Jump to content

Izbjegavajući štrajkove, kroz snijeg do Grčke i natrag


STIB

Recommended Posts

Ovdje će u slijedećim danima biti riječi o mom putovanju s kojeg sam se vratio jučer navečer.

Neću odmah na početku napisati gdje sam bio (i naslov ću kasnije promijeniti), nego stavljam ovu sliku pa pokušajte pogoditi:

10y0214033.jpg

Na slici su čak dva vlaka, ali jako daleko :mrgreen:

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ovdje će u slijedećim danima biti riječi o mom putovanju s kojeg sam se vratio jučer navečer.

Neću odmah na početku napisati gdje sam bio (i naslov ću kasnije promijeniti), nego stavljam ovu sliku pa pokušajte pogoditi:

 

Na slici su čak dva vlaka, ali jako daleko :mrgreen:

 

Hvala na lijepoj fotki stanice na atenskom aerodromu, ovo je pogled prema Ateni (druga strana je naime sturc!)..

U daljini su EMU-i serije 460 vjerojatno...

 

E sad - ako nisam u pravu, onda... :!:

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Hvala na lijepoj fotki stanice na atenskom aerodromu, ovo je pogled prema Ateni (druga strana je naime sturc!)..

U daljini su EMU-i serije 460 vjerojatno...

Prilično točno, ali ne sasvim :mrgreen:

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

ja sam bio uvjeren da se radi o HSL Köln-Frankfurt :mrgreen:

Pa na HSL Koln-FFM imaš LZB sustav signalizacije(prepoznaje se LZB kabel između tračnica, a tu ga nema :mrgreen: ) a tu je koliko vidim tabla ETCS pa pretpostavljam da je to ETCS sustav signalizacije. Isto tako njemački signali izgledaju drukčije kao ovi na slici. :D

PTP sa: PTP 1,2,3,6,8,11,Extra 1 i 2, Taurus/BR 182, Nachtzuge, RSP BR 189, Guterzuge, Highspeed, Nahverkehr

MSTS sa: ProTrain 7 Deluxe,12 Deluxe,14,17,18,19,20,23,24,25,28, TSP BB-FFO

Link to comment
Share on other sites

ECTS - European train control system

Znači, negdje u Europi je :palac:

Nagađam da je isto negdje u Grčkoj prvotno zbog signala, a slične signale ima i Argentina..

 

Khm, khm.. :twisted:

 

Pa pogođeno je di je..

Pročitaj drugi post u ovoj temi..

Link to comment
Share on other sites

ECTS - European train control system

Znači, negdje u Europi je :--)

Nagađam da je isto negdje u Grčkoj prvotno zbog signala, a slične signale ima i Argentina..

 

Khm, khm.. :kul

 

Pa pogođeno je di je..

Pročitaj drugi post u ovoj temi..

 

:palac::evil::lol:

Što da kažem nego da nisam pročitao..... :twisted:

2044 007 - Karavela, mala karavela!

Link to comment
Share on other sites

Rekoh li da ce STIB zaboravit đe je bijo.
Nisam zaboravio.

Moj posao uključuje i 5-6 putovanja godišnje (nešto od toga ste već imali prilike vidjeti). Datumi i mjesta su uvijek definirani i po godinu dana unaprijed, tako da si onda i avionske karte mogu nabaviti po relativno povoljnim cijenama, ali su zato promjene ograničene.

Tako smo još davno prije nego se saznalo za "grčku krizu" za 11. i 12. veljače planirali sastanak u Ateni. Sve je išlo po planu, da bi nas u ponedjeljak, 8.2. domaćini obavijestili da će taman na dan kad nas je većina planirala doletjeti biti štrajk kontrolora leta i da će cijeli grčki zračni prostor biti zatvoren od 00:00 - 24:00 (10.2.2010.)

Kako mi se to već jednom dogodilo (u listopadu 2008 ) nisam morao puno kombinirati da pronađem rezervnu varijantu: Umjesto ZAG 08:35 - VIE 09:35/10:35 - ATH 13:50, prebacio sam se na ZAG 18:35 - MUC 19:20, spavanje u Munchenu, pa onda slijedeći dan prvim avionom Lufthanse MUC 08:45 - ATH 12:10.

Usprkos ograničenjima na karti, sve skupa nije bilo potrebno dodatno platiti, pa sam miran čekao srijedu popodne, odradio radni dan i u 16:00 krenuo na aerodrom.

 

E, tu se onda u priču upleo "general zima", bolje rečeno snijeg :)

Zagrebački aerodrom se uredno čistio, avioni su nešto kasnili, ali kako sam u Munchenu imao cijelu noć (i rezerviran hotel) nisam se puno uzbuđivao.

S malim zakašnjenjem ušli smo u Croatijin Bombardier Q400 i spremili se za let prema MUC. Čekali, čekali, ali nikako da krenemo...

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Nakon dvadesetak minuta javlja se stjuardesa i objavljuje da ima lošu vijest - zbog snijega je zatvorena zračna luka u Munchenu :mrgreen:

Autobusom nas vraćaju u zgradu aerodroma i tamo kažu slijedeće:

1. Croatia airlines let za Munchen je definitivno otkazan

2. Oni koji žele odustati od leta mogu podići svoju prtljagu i otići na ticketing, pa vidjeti kakve su im opcije za putovanje sutra ili neki drugi dan.

3. Aerodrom u Munchenu će se možda otvoriti nakon 21:00 i ako bude tako, u MUC će poletjeti Lufthansin Canadair 900 koji je u međuvremenu (s tri sata zakašnjenja) stigao u Zagreb.

 

Ja sam naravno izabrao ovu opciju i (da skratim priču) u 22:45 sam već bio u hotelu (umjesto u 20).

Soba u Holiday Inn Express hotelu u Schwaigu, cca 4 km od aerodroma:

10y0211003.jpg

 

Vožnja od aerodroma do hotela isto nije bila baš sasvim jednostavna, cesta neočišćena, taxi Mercedes sa stražnjim pogonom, vozač neki mladac i dosta smo se klizali.

 

11.02.2010.

Slijedeće jutro, snijeg i dalje pada, do aerodroma sam došao relativno rano hotelskim minibusom i brzo došao do izlaza (čekiram se gdje god je to moguće preko interneta, kofera za predati na ovako kratkim putevima nemam).

Kao što je bilo i za očekivati, avion za Atenu kasni:

10y0211011.jpg

 

Ovdje sam našao i dvoje kolega iz Norveške, ali neki drugi koji su nam se isto trebali priključiti još nisu bili stigli. Pokazat će se kasnije da su došli dok je naš avion još bio na gateu, ali ih više nisu pustili u njega pa su došli u Atenu tek navečer.

 

Otprilike u 9:50 smo zaista već ušli u avion, ali smo u njemu sjedili još skoro dva sata i krenuli koju minutu prije podneva, dakle s preko 3 sata zakašnjenja.

 

Mnogi su te noći prespavali ovako na klupama:

10y0211009.jpg

Na aerodromu su očito dobro opremljeni dekama!

 

Još par zimsko-avionskih slika:

10y0211008.jpg

 

10y0211012.jpg

 

Pogled kroz prozor:

10y0211015.th.jpg i dva sata kasnije: 10y0211025.th.jpg

 

Mehanizacija za čišćenje snijega:

10y0211010.jpg

 

10y0211021.jpg

 

10y0211027.jpg

 

Vlakić za prtljagu - ipak je ovo željeznički forum :)

10y0211023.jpg

 

10y0211024r.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Kad smo konačno dobili dozvolu za pokret, trebalo je najprije čekati traktor za guranje unatrag, a onda smo polako krenuli kroz snijeg koji i dalje pada:

10y0211029.jpg

 

10y0211031.jpg

 

Prije polijetanja treba još odraditi odleđivanje ("deicing"), tj. polijevanje aviona tekućinama protiv smrzavanja.

10y0211033.jpg

 

10y0211038.jpg

 

Sve skupa na filmu izgleda ovako:

th_DeIcingMUC.jpg

 

Konačno gotovo i uskoro polijećemo:

10y0211040.jpg

 

Neke planine neposredno nakon što smo se ddigli iznad oblaka (možda Zugspitz)?

10y0211041.jpg

 

Samo oblaci i nebo slijedećih 90-tak minuta... :)

10y0211043f.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Kad su se oblaci počeli razilaziti shvatio sam da smo iznad mora.

Neki otočić:

10y0211046.jpg

 

Neka luka iz koje izlazi trajekt:

10y0211048.jpg

 

10y0211049.jpg

 

Nakon okreta od 180 stupnjeva, uskoro slijećemo:

10y0211053.jpg

 

Četiri aviona u starim bojama Olympic airwaysa, očito izvan upotrebe, čini se kao da su postavljeni za dobrodošlicu gostima.

Imena aviona su redom: Epidauros, Olympia, Marathon, Delphi (u latiničnoj transkripciji):

10y0211056.th.jpg 10y0211057.th.jpg 10y0211058.th.jpg 10y0211059.th.jpg

 

Malo željezničke infrastrukture (to je ista ona pruga iz uvodne zagonetke, ali slikana još iz aviona):

10y0211060.jpg

 

10y0211061.jpg

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Iako smo stigli s 3 sata zakašnjenja, pilot kaže da nas očito nisu (još) očekivali pa nema slobodnog tunela i tako čekamo još desetak minuta dok se nešto ne oslobodi :)

10y0211064.jpg

 

10y0211065.jpg

 

Zaboravio sam spomenuti da su u Grčkoj, nakon što je ponoć završio štrajk kontrolora leta, u 5:00 na 24 sata rad obustavili i taksisti. Srećom se i za to znalo unaprijed, pa su nam domaćini na aerodrom poslali hotelski minibus. Dok smo se svi skupili, čekali smo još jednog kolegu iz Varšave (taj je stigao na vrijeme), bilo je već skoro 16h.

Usput, sastanak je trebao početi ujutro, pa smo ga pomakli na 14, da bi na kraju počeli u nekompletnom sastavu tek u 17h.

 

Krećemo s aerodroma:

10y0211066.jpg

 

Vozimo prema Ateni, ali nećemo ići u grad jer je hotel na obali, cca 15 km južno, otprilike na pola puta prema poznatom Rtu Sunion:

10y0211068.jpg

 

Atenski metro (linija 3) vozi od nedavno sve do aerodroma:

10y0211069.jpg

 

Kako se približavamo obali, sve je više ovakvih dućana s brodovima:

10y0211073.jpg

 

Povremeno je i gužva na cesti, ali nije strašno:

10y0211075.jpg

 

Soba u hotelu - imao sam 5 minuta za kratko osvježenje i presvlačenje:

10y0211077.jpg

 

I pogled s balkona prema jugozapadu:

10y0211079.jpg

 

i na crkvicu (Agios Nikolaios) ispred hotela:

10y0211080.jpg

 

NASTAVAK PREKO VIKENDA...

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...