Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

Dakle, 6112 002 je prigradski, a ne regionalni? Mislio sam da će se nekako serije regionalnog i prigradskog razdvojiti, npr. da prigradski bude podserija 6112 100..

Gdje je napisano da će gradsko-prigradski vlak dobiti broj 6112 002?

 

Pa drempa je napisao da se trenutno radi 6112 002, a odgovor na pitanje jel to gradsko-prigradski ili regionalni nisam dobio. Međutim, kasnije je drempa napisao da se gradsko-prigradski mora dovršiti do Badnjaka, pa mi je najlogičnije da je onaj koji se trenutno radi taj koji će biti završen do Badnjaka. Ili se možda pored 002 radi i još jedan tj. gradsko prigradski?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja opet ponavljam pitanje na koje nisam dobio odgovor:

 

Hoće li gradsko-prigradski biti 6112-002, 6113-001 ili 6112-101? Sumnjam da postoji četvrta opcija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja opet ponavljam pitanje na koje nisam dobio odgovor:

 

Hoće li gradsko-prigradski biti 6112-002, 6113-001 ili 6112-101? Sumnjam da postoji četvrta opcija.

Teško da će biti 6112-002. Ostale dvije opcije su više vjerojatne. Strpi se, uskoro će se saznati.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nek se gospoda ugledaju na budalastine Siemensa, pod pritiskom Vlade i (ne)sposobni managera iz uprave, dragi Siemens vrsi kompletni transfer tehnologije u Kinu (Transrapid). Sretni njemci, placali golemi novac (porez) za izgradnju Transrapida da eto veliki vode mogu se slikati i poklanjati teski i skupi rad dva desetljeca Njemacke pameti! Rezultat, NE minus nego jacanje buduceg konkurenta!

Ne bi se složio da je Siemens - posebice ne Nijemci općenito - budalaši glede Kine. U Njemačkoj se ništa ne događa slučajno, i netko je dobro promislio što "pružanjem" pomoći glede brzih vlakova njemačko gospodarstvo - a posebice politika - dobija zauzvrat. Tako da ta priča ne stoji ...

 

 

To bi bilo kao da Hvatska sad skoci i kupi dvje Laste pa eto nas u projektu, sa nasom famoznom avio industrijom.

E tu si ga kolega tek us.ao, Lasta je projekt koji je - još kad je davno, davno i započet, bio "muzejski" projekt. Školski zrakoplov iznimno zastarjelog koncepta (posebice motornog), neprimjeren sadašnjosti napredne zrakoplovne obuke. Usto zamalo i kopija jednog francuskog zrakoplovčića koji leti već pozamašan broj godina. Ako tome dodamo i preveliku - u zrakoplovnoj industriji često fatalnu - pauzu u proizvodnji (UTVA je mahom uništena, izvana i iznutra), te ugradnju isključivo uvoznih komponenti, onda je vrlo jasno da Lasta služi - KAO I SVA DANAŠNJA NAMJENSKA INDUSTRIJA SRBIJE - samo za lokalne predstave, jer su im redom sva rješenja tragikomična, odnosno kozmetika postojećih. Iako je Lasta prodana Iraku, jer kao takva nije konkurencija nikome ...

 

 

A hajde,zapitaj se: KOLIKO JE SRPSKIH KORPORACIJA POKUPOVALO HRVATSKA PREDUZEĆA??!

Sad će najmanje jedno srpsko ppreduzeće kupiti Brodogradilište Kraljevicu gdje smo gradili kakve-takve ratne brodove, pa ti sad vidi ...

 

 

Šta misliš;ZAŠTO su se Predsednik Tadić i Predsednik Josipović ponovo i to u kratkom vremenskom razmaku sreli?! I zašto se planira oživljavanje namenske proizvodnje u preduzeću " Đuro Đaković" ?!

Možda zato jer postoje opravdana razmišljanja da je to možda jedini način da se izvrši remont i modernizacija kuvajtskih tenkova, posao koji bi mogl adobiti Srbija, ali kojeg bi jedino mogla (i to je vrlo upitno) izvesti HRvatska (uz obilatu pomoć drugih država). I što je u tome loše?

 

 

Ali ovo je, jedno djete je radilo dok je drugo spavalo.

 

Sad gdje je tu logika gradit novi proizvod sa Gosom, dati transfer tehnologije za bilo koja druga trzista (vjerovatno cilj zajednicke suradnje) kad KEV moze nuditi odmah gotovi proizvod.

Prvo, većinom su spavali i jedni i drugi, samo su se prvi malo ranije probudili. Drugo, p anisu u Končaru baš budale da bi u miraz donijeli zamalo gotov proizvod i kazali: a sa idemo zajedno ... Pa valjda bi se malo dogovarali i našli interes u toj "suradnji". Srbi trebaju taj proizvod, naravno da ga neće sklapati za treća tržišta, već samo za svoje, iz za oje drugo u dogovoru s Končarom. Postoje države koje bi Končarev proizvod radije kupili od Srbije nego od Hrvatske. Nije baš sve tako crno-bijelo kako pišeš ...

 

 

To sa DD ( ako se radi o specijalnim vozilima) necu da komentiram jer je onda nas profesor muzike jos veca budala nek sto sam mislio.

Dal' je budala ili nije, pokazat će vrijeme. U svakom slučaju manja je budala nego su budale stručnjaci koji su najvjerojatnije nepovrativo uništile željeznicu u Hrvata ...

 

http://www.patriot.com.hr/foto/IJ1.jpg

http://www.patriot.com.hr/foto/IJ2.jpg

 

 

PS: Ako treba koja lijepa riječ glede moguće suradnje po Lasti, imamo vezu ...

 

http://www.patriot.com.hr/foto/IJ3.jpg


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasta je samo bio tako neki izvucen primjer da dragi hadzi ne misli da se radi o nekom amozitetu protiv Srbije!

Iskreno malo znam o tome, ako sam bubno, debelo SORRY!!

 

Na vojne stvari, sorry ali ovo nije vojni forum!

Dragi gospon Patriot znam kao clan ABGa, lud je onaj koji pocinje raspravu sa covjekom koji je trvdoglav kao mazga.

A o raspravi tipa, ja sve znam a ostale budale neka sute, necu ni da pocnem.

Nisam NIKAD imao interes na AGB na Patriot igrice, a jos manje na, ovom forumu.

 

Jednostavno nisam MAZOHISTA, sorry ali trazi drugu zrtvu!

 

 

Upravo sa ovom izjavom, si se za bilo koju pametnu/strucnu raspravu diskvalificirao:

 

@Zeljezni

"Ne bi se složio da je Siemens - posebice ne Nijemci općenito - budalaši glede Kine. U Njemačkoj se ništa ne događa slučajno, i netko je dobro promislio što "pružanjem" pomoći glede brzih vlakova njemačko gospodarstvo - a posebice politika - dobija zauzvrat. Tako da ta priča ne stoji ...

 

jednostavno, sve mi je jasno.

Ironija u cjeloj aroganciji tvoje izjave je, da niti u jednoj sekundi ne razmisljas skim razgovaras.

:wink:

 

Vidis da nisi sa takvom super budalastinom poce dobio bi na sve odgovor.

Ali ovo je vrh, jednostavno sam baf :kul

 

No hard feelings, ja kapituliram ti si u pravu!

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na vojne stvari, sorry ali ovo nije vojni forum!

Onda ne uzimaj vojne stvari za primjer, pa nećeš dobiti ni odgovor. Ja sam ti samo htio malo prosvjetliti spoznaje, koje bi - kad ih već navodiš - morao i sam poznavati, jer su općepoznate. Posebice, ako ideš soliti pamet kolegama iz Srbije, onda se pripremi, ili barem informiraj.

 

 

Dragi gospon Patriot znam kao clan ABGa, lud je onaj koji pocinje raspravu sa covjekom koji je trvdoglav kao mazga.

A o raspravi tipa, ja sve znam a ostale budale neka sute, necu ni da pocnem.

Bolje biti tvrdoglav ko' mazga, nego šupalj ko' ... I ne mislim da sve znam, dapače, no znam da ti baš ne znaš, i to još pokazuješ pred svima (govorim po pitanju teme, ne vojnih stvari)

 

 

Ironija u cjeloj aroganciji tvoje izjave je, da niti u jednoj sekundi ne razmisljas skim razgovaras.

Što se tu ima razmišljati, pričaš o stvarima koje ne razumiješ, i po pitanju Siemensa, i po pitanju Goše, i po pitanju suradnje DD. Nije li malo previše gafova u jednoj temi?

Ma koliko da si poznat i neprepoznat. Ili baš i nisi nepoznat ...

 

 

Vidis da nisi sa takvom super budalastinom poce dobio bi na sve odgovor.

Ali ovo je vrh, jednostavno sam baf :wink:

Tvojih odgovora se i bojim. Mozda da se javiš u Njemačku i Siemensu ukažeš kako je naivan? Ili možda Josipoviću?


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je otišlo u takav OFF da je postalo glupo pratiti ovu temu.

 

:kul :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto bi bio OFF? Pa svaki pokušaj iznalaženja posrednika ili partnera za više nego potrebitu pomoć u prodaji Končarovih uradaka na nemilosrdnom i surovom tržištu je jednako važan i prioritetan zadatak kao i projektiranje i izrada proizvoda. Živimo u vremenima kad je prodaja veliki poduhvat, kad kvaliteta ne igra ulogu, već način, dogovor i podilaženje. Ako kolega sugerira da Srbija nije dovoljno vrijedan kupac našeg vlaka, odnosno da je predsjednik veća budala nego se nekom epizodisti čini, te da Njemačka ne zna što radi, onda ovo nije ozbiljan forum, već dječja igraonica.

 

Ja sam glede toga samo izrekao svoje mišljenje, ne namećem ga, a volio bi i da se drugi uključe u polemiku.


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cela ova priča oko saradnje Gredelja i Goše za proizvodnju EMV za ŽS je očigledno glupost, pošto se na tender za nabavku 25 EMV nisu prijavili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad se već spominje vojska, da sam kaplar (srećom nikada bio) sad bih dreknuo: prekini, isprazni! :wink:

Pripomenuo bih da predsjednika republike (ma kako se zvao) ne treba previše miješati u ovu priču, jer nema ovlasti za donošenje operativnih odluka. On može samo utirati diplomatske puteve međudržavnoj suradnji. Razgovarati načelno o nekoj ideji je jedno, a ostvariti je nešto sasvim drugo. To je posao vlade i gospodarstvenika.

Bilo bi jako lijepo kad bi se rasprave vodile u smirenijem tonu i uz uvažavanje tuđih argumenata.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je posao vlade i gospodarstvenika.

To definitivno nije predsjednički posao, no Vlada i pripadajuća ministarstva, institucije i sami gospodarstvenici pokazuju već dva desetljeća koliko se razumiju u željeznicu. I kako istu upropastiti ...

 

 

Bilo bi jako lijepo kad bi se rasprave vodile u smirenijem tonu i uz uvažavanje tuđih argumenata.

I po cijenu komedijaških komentara? Bez obzira, čiji li su ...


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zašto bi bio OFF? Pa svaki pokušaj iznalaženja posrednika ili partnera za više nego potrebitu pomoć u prodaji Končarovih uradaka na nemilosrdnom i surovom tržištu je jednako važan i prioritetan zadatak kao i projektiranje i izrada proizvoda. Živimo u vremenima kad je prodaja veliki poduhvat, kad kvaliteta ne igra ulogu, već način, dogovor i podilaženje. Ako kolega sugerira da Srbija nije dovoljno vrijedan kupac našeg vlaka, odnosno da je predsjednik veća budala nego se nekom epizodisti čini, te da Njemačka ne zna što radi, onda ovo nije ozbiljan forum, već dječja igraonica.

 

Ja sam glede toga samo izrekao svoje mišljenje, ne namećem ga, a volio bi i da se drugi uključe u polemiku.

 

Onda si otvoriš temu koju ces nazvati "Pokušaj iznalaženja posrednika..... itd...itd" pa nece biti OFF.

U ovoj temi se prati napredovanje proizvodnje Končarevog EMV-a. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
I po cijenu komedijaških komentara? Bez obzira, čiji li su ...

Na ovakav način nema smisla pisati po forumu, jer svaka takva rasprava obavezno dovodi do svađe.

 

A argumentirane rasprave bez vrijeđanja su uvijek dobrodošle, pa vas sve molim da nastavite isključivo u fair-play tonu. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel' ima neko nove informacije dokle se stiglo sa sklapanjem? Il' ne daj Bože i poneku sliku (koja bi smela da se objavi). Nekako se u svom ovom "belom šumu" potpuno izgubio predmet teme.


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
U ovoj temi se prati napredovanje proizvodnje Končarevog EMV-a. :kul

Napredovanja ovog Končarevog uratka neće biti ako se isti ne proda(je) i kupcima izvan Hrvatske. Makar i preko - ovom prigodom, nepotrebno ismijavanih - posrednika ...

 

Seabral, isprika, no mislim da ne treba ismijavati ni Nijemce, pa ni Srbe. Naš primitivizam nije puno manji nego onaj u Srbina, a sve dok budemo potcjenjivali susjede, ni sami nećemo napredovati. U to ime sam sve to napisao, ne zato jer mi se svadjalo ...


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cela ova priča oko saradnje Gredelja i Goše za proizvodnju EMV za ŽS je očigledno glupost, pošto se na tender za nabavku 25 EMV nisu prijavili...

U tenderu je pisalo da će se uzeti u obzir samo ponude firmi koje su isporučile najmanje 50 jedinica u 3 države EU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U tenderu je pisalo da će se uzeti u obzir samo ponude firmi koje su isporučile najmanje 50 jedinica u 3 države EU.

 

Nije to pisalo. Evo šta je pisalo:

 

"Da bi se kvalifikovali za dodelu ugovora, Ponudaci na tenderu moraju da ispune sledece minimalne

kriterijume:

 

1 Prosecni godišnji obrt, u ulozi glavnog Isporucioca (koji se utvrduje u obliku fakturisanja za radove

koji su u toku i završene radove) u toku poslednjih pet godina, u iznosu koji je najmanje ekvivalentan

iznosu od 80 miliona EUR.

2 Uspešnost, u ulozi glavnog Isporucioca, u izvršenju najmanje 2 (dva) projekta, prirode i složenosti koja

je uporediva sa predloženim ugovorom, u poslednjih pet godina; pored toga obim godišnje proizvodnje

proizvodaca u svakoj od ovih pet godina mora iznositi najmanje 20 kom. EMV.

3. Ponudaci moraju da zadovolje zahteve za sudskim sporovima kako je navedeno u Podacima za ponudu.

4. Ponudac mora da dokaže da je ponudeni tip EMV serijski proizvod, na nacin naveden Podacima za

ponudu;

5. Ponudac mora da da izjavu da ce tehnicka dokumentacija za proizvodnju EMV i ispitivanje biti u

potpunosti skladu sa medunarodnim standardima i aktuelnim propisima;

6. Ponudac mora da dostavi Sertifikat koji potvrduje da je Proizvodac u stanju da obezbedi kvalitet u

skladu sa standardima ISO 9001."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ti nešto prodaj...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispričavam se,ali bit ostaje ista.Uostalom nisam puno promašio.Umjesto 50 EMV-a trba napraviti 100 jedinica u 5 godina.Za duplo promašio.

Točno Portos...nemožeš prodati.

Željezni,Gripen : koji posrednici i predsjednici mogu uglaviti posao pod ovakvim uvjetima ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače, 4 ponuđača koja su se prijavila su ispunila uslove: Alstom Transport, Stadler Bussang, Siemens i CAF i sad se bira najpovoljnija ponuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inače, 4 ponuđača koja su se prijavila su ispunila uslove: Alstom Transport, Stadler Bussang, Siemens i CAF i sad se bira najpovoljnija ponuda.

 

Daj Bože da Štedler prođe. Navijam za njih,no to je moje subjektivno mišljenje.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Željezni,Gripen : koji posrednici i predsjednici mogu uglaviti posao pod ovakvim uvjetima ?

Predsjednici, dvojica. Pod uvjetom da je proizvod dobar, kvalitetan u okvirima tehničkih uvjeta iz natječaja. Naravno, tu mora biti reciprociteta, usluga se mora platiti, kompezirati. Posrednici, bilo koji a da mogu transparentno (iako nije uvjet) dogovoriti ozbiljan posao. Ako treba u normama i podmazati ...

 

Ali preduvjet je dobar proizvod. Kao što bi dobro došlo i kreditiranje, što je s hrvatskim bankama u vlasništvu stranaca misaona imenica. No to je već političko pitanje ..


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...