Jump to content
zeljeznice.net
STIB

Tramvajske nesreće II

Recommended Posts

Pa za kaj si ti moderator? :mrgreen:

Postovi na koje Prax misli su se nalazili u podforumu Crna kronika. Vidi prvi post na ovoj stranici. Sad su postovi koji se tiču ove nesreće svi skupa u ovoj temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovi na koje Prax misli su se nalazili u podforumu Crna kronika. Vidi prvi post na ovoj stranici. Sad su postovi koji se tiču ove nesreće svi skupa u ovoj temi.

Fala, imaš kavu. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.jutarnji.hr/tramvaj-broj-13--ukleti-tramvaj-s-najvise-nesreca-u-povijesti-zet-a-/889463/

 

"Četrdeset i dvije godine kasnije, 1996., 'trinaestica' se vraća na pruge."

 

Jel netko primjetio kako vrijeme brzo prolazi? JA nisam ni skužio da je 13-ica bila ukinuta :D

 

Pa jel itko čita te nebuloze prije objave?!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na koju foru sam se ja vozio šezdesetih trinaesticom na Mirogoj?

Novinari k'o novinari, pišu ono o čemu pojma nemaju ne bi li iskamčili kakvu ''senzaciju''.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već je pisano o tome ali na znanje onima koji ne znaju, lin.13 je ukinuta kad je ukinuta mirogojska pruga krajem 60-ih i uvedena ponovo na današnjoj liniji početkom 80-ih.

Nije novinarima prvi put da taj podatak o lin. 13 pogrešno objavljuju!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa za kaj si ti moderator? :oops:

Postovi na koje Prax misli su se nalazili u podforumu Crna kronika. Vidi prvi post na ovoj stranici. Sad su postovi koji se tiču ove nesreće svi skupa u ovoj temi.

Fala, seabral :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kad sam se vraćala sa faksa, išla sam sa 17 doma i na križanju Ulice Franje Račkoga i Smičiklasove, kamion je oduzeo prednost tramvaju i pokušao ispred njega skrenuti desno. Nažalost, obojica su krenuli istovremeno, jedan desno jedan ravno i desilo se ovo:

DSC00208-1-1.jpg

Čulo se u putničkom prostoru kad je tramvaj postrugao po kamionu, a gospon vozač je bio jako ljut. Koliko sam primjetila, kamiondžija ga je htio odgovoriti od zvanja policije, ali je vozač nazvao Centar i rekao im da zovu policiju. Gotovo su se posvađali, jer je kamiondžija bio uporan u tome da je tramvajac njega trebao čekati da on ode prvi. Jel došla policija ili ne, ne znam, jer mi se žurilo doma s obzirom da sam prehlađena. :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova traka je, koliko znam, za ravno, tako da je vozač kamiona u prekršaju i trebao je stati iza tramvaja ako je mislio skrenuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ova traka je, koliko znam, za ravno, tako da je vozač kamiona u prekršaju i trebao je stati iza tramvaja ako je mislio skrenuti.
Ne, ovdje tramvaj ima svoju (žutu) traku!

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto puta sam tamo prolazio dok su mi klinci išli u obližnju školu. Križanje je zeznuto, jer tramvaj po žutoj ide ravno a lijeva je za ravno i desno, uz to da siječeš put tramvaju, išao ravno ili desno (jer i ako ideš ravno moraš se ubaciti na tramvajsku prugu). Tramvaj, naravno, ima prednost. No, jako često se balvani s autima uvale u žutu i skreću desno, a poneki se sjeti i produžiti ravno. To je onda jako nezgodno jer ako ti autom skrećeš desno, postavlja se pitanje tko je u prednosti? Ti koji ideš desno i moraš pričekati tramvaj koji ide ravno ili auto koji je u prekršaju a nalazi se na mjestu na kojem bi, da je tramvaj, bio u prednosti... :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto puta sam tamo prolazio dok su mi klinci išli u obližnju školu. Križanje je zeznuto, jer tramvaj po žutoj ide ravno a lijeva je za ravno i desno, uz to da siječeš put tramvaju, išao ravno ili desno (jer i ako ideš ravno moraš se ubaciti na tramvajsku prugu). Tramvaj, naravno, ima prednost. No, jako često se balvani s autima uvale u žutu i skreću desno, a poneki se sjeti i produžiti ravno. To je onda jako nezgodno jer ako ti autom skrećeš desno, postavlja se pitanje tko je u prednosti? Ti koji ideš desno i moraš pričekati tramvaj koji ide ravno ili auto koji je u prekršaju a nalazi se na mjestu na kojem bi, da je tramvaj, bio u prednosti... :wink:

 

U takvim situacijama ja uvijek pustim balvana. Jer ako ne poštuje tramvaj (žutu traku), zašto bi poštovao moj auto (prednost)? Naravno, ponekad se iza mene nađe neki polubalvan koji mi trubi, kao, što puštaš ovog balvana kad je u prekršaju. :hm

 

A tamo bi definitivno trebao postojati odvojeni tramvajski i automobilski semafor. Naravno, tramvajski samo na detektor, ako to nije znanstvena fantastika još uvijek...


~Veky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tamo nije jasno to križanje.

Naravno da tramvaj ima prednost, ali ja sam u traci za ravno i desno, i 10 auta u žutoj traci. Naravno, većina ide desno, ali se nađe da ode i ravno, ali to nije sve. Tamo se i auti parkiraju u traci za ravno i desno (kao sa 4 žmigavca, a redom neki bijesni auti), tako da se redovito obilazi po žutoj traci.

 

Ono što bi trebalo je kao i na ostalim križanjima gdje je situacija slična, na mjesto žute trake staviti traku za desno i ovakvih problema nebi bilo...


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni tamo nije jasno to križanje.

Naravno da tramvaj ima prednost, ali ja sam u traci za ravno i desno, i 10 auta u žutoj traci. Naravno, većina ide desno, ali se nađe da ode i ravno, ali to nije sve. Tamo se i auti parkiraju u traci za ravno i desno (kao sa 4 žmigavca, a redom neki bijesni auti), tako da se redovito obilazi po žutoj traci.

Ono što bi trebalo je kao i na ostalim križanjima gdje je situacija slična, na mjesto žute trake staviti traku za desno i ovakvih problema nebi bilo...

Ja si sve nekako mislim da je to ostavljeno ovako kako je, jer masa auta skreće desno, a kad bi se svi prestrojavali desno, nastao bi čep na TŽF, kako automobilski, tako i tramvajski. I kad se recimo stanu bik i NT, mislim da katica onda ne može dalje za Glavni. Vjerujem da je to zato ovako izvedeno. Nespretno, ali jbg. Da je samo to raskrižje mutavo izvedeno, di bi nam bio kraj. Kakvo je tek ono na križanju Goričanske i Nove Branimirove, kod pružnog? Bez brige i bez pameti! :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamo treba povaditi MTG kocke :roll:


Sumi, sumi, postolje,

nek kardani govore

Neka cuje zemlja sva

Kako drnda tramvaj sav

 

© NT 2200

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je onda jako nezgodno jer ako ti autom skrećeš desno, postavlja se pitanje tko je u prednosti? Ti koji ideš desno i moraš pričekati tramvaj koji ide ravno ili auto koji je u prekršaju a nalazi se na mjestu na kojem bi, da je tramvaj, bio u prednosti... :roll:

 

Pa ne postavlja se pitanje.

 

Tramvaj ide prvi kroz raskršće. Potom kroz raskršće idu svi koji su se dobro prestrojili.

 

Potom oni iz žute trake skrenu desno, a policajac ih nakon skretanja zaustavi i naplati kaznu. :lol


"Tko uči zna, tko krade ima."

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer."

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je onda jako nezgodno jer ako ti autom skrećeš desno, postavlja se pitanje tko je u prednosti? Ti koji ideš desno i moraš pričekati tramvaj koji ide ravno ili auto koji je u prekršaju a nalazi se na mjestu na kojem bi, da je tramvaj, bio u prednosti... :palac:

 

vrlo jednostavan odgovor. onaj koji skreće mora propustiti sve koji idu ravno, pa makar i iza guzice po žutoj traci sa desne strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam. Objašnjenje je čak i vrlo jednostavno. Naime, tamo gdje smije tramvaj smije i taksi, policija, hitna... A sve su to auti, pa moraš gledati i niže od visine pantografa i displeja na tramvaju. I, naravno, nitko normalan neće ići namjerno dokazivati da je u pravu na način da pusti da ti se budala zabije u bok.

 

Ipak, ja to skretanje najčešće nastojim izbjeći i ako već idem Smičiklasovom na sjever, odaberem put Đorđićevom preko Račkoga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ipak, ja to skretanje najčešće nastojim izbjeći i ako već idem Smičiklasovom na sjever, odaberem put Đorđićevom preko Račkoga.
Dobra ideja - trebalo bi Račkoga potpuno zatvoriti za automobilski promet! :roll:

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne možeš jer se onda guzice iz HNB-a ne bi mogli dovesti na posao. I onuda idu oni blindirani kamioni s lovom petkom ujutro.

 

Molim da se ovaj post shvati maksimalno ironično :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znam. Objašnjenje je čak i vrlo jednostavno. Naime, tamo gdje smije tramvaj smije i taksi, policija, hitna... A sve su to auti, pa moraš gledati i niže od visine pantografa i displeja na tramvaju. I, naravno, nitko normalan neće ići namjerno dokazivati da je u pravu na način da pusti da ti se budala zabije u bok.

 

Ipak, ja to skretanje najčešće nastojim izbjeći i ako već idem Smičiklasovom na sjever, odaberem put Đorđićevom preko Račkoga.

 

Pa zapravo je ovo malo nedorečeno. Naime, žutom trakom smije samo vozilo kojemu je to prometnim znakom eksplicitno dozvoljeno (u Zagrebu uglavnom taksi), a policija i hitna ako i samo ako imaju uključeno rotaciono signalno svjetlo. Kako u tom slučaju obično upale i sirenu, puno su lakše uočljivi.


"Tko uči zna, tko krade ima."

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...