tram4 Posted July 3, 2010 Share Posted July 3, 2010 Danas sam bio na jednodnevnom posjetu Osijeku, proveo sam jedan fenomenalan dan, bilo je tu svašta i opet me Osijek pozitivno iznedadio sa samim gradom. Došao sam autom. Našao sam se na Kapucinskoj odkuda sam krenuo.Naišao je T-com, ista reklama kao na 326.I stao na početnom stajalištu na trgu.Za par minuta je krenuo pa sam iskoristio priliku da ga slikam ispred prekrasne ogromne katedrale.Nažalost zakasnio sam na muzejsku Škodu, koja je taman odlazila u remizu ali nema veze pošto sam se 2008. vozio s njom.Zatim je na 1-ci naišao 0717.Ponovno 2-ka i gužva u Kapucinskoj (skoro sam napisao Ilici).Poli čeka polazak. Trg s 1-com i 2-kom.Joj kako ovakva nepotpuna rekalma uništi tramvaj ali i sliku.Tramvaj i fontana.Gejzir. Isplatilo se moje čekanje, jer mi je za Bikaru došao 0610 koji nema reklamu. Dok čekam polazak dvojke...Nastavak slijedi. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Još jedna s TAS-a. I krećemo napokon za Bikaru u ne unakaženom 0610. Novi dio odmah nakon Mačkamame. Prije svega moram pohvaliti novu prugu koja je zaista kvaliteteno napravljena, tramvaj jako fino klizi po pruzi. Na Gradskom vrtu smo se mimoišli s 0607 iz predhodnog posta. Vatrogasna...ispravite me ako griješim. I nakon pristojne vožnje od 30 min. evo me na Bikari, koju najavljuje kao Bikara-okretište. Najava se ne može koliko sam skužio poglašnjavat niti stišavat nego se samo može ili ugasiti ili upaliti i većinom imaju najavu, samo sam se u jednom vozio u kojem je bila isključena. Najava se jako dobro čuje. Nakon što je vozač obavio WC, tramvaj se okreće. I evo ga na početnom stajalištu. Vozač je bio simpatičan i raspoložen za razgovor. Okretište je jako zahvalno za slikanje. Pogled s okretišta prema natrag. Još malo tramvaja. Nastavak, odmah. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Nastavak. Upravljačnica. Na Umaškoj smo se mimoišli s MC Donaldsom, ali ne sa 406 nego sa 0604. Kirova i semafor kojim upravlja vozač tramvaja na daljenski. Između Krbavske i Gacke gdje tramvaj prolazi pored kuruze i suncokreta što već tamo sve raste na poljima. Gacka -> Mačkamama I na Mačkamami ponovno se uključujemo na stariji dio mreže. Pruge u Osijeku su u dobrom stanju, jedino me malo razočarala pruga prema i od Mačkamame ispod nadvožnjaka gdje se tramvaj ljulja i skače. Pruga za kolodvor nije dugo mijenjana i u lošem je stanju. Ovaj dio grada baš i nije nešto uređen. Kolodvor Nastavak slijedi. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Nakon što sam se vratio s Bikare, nastavio sam još malo fotkati na trgu. Opet tramvaj i fontana.....malo je stisla žega pa su se ljudi razišli. 0603 0601 na dvojki. Nakon toga sam se odlučio prošetati uz Dravu do remize. Nakon što sam im sve objasnio, tko sam, što sam, zašto sam došao, ljubazno osoblje GPP-a me pustilo u remizu. Tu zahvaljujem adminu GPP foruma. Preostala 3 vozna T3. Nakon što sam se poigrao malo unutra, krećem dalje. Nažalost, ni radnici mu nisu baš skloni, žele ga se što prije riješiti jer nemaju djelove za T3, a za djelove od ZET-a nemaju mjesta u remizi. Planiraju sva tri u rujnu slati u Češku na modernizaciju, nadam se da do toga neće doći, nažalost entuzijazma da se sačuva baram jedan T3 u originalnom stanju baš i nema. Nisam se uspio provozati njime. Unutra Nastavak iz remize slijedi. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristijan Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Odlicna reportaza! Steta sto ovakvih detaljnih reportaza pracenih slikama nema vise. U svakom slucaju, ODLICNE SLIKE i svaka pohvala za trud! Imas mozda slike interijera ovih modernizranih? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Na čelu kolone je stajao 910 (ex Tifon), odnosno 0932. U kvaru je, jer je pukla daska na kojoj su vodilice prvih vrata. Dakle ona daska na kojoj su i lampe iznad stepenica pa se vrata nedaju zatvoriti jer zapinje. U pitanju je 100% neki krpež još iz Dubrave. Na slici upravo majstor pridržava tu dasku. Ovako izgleda stražnji pult u genšeru. Pult je potpuno obnovljen i pobojan u bijelo. Unutra je solidno obnovljen. Jedino je malo blesavo što nisu stavili oplate s uzorkom drveta ali dobro, glavno da nije zguljeno kao što je bilo prije. Uputsva za motanje krpe. Ako se u brojčanik ukuca nešto veće od 41 ili manje od 33, namota se krpa iz Zagreba, pa da genšeri u Osijeku ne bi išli za npr. Dubec, napisali su crveno zabranu. Osiječki grafitti genšer. UFO genšer kojeg nisam mogao slikati od 910 (0932) Originalna unutrašnjost Os genšera. I još za kraj za danas, 917 (ex Corny), 0936 koji je živ i zdrav. 0608 koji je bio moja žrtva, no o tome sutra. Samo da stavim jednu jedinu fotku od 0608 da NT 2200 bude zadovoljen. Ostatak sutra. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
osjecanin91 Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Super slike, reportaza za cistu 5cu! Dodi malo cesce u nas Osijek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matey41094 Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Odličan putopis, još da ja nisam mislio da je to neki turist koji fotka Samo me brinu ovi česi što idu u Rujnu u Češku. Nažalost to je istina, i sam sam čuo od jednog radnika GPP-a no barem nisam čuo žaljenja vozača na njih a mislio sam da ih dobro služe Moram obavit jednu malu reportažu o njima prije nego odu. Ali što kažeš, bilo bi dobro da barem jedan ostane kao sjećanje na dobra vremena. No nažalost, tako je kako je Quote 2044 007 - Karavela, mala karavela! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Ali što kažeš, bilo bi dobro da barem jedan ostane kao sjećanje na dobra vremena.No nažalost, tako je kako je Naravno, bilo bi to savršeno jer bi onda (uz stojadina) Osijek imao skoro cijeli vozni park od početka Osječkog tramvaja. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Sljedeći put se najavi pa da imaš stručno vodstvo on nas osječana da te malo ugostimo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Nastavak. Pa koooliko tih polija ima...strašno! Tek sam sad skužio da je 0608 bio u remizi, a nekoliko sati prije toga sam ga slikao na dvojki. Ovo je pak 0712. Škoda koja mi je pobjegla pred nosom. Sređena postolja od T3PV. Motor, odnosno kolektor na motoru od čeha. Stanje s motorima nije baš zavidno. Prije zime su imali 15 rezervnih motora, da bi sad pali na samo njih 5. Evo, baš jučer je jedan motor pregorio na 0715 jer je crklo hlađenje. Dodatni je problem, što oni ne mogu premotavati motore, nego ih šalju na premotavanje, mogu jedino popraviti ako je negdje probila izolacija na jednom namotu, sad nisam dobro shvatio majstora ali mi je tak nekak rekao. Još par PV-ovca. E njemu je pregorio motor. Popravci se ne mogu odvijati predviđenim tempom jer samo jedna dizalica radi, što je sol na ranu svim ostalim problemima poput nedostatka prostora i male rezerve motora. Hrpa repariranih motora za T3PV ispred kojih je motor-generator od T3. Ovo je statorski pomoćni namot. Motora i dijelova kao u priči. S ovog postolja skinuti su kotači s reduktorima zbog tokarenja bandaža. Na ovaj zupčasti prsten na reduktoru dolazi kardan. Popravljeno postolje. Slijedi nastavak Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Osovinski sklop sa reduktorom. Dizalica motora. Sad malo dijelova od GT6. Ogggromni motor od GT6, tek kad se stavi uz motor od čeha se vidi kako je velik..kao da nije od iste vrste vozila. Osovinski sklop sa reduktorom ali od genšera s diskom pomoćne kočnice. Rastavljeni punjač akumulatora do genšera. I neki dio tog rastavljenog punjača. No dobro...da se malo maknemo od "anatomije" tramvaja. Naravno pitao sam, što se čeka sa stojadinom. Odgovor sam dobio, već predpostavljate: nemamo mjesta trenutačno. No dobro, taj odgovor štima, pitam ja a kako nemate mjesta kad imate novi dio remize. I stvarno, novi dio remize fini, uredan, ima grijanje, praonu, tračnice, super moderno i lijepo izgleda ali izvana nije spojen s tračnicama na ostatak "mreže" i nema gornjeg voda. Naravno, u pitanju su našla posla. Kad će, ne zna se. E sad malo do naših Zg genšera koji stoje i čekaju u dvorištu. 911, čeka. Iznutra nije ni taknut. Nastavak slijedi. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 916 oguljen, u lošem stanju i iznutra i izvana. Još jedna fotka 911 s normalno 4-kom. Eee sad, već nam napisao da je 0608 bio moja žrtva. Evo i odgovora zašto. Nisam ni njega poštedio nebuloza na displayu, ali sam se morao naučiti na Osiječki "ATRON" ili bolje reći Teico jer je jako sličan njemu. Na display se mogu utipkati brojevi od 1 do 999. Odredišta se mogu upisati samo ona koja su uprogramirana pod određenim kodom. Dakle može se kombinirati broj od 1 do 999 sa bilokojim odredištem koje je uprogramirano. Idemo se igrati...fetiš na displaye. Za NT-a 2200. Dežurni majstor je bio zadovoljn što mu nije dosadno za vrijeme dežurstva, snjim sam i razgovarao u remizi o tehničkim problemima. Ovo bi i u Zagrebu vrijedilo. Još mi nije jasno kako sam šahovnicu dobio, ja mislim kad sam nulu utipkao. Nastavak navečer. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
NT 2200 Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 http://img813.imageshack.us/img813/9835/58299676.jpg Vozni red 24 ?! Pa koliko ih ima, što tramvaj ide svaku minutu ?! Super putopis, samo fali mi slika, premalo si fotkao . Hvala za 69 . Quote Moj Youtube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCc6H33xv39Idty0Ah9-2OSg Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Vozni red 24 ?! Pa koliko ih ima, što tramvaj ide svaku minutu ?! Tramvaj ide dosta često i na 1-ci i na 2-ki. Mislim da oni imaju označavanje voznih redova kao ZET nekad davno. Dakle, ne 24-ti na toj liniji nego 24-ti po redu skupa sa linijom 1. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Upute za korištenje uređaja za displaye, najavu stanica a valjda i za Butru. Zanimljivo je da se najava stanica aktivira, onda kad se kontoler stavi u položaj vožnje. Dakle, makar tramvaj ne ide kontroler ako je na vožnji najaviti će stanicu i onda kada se kontoler stavi na položaj kočenja, uređaj misli da je tramvaj stao i kad se otvore vrata najavi se to stajalište. Dok se kod nas najava sljedećag stajališta aktivira samo ako se tramvaj giba. Upute za korištenje. U remizi sam bio 2 sata a proletjelo je strašno brzo, nisam mogao vjerovati kad sam na izlasku iz remize pogledao koliko je sati. Na izlazu iz remize: Još par slika. Križanje tramvajske s željezničkom prugom. Pogled prema Zelenom polju. Na okretištu Zeleno polje. Ovaj puta nisam bio na Višnjevcu ali sam prije dvije godine bio. Vozio sam se do stanice KBC Osijek, i onda u auto. Iz auta sam razgledao na brzinu Kopački rit, malo pogledao Vukovar i Vinkovce i pravac za Zagreb. U Osijek ću se definitivno vratiti da utvrdim gradivo, i da se napokon provozam s genšerima i T3 ako budu vozili. Nadam se da će uskoro biti napravljena pruga za Josipovac. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Odličan putopis ..... zaista si si dao truda što više toga obići Još samo da si u Osijek došao prugom, a ne cestom .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Vidim, tram4, da se izuzetno dobro snalaziš u Osijeku! Šteta što nije bilo vremena za kakav brzinski susret, ali vjerujem da će i to doći na svoje! Isto tako hvala za ovo nešto vrijednih tehničkih podataka, unatoč tome što je nama ovdje remiza praktički pod nosom, većina nas neće otići ni pitati to sve Lijep pozdrav! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dnovakovic Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Hvala ti tram4 na ovom odličnom i tehnički iscrpnom prikazu osječkih tramvaja. Poslije tvog putopisa mi Osječani zaista nećemo imati što da fotkamo. Naravno ne zamjeramo mi tebi što nam "kradeš kruh svakidašnji" ali ti zamjeramo što se nisi javio pa da popijemo koje pivo i malo se družimo.... Quote Pozdrav iz Osijeka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NT 2200 Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Nakon toga sam se odlučio prošetati uz Dravu do remize.Nakon što sam im sve objasnio, tko sam, što sam, zašto sam došao, ljubazno osoblje GPP-a me pustilo u remizu. Tu zahvaljujem adminu GPP foruma. Kad bi barem tako u Zagrebu bilo... Quote Moj Youtube-kanal: https://www.youtube.com/channel/UCc6H33xv39Idty0Ah9-2OSg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Iz-vr-sno! Tako nešto bih i sam volio odraditi. Nada umire posljednja... Čestitke Nego, reci: onu smiješnu brusilicu nisi ni zatekao ni uslikao? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
tram4 Posted July 6, 2010 Author Share Posted July 6, 2010 Nego, reci: onu smiješnu brusilicu nisi ni zatekao ni uslikao? Hvala na pohvalama, evo drugi put se javljam Osječkim forumašima, obećajem. Fakat sam ovo sve obišao u jednom cugu, oznojio sam se da je to nešto odvratno i ono stvarno nisam imao vremena za upoznavanje..na žalost. Brusilicu nisam slikao ali sam slikao ralicu koji GPP-ovci zovu Zeus, zapravo na njoj je napravljen natpis zavarivanjem Zeus. Nažalost nisam napravio bolju fotku. Inače me Osijek uvijek iznova ugodno iznenadi, mentalitet ljudi je fantastičan...vozači su uvijek uljudni, sami se ponude za razgovor, sam grad je mali, lijepo uređen ima neki duh grada u kojem centar puno više dolazi do izražaja nego u Zagrebu. Za mene su zasada Osijek i Zadar najlijepši gradovi u Hrvatskoj, naravno Zagreb ne mogu objektivno ocijeniti. U Dubrovniku nažalost nisam nikad bio. Vezano za uljudnost vozača iz Zagreba, evo baš danas slikam 13-cu na Zapruđu, izađe vozač i počne se izderavati na NT-a 2200, da što on slika, kako bi njemu bilo da vidi svoju sliku na internetu i da mu razbije pi**u, onda sam ja dotrčao pa je meni počeo srati, al sam ga odj.., pa je on onako histerično nazad ušao u tramvaj, nagazio na gas u zavoju, i nešto si mrmljajući u facu opsovao. Quote Moje fotografije: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/14887-tramvaji-od-trama4-galerija/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.