Jump to content
zeljeznice.net
knor

HZ PP 6112-0XX (Koncar, regionalni vlak)

Recommended Posts

Znam glavni služi za sve a napoji da ima stalno pritisak od 5.00 Bara i ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam glavni služi za sve a napoji da ima stalno pritisak od 5.00 Bara i ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

Nije baš tako !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam...

Ne znaš :)

...ja bar nisam davio nekoga da mi to objasni i kompletan sustav zračnog kočenja .

Koga sam ja to davio? :D

Bolje bi bilo da si TI davio, pa bi barem znao razliku i koji vod čemu služi :wink:

BDW svi otvori za cijevi na C-1 modulu su na broju, krivo si informiran :mrgreen:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste covjeka napali... samo je obrnuo glavni i napojni vod...

Nitko ga ne napada. Budući si novi ovdje vjerovatno još nisi stigao pročitati cijelu temu. Drempa je u temama o niskopodnim EMV i DMV napisao već popriličnu količinu netočnih informacija, pa bih osobno želio da ako već ne zna neke podatke da ne piše krive podatke jer time one koji čitaju te teme dovodi u zabludu.

Mislim da nema smisla da na Gredeljevom reklamnom letku piše jedno a Drempa tvrdi suprotno. Ko tu koga...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :( a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :kul :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :( a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :mrgreen:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :) a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :kul

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul

 

znači da se iz nje ne dimi??? pa što će im onda? da poveća osovinski pritisak... :pivo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nitko ga ne napada. Budući si novi ovdje vjerovatno još nisi stigao pročitati cijelu temu. Drempa je u temama o niskopodnim EMV i DMV napisao već popriličnu količinu netočnih informacija, pa bih osobno želio da ako već ne zna neke podatke da ne piše krive podatke jer time one koji čitaju te teme dovodi u zabludu.

Mislim da nema smisla da na Gredeljevom reklamnom letku piše jedno a Drempa tvrdi suprotno. Ko tu koga...

 

normalno da sam procitao temu... nisam procitao zadnja 2 posta pa se ukljucio... vidio sam da se sav zbunio i tamo oko onih oplata, ali ovdje je samo obrnuo... to se moze (gotovo) svakome desiti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :lool a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :kul :lol:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom ;)

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :lool a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... 8) :lol:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :kul

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!

 

Zaboravili ste auspuh lagere, bez toga vam nebu funkcioniralo ;)


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovo ne mogu vjerovati :lool

 

Moje pitanje odnosilo se na ELEKTRIČNI vod, bolje reći, ja sam drempinu izjavu shvatio otprilike kao da su zaboravili probušiti rupu na krovu da bi kroz nju provukli glavni vod od pantografa.

 

Eto kako termin "glavni vod" različito tumače ljudi različite struke. :lol:

 

Vi ste sve pretvorili u krasnu za****nciju, ali ja se i dalje ozbiljno vraćam na pitanje, koje ću usput potkrijepiti i kritikom:

 

Bez obzira na to što mi mislili o našoj državi, politikantskim vodstvima firmi, korumpiranim političarima i direktorima, činjenica je da su firme poput Gredelja, Končara i još nekih časnih izuzetaka jedne od rijetkih koje u ovoj državi rade kvalitetno i dobro i koje joj nekako drže glavu iznad go***na. Za to su često zaslužni ljudi koji predano i samozatajno rade svoj posao, među koje spada i Portos.

 

Ponovit ću: bio sam na prezentaciji vlaka i razgovarao s nekoliko ljudi koji su ga napravili, osmislili, testirali, koji mjesecima nisu imali privatni život, koji su dali sebe u taj proizvod. Vidio sam ga i mene je, a ja sam u elektrici i mehanici cijeli život i inače sam vrlo sklon kritikama, vrlo ugodno iznenadio. Znam što sam vidio i znam što sam trebao gledati.

 

Ako je i došlo do kakvog propusta i ako je netko i zaboravio negdje probušiti kakvu rupu, to je ionako greška koju se vrlo lako može ispraviti i koja ne kvari proizvod kao takav. Tvrdnja da se radi o 85% napravljenom vlaku je neumjesna, zlonamjerna i vrijeđa svakog pozitivno orijentiranog čovjeka, a najviše ljude koji su se trudili i čiji rezultati rada govore sami za sebe. Vrijeđa i mene koji sa strane promatram cijelu priču, a kako ne bi onoga koji je u to uključen.

 

Ne želim špekulirati o motivima za ovakvo negativno razmišljanje i pisanje, ali ne mogu se oteti dojmu da su oni koji to čine u nečemu ostali prikraćeni pa se sad iskaljuju na ovakav način.

 

Ponovo pitam: zar rupa u panelu čini 15% vlaka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jeste se napalili na jednu običnu cijev... :mrgreen: a da nije to cijev od auspuha kad ide na krov... :D :mrgreen:

Ma kakav auspuh.To je antivibracijska pletena cijev koja spaja rotirajuću flucgeblajznu sa statirajućim cinculatorom :(

Ne zaboraviti rešetkastu forfufnu koja ide direkt na flucgeblajznu uz pomoć prčitelja nebulozne plazme!

 

da da...prčitelj mora bit kvalitetan, bez kvalitetnog prčitelja će sve otić kvragu.... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ovo ne mogu vjerovati :mrgreen:

 

Moje pitanje odnosilo se na ELEKTRIČNI vod, bolje reći, ja sam drempinu izjavu shvatio otprilike kao da su zaboravili probušiti rupu na krovu da bi kroz nju provukli glavni vod od pantografa.

 

Eto kako termin "glavni vod" različito tumače ljudi različite struke. :mrgreen:

 

Vi ste sve pretvorili u krasnu za****nciju, ali ja se i dalje ozbiljno vraćam na pitanje, koje ću usput potkrijepiti i kritikom:

 

Bez obzira na to što mi mislili o našoj državi, politikantskim vodstvima firmi, korumpiranim političarima i direktorima, činjenica je da su firme poput Gredelja, Končara i još nekih časnih izuzetaka jedne od rijetkih koje u ovoj državi rade kvalitetno i dobro i koje joj nekako drže glavu iznad go***na. Za to su često zaslužni ljudi koji predano i samozatajno rade svoj posao, među koje spada i Portos.

 

Ponovit ću: bio sam na prezentaciji vlaka i razgovarao s nekoliko ljudi koji su ga napravili, osmislili, testirali, koji mjesecima nisu imali privatni život, koji su dali sebe u taj proizvod. Vidio sam ga i mene je, a ja sam u elektrici i mehanici cijeli život i inače sam vrlo sklon kritikama, vrlo ugodno iznenadio. Znam što sam vidio i znam što sam trebao gledati.

 

Ako je i došlo do kakvog propusta i ako je netko i zaboravio negdje probušiti kakvu rupu, to je ionako greška koju se vrlo lako može ispraviti i koja ne kvari proizvod kao takav. Tvrdnja da se radi o 85% napravljenom vlaku je neumjesna, zlonamjerna i vrijeđa svakog pozitivno orijentiranog čovjeka, a najviše ljude koji su se trudili i čiji rezultati rada govore sami za sebe. Vrijeđa i mene koji sa strane promatram cijelu priču, a kako ne bi onoga koji je u to uključen.

 

Ne želim špekulirati o motivima za ovakvo negativno razmišljanje i pisanje, ali ne mogu se oteti dojmu da su oni koji to čine u nečemu ostali prikraćeni pa se sad iskaljuju na ovakav način.

 

Ponovo pitam: zar rupa u panelu čini 15% vlaka?

Ne znam kako da percipiram ovaj odgovor jer imam osjećaj da je malo pogrešno adresiran.Prvo u cijeloj ovoj šali "okomili" smo se na post u kojem je napisana s dužnim štovanjem idiotarija.Nakon dobronamjerne kritike (Portos) dotični se obrecne s primjedbom da on zna itd.

Nažalost,ne zna.Otegotna okolnost je ta da on ne zna da ne zna.A to je već problem.

Ukoliko zaozbiljno shvatimo ovaj forum onda ćemo svakoj činjenici i problemu prići s dužnim štovanjem i poznavanjem problematike.Ako nije tako onda ćemo pitati.

Za niskopodnog nemogu reći ništa drugo nego gore navedeno.Puno sati se provelo na projektu,još više na izradi i to nitko ne spori.Svim učesnicima svaka čast.Međutim,bit ćemo toliko tolerantni i oprezni pa ćemo pustiti vrijeme da kaže svoje,tj.niskopodni tek mora opravdati povjerenje.Za sada zgodno izgleda,oprema je obećavajuća a pouzdanost i svi faktori eksploatacije će se tek dokazati.

I jedna dobronamjerna kritika : i glavni vod i napojni vod vezano uz željeznička vozila (pa bilo koja god struka u pitanju) je naznačena i propisana up.278.SVA vučna i vučena vozila moraju zadovoljiti tu kategoriju.Tu nema brljanja i pogrešnog shvaćanja.I strojovođama, prometnicima,pregledačima,svima na održavanju........pa bio bio red i railfanovima a kamoli onome koji radi na ugradnji takvih sitnica.

Na kraju osobno nisam prikraćen nizašto,a postovi Drempinog tipa stvarno više ne zaslužuju dobronamjerne ispravke (bilo ih je sva sila) nego jednostavno humor.

Rupa ovdje ili ondje ne predstavlja određeni postotak greške nego propust koji u konačnici znači nefunkcionalnost vlaka.Nitko od nas nije spomenuo nikakve rupe niti imam dojam da smo prakticara dodirnuli,barem ja osobno niti sam imao namjeru,niti mi je to bio cilj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ako ne valjam a slučajno sam montirao dotične cjevi na oba modula ,znam da je bilo propusta više nego kaj sam to objavio ali pošto je Končar bolji neka izvoli sa detaljima a ja neke imam ali ih neču nigdje staviti, a ako se volite sprdat samnom samo dajte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od mene samo ovoliko:

Ja sam se čisto nevino našalil, tek smijeha radi a ne ismijavanja bilo koga (ili nikoga). Ak to nemrete prožvakat, kaj vam mogu.


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od mene samo ovoliko:

Ja sam se čisto nevino našalil, tek smijeha radi a ne ismijavanja bilo koga (ili nikoga). Ak to nemrete prožvakat, kaj vam mogu.

Potpisujem od slova do slova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam ja niš protiv humora, dapače! Tko me bolje zna, zna i to da se u većini tema zafrkavam. Moj post je prije svega bio upućen drempi koji je izjavio da je gotovo tek 85% vlaka, a ta mi primjedba, uz dužno poštovanje prema drempi i svima ostalima, nikako nije bila smiješna i nije mi "sjela".

 

Ja sam samo htio da mi drempa objasni tih 15% koji fale (a to je, čini mi se, malo drugim riječima pitao i Portos), ali odgovor još nisam dobio, a po svemu sudeći i neću.

 

Ali no problem, i ja jedva čekam vlak na svojoj redovitoj turi Podsused-Glavni i obratno, jer u posljednje vrijeme su mi Mađari toliko izašli na onu stvar da ciljam Zagorca i klasiku koja je deset puta udobnija, pa čak i kad stojiš u hodniku. Slažem se da će se tek nakon eksploatacije moći raspravljati o prvim iskustvima. Tako je, uostalom, bilo i s tramvajem :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ali no problem, i ja jedva čekam vlak na svojoj redovitoj turi Podsused-Glavni i obratno, jer u posljednje vrijeme su mi Mađari toliko izašli na onu stvar da ciljam Zagorca i klasiku koja je deset puta udobnija, pa čak i kad stojiš u hodniku. Slažem se da će se tek nakon eksploatacije moći raspravljati o prvim iskustvima. Tako je, uostalom, bilo i s tramvajem :D

Jedno je 100% sigurno, ovo je tema o regionalnom, a ne o gradsko-prigradskom vlaku.

Ovaj vlak će kroz Podsused voziti u redovnoj vožnji eventualno ako se elektrificira pruga do Zaboka (znači ne tako brzo), na to buju Zagorci rekli: "Ni onda, jer nam u tom slučaju budu slali razvaljene Mađare". :mrgreen:

O novom prigradskom ćemo u novoj temi kad se pojave neki podaci o njemu, no vjerojatno će ugrađivati siceve slične ili iste kao u obnovljenom Mađaru (obnovljenoj Macosi i Beet vagonima), tako da ćeš i dalje trenirati šuljeve, a novi vlak opisivati sa: žulja, al' klizi. :kul


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
O novom prigradskom ćemo u novoj temi kad se pojave neki podaci o njemu, no vjerojatno će ugrađivati siceve slične ili iste kao u obnovljenom Mađaru (obnovljenoj Macosi i Beet vagonima), tako da ćeš i dalje trenirati šuljeve, a novi vlak opisivati sa: žulja, al' klizi. :mrgreen:

Jedini podatak o novom prigradskom koji se razlikuje od ovog su podaci o vratima i sjedalima. Vozne karakteristike, a to je ono što me zanima, ostat će iste. Sjedala će također biti ista kao i ova, samo što će ih biti manji broj i drugačjiji raspored.

 

Budući da u Mađaru ionako veći dio puta stojim (jer kao kavalir prepuštam mjesto starijima i mlađim ženskim osobama, kojih uvijek u vlaku ima više nego stolaca), stolci me uopće ne zanimaju. Ali me itekako zanima klimatizacija, rasvjeta i sve ostalo što će biti isto kao i na ovom vlaku.

 

A što se Zaboka tiče, tamo će voziti treća varijanta, koju ćemo, nadam se, također uskoro imati prilike vidjeti, a o njoj se govori u temi o dizel-motornoj garnituri 7022.

http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=12022

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno, vidiš 8)

 

Nikad ne gledam topicID, osim kad spajam postove, što ovdje nije bio slučaj :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

 

I've just seen this wonderful new train of the HŽ, congratulate to the Končar for it. Made well! :mrgreen:

As I see, nowdays the 001 is ready, and I think/hope, that she is on the tracks now as a testrunner. If I visit Zagreb and the surroundings in a few weeks, can I see her somewhere? :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

It is very difficult to tell. I'm even not sure are they testing her in Croatia or in Czech Republik, as they did for the first train, made for Bosnia and Herzegovina.

 

Since the presentation, which was made before the departure to Berlin for the Innotrans show, I didn't see the train at all.

 

I will try to get some information, but I can't promise anything. Especially because they don't want to make this information public, because too much spectators aren't helpful when you do such a job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...