Jump to content
zeljeznice.net
Toma

VT 137?

Recommended Posts

Bok!

Dakle, na jednom njemackom forumu se pojavilo pitanje da li je na fotki http://www.railfaneurope.net/pix/hr/work/radni_vlak2.jpg njemacki VT 137 (2 ili 4 su iza 1945. zavrsili u Sloveniji; i kasnije u Hrvatskoj; pretvoreni '60tih u vagone radnog vlaka)...

Inace, jedan je sacuvan u Dugom Selu, drugi u Zajecaru...

Zna netko ista o tome?

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know that:

 

Class: VT 137.000-024,036-054,121-135 DRG = VT 62.9 DB

 

Motorcar on service JŽ from DRG:

 

VT 137.049 JŽ

VT 137.121 JŽ

VT 137.129 JŽ

VT 137.130 JŽ

 

Bye Petr KVARNER@SEZNAM.CZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako nešto viđao sam kao klinac u Savskoj na putničkom vlaku tj. kao putničke vagone. Dobro pamtim da je vlak vukla (uglavnom) 01, da je garnitura bila kratka i da sam bio začuđen kakvi su to ''okrugli'' vagoni s prozorima na krajevima. Više detalja ne znam (Zagreb - Sisak...? Prema Karlovcu su vukle uglavnom 11).


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
I know that:

 

Class: VT 137.000-024,036-054,121-135 DRG = VT 62.9 DB

 

Motorcar on service JŽ from DRG:

 

VT 137.049 JŽ

VT 137.121 JŽ

VT 137.129 JŽ

VT 137.130 JŽ

 

Bye Petr KVARNER@SEZNAM.CZ

 

Kvarner, thanx for the info!

 

Prema nekim informacijama koje sam nedavno dobio (nisam ih još lično proverio) jedan vagon i dalje egzistira u Zaječaru i njime raspolaže "Klub ljubitelja timočkih pruga". Čim doznam nešto više, eto novih informacija! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prema nekim informacijama koje sam nedavno dobio (nisam ih još lično proverio) jedan vagon i dalje egzistira u Zaječaru i njime raspolaže "Klub ljubitelja timočkih pruga". Čim doznam nešto više, eto novih informacija! :)

 

Jedan je sigurno u Zajecaru... Zeleno obojen; ne bas u reprezentativnom stanju...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan.

 

Napokon se na internetu pojavila i jedna fotografija DRG VT 137, serije sa brojevima od 000 do 024, od 036 do 054, i od 121 do 135, dakle iz serije, od kojih su dva (po http://de.geocities.com/rolf142bilder/vt1370.htm, i http://www.roter-brummer.de/) ili četiri (po Halliwell-u) komada poslije rata ostala u Sloveniji. Fotografija je bila prodata na e-Bay, evo linka do ponude:

 

http://cgi.ebay.at/Orig-Ar-Bellingrodt-DRG-VT-137-049-RBD-Stuttgrart_W0QQitemZ160180475631QQihZ006QQcategoryZ9015QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

Pošto če taj link s vremenom vjerojatno prestati raditi, evo i fotografije:

 

vt137049qk7.jpg

 

I zanimljivo, na fotografiji su baš kola 049, koja su, po svim izvorima, ostala u Jugoslaviji.

 

A gore prikazane DRG prikolice iz sastava radnog vlaka su mi još uvijek zagonetka; do sada u literaturi još nisam pronašao odgovarajuče fotografije, uz pomoč kojih bi ih se moglo nedvoumno klasificirati. Da li se kod tih prikolica još vide natpisi, pogotovo duljina preko odbojnika? To bi stvarno pomoglo kod daljnjeg traženja.

 

Pozdrav,

Tomi Vauda

Maribor

Share this post


Link to post
Share on other sites
VT 137.049

 

šta šalje taj? :shock:

 

Njemacke, tj. originalne brojeve...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan.

 

Mislim, da su na fotografiji iz sastava radnog vlaka DRG vagoni sa upravljačnicom VS 145, serije sa brojevima od 224 do 228, od 244 do 321, od 327 do 336, i od 367 do 372, izrađeni u godinama 1939 i 1940. Početkom rata su bili deponirani, i nama najbliži su bili vagoni 311, 312 i 370 u Villach-u te 275, 276, 333, 335 i 371 u Wien Süd-u. Kao što se vidi iz slika, vagoni iz sastava radnog vlaka i originali DRG nisu sasvim jednaki, jer vagonima iz sastava radnog vlaka nedostaju vrata poštanskog odjela i imaju umjesto toga jedan prozor više, ali to ne može biti drugo nego kasnija prerada, jer su svi originali DRG VS 145 imali poštanske odjele i primjerena vrata:

 

kopijaodradnivlak2vo1.jpg

 

drgvs145224228244321327cj9.jpg

 

Kao zanimljivost još i ovo. U godini 1942 je na relaciji Beč – Maribor počeo voziti vlak E 185, koji je uvijek bio potpuno zauzet, i pošto zbog uspona na Semmering nije bilo moguče dodati još nekoliko teških klasičnih vagona, taj vlak su, iako vučen sa parnom lokomotivom, sastavili od samih DRG VS vagona sa upravljačnicom, koji su bili pozajmljeni od RBD Stettin. Za sada svakako nema nikakve osnove za tvrdnju, da bi vagoni iz sastava radnog vlaka bili ostatak baš tog kontigenta.

 

Pozdrav,

Tomi Vauda

Maribor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema dostupnim fotkama, jedan VT 137 je pregradjen u vagon radnog vlaka u Rijeci 1973.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...