Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Simplon Express

Fotografije i filmovi iz davnijih vremena - prije 1990. godine

Recommended Posts

Na fotki s otvaranja pruge, zadnja slika desno dolje, vidi se okićeni vlak. Vidim da je Mallet lokomotiva ali ne mogu prepoznati seriju (JDŽ31 - MAV 651?) pa molim znalce za informaciju.


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lomotiva JDŽ 51-056 u kolodvoru Bjelovar, godina nepoznata:

mGWQXQo.jpg

 

 

Nije mi poznata godina nastanka fotografije,ali prepoznajem strojovođu (ijevo u kuhinji lokomotive) Vid Dolenčić (1912.-1972).U svom radnom vijeku najviše je vozio vlakove bjelovarskog željezničkog čvora : Bjelovar - Garešnica - Bastaji ; Bjelovar - Križevci ; Bjelovar - Kloštar Podravski........... odnosno sve vrste putničkih i teretnih vlakova,a zimi i ralicu za čišćenje

Srdačan pozdrav !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prijatelja Ivice Ilića dobio sam nekoliko zanimljivih preslika iz časopisa ''Ilustrovani list'' iz dvadesetih godina pa ih prenosim.

 

Splitska luka, Ilustrovani list od 21. prosinca 1922.:

 

 

Odlicn fotka! Pogled sa Vranjica prema sjeveru!

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest Vranjic i Kaštelanski zaljev, ali ovo na slici bi trebala biti industrijska uskotračna pruga od kave prema cementari (barem po stupovima i razmaku između tračnica, a i ne vidi se stari željeznički most na desnu stranu - tamo pred kraj ribnjaka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od prijatelja Ivice Ilića dobio sam mailom još nekoliko preslika iz časopisa ''Ilustrovani list'' sa zanimljivim fotografijama i tekstovima iz davnih vremena.

 

Ilustrovani list od 15. rujna 1921. godine:

 

yrLRw2A.jpg

 

Ilustrovani list od 5. listopada 1922. godine:

 

hbvDetO.jpg

 

Ilustrovani list od od 20. siječnja 1924. godine:

 

xFyGOaf.jpg

 

Ilustrovani list od od 10. veljače 1924. godine:

 

WJ75VU5.jpg

 


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... to su novi peroni...nije li splitska stanica obnovljena 1982 ili 1983. godine?

 

Pozdrav

Thomas

 

Mislim da si u pravu. Obnovljena je u periodu kad se radio tunel kroz Split odnosno pruga prekrivala između Predgrađa i kolodvora. Dakle slika može biti iz 1984. ili je slikana poslije toga.

A na slici su i plavi Intercity vagoni nabavljeni 1983÷1985 godine.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Mislim da si u pravu. Obnovljena je u periodu kad se radio tunel kroz Split odnosno pruga prekrivala između Predgrađa i kolodvora. Dakle slika može biti iz 1984. ili je slikana poslije toga.

A na slici su i plavi Intercity vagoni nabavljeni 1983÷1985 godine.

Tunel je pusten u promet za mediteranske igre

mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da cu postati neku fotografiju ili film, ali radi se o davnijim vremenima pa nisam bio siguran gdje da ovo postavim :) Dakle zanima bi me jedna stvar generalno u vezi kolodvorskih zgrada na ovim prostorima... dakle zasto velika vecina kolodvorskih zgrada starijeg tipa ima specifican okrugli prozor obicno postavljen na gornjem katu zgrade i / ili sa bokova? Pitam zato jer sam primjetio da je to bio cest slucaj iskljucivo sa zgradama za zeljeznicke potrebe, dok je vrlo malo toga na "civilnim" objektima... ?


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije da cu postati neku fotografiju ili film, ali radi se o davnijim vremenima pa nisam bio siguran gdje da ovo postavim :) Dakle zanima bi me jedna stvar generalno u vezi kolodvorskih zgrada na ovim prostorima... dakle zasto velika vecina kolodvorskih zgrada starijeg tipa ima specifican okrugli prozor obicno postavljen na gornjem katu zgrade i / ili sa bokova? Pitam zato jer sam primjetio da je to bio cest slucaj iskljucivo sa zgradama za zeljeznicke potrebe, dok je vrlo malo toga na "civilnim" objektima... ?

Sat


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mačke:

 

wum1qr.jpg

 

:kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sat

Aaaa! Znaci sat je bio na tom mjestu...

 

 

Za mačke:

 

:kul2

:mrgreen:

Inace, odlicna fotka ;)


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad sat nije bio na tim mjestima. Jednostavno arhitektura tog vremena. No mačkama može poslužiti😎


mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad sat nije bio na tim mjestima. Jednostavno arhitektura tog vremena. No mačkama može poslužiti

 

Mda, najvjerojatnije arhitektonsko obilježje serije objekata toga vremena i ujedno nužna ventilacijska funkcija tavana.

Vjerojatno bi moj imenjak 06 i Halambek mogli reći nekaj više o tom. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vjerojatno bi moj imenjak 06 i Halambek mogli reći nekaj više o tom. :)

 

Tvoj imenjak 06 je zadnji put bio na ovom forumu prije 9 mjeseci. A prije toga se u više navrata nažalost bezuspješno borio za razumijevanje od strane nekih forumaša i nekih članova forumskog osoblja. Stoga sasvim dobro mogu razumjeti ako od njega nećeš dobiti komentar na ovo tvoje pitanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milan Cvijić je objavio na Facebooku dvije lijepe fotografije iz zagrebačkog Glavnog kolodvora pa ih prenosim ovdje. Ako su već objavljene ne bi trebalo smetati.

Lokomotiva serije JŽ 11 ispred Postavnice 1, godina nepoznata:

970mJEf.jpg

Teretni vlak s lokomotivom serije JŽ 11, 1972. godina:

IvsdL6U.jpg

 


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu ove fotografije već bile objavljene? Ako jesu obrišite post.

 

Zagreb GK, 1970.

 

14760024060_5ae58575f5_b.jpg

 

14924034246_be531e1115_b.jpg

 

14760278578_df51273ee1_b.jpg

 

14760351620_b3d4c863ea_b.jpg

 

14943800451_078093d933_b.jpg

 

14908352392_b3a2f6af26_b.jpg

 

14905646831_0090e5757f_b.jpg

 

16564011965_ffc5f3bf3c_b.jpg

 

https://www.flickr.com/photos/93936890@N02/albums/72157650595068755/with/15944084713/


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantasticne!! a tko ti je ovo na zadnjoj slici......??..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantasticne!! a tko ti je ovo na zadnjoj slici......??..........

 

Meni nitko, našao sam te fotke na Flickru.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...