jeftini vlakovi iz SSSR-a.

 

Tvoja zemlja nije jedina od istočnog tržišta koja je usput budi rečeno postavila uvjete natječaja da nitko osim velikih igrača nema pristupa tenderu.Legitimno pravo.

 

Pitanje koliko uluogu u kreiranju natjecaja su imale ZS, a koliko Eurofima...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molim te da se ubuduće ne hvataš fore citata jedne rečenice koju izvadiš iz konteksta i onda iz te jedne rečenice praviš konstrukciju kako kome odgovara.

 

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=6

 

Pod tačkom 7 na linku gore stoji:

 

" Nije preporučljivo quotat (citirat) fotografije, a isto tako nemojte citirati i cijele postove, već izvucite samo ono bitno. To bitno doprinosi lakšem čitanju foruma. "

 

Mislim da ta rečenica govori isto i u konteksta i van konteksta, a ko želi pročitati ceo post naći će ga par postova ranije.

 

Toma je sve odgovorio. Samo bih dodao još nešto. Ne samo da su Hyundai Rotem i Metrovagonmaš već imali puno proizvedenih vozova za svoje države, već kad su, kako ti kažeš, prodavali prvi voz, on je bio mnogo niže cene nego dokazana konkurencija. Zamisli sad da Zastava proizvede nov automobil i prodaje po ceni Mercedesa. Pa koliko bi ljudi kupilo Zastavu, a koliko Mercedes, makar Zastava imaginarno imala sve kvalitete kao Mercedes. Svi će reći - ma daj, jedno je Mercedes, drugo je Zastava. I to ti pričam samo o domaćem tržištu, a kamo li negde u inostranstvu. A ako Zastava ponudi nižu cenu, ona će privući kupce, a kad se kupci uvere da je ta Zastava (imaginarno) kvaliteta istog kao Mercedes, onda se cena može dići. Naravno, da li je Končarov Niskopodni istog kvaliteta kao npr. Alstom Coradia, to će se pokazati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo obećajem da nikada,ali nikada više neću napisati Alsthom.

Dakle,ako sam dobro shvatio proizvod (pa čak i moderan vlak kao tehnološki napredan proizvod) mora imati ime da bi bio prodan po adekvatnoj cijeni.

Znači ako se nekome podastru papiri da je vučno vozilo na mojim prugama vozilo pod mojim uvjetima eksploatacije i bilo OK tako će biti i npr. kod Toma railways.I Toma će moje podatke uzeti zdravo za gotovo.

Sad mi je jasnije.

Vidi,vidi, ja sam bio duboko uvjeren da je projekt "410" propao zbog dogovorne ekonomije i nadasve partijskog odlučivanja unutar komunističkog sistema i kojekavih mutnih poslova te plaćanja putem kliringa.Ali,ne lezi vraže.Projekt propao zbog tržišnih i ekonomskih načela i trgovinske (cash) razmjene između SSSR-a i SFRJ.I jeftinijih vlakova.Sad i to znam.

Tender ŽS za nabavu vlakova je napisan na memorandumu ŽS-a.S pečatom i potpisom nekoga iz ŽS-a.Što se krije iza možemo nagađati.Ponavljam,legitimno pravo da svoj novac troše gdje i kako žele.

Niti imaginarno niti nikako nemogu predstaviti usporedbu zastave (dva stojadina nekad imao) i mercedesa.Malo mi ispadne kao križanje majoneze i kruške.Niti u prenesenom značenju.

Moj stav je da dobar proizvod ima svoju cijenu.Vjerovatno je i Desiro (mislim da sam točno napisao) prodan kao uber proizvod pa ako me sjećanje ne vara u početku baš i nije bilo velike sreće.Dakle,držim da je zasada niski OK model.

Isto tako nadam se da će biti sasvim OK u eksploataciji.A košta toliko koliko Končar traži,pa tko voli nek izvoli.

I onako usput,ne kaže se koliko uluogu,već koliku ulogu,cca oduvijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da malo razjasnim neke stvari s pozicije Končara (s kojom se uglavnom ne slažem).

 

Proizvod poput vlaka / lokomotive / tramvaja je gotovo nemoguće prodati osim ako firma koja ga proizvodi nije velika i razvikana. Npr - Siemens, Alstom ili Bombardier globalno, i neke firme lokalno - recimo CAF u Španjoskoj i toj interesnoj sferi, Brush u Britaniji (to jesto, to je prošlost, jer oni više ne rade novogradnje i slično).

 

Druga komponenta kako prodati takav proizvod je cijena - može se iči dampinškim cijenama, no to je strategija koja se ne isplati uvijek. Na primjer - kinezi su u istočnu Europu namjeravali prodati neka vozila, no nisu uspjeli. Omjer cijene i kvalitete (tj. Europskih predrasuda u vezi kineske kvalitete) nije bio dovoljno dobar da bi se operateri odlučili za kineske proizvode.

 

Treća komponenta je post prodajna usluga. To je vrlo, vrlo važna komponenta, i tu Končar stoji jako, jako loše. Jedna mala firma je uspjela upravo zahvaljujuči fantastičnim post-prodajnim uslogama koje su nudili za svoja vozila, a to je švicarski Stadler. Oni su se iz vrlo male firme koja je proizvodila isključivo traktore (švicarski naziv za male manevarske lokomotive) i vozila za uskotračne zupčaste pruge) pretvorili u izuzetno respektabilnog proizvođača, koji je prodao gotovo 1000 vozila u zadnjih petnaestak godina. Broj bi trebalo naravno provjeriti, moguće da je i veći od navedenog!

 

Također, važna je i podrška nacionalnih kreditnih banaka za proizvod - Končar neće prodati ništa dok Hrvatska banka za obnovu i razvoj ne stanu iza projekata.

 

Inaće - neke insajderske informacije - za vlak je bilo dosta upita iz Italije i Rusije. Nažalost i jednim i drugima je rečeno da se DC vlak može realizirati najranije 2012 /2013. a to je kasno. Tako da se nažalost sa vlakom ponavlja priča tramvaja - dobar proizvod koji debilan meneđment ne uspijeva prodati nikome.

 

Moram još napisati da je za proizvode poput vlakova / lokomotiva / tramvaja najvažniji podatak LCC - Life Cicle Cost. To je cijena koju će operater morati platiti za vozilo svakog dana njegove eksploatacije. Dakle - cifra u koju ulaze trošak kupnje vozila, trošak eksploatacije i trošak održavanja. Iz te cifre se određuje i vijek trajanja vozila koji danas u Europi uglavnom iznosi oko 30 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto stalno spominjete hrvatske banke?Zar nisu hrvatske banke u vlasništvu stranaca,oni imaju drugi intres.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zašto stalno spominjete hrvatske banke?Zar nisu hrvatske banke u vlasništvu stranaca,oni imaju drugi intres.

Valjda dečki misle na HNB, odnosno Hrvatsku narodnu banku :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zašto stalno spominjete hrvatske banke?Zar nisu hrvatske banke u vlasništvu stranaca,oni imaju drugi intres.

Valjda dečki misle na HNB, odnosno Hrvatsku narodnu banku :mrgreen:

HPB,Kreditna banka Zagreb, Podravska banka, Croatia banka i ostale koje NISU u vlasništvu stranaca...

Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvenstveno bi HBOR bio zaduzen za kreditiranje takvih stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdje je sada taj vlak ? Što se sada radi na njemu.... kao da ne postoji

U KEV-u. Uskoro će opet ugledati svjetlo dana.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdje je sada taj vlak ? Što se sada radi na njemu.... kao da ne postoji

U KEV-u. Uskoro će opet ugledati svjetlo dana.

 

Ozbiljno? Bude ovaj put imal i motore? Ono, pravi motorni vlak? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bude ovaj put imal i motore? :lol:

Kada to on NIJE IMAO motore :lol:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer čuo da su neki strojovođe već prošli obuku za vlak, pa sam se malo iznenadio. Biće da je uskoro na šinama.. :D


35k4tq1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...