Jump to content
zeljeznice.net
seabral

Bjelovar - Kloštar

Recommended Posts

Hvala ti na slikama! :)

 

Slobodno nas još koji put razveseli s barem jednom slikom s te pruge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na slikama! :)

 

Slobodno nas još koji put razveseli s barem jednom slikom s te pruge.

 

Da. Lijepa pruga i što je najvažnije - ima perspektivu. Kada se izgradi pruga Gradec - S.I. Žabno i kada se pokrene gospodarstvo (a mora, jer dublje potonuti ne može) biti će tu prometa.

Ja bih skromno izvoljevao da netko zaviri malo dublje u ruševinu starog kolodvora Paulovac, a možda i potraži trasu nekadašnjeg industrijskog kolosjeka do ciglane. Portos, Drempa i ja pri našem svojedobnom obilasku tunela nismo imali vremena zadržavati se.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na slikama je stajalište Veliko Trojstvo. Za izgradnju perona postoji projektna dokumentacija,čudi me da se po tom pitanju ništa ne dešava u vrijeme kada se na željeznici toliko toga događa pozitivnog,pogotovo oko izgradnje perona itd!

Ipak je to velika općina i mjesto te bi trebali imati peron! Tim više što su oni svojim vlastitim novcem kupili peronske betonske elemente za sva stališta na njihovom području koja do dana današnjeg stoje neugrađena i od zuba vremena više nisu upotrebljiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na slikama je stajalište Veliko Trojstvo. Za izgradnju perona postoji projektna dokumentacija,čudi me da se po tom pitanju ništa ne dešava u vrijeme kada se na željeznici toliko toga događa pozitivnog,pogotovo oko izgradnje perona itd!

Ipak je to velika općina i mjesto te bi trebali imati peron! Tim više što su oni svojim vlastitim novcem kupili peronske betonske elemente za sva stališta na njihovom području koja do dana današnjeg stoje neugrađena i od zuba vremena više nisu upotrebljiva!

 

Znam za to - hteli su sami i izgradit peron, al kak je to pitanje vlasničkih odnosa, jedino HŽ Infra ima pravo gradnje, pa je to propalo (naravno, da se htelo, moglo se i to riješit). :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokaz predivnih, fleksibilnih i susretljivih ljudi na HŽ-u :sad:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam za to - hteli su sami i izgradit peron, al kak je to pitanje vlasničkih odnosa, jedino HŽ Infra ima pravo gradnje, pa je to propalo (naravno, da se htelo, moglo se i to riješit). :wacko:

To je za rubriku vjerovali ili ne! Općina Veliko Trojstvo je u ovom slučaju zaista iskazala najbolju moguću volju,pa kupili su elemente,vjerojatno bi kupili i šljunak za nasipat,ok radnu snagu nisu mogli dati jer Hž infra ima pravo gradnje,jedino još ostaje asfalt ali i to bi se riješilo! Pa koji su to mozgovi iz Hž infre odbili dati svoju radnu snagu da se to napravi? Netko bi zbog toga trebao snosit odgovornost jer riječ je o popriličnom broju tih elemenata,redom za stajalašta Grginac,Griginac Novi,Veliko Trojstvo,kolodvor Mišulinovac i Paulovac. Inače ti elementi još uvijek stoje po stajalištima kao spomenik ljudskoj pokvarenosti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je za rubriku vjerovali ili ne! Općina Veliko Trojstvo je u ovom slučaju zaista iskazala najbolju moguću volju,pa kupili su elemente,vjerojatno bi kupili i šljunak za nasipat,ok radnu snagu nisu mogli dati jer Hž infra ima pravo gradnje,jedino još ostaje asfalt ali i to bi se riješilo! Pa koji su to mozgovi iz Hž infre odbili dati radnu snagu da se to napravi? Netko bi zbog toga trebao snosit odgovornost! Inače ti elementi još uvijek stoje po stajalištima kao spomenik ljudskoj pokvarenosti!

 

Vjerojatno je ljudima prisjelo imat posla s HŽ-om ... al mislim da bi trebali probati ponovo - ipak se u međuvremenu promjenila garnitura ljudi, koja bi mogla imati sluha za taj problem. A vjerojatno ne bi bilo na odmet i malo 'pogurat' stvar kroz medije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerojatno je ljudima prisjelo imat posla s HŽ-om ... al mislim da bi trebali probati ponovo - ipak se u međuvremenu promjenila garnitura ljudi, koja bi mogla imati sluha za taj problem. A vjerojatno ne bi bilo na odmet i malo 'pogurat' stvar kroz medije.

Ideja nije loša, samo se bojim da je Bjelovar totalno politički ne naklonjen željeznici i tu jako teško da će ikada biti kruha!! Ali veselija vijest sa ove pružice je da je sutra i prekosutra zatvor dvosatni za istrpavanje pragova, i moram priznati da od kad smo u uniji ova infra živnula sa radovima gdje se god može, barem neki koliko toliko pozitivan pomak na ovim našim extremno jadnim ajzibanima!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideja nije loša, samo se bojim da je Bjelovar totalno politički ne naklonjen željeznici i tu jako teško da će ikada biti kruha!! Ali veselija vijest sa ove pružice je da je sutra i prekosutra zatvor dvosatni za istrpavanje pragova, i moram priznati da od kad smo u uniji ova infra živnula sa radovima gdje se god može, barem neki koliko toliko pozitivan pomak na ovim našim extremno jadnim ajzibanima!! 8)

Samo stajalište Markovac spada pod Bjelovar a sva ostala stajališta pod općinu Veliko Trojstvo. Kud ćeš veće volje od kupovine elemenata za perone vlastitim novcem. Na području koje spada pod grad Bjelovar ipak je napravljen novi peron Stare Plavnice i Klokočevac! A da ne govorimo o subvencijama za PP koje su plaćali BBŽ i grad Bjelovar, ali neznam sada točan omjer! Jedino im zamjeram tu tromost kada su žcp-i u pitanju,tu se trebalo i moralo više napravit! Inicirat sastanke sa Hž infrom,objasnit problem i argumentirano inzistirat da se određeni prijelazi osiguraju. Sada mi je jasnije zašto kolodvorska zgrada u Mišulinovcu izgleda kao kuća duhova,jer da su građani sami kupili crijep,grede,i letve vjerojatno nebi imao tko izvest radove!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao sam da je "Granova" izradila glavni i izvedbeni projekt stajališta Veliko Trojstvo 2001. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dali je poznato,ali na brdu iznad tunela Paulovac postoji cijeli niz zidanih kanalica za odvod kišnice. To sam otkrio davno dok sam biciklirao kroz Bilogoru,sjećam se da su bili dosta zapušteni i neočišćeni. Neznam kakva je sada sitiuacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išao sam nedavno u Vt i vidio da između Bjelovara i Kloštra baš i nečiste raslinje uz prugu. Ista je stvar sa kanalima uz prugu,skroz su zaplavljeni na nekim mjestima tako da kišnica nanosi mulj na prugu.

Sjećam se da prije to nije bilo tako,pojas uz prugu se redovito krčio a i čistili su se kanali.

Dali je uzrok tome nedostatak ljudi ili je to neki novi poslovni smjer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklopljen ugovor o izvanrednom prijevozu autobusima na relaciji Bjelovar-Kloštar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon se je nakon punoljetnosti ove pruge krenulo i sa uređivanjem stajališta. Doduše ovdje se samo vidi mehanizacija ali i to je početak i to jako dobar početak, još da malo prijelaze urede i bilo bi odlično. Sale ipak je urodilo plodom!! ;)

20140517_093600_zpsb82739d7.jpg

20140517_093601_zpsbd697be1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnova stajališta u Velikom Trojstvu je završena, eto kako izgleda:

 

DSCI0110.jpg

 

DSCI0111.jpg

 

DSCI0112.jpg

 

DSCI0123.jpg

 

DSCI0124.jpg

 

 

Autor fotografija: K0nfuziator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavak

 

DSCI0190.jpg

 

DSCI0191.jpg

 

DSCI0192.jpg

 

DSCI0193.jpg

 

 

Stajalište Grginac Novi, također u pripremama za obnovu

 

DSCI0198.jpg

 

 

Autor fotografija: K0nfuziator

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Stajalište Grginac Novi, također u pripremama za obnovu

 

 

Ta "priprema" stoji tam valjda prek 15 godina. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još pokoja slika perona i zgrede u Trojstvu dok je bilo u fazi radova!!8)

20140520_053459.jpg

 

20140520_053500.jpg

 

20140529_103720.jpg

 

20140529_103722.jpg

 

20140529_103726.jpg

 

DB da u pravu si da oni elementi stoje tamo od kako je pruge, a radi se o stajalištu Grginac Novi, ali napokon su ih odlučili upotrijebiti. Slike sutra jer dođem večeras kasno. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sam i obećao par fotki sa radilišta novog perona u Grgincu Novom!

20140629_145453_zpsd81eeff2.jpg

 

20140629_145458_zpsd0e4f112.jpg

 

20140629_145503_zps8ec5415b.jpg

 

20140629_145509_zpsebf9a852.jpg

 

20140629_145511_zps7f40aecd.jpg

 

20140629_145528_zpsd2f13d1a.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Završena je modernizacija četiri stajališta u općini V.Trojstvo. Pored Velikog Trojstva peroni su izgrađeni i u Grgincu Novom,Mišulinovcu i Paulovcu. Stanična zgrada je obnovljena jedino u V.Trojstvu dok su ostala stajališta dobila tipske autobusne nadstrešnice. Očito bi obnova zgrade u Mišulinovcu bila preskupa pa su se odlučili na jeftniju soluciju postavljanjem nadstrešnice. Jedino stajalište na području općine koje nije modernizirano je Grginac. Očito za njega nije bilo dovoljno betonskih elementa koje je još davno kupila općina pa zato i nije napravljeno.

Načelno je dogovoreno i osiguranje dva žcp-a ( županijske ceste V.Trojstvo-M.Trojstvo i Grginac-Maglenča ). Riječ je o dva izuzetno frekventna žcp-a na kojima se do sada već desio određen broj nesreća. S obzirom da je to dogovoreno sa sada već bivšom upravom, pitanje je kako će se nova uprava postavit prema tome tako da je to za sada upitno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U novo izvješće o mreži uneseni su svi novoizgrađeni peroni osim Rovišća. Čudno da infra nezna da je peron u Rovišću izgrađen još potkraj prošle godine. Također je planirana gradnja uređenih površina u Cirkveni te Poljanci. Žabno će se rješavat u sklopu rekonstrukcije kolodvora tj. gradnje nove pruge,tako da jedina dva stajališta bez perona ostaju Grginac i Sirova Katalena. U Sirovoj Kataleni smatram da bi peron bio nepohodan,njega nije potrebno radit između kolosijeka nego sa lijeve strane pruge od kolodvorske zgrade prema žcp-u. I stavit ljudima nadstrešnicu jer kolodvorska zgrada nije za koristenje zbog dotrajalosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išao sam nedavno u Vt i vidio da između Bjelovara i Kloštra baš i nečiste raslinje uz prugu. Ista je stvar sa kanalima uz prugu,skroz su zaplavljeni na nekim mjestima tako da kišnica nanosi mulj na prugu.

Sjećam se da prije to nije bilo tako,pojas uz prugu se redovito krčio a i čistili su se kanali.

Dali je uzrok tome nedostatak ljudi ili je to neki novi poslovni smjer?

Ove godine je većina ovoga ispravljena. Pojas uz prugu je intezivno očišćen od raslinja,pročišćeni zaplavljeni kanali u zoni žpc-a,neki žcp-i su sanirani u potpunosti.

Znam da to spada u redovno održavanje koje je bilo jedno vrijeme bilo zanemareno, te da je to kap u moru u odnosu na investicije na drugim prugama ali ipak veseli da se i ti mali pomaci na bolje dešavaju.

Jedino što bode u oči je Sirova Katalena,zgrada u raspadajućem stanju,neobrezano drveće uz zgradu i raslinje,sve u svemu jako zapušteno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me zanima koliko će od milijardu kuna koje su odobrene infri za riješavanje crnih točaka i opasnih žcp-a biti odobreno za ovaj pravac. Naime na ovoj dionici postoji čak desetak nepreglednih i opasnih žcp-a na kojima se desio već velik broj nesreća sa materijalnom štetom, ozljeđenim ali i smrtno stradalim osobama. Najveći broj opasnih žcp-a se nalazi u općini V.Trojstvo dok se manji broj nalazi na području grada Bjelovara i grada Đurđevca te u općini Kloštar Podravski. Jasno je definirano za što su odobrena ta sredstva i ova pruga upravo ispunjava uvijete za njihovu relizaciju. Dali će tako i biti pokazat će vrijeme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...