DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Izlazak iz vlaka i probijanje prema kolodvorskoj zgradi - uz usrdno nuđenje domaćih kolača i peciva ... Barjak čakovečkih oružnika: Pozornica čeka izvođače ... ... pleteni suveniri govornike ... ... a svi skupa muzejski vlak koji kasni ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 ... i doviđenja uz želju da se opet negdje sretnemo Pa, za 2 i pol godine u Zagrebu, jel? Doduše, tada sa slovenskom ili austrijskom parnjačom...OVO PIŠEM VELIKIM SLOVIMA DA BI BILO UOČLJIVIJE. ODNOSI SE PRVENSTVENO NA ONE KOJI SE NISU BILI U SVEČANOM VLAKU U POVRATKU ZA ZAGREB. POZVANI SMO SLJEDEĆE GODINE NA JEDNU PROSLAVU, NEGDJE U ISTO OVO VRIJEME. PROSLAVA JE U MJESTU DONJI KRALJEVEC (kolodvor prije Kotoribe). DOLAZI AUSTRIJSKI MUZEJSKI VLAK SA PARNOM LOKOMOTIVOM. DOĆI ĆE IZ PRAVCA PRAGERSKOG I ČAKOVCA. PROSLAVA JE 150 GODINA OD ROĐENJA RUDOLFA STEINERA (AUSTRIJSKI FILOZOF, KNJIŽEVNI KRITIČAR I UTEMELJITELJ ANTROPOZOFIJE). OTAC MU JE BIO SKRETNIČAR U KOLODVORU DONJI KRALJEVEC. ZA SADA TOLIKO. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Program počinje iako Mađari kasne: No, napokon stiže: Interes za program se preselio na onu stranu s kolosijecima: ... a za to vrijeme na pozornici Teta Liza: Ono kaj je mene najviše oduševilo na tom događaju, bilo je mnoštvo kotoripčanki i kotoripčana (vjerojatno i iz šire okolice ): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Opuštena koegzistencija gospode iz 19. i radoznalaca iz 21. stoljeća: Odlazak parnjače prema ulaznoj strani kolodvora: Sve je spremno i za neželjene incidente: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Međimurski lepi dečki vu široki gaća: Konferansu je zavidnom elokvencijom vodila Edita - mogla bi biti uzor većini TV voditelja (a razne glasnogovornike da i ne spominjem): Čestitke njoj na izvrsno obavljenom poslu, a također i organizatorima na sveukupno jako dobro izrežiranoj i usklađenoj priredbi! Uvodni govor Predsjednika HŽ Holdinga Zorana Popovca: Potpredsjednik Društva mađarskih željeznica s prevoditeljicom i Editom: Općinski Načelnik u svom kritičkom osvrtu na prometno zapostavljanje kotoripskog kraja: Premijerkina izaslanica - i Međimurka - Ministrica Marina Matulović-Dropulić: I govor za kraj - Predsjednik Republike Dr. Ivo Josipović: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Slijedilo je krkanje domaćih specijaliteta u uzvaničkoj šatri: Pripreme za povratak: Još par pogleda na detalje: Spreman za polazak: U iščekivanju polaska - uvijek zahvalan motiv onih koji fotografiraju glavni događaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 I napokon, toliko isčekivani polazak (kolko je kasnil u dolasku - red je bil da tolko i kasnije krene - neee? ): Pišta-baći na svom mjestu P®olazak: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Toliko o glasinama kako je vlak vozio po Mađarskoj http://iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=2298:megy-a-gzoes-megy-a-gzoes&catid=1:nagyvasut&Itemid=3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Opustjeli kolodvorski trg nakon odlaska glavne atrakcije, s namjernicima u opuštenom raspoloženju: "Kom3dija" praše covere međimurskih popevki ... uglavnom sebi za dušu: I zagrebački posebni vlak postavljen za polazak: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Nije mi jasno zašto se treba rub kotača hadrati u ovo? Pitanje za forumaše koji su odlučili ispratiti vlak kod mosta; dal se čulo fućkanje kad je vlak krenuo iz Kotoribe?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Great Cornholio Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Kralj .... pardon lovac Ovaj covjek mi izgleda potpuno drogiran atmosferom i osjecajem u starom vagonu. Sutra zelim toksikoloski nalaz doticnog gospodina. Da vas ne hvalim pojedinacno, od mene SVI imate veliku zahvalnicu za ovakvu prezentaciju. Takodje koliko mogu primjetiti, svi ste se lijepo proveli, to mi je neobicno drago. Zaista se ne mogu kontrolisati i pomenuti jednu veliku bruku i sramotu u Hrvatskoj, koja donekle ima veze i sa ovim dogadjajem. Zaista ne mogu vjerovati da u cijeloj Hrvatskoj ne postoji niti jedna parnjaca koja je u voznom stanju, ili makar stari vagon? Zar zaista mora doci parnjaca iz Madjarske da bi uvelicala ovakav dogadjaj? Uredu, razumijem kakva su vremena, razumijem da Hrvatska nije najbogatija zemlja na svijetu, imati parnjacu je ipak donekle luksuz. Ipak, Hrvatska i nije tako ekonomski losa, znam da u okruzenju ima mnogo "siromasnijih" drzava, u svijetu da i ne govorim. Sramota je jos veca time sto je jedina fabrika parnih lokomotiva u Jugoslaviji bila upravo u Hrvatskoj. Pobogu, moze se obnoviti makar jedna parnjaca iz Djure Djakovica, ako nista ono radi nekakvog nacionalnog ponosa. Zar jedna masina iz Slavonskog Broda nebi uvelicala ovakav dogadjaj? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Prolaz posebnog vlaka 15510 iz Zagreba za Kotoribu kroz Ludbreg vlak 992 u Kotoribi čeka se dolaz posebnog vlaka 15510 i evo ga.. Ante u akciji kurjač na vuglenu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Najbolji video o čitavoj svečanosti Video je profesionalno urađen, ali o tome da je najbolji bi se moglo raspravljati. Za ovaj forum i naše prioritete svakako ima previše "govorancija" ...a i spiker ni Zagorec, već južnije od Save... Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
milan_s Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Super lijepo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 Šteta šta ovog nema više. A naša 22 serija trune u S.Brodu. A pitanje je, imamo li više osoblja koje bi je vozilo? Možda su živi, ali su vjerojatno u penziji. Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Budući da znam da bute me tražili da prevedem Brunin link, evo ga: Malo se oduljilo, ali one hrabre ljubitelje željeznice koji su u subotu u zoru s kelenföldskog kolodvora krenuli na put negdašnjim vozilima Južne željeznice, kako bi proslavili stopedesetu godišnjicu otvaranja prve hrvatske željezničke pruge, očekivala je uistinu atmosferična vožnja muzejskim vlakom. Putnički vagoni iz tog razdoblja, s prvim, drugim i trećim razredom, salonski vagon i vagon buffet, odnosno negdašnja parnjača Južne željeznice broj 109.109 - kao i Leó s brojem 527 - ukotrljali su se u zoru 24. travnja na rubni, 15. kolosijek kelenföldskog kolodvora. Ovdje je započelo putovanje u organizaciji MÁV Nosztalgia Kft.-a; naš vlak koji je prometovao relacijom Székesfehérvár – Lepsény – Siófok – Balatonszentgyörgy – Nagykanizsa – Murakeresztúr doveo je goste na priredbu u Kotoribi, koja leži u blizini mađarsko-hrvatske granice. Posljednji trenuci: Leó, koji je pružao pomoćnu snagu do Székesfehérvára, pokleknuo je stoga je prava glavna junakinja preuzela vodstvo Iako su se djelatnici MÁV Nosztalgije istaknuli na području gostoprimstva i željezničke tehnologije, putovanje nažalost nije proteklo glatko. U Székesfehérváru smo se zbog kvara trebali oprostiti od našeg vjernog Lea, pa nas je odatle do Siófoka bez zaprege vukla 109-ka, a otamo do Murakeresztúra kao ispomoć je bila lokomotiva V43 u vlasništvu MÁV-Trakció Zrt.-a (popularna Szili). U gradu Beach Housea trebalo je pozvati i vatrogasce: nasreću, ne zbog požara, nego da nadomjeste vodu koju je lokomotiva potrošila tijekom vožnje. S velikom energijom nadopunjuju isparenu vodu ...i u Siófoku stiže nova pomoćna snaga Pokraj Balatona, naša kompozicija, koja juri već nekoliko sati, odmara se u rukama Ubojice zmaja (radi se o mjestu Balatonszentgyörgy, tj. Balatonski Sveti Juraj - op. egérke) Stari vučni stroj je inače za vrijeme putovanja više puta trebalo podmazivati, tako da smo i uz žrtvovanje planiranog jednosatnog bavljenja u Nagykanizsi nakon granične kontrole s pola sata zakašnjenja krenuli prema Hrvatskoj. Teško je naći riječi za ovakav doček... ...pogotovo što smo se našli pred improviziranim muzejem vozila na otvorenom! Ova je kompozicija stigla iz smjera Zagreba kao posebni vlak Hrvatskih željeznica Za to vrijeme 109.109 okrenula se na kolodvorskom trianglu i pripremila za povratak Naš je dolazak podsjetio na dočeke Sekeljskog brzog (muzejski vlak koji vozi u Erdelj - op. egérke), barem što se tiče broja ljudi. U trenutku našeg zakašnjelog dolaska već je uvelike trajao kulturni program na trgu ispred zgrade kotoripskog kolodbora: pjevačka društva, orkestri i plesne skupine predstavljali su se publici. Uslijedili su govori mjesnih i državnih uglednika (tako npr. ministrice prometa - e, tu je pogriješio, op. egérke - i predsjednika države), ali riječ je dobio i predsjednik uprave Hrvatskih željeznica. Od poslanstva MÁV-a nekoliko riječi okupljenima prozborio je László Mosóczi, zamjenik generalnog direktora, a njegov je govor na mađarskome prevođen za publiku – šteta što je ta gesta izostala za mađarske goste, tako da smo mogli samo nagađati o čemu govore naši jugozapadni susjedi. László Mosóczi, jedini mađarski govornik na priredbi, jedino smo njegove misli mogli čuti (i) na mađarskom jeziku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Pitanje za forumaše koji su odlučili ispratiti vlak kod mosta; dal se čulo fućkanje kad je vlak krenuo iz Kotoribe?! Čulo se, čulo! I vidio se dim izdaleka Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Ovaj covjek mi izgleda potpuno drogiran atmosferom i osjecajem u starom vagonu.Sutra zelim toksikoloski nalaz doticnog gospodina. Sav puca od adrenalina. I već je u planovima za idući vikend Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ćiro_bos Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Svima čestitam na događanju, posebno našim forumašima koji su se okupili u velikom, rekao bih kompletnom broju i snimali, što je događaj sam po sebi, ravan dolasku tople parnjače u Hrvatsku... Imao sam poziv da dođem, ali sam bio malo prehlađen i tako zeznem. Sada, poslije viđenih fotografija mi je žao što nisam došao! pozdrav... Quote Posavina exspres Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Pitanje za forumaše koji su odlučili ispratiti vlak kod mosta; dal se čulo fućkanje kad je vlak krenuo iz Kotoribe?! Čulo se, čulo! I vidio se dim izdaleka Čulo se i skroz na mostu. Čulo se cijelo vrijeme i nikak da vlak dođe... Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikola Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Mene u Kotoribi nije bilo. Bio sam prije 14 godina u Celju na proslavi slovenske 150-godišnjice. Nakon toga nisam imao volje ići gledati ovaj naš jad i bijedu. http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=18&t=3912&start=15 Quote Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karabaja Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Nije mi jasno zašto se treba rub kotača hadrati u ovo?Pitanje za forumaše koji su odlučili ispratiti vlak kod mosta; dal se čulo fućkanje kad je vlak krenuo iz Kotoribe?! Moja osobna pretpostavka je da to čisti taj rub, radi estetskog izgleda. Što se tiče fučkanja, ja sam čuo fučkanje oko 11:45, a bio sam 5 km od kolodvora, to jest 8,3 km od željezničkog mosta (mjereno s google maps). Tako da, nema sumnje, fučka se čuje.... I još uvijek tražim svoju fotku u upravljačnici, tko ima molio bih da mi ju na neki način dostavi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 http://img684.imageshack.us/img684/3429/p1520144.jpg Da, na kolodvoru Kotoriba je tog dana čisto pristojno rominjalo. Evi i dvije moje, pogotovo zato jer sam simpatičnim musavcima obećao da će biti na internetu Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karavela Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Evo par mojih slikica, da se ne ponavljamo: dolazak sa Plavcem... ...mlada dama pozira ispred stare dame... ...gđa Korporativna glasnopričalica u Cheviju... ...dok neki poziraju ispred lokomotive, drugi se penju po lokomotivi... ...na peronu pripreme za povratak u MAV... ...koja čašica razgovora... ...zastava za uspomenu... Quote Samo osmi položaj!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.