Jump to content
zeljeznice.net
seabral

Bjelovar - Kloštar

Recommended Posts

Samo bedaci bi zatvorili Križevci-Žabno, triangli mogu biti itekako efikasni jer zašto se ne bi razvo teretni i putnički promet između ta dva grada.

 

No dobro Stanley reče: kolodvorske zgrade samo što se ne sruše i to bi se trebalo što žurnije riješiti.


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko detalja sa pruge L 204 Križevci - Bjelovar - Kloštar od 12.07.2010.god.mislim da se nije puno promjenilo do danas.

 

Stajalište Žabjak

 

Picture016.jpg

 

Stajalište Veliko Trojstvo

 

Pogled u smjeru Kloštra

 

Picture041A.jpg

 

Picture048.jpg

 

Picture042A.jpg

 

Picture043A.jpg

 

Pogled u smjeru Bjelovara

 

Picture049.jpg

 

čekaonica

 

Picture044A.jpg

 

Picture045A.jpg

 

Picture046A.jpg

 

Stajalište je službeno nezaposjednuto.

Neslužbeno je zaposjednuto od jednog domaćeg lika (lokalni badža) koji je ovdje pronašao svoj životni kutak.Imali smo blizak susret i to vrlo neugodan budući je lik bio alkoholiziran i prilično agresivan.Htio mi je odigrati ulogu službene osobe 8) , ali mu nije uspjelo.

 

Srdačan pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Fotke su lijepe i zanimljive, ali si zaboravio napisati gdje su snimljene. :mrgreen:

Na prve dvije prepoznajem izlaz iz kolodvora Mišulinovac prema Velikom Trojstvu - Bjelovaru, no ostale...?


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono ograničenje od 35 km/h što se vidi na prvoj slici ( izlaz iz kolodvora Mišulinovac u pravcu kolodvora Bjelovar ) je uvedeno zbog nepreglednog cestovnog prijelaza preko pruge )!

Gledano iz Bjelovara prema Mišulinovcu ograničenja nema jer je iz tog smjera preglednost dobra!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je skraćen industrijski kolosijek za mlin,tj. postavljen je bik kod groblja ( cestovnog nadvožnjaka ),a vidim da su maknuti i vagoni sa jednog sporednog kolosijeka u teretnom djelu kolodvora ( prema Kloštru )! Ima li kakvih informacija da će taj kolosijek biti obnovljen?

Edited by sale2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je skraćen industrijski kolosijek za mlin,tj. postavljen je bik kod groblja ( cestovnog nadvožnjaka ),a vidim da su maknuti i vagoni sa jednog sporednog kolosijeka u teretnom djelu kolodvora ( prema Kloštru )! Ima li kakvih informacija da će taj kolosijek biti obnovljen?

 

Obnova kolosijeka prema mlinu je u tijeku, tj do bika, a navodno da će se popravljati i kolosijek prema plinari, a trebao bi se riješiti i kolosijek prema DI Česma jer je u dosta lošem stanju. Što se tiče kolosijeka prema mlinu tamo na početku su boksovi za istovar šljunka koji su nekad služili tvornici Tehnogradnja, a sada mislim da su u privatnom vlasništvu, no uglavnom kolaju priče da bi se tamo istrpavao šljunak za izgradnju brze ceste, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnova kolosijeka prema mlinu je u tijeku, tj do bika, a navodno da će se popravljati i kolosijek prema plinari, a trebao bi se riješiti i kolosijek prema DI Česma jer je u dosta lošem stanju. Što se tiče kolosijeka prema mlinu tamo na početku su boksovi za istovar šljunka koji su nekad služili tvornici Tehnogradnja, a sada mislim da su u privatnom vlasništvu, no uglavnom kolaju priče da bi se tamo istrpavao šljunak za izgradnju brze ceste, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Ima tu dosta neiskorištenog potencijala,npr. mogao bi se napravit kolosijek do Agrokorovih skladišta ( bivša klaonica Bilogora ),potrebno je svega 100-200 metara novog kolosijeka.

Također se sjećam da je dopremana i neka roba za talionicu željeza (bivši Tomo Vinković),neznam dali postoji mogućnost dopreme robe u njihov pogon preko industrijskog kolosijeka za Ivericu i Česmu (koliko znam taj kolosijek dosta duboko ulazi u krug DI Česma ),prvi dio tog kolosijeka je u relativno dobrom stanju ali unutra je jako loš!

Također kolosijek za plinaru postoji cijelom dužinom ali je jako loš ( vidljiv je do ceste za plinaru ali postoji i dalje u "dvorištu" samo je zatrpan ),prvi dio tog kolosijeka mogao bi se koristit za utovar-istovar razne robe ( trupaca,zeljeza itd.) jer postoji dosta dugačak plato (rampa) koja se proteže od Elektrometala do ceste za plinaru! Na taj način bi se oslobodio prostor iza autobusnog kolodvora gdje su utovarne rampe već poprilično dotrajale! Po meni tamo bi trebala ostat u funkciji samo rampa prvog kolosijeka za utovar-istovar robe koja se sprema u skladište a sav utovar "rasutog" tereta preselit na kolosijek za plinaru!

Kolosijek za Franck je koliko se sjećam obnovljen!

Još da je sredit bar jedan sporedni kolosijek u teretnom djelu kolodvora gdje bi se dopremale i otpremale teretne kompozicije i stvari bi se bitno popravile jer nebi trebalo puno puta prelazit cestu prilikom sastavljanja kompozicija!

Mislim da to sve nije problem napravit,uostalom polovnih pragova će biti nekon remonta Kž-Kc a oni su sasvim dobri za sporedne kolosijeke!

Čudi me samo da sa Inom nije nikavav ugovor potpisan budući da je kolodvor Mišulinovac odmah do njihovih pogona u Trojstvu i tu vidim veliki potencijal u budućnosti! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon dugo vremena provozao sam se ovom prugom i ugodno sam iznenađen,krči se raslinje po usjecima i uz prugu,vidim da ima izmjena pragova i da se ispred sjevernog portala tunela mjenjaju šine! Nadam se da će "majstori" doći i do Sirove Katalene i porušit ono drveće oko stanice!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali se prilikom izmjene pragova samo izrešeta kolosijek ili se i pročisti tucanik pomoću posebnog stroja i vrati natrag na kolosijek? O čemu to ovisi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali se prilikom izmjene pragova samo izrešeta kolosijek ili se i pročisti tucanik pomoću posebnog stroja i vrati natrag na kolosijek? O čemu to ovisi?

 

Prilikom izmjene pragova tucanik se podbija. Rešetanje je u biti pročišćavanje od zemlje i usitnjenih djelova samog tucanika. Što će se raditi ovisi o zablačenju/usitnjenju tucanika a najviše o novcima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za očekivat je nakon što se privede kraju spoj Pakračke ulice u poslovnoj zoni jug sa južnom obilaznicom da će na red doći i poslovna zona istok,a tu se nalazi i željeznička pruga koja ide pokraj zone!

Kako je vidim prometno rješenje u toj zoni?

U prvoj fazi izgradit novu spojnu cestu koja će se odvajat od ceste Bjelovar-Đurđevac negjde u blizini sadašnjeg ulaza u zonu kod carine,ta cesta prelazila bi prugu i u drugoj fazi spajala bi se na planiranu istočnu oblilaznicu!

Ta cesta imala bi višestruku svrhu;

1.Izbacio bi se teški kamionski promet iz Bilogorske gdje su stambene kuće i vrtić a prijelaz u Bilogorskoj bi se ukinuo!

2.Ta cesta preuzela bi na sebe tranzitni promet iz Novoseljana prema Bjelovaru jer sadašnja cesta Put žrtvama u Lugu ima drveni most i nema mogućnost proširenja od stambenih kuća,taj prijelaz ostao bi samo za pješake i bicikliste!

3.To bi bio kvalitetan spoj Bjelovara sa istočnom obilaznicom i postala bi glavni ulaz u indsutrijsku zonu!

Dali taj novi prijelaz rješit sa rampom ili nadvožnjakom trebala bi reći struka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovu prugu i cijeli kraj čeka pravi procvat nakon što prođe Venezia! Kada usnuli putnici provire kroz prozor pa ugledaju pitome brežuljke i Bilogoru odmah će se poželjet vratit i dovest još turista! Jedino ako se netko ne sjeti da i oni moraju na autobuse pa ima samo spuste sjedala i eto ti kola sa ležajevima! A na zadnjim sjedalima će biti kola za spavanje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne voze se u tom vlaku direktori turističkih agencija..Večinom su to mlađahni ljudi..U sub sam se imao prilike vozit u jutarnjoj Veneziji, i to su sve pospani vagoni..

Share this post


Link to post
Share on other sites

bauljajući internetom naišao sam na dvije vrlo interesantne fotke koje još nisam vidio, a prikazuju tunel Paulovac negdje početkom 90ih prije i/ili za vrijeme obnavljanja pruge. ako je već viđeno, ispričavam se, ali meni je to baš otkriće.

 

paulovec_01.jpg

paulovec_02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bauljajući internetom naišao sam na dvije vrlo interesantne fotke koje još nisam vidio, a prikazuju tunel Paulovac negdje početkom 90ih prije i/ili za vrijeme obnavljanja pruge. ako je već viđeno, ispričavam se, ali meni je to baš otkriće.

Koliko znam nije viđeno, a fotke su izvrstan dokument iz vremena obnavljanja pruge. :palac:


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam nije viđeno, a fotke su izvrstan dokument iz vremena obnavljanja pruge. :palac:

Fakat super slike :skok


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer je počeka ručna izmjena pragova na dužini od 900m na dionici Sirova Katalena-Kloštar, i trajat će do 27.4. jer je zatvor odobren na samo dva sata i to između vlakova 982 i 983!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće se skoro popravljat drugi i treći kolosijek u kolodvoru Kloštar? Vidim da su dio prvog,četvrti i peti popravljeni a još ima dosta pragova pripremljenih za ugradnju!

( vjerojatno dopremljeni sa remonta Kž-Kc )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo će to akumulacijsko jezero biti uz prugu u Sirovoj Kataleni? Piše da će se dizat nasip od 7.5 metara do pruge! Zna li netko nešto više o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo će to akumulacijsko jezero biti uz prugu u Sirovoj Kataleni? Piše da će se dizat nasip od 7.5 metara do pruge! Zna li netko nešto više o tome?

 

http://www.djurdjevac.hr/index.php?option=com_content&task=view&id=3246

 

 

Potrebno projektiranje cjevovoda od akumulacije S. Katalena do Koljak

 

 

Priča vezana uz sustav navodnjavanja dijela đurđevačkog područja, započeta već pred nekoliko godina prošli je tjedan dobila svoj nastavak. Naime, u prostorima Koprivničko-križevačke županije potpisan je dodatak ugovoru o izradi projektne dokumentacije za akumulaciju Sirova Katalena, kojega su potpisali župan Darko Koren i tehnički direktor IGH Ivan Krstanović.

 

Temeljem plana navodnjavanja Koprivničko-križevačke županije iz 2008. godine predviđen je pilot projekt navodnjavanja Koljak i akumulacija Sirova Katalena, kapaciteta 600.000 prostornih metara vode.

Te godine je župan D.Koren s IGH-om potpisao ugovor vrijedan 1,2 milijuna kuna, a predstavnik IGH Ivica Plišić je pri tom naglasio da je već napravljen idejni projekt, da se priprema zahtjev za lokacijsku, zatim građevinsku dozvolu, potom izgradnja objekta i njegovo puštanje u pogon. U ovom dijelu posla novac su udružili po pola Ministarstvo regionalnog razvitka i Hrvatske vode, te na drugoj strani Koprivničko-križevačka županija.

Razvidno je da je u dosadašnjem tijeku projekta izrađeno 80% tehničke dokumentacije, pri čemu u primarnom projektnom zadatku nije mogla biti pretpostavljena potreba izgradnje cjevovoda od akumulacije Sirova Katalena do Koljaka, a koja je neophodna za kompletnu realizaciju projekta. Obzirom da Projektnim zadatkom nije bilo predviđeno projektiranje transportnog cjevovoda i pripadajućih objekata, te analize i projektiranja tih objekata, potrebno je bilo potpisati dodatak u odnosu na postojeći ugovor s tvrtkom IGH, koja izvodi izradu podloga i projektne dokumentacije za akumulaciju.

-Pilot projekt sustava navodnjavanja Koljak dio je nacionalnog programa navodnjavanja, rekao je na posljednjoj sjednici Gradskoga vijeća Marijan Štimac, potpredsjednik đurđevačkoga GV i županijski pročelnik za gospodarstvo i pri tom naglasio da je izgledno da će druge godine početi gradnja akumulacije koja će navodnjavati 500 hektara poljoprivrednog zemljišta na području općine Kalinovac i grada Đurđevca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...