Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

Thanks, in that case, you can write if you got sg in PM 8)

If they test it in the Czech Republic, that I won't go there to see her. I can wauit till her first day in duty at the HŽ as well :?:

By the way, when will they (or just her) be in normal service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's difficult to tell. This prototype is made for intercity transport. It has a lot of seats of second class and a few of first class, two toilets and equipment for middle-time travelling (like power-outlets 230V, small tables with glass-holders etc.). The second prototype will be made for local traffic, it will have more doors, just one toilet and a lot of standing places. That second prototype is planned for the end of this year. When these two prototypes pass all the testings, the serial production will be established and we could expect first trains in service during 2011 and 2012.

 

I personally can't wait too, because I travel every day between Zagreb and Podsused in old trains with a lot of people in a jam and it's not pleasant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

For IC? 8)

I thought, this type is made just for local traffic. Good to hear, that there will be more variations. :?:

So I will keep my eyes opened during my stay in Zagreb, and hopefully I will see her :?:

If not, waiting is still there as an option :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think there was a misunderstanding here. Praktičar meant the first version was planned for interurban transport, ie. between the cities (not necessarily IC - in fact more possibly just an ordinary passenger or fast train). The other version will only be for Zagreb suburban lines.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radi se na 002

 

Misliš na 6112 002 :lol:

da radi se taj vlak 2 po redu

 

Zar to ne bi trebao biti prigradski, a ne regionalni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zar to ne bi trebao biti prigradski, a ne regionalni ?

Metalna konstrukcija vagona gradsko-prigradskog vlaka je skoro završena u Gredelju, ovo mi je prvi glas da se gradi drugi regionalni vlak :lol:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U novom Globusu (Zagrebački tjednik) objavljena je tvrdnja da Goša nudi Končaru suradnju u izradi EMV za srbijansko tržište. Direktor Vlastimir Nešić tvrdi da s Končarom dobro surađuju, pa je npr. u proizvodnji niskopodnih tramvaja sudjelovao i Goša koji je Končaru "posudio" 40 radnika koji su bili u Zagrebu i sudjelovali u proizvodnji tramvaja.

 

Ovo su za mene potpuno nove informacije. Zna li netko nešto više?


I ide, ide mali vlak,

u njem želi biti svak....

 

...osim ako na vlaku ne piše HŽ!

Share this post


Link to post
Share on other sites
U novom Globusu (Zagrebački tjednik) objavljena je tvrdnja da Goša nudi Končaru suradnju u izradi EMV za srbijansko tržište. Direktor Vlastimir Nešić tvrdi da s Končarom dobro surađuju, pa je npr. u proizvodnji niskopodnih tramvaja sudjelovao i Goša koji je Končaru "posudio" 40 radnika koji su bili u Zagrebu i sudjelovali u proizvodnji tramvaja.

 

Ovo su za mene potpuno nove informacije. Zna li netko nešto više?

Sad kada ima ozbiljnih upita iz Rusije svi bi htjeli surađivati. Koliko ja znam Končar je nudio Goši suradnju dok je vlak bio u povojima ali oni nisu trzali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U novom Globusu (Zagrebački tjednik) objavljena je tvrdnja da Goša nudi Končaru suradnju u izradi EMV za srbijansko tržište. Direktor Vlastimir Nešić tvrdi da s Končarom dobro surađuju, pa je npr. u proizvodnji niskopodnih tramvaja sudjelovao i Goša koji je Končaru "posudio" 40 radnika koji su bili u Zagrebu i sudjelovali u proizvodnji tramvaja.

 

Ovo su za mene potpuno nove informacije. Zna li netko nešto više?

 

Interesantno, ali malo neshvatljivo u ovom trenutku. Zašto? Juče je baš istekao rok za dostavljanje ponuda za nabavku 25 EMV. Međutim po kriterijumima tendera (http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/dpreuzimanje/_params/file_id/25544.html#) niti Končar niti Goša ne ispunjavaju parametar br.2 (za br.1 nisam siguran). Jedino ako su rešili da taj kriterijum uklone, zarad toga što bi to bio delimično domaći proizvod, za šta ja nedvosmislieno navijam. U svakom slučaju, videćemo ovih dana ko je sve dostavio ponudu, pa će biti sve jasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da je planirano da ŽS ili Beograd kupi još EMV garnitura za gradsku železnicu. Ta vest se pojavila, a onda ubrzo isparila, ne znam šta se dogodilo, tačnije 25 za regionalni i 30 vozova za BG:voz i Beovoz. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Globus je uvijek prica za sebe :--)

 

Ako je istina, kakva suradnja?? Po broju narudbe od 10-20 EMVa za ZS, jedina logika je sklapanje garnitura u Gosi i proizvodnja neki djelova u Srbiji.

 

Sve drugo je idiotizam par ecxellence!! Transfer tehnologije (poticanje konkurencije na istim trzistima), i to sa novcem nasi gradana je kriminal!

Transfer tehnologije se isplati samo ako narudba pokrije DEBELO troskove istrazivanja i realizacije projekta!

 

O sposobnosti/naivnosti Koncarevog management mogli bi danima raspravljati :kul Dosta je samo spominjati amatersku pricu Crotrama u Beogradu i nudenje gole guzice za tri tramvaja.

 

Nek se gospoda ugledaju na budalastine Siemensa, pod pritiskom Vlade i (ne)sposobni managera iz uprave, dragi Siemens vrsi kompletni transfer tehnologije u Kinu (Transrapid). Sretni njemci, placali golemi novac (porez) za izgradnju Transrapida da eto veliki vode mogu se slikati i poklanjati teski i skupi rad dva desetljeca Njemacke pameti! Rezultat, NE minus nego jacanje buduceg konkurenta!

 

Jos bolja je prica zajednicke Lokse. Tvrtka koja godinama ulaze u taj sektor, a sa druge strane sta se to moze u tom sektoru osim kupnje sistema nuditi? Svako poduzece u srbiji bi izbacilo jedno HR poduzece!

 

Ponavljam suradnja samo (ograniceno) za SRPSKO trziste, sve drugo je teski idiotizam! Ako hoce eto licenca za SR trziste.

To bi bilo kao da Hvatska sad skoci i kupi dvje Laste pa eto nas u projektu, sa nasom famoznom avio industrijom.

 

Ali kako izgelda je Hrvatistan jako daleko tamo iza brda velike pameti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

GOŠA-Fabrika železničkih vozila,privatizovana je kompletno,u vlasništvu je ŽOS-Trnava.Znači,staranac,Slovak je gazda,a kakvu saradnju oni kao gazde žele sa Končarom-to oni samo znaju.Valjda bi predsednici Tadić i Josipović rekli nešto juče na sastanku privrednika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gripen je napisao:

 

Citat:

 

"Svako poduzece u srbiji bi izbacilo jedno HR poduzece!

 

Ponavljam suradnja samo (ograniceno) za SRPSKO trziste, sve drugo je teski idiotizam! Ako hoce eto licenca za SR trziste. "

 

 

 

Auh,kako grešiš!!!

 

Ono što si,u drugoj rečenici napisao,valjalo bi napisati da je OBRNUTO!

 

Pogledaj koliko je Hrvatskih korporacija pokupovalo Srpska preduzeća. A hajde,zapitaj se: KOLIKO JE SRPSKIH KORPORACIJA POKUPOVALO HRVATSKA PREDUZEĆA??!( Molim,ova velika slova NE shvatiti kao vikanje!) Bolje da ne pišem dalje...

 

Šta misliš;ZAŠTO su se Predsednik Tadić i Predsednik Josipović ponovo i to u kratkom vremenskom razmaku sreli?! I zašto se planira oživljavanje namenske proizvodnje u preduzeću " Đuro Đaković" ?!

 

Podsetiću te na jednu rečenicu,koju je izrekao japanski bankar i koju je potvrdio predstavnik Čejs Banke iz Nju Jorka u SRED WW2 : "Ratova je bilo - i biće...ALI TOK NOVCA MORA DA OPSTANE!"

 

E...To isto važi i za železnicu u našem Regionu!

 

Razmišljajmo EKONOMSKI!!! Druge nam nema. Samo na taj i takav način može biti dobro SVIMA.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gradsko - prigradska verzija po novim infoamcija ora se završti do Badnjak ove godine ,za prezentaciju još neznam.

 

Dakle, 6112 002 je prigradski, a ne regionalni? Mislio sam da će se nekako serije regionalnog i prigradskog razdvojiti, npr. da prigradski bude podserija 6112 100..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, varas se hadzibane!

 

Zaboravi na moment da se radi o Srbiji, isto bi pisao da se radi o slicnoj situaciji sa Madarskom/Austriom i bilo koga drugoga.

Nazalost Hrvatska nema toliko novi konkurenti proizvoda da mozemo izigravati Ameriku. Koncar/Gredelj su napravili fakat dobar proizvod, to sad poklanjat (a to je poklon) je van pameti.

Eto ja radim za svjetskog diva. Njima nebi (kao privatniku) palo napamet da djele bilo skim vrhunac njihove tehnologije. Pogotovo za moguceg buduceg konkurenta!!

Da je Gosa ili bilo tko u Srbiji radio na vlastitim uspjesnim projektima to je vec druga prica.

 

Ali ovo je, jedno djete je radilo dok je drugo spavalo.

 

Ponavljam sta Gosa ili bilo tko u Srbiji nudi Hrvatskoj/Koncaru/gradanima osim kupnju 10-20 EMVa i ulazak u proizvodnu liniju. Da kupujete 100 OK.

 

Ponavljam, mi kupujemo za HRZ 5 Lasta95 (projekt za HRZ lasta xyxy) i trazimo udjel u proizvodnji i dio kolaca, da izgradimo vlastitu avio industriju. A sutro smo konkurencija jer imamo gotovo identicna trzista.

Nisam ja protiv suradnje ili biznisa, ali kao Hrvat zelim najbolje za mene/moju drzavu. A ovo bi bio cisti minus za nas a veliki plus za vas!

Osnovi element surandje je da suraduju grane koje ne konkuriraju na trzistu. Ili su poceli Boeing i Airbus neku ozbiljnu suradnju??

 

Kako okrenemo da okrenemo, Gosa i ostali su konkurenti Koncaru i Gredelju. Moze KEV nuditi proizvod Gosi/licencu (za Srbiju) i komponente za vlastiti vlak Gose.

Ali to je to, realnost je vi nemate nista (EMV/DMV), mi imamo gotove proizvode Hrvatski poduzeca, placeno od Hrvatski gradana. Sad gdje je tu logika gradit novi proizvod sa Gosom, dati transfer tehnologije za bilo koja druga trzista (vjerovatno cilj zajednicke suradnje) kad KEV moze nuditi odmah gotovi proizvod.

 

To sa DD ( ako se radi o specijalnim vozilima) necu da komentiram jer je onda nas profesor muzike jos veca budala nek sto sam mislio.

Suradnja svakako ali ne na stetu bilo koga za politicki cirkus!

 

Hadibane, zasto su Srpski businessmani toliko malo investirali u HR/BG/RO/ALB/BIH itd. Postoji sposobni svijet i NEsposobni koji zivi pod posebnim pravilima.

 

Godinama se sastajem sa vasom poslovnom elitom u Srbiji i Hrvatskoj. Neprofesjonalnost i neozbiljnost prema poslu vasi managera je prica za sebe. Nije Hrvatska neki primjer (nazalost) ali za vas smo Amerika.

Koliko god korumpirana ova drzava bila, ali ako hoces tu izgraditi business moras ozbiljno se primiti posla. A ne diletanski ono" by the way" malo janjca/malo kurve i kuvertu pa bum dobil poduzece.

Ponavljam mi smo jos u nekoj vrsti banane ali vid sa vase strane (srbije) je nerealan. Hoces business u HR moras ozbiljno raditi na tome (pogotovo kao stranac).

Gdje su vam druge akvizicije van Srbije, jel vam tu isto politika kriva?

 

To me podsjeca na nasa drzavna poduzeca (uprave) svi krivi samo mi ne, a od godine do godine -minus- minus-minus. Dok privatnici plus + plus + itd.

 

Iskreno nema to nista sa politikom ili protiv Srbije! ISKRENO!!

Tu se radi samo o cistim businessu.

Prije nek sto je vas famozni presednik otkrio ameriku. U Hrvatsku su stizale i stizale grupacije iz postene Evrope koje su zeljele suradnju ZA NASE DOBRO POD NJIHOVIM uvijetima. Ista argumentacija kao tvoja. Rezultat je tu di jesmo.

 

Hoces dobru suradnju, evo Agrokor, imate vi profit radna mjesta imamo mi, cisto jednostavno. Ali spajanje DELTE I AGROKORA je smrt za nas sve!!

 

Iskreno nemam nista protiv suradnje (to nije ni tema), ali na obostranu korist!

 

Pozdrav no sikiriki :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ne, varas se hadzibane!

 

Zaboravi na moment da se radi o Srbiji, isto bi pisao da se radi o slicnoj situaciji sa Madarskom/Austriom i bilo koga drugoga.

Nazalost Hrvatska nema toliko novi konkurenti proizvoda da mozemo izigravati Ameriku. Koncar/Gredelj su napravili fakat dobar proizvod, to sad poklanjat (a to je poklon) je van pameti.

Eto ja radim za svjetskog diva. Njima nebi (kao privatniku) palo napamet da djele bilo skim vrhunac njihove tehnologije. Pogotovo za moguceg buduceg konkurenta!!

Da je Gosa ili bilo tko u Srbiji radio na vlastitim uspjesnim projektima to je vec druga prica.

 

Ali ovo je, jedno djete je radilo dok je drugo spavalo.

 

Ponavljam sta Gosa ili bilo tko u Srbiji nudi Hrvatskoj/Koncaru/gradanima osim kupnju 10-20 EMVa i ulazak u proizvodnu liniju. Da kupujete 100 OK.

 

Ponavljam, mi kupujemo za HRZ 5 Lasta95 (projekt za HRZ lasta xyxy) i trazimo udjel u proizvodnji i dio kolaca, da izgradimo vlastitu avio industriju. A sutro smo konkurencija jer imamo gotovo identicna trzista.

Nisam ja protiv suradnje ili biznisa, ali kao Hrvat zelim najbolje za mene/moju drzavu. A ovo bi bio cisti minus za nas a veliki plus za vas!

Osnovi element surandje je da suraduju grane koje ne konkuriraju na trzistu. Ili su poceli Boeing i Airbus neku ozbiljnu suradnju??

 

Kako okrenemo da okrenemo, Gosa i ostali su konkurenti Koncaru i Gredelju. Moze KEV nuditi proizvod Gosi/licencu (za Srbiju) i komponente za vlastiti vlak Gose.

Ali to je to, realnost je vi nemate nista (EMV/DMV), mi imamo gotove proizvode Hrvatski poduzeca, placeno od Hrvatski gradana. Sad gdje je tu logika gradit novi proizvod sa Gosom, dati transfer tehnologije za bilo koja druga trzista (vjerovatno cilj zajednicke suradnje) kad KEV moze nuditi odmah gotovi proizvod.

 

To sa DD ( ako se radi o specijalnim vozilima) necu da komentiram jer je onda nas profesor muzike jos veca budala nek sto sam mislio.

Suradnja svakako ali ne na stetu bilo koga za politicki cirkus!

 

Hadibane, zasto su Srpski businessmani toliko malo investirali u HR/BG/RO/ALB/BIH itd. Postoji sposobni svijet i NEsposobni koji zivi pod posebnim pravilima.

 

Godinama se sastajem sa vasom poslovnom elitom u Srbiji i Hrvatskoj. Neprofesjonalnost i neozbiljnost prema poslu vasi managera je prica za sebe. Nije Hrvatska neki primjer (nazalost) ali za vas smo Amerika.

Koliko god korumpirana ova drzava bila, ali ako hoces tu izgraditi business moras ozbiljno se primiti posla. A ne diletanski ono" by the way" malo janjca/malo kurve i kuvertu pa bum dobil poduzece.

Ponavljam mi smo jos u nekoj vrsti banane ali vid sa vase strane (srbije) je nerealan. Hoces business u HR moras ozbiljno raditi na tome (pogotovo kao stranac).

Gdje su vam druge akvizicije van Srbije, jel vam tu isto politika kriva?

 

To me podsjeca na nasa drzavna poduzeca (uprave) svi krivi samo mi ne, a od godine do godine -minus- minus-minus. Dok privatnici plus + plus + itd.

 

Iskreno nema to nista sa politikom ili protiv Srbije! ISKRENO!!

Tu se radi samo o cistim businessu.

Prije nek sto je vas famozni presednik otkrio ameriku. U Hrvatsku su stizale i stizale grupacije iz postene Evrope koje su zeljele suradnju ZA NASE DOBRO POD NJIHOVIM uvijetima. Ista argumentacija kao tvoja. Rezultat je tu di jesmo.

 

Hoces dobru suradnju, evo Agrokor, imate vi profit radna mjesta imamo mi, cisto jednostavno. Ali spajanje DELTE I AGROKORA je smrt za nas sve!!

 

Iskreno nemam nista protiv suradnje (to nije ni tema), ali na obostranu korist!

 

Pozdrav no sikiriki :lol:

Ovu izjavu potpisujem skroz jer govori istinu o tržištu kapitala i razmjeni roba između obje zemlje .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dakle, 6112 002 je prigradski, a ne regionalni? Mislio sam da će se nekako serije regionalnog i prigradskog razdvojiti, npr. da prigradski bude podserija 6112 100..

Gdje je napisano da će gradsko-prigradski vlak dobiti broj 6112 002?


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...