Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

[Crna kronika] (2010)

Recommended Posts

Nova godina je tu, nadajmo se da u ovoj temi nećemo imati puno za pisati ove godine.

 

 

______________________________________________

edit by seabral - linkovi na crne kronike prošlih godina:

Crna kronika 2009

Crna kronika 2008

Crna kronika 2007

Crna kronika 2005-2006

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to odma kod mene...

A ja došo u Karlovac u pol 3. A stvarno je imao sreće. Onuda putnički voze 120 km/h.


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije baš crna kronika ali je moglo bit puno gore...

 

http://www.24sata.hr/news/vlak-iskocio-iz-tracnica-na-zeljeznickoj-stanici-novska/152255/

 

KALMETA ZA NOVU POŽELIO MANJE ŽELJEZNIČKIH NESREĆA

Ministar Božidar Kalmeta upravo je za Novu Godinu, što se njegova Ministarstva tiče, poželio da bude što manje željezničkih nesreća - Preuzeto sa 24sata


2044 007 - Karavela, mala karavela!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je - ovo nije nešto preterano strašno, ali svejedno ne valja što se nastavlja "crni" niz.


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamislite da je uspio doć do grede pa da je frknulo na 120?

gospodo moja, to se sve skupa drži na Božjoj milosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A koje kompozicije voze tamo?

Prugom Karlovac-Zagreb ti voze putnički i teretni vlakovi.

Što se tiče putničkih, prema rangu vlaka voze:

1. putnički-lokalni vlakovi na relacijama Zagreb-Duga resa, Zagreb-Ogulin, Zagreb-Moravice i jedan par dnevno vlakova Zagreb-Rijeka.

Vlakovi se sastoje od tri ili četiri vagona-najčešće su to Bl (i novi i stari) i neklimatizirani Bee vagoni, mada se ponekad može vidjeti klimatizirani Bee ili ABee. VRLO rijetko voze Aeelmt, Beelmt i Bt vagoni. Jednom dnevno ponekad vozi i mađar i to kao vlak 4059. Brzina kojom voze je 120 km/h osim na potezu Jastrebarsko-Zdenčina gdje se vozi 80 km/h.

2.brzi-voze na relacijama Zagreb-Rijeka i jedan par vlakova dnevno Rijeka-Osijek. Noćni brzi vlak vozi na relaciji Zagreb-Split. Ovi vlakovi imaju po 3 vagona i to najčešće 2 klimatizirana Bee i 1 Aeelt, a katkada vozi i pokoji Aeelmt ili Beelmt. Izuzetak je noćni brzi koji u sastavu ima i spavaća kola i vagon za prijevoz automobila. Brzina je ista kao i za putničke vlakove.

3.Inter City-vozi samo jedan par vlakova dnevno i to na relaciji Zagreb-Rijeka. Vlakovi imaju isti sastav vagona kao i brzi. Brzina je ista kao i za brze i putničke vlakove.

4.ICN ili nagibni-voze na relaciji Zagreb-Split nekoliko puta dnevno. Vlakovi imaju u sastavu jedan motorni vlak ili nekada (uglavnom preko ljeta) i dva motorna vlaka. Brzina kojom voze je 160 km/h, a na potezu Jastrebarsko-Zdenčina 120 ili 140 km/h (za ovo nisam siguran).

 

O teretnim vlakovima ne znam puno, uglavnom voze po 5 ili 6 puta po danu, a isto toliko ih prođe po noći. U prosjeku imaju po tridesetak vagona. Također ne znam kojim brzinama voze.

 

I koje lokse?

I putničke i teretne vlakove vuku uglavnom ASEE(sad mi se neda navađat brojeve), a nekada i pokoja brena.


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.ICN ili nagibni-voze na relaciji Zagreb-Split nekoliko puta dnevno. Vlakovi imaju u sastavu jedan motorni vlak ili nekada (uglavnom preko ljeta) i dva motorna vlaka. Brzina kojom voze je 160 km/h, a na potezu Jastrebarsko-Zdenčina 120 ili 140 km/h (za ovo nisam siguran).

 

 

I ovo su sada InterCity vlakovi...

:palac:

 

U sastavu IC vlakova Split-Zagreb-Split je uvijek jedna garnitura 7 123 jer ih nema dovoljno da bi na nekima bile dvije...


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

srećom što su novinari upućeni u željezničku terminologiju :palac:


za društvo na kraju pruge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je to bilo danas u Novskoj, na pruzi iz smjera Sunje!??? :palac:

 

Mađar raskuplan na ulaznoj skretnici, policija slika s blicevima, nešto što je ličilo na dijelove bloka motora i klipovi razasuti naokolo!???

 

Pola raskuplanog Mađara dignuto na neku hidrauliku!??? Radni vlak stajao pokraj sa žutim vagonima, i radnici nešto užubrano potrčavali...

 

Vidio iz vlaka 2016, koji je taman prošao na knap u smjeru Kutine...

 

Crkao mi mob, pa baš nema slika. Ima jedna izdaleka, ali nije precizna...

 

EDIT:

 

Sad vidim, vidio sam uživo ovo:

 

 

Već na samome početku osjetilo se da nešto nije u redu, a nakon 80-ak metara pri brzini od 15-ak kilometara na sat iz podvožja se otrgnuo motor za hlađenje.

 

To sam vidio. Grdo je izgledalo, nešto je stvarno puklo... Možda je hladnoća ili zamor materijala...

 

 

Dobro je da nema mrtvih...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ovo su sada InterCity vlakovi...:!:

Pa nemremo sad nagibni zaboravit, već ak su ga u HŽ-u zaboravili, jel tak? :palac:

 

U sastavu IC vlakova Split-Zagreb-Split je uvijek jedna garnitura 7 123 jer ih nema dovoljno da bi na nekima bile dvije...

Tu nisi u pravu. Doduše s novim VR-om još nisam vidio dvije garniture, ali u ljeto su išle na 521 dvije garniture svaki vikend.


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali u ljeto su išle na 521 dvije garniture svaki vikend.

 

U debelom smo offtopicu :palac: :!:

To što si viđao dvije garniture nagibnih je iz razloga što su zajedno išli IC 500 i 10500 do Oštarija, tamo su se razdvajali, i svaki je nastavljao svojim putem, 10500 je postao tada 521 a 500 je nastavio svojim putem pod svojim brojem.

 

Mlad si i zelen, imaš mnogo toga za naučit, čitati, čitati, na forumu ima masa objašnjenja!!!

 

 

Molim da ne offtopičarimo dalje ovdje :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je Mađar? 006, 009, 015 ili 020? Samo ta 4 imaju zakrivljena vrata.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali u ljeto su išle na 521 dvije garniture svaki vikend.

 

U debelom smo offtopicu :palac: :!:

To što si viđao dvije garniture nagibnih je iz razloga što su zajedno išli IC 500 i 10500 do Oštarija, tamo su se razdvajali, i svaki je nastavljao svojim putem, 10500 je postao tada 521 a 500 je nastavio svojim putem pod svojim brojem.

 

Mlad si i zelen, imaš mnogo toga za naučit, čitati, čitati, na forumu ima masa objašnjenja!!!

 

 

Molim da ne offtopičarimo dalje ovdje :!:

 

Dinko, Dinko...

Ovo nije prvi put da trčiš pred rudo. Mlad si i tek si se nedavno pridružio forumu, nemaš iskustva niti znanja a upuštaš se u rasprave gdje ti stvarno nije mjesto. Čitaj i uči, koristi pretražnik, pa kad naučiš nećeš brljaviti gluposti.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koji je Mađar? 006, 009, 015 ili 020? Samo ta 4 imaju zakrivljena vrata.

 

Mađar 020 je bio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koji je Mađar? 006, 009, 015 ili 020? Samo ta 4 imaju zakrivljena vrata.

 

Mađar 020 je bio.

 

Hvala. A u Turskoj stradala Crveno/bijela ex ŽBH ASEA :mrgreen:


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povodom ove nesreće u Novskoj napisat ću samo ovo (NE)ODRŽAVANJE VUČNIH VOZILA NAŠE DRAGO kud nam vozila nisi ni minimalno ispravna, sad su se počela i raspadati, ma bravo!!!! :jup :jup :mrgreen: :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja osobno ne bi niti vraćao tu opremu na mjesto.

dapače, izrezati pod ispod svakog sjedišta i idemo..Kremenko pogon!

u isto vrijeme se voziš, griješ i skidaš suvišne kilograme.

to bi mogao biti naš novi brand

Share this post


Link to post
Share on other sites

4.ICN ili nagibni-voze na relaciji Zagreb-Split nekoliko puta dnevno. Vlakovi imaju u sastavu jedan motorni vlak ili nekada (uglavnom preko ljeta) i dva motorna vlaka. Brzina kojom voze je 160 km/h, a na potezu Jastrebarsko-Zdenčina 120 ili 140 km/h (za ovo nisam siguran).

...

160 km/h je samo na nekih 10-ak kilometara između Hrvatskog Leskovca i Zdenčine.

Dalje je što 100, što 80, a čini mi se, samo između Draganića i Karlovca 120 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites
160 km/h je samo na nekih 10-ak kilometara između Hrvatskog Leskovca i Zdenčine.

Dalje je što 100, što 80, a čini mi se, samo između Draganića i Karlovca 120 km/h.

Nema više 160 km/h na toj pruzi, od Delta rasputnice do Zdenčine je za nagibni 140 km/h.

P.S. Sad čekamo da admin ovu OT raspravu preseli u smeć..., odgovarajuću temu.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Povodom ove nesreće u Novskoj napisat ću samo ovo (NE)ODRŽAVANJE VUČNIH VOZILA NAŠE DRAGO kud nam vozila nisi ni minimalno ispravna, sad su se počela i raspadati, ma bravo!!!! :!: :D :!: :!:

 

Pravo vrijeme za inzistiranje na nabavi novih motornih vlakova (sličnih ovom pomopozno reklamiranom za željeznice susjedne države).

 

Ovi Mađari stvarno, samo neki problemi s njima. ;)

 

No povodom ove nesreće, prvi put sam uživo vidio raskuplani Mađar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kaj je sašilo lika kod Karlovca?


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...