kiki273 Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Subota, 05.12.2009. godine; prvi dan dvodnevnog izleta DPŽ-a i prvi ekšn kojeg ste mogli pratiti uživo na forumu http://vlakovi-ri-hr.4rumer.com/index.htm i „facebooku“ Oko 05:00 iz Rijeke put Dubrovnika krenuli smo narcis kao vozač, jean kao član ekipe i ja kao vođa puta. Iz Rijeke idemo prema Senju pa na Vratnik i Žutu Lokvu gdje ulazimo na Dalmatinu ili A-1. Mali predah na odmorištu Janjče Put prema Dalmaciji Odmor na odmorištu „Krka“ Dolazimo do krja Dalmatine, izlaz Ravče Vrgorac Spuštamo se prema Pločama Ima još....... Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Na magistrali iznad Ploča nalazimo idealno mjesto za fotkanje Stižemo do granice RH i BiH Neum Napuštamo BiH, te ponovo ulazimo u RH I nakon 8-9 sati i +500 km puta dolazimo u Dubrovnik Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Gledajući s vidikovca ćirinu trasu, te kartu kako doći do nje skrećemo poslije mosta lijevo i nakon nekoliko metara stoj, stani tunel!!!!! Pogled s trase Trasa prolazi ispod mosta Pogled prema Sarajevu Šina uzanog kolosjeka u Dubrovniku (ovdje svi kažu „uzani kolosjek“) Narcis intervijuira bivšeg kondora Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Ostavljamo auto kraj autobusnog, odnosno nekadašnjeg željezničkog kolodvora, sjedamo u bus do Pila i razgledavanje Dubrovnika može početi Stradun Ekipa na okupu Zidine Stara luka Zalazak sunca Sretna 2010 Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Odlazimo u market popuniti zalihe hrane i pića i prodavačica me zovne gosparom (što je jako lijepo od nje), vraćamo se busom po auto, napuštamo Dubrovnik i ponovo prelazimo granicu, sitan shopping u Neumu, opet granica i evo nas u Blacama pokraj Opuzena. Apartman ko' iz snova...... Večera, kokoševina; narcis i jean mi kažu da sačuvam malo za sutra jer je stari dobri običaj jesti kokošu u vlaku (nijesam ih poslušao) Live javljanje Nakon 'rane i tuša spavanac. Pređeno 662 km autom, oko 6 autobusom i nešto pješice............... Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Nedjelja, 06.12. 2009. godine; dan drugi. Buđenje oko 7,30 Pogled s balkona Apartman U Opuzenu stajemo kupiti mandarine i dolazimo u Metković Kolosjeci u luci Metković ASEA s teretnjakom na kolodvoru Blagajna u Metkoviću, radi od 5,10 do 13,45 samo radnim danom Čekaonica A gdje sjesti i odmoriti noge?????? Ćenifa Opet uskotračna, pardon uzana šina Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Dolazi vlak kojeg vuče ASEA 102 Najprije smo počekali da vlasti obave svoje, te smo se ukrcali u vlak Švedski luksuzni vagoni (bili dok je ovuda još ćiro vozijo) Pogled kroz prozor Za razliku od prvog vagona koji je u crvenoj boji, drugi i treći su plavi Ćikovi, to nije po pravilu, ne? Betonski pragovi Ovo ćete nadam se razunjeti što piše Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Dolazimo u Ploče Kolodvor ASEA ode unatrag Uskotračna parnjača Đuran Kolodvorska zgrada iznutra je ogromna Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Nakon šetnje i kave vrijeme je za polazak, najprije da posjetimo sanitarni čvor; ovo je za dečke Ovo je za cure Povratak za Metković Ponovo ASEA 102 Pogled prema Metkoviću Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Ponovo smo u Metkoviću, ASEA se otkopčala Promjena smjera vožnje Vagon Pozdrav s kondorom Povratak za Ploče Jedna zajednička Kolodvor s jedne strane Kolodvor s druge strane Prelazimo prugu To je onaj koji stalno svjetli zeleno Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Još se par km vozimo uz prugu te skrećemo desno u brdo Bosna i Hercegovina, ove kuće odmah ispod nas se nalaze na teritoriju BiH Ulazimo na A-1 u Ravči; signali u kolodvoru Perković Most na odmorištu Krka Skradin Okulari Negdje u Lici Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Jedno pitanje? Da li ste slikali željeznicu u solan Ston? To vam je jako blizu glavne ceste. Trebali ste skrenuti prema Orebiću. Solana je uz cestu i vidi se pruga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Jedno pitanje? Da li ste slikali željeznicu u solan Ston? To vam je jako blizu glavne ceste. Trebali ste skrenuti prema Orebiću. Solana je uz cestu i vidi se pruga. Ne, nažalost nismo, jednostavno nismo nikako mogli i to ubaciti u plan................................ Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Jedno pitanje? Da li ste slikali željeznicu u solan Ston? To vam je jako blizu glavne ceste. Trebali ste skrenuti prema Orebiću. Solana je uz cestu i vidi se pruga. Ne, nažalost nismo, jednostavno nismo nikako mogli i to ubaciti u plan................................ Šteta! To nema niti možda 1 km. od magistrale. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Kiki & ekipa, svaka čast na prijeđenoj ruti, zanimljivom obilasku južne regije i tempu kojeg ste si zadali. Nadam se da su vas vaše bolje polovice dostojno njegovale idućih dana Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiki273 Posted December 10, 2009 Author Share Posted December 10, 2009 Kiki & ekipa, svaka čast na prijeđenoj ruti, zanimljivom obilasku južne regije i tempu kojeg ste si zadali. Nadam se da su vas vaše bolje polovice dostojno njegovale idućih dana E, sad tempo i ruta su se rješavali na licu mjesta zavisno o situaciji. dakako okvirni itinerar se mora svakako napraviti. Bolje polovice? U moje ime mogu reći da sam morao udovoljiti nekoliko skromnih zahtjeva prije a bogami i poslije ekšna Quote Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 1.RŽB hobotnica širi svoje pipke duž 'rvackog priobalja... Lijep ste komad puta odvalili - čestitke od onoga koji je i sam činio nešto slično! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Jel ima kakvih problema pri prolasku kroz Neum? Priča se da se može bez putovnica i da ne rade probleme pa ipak ponekad se pak čuje da znaju za_ebavat za nešto. Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Jel ima kakvih problema pri prolasku kroz Neum? Priča se da se može bez putovnica i da ne rade probleme pa ipak ponekad se pak čuje da znaju za_ebavat za nešto. Pa vec godinama se hodi samo uz licnu - osobnu. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Jel ima kakvih problema pri prolasku kroz Neum? Priča se da se može bez putovnica i da ne rade probleme pa ipak ponekad se pak čuje da znaju za_ebavat za nešto. Mi smo prošli bez problema, prema Dubrovniku i natrag, još smo kupili cigare u Neumu, pitao je carinik ako je nešto za prijaviti, ja kažem samo cigare i ništa drugo, ono u tranzitu smo. Da li svako po 1 šteku?. Ja kažem da, oćete pogledat prtljažnik, ne ne treba, možete dalje, sretno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 Ako ste mislili da ja nemam svoj dio putopisa, prevarili ste se. 1. dio Krenuli smo u 5.30 ujutro ali tek iz Podkilavca, a moja prica pocinje nešto ranije i to budenjem u ranu zoru u 3.00 (ma gdje je tu zora još ohoho), brzi dorucak, potrpati torbe u auto i polazak u 3.45, jer vec je vrijeme da se krene. Na tunelu Ucka iznenadenje (mada sam za to znao, dvoumio sam se da li da krenem obalnom cestom ili via Tunel). Ipak sam se odlucio na cestu preko tunela, jer je brža veza u svakom slucaju. Naizmjenicno propuštanje vozila zbog radova u tunelu. Dolazim do naplatne kucice i simpaticna mlada blagajnica mi odgovars "Dobro Jutro, ma cete morat malo cekat". - A koliko pitam?. Ma jedno 5 minuta. A dobro kažem sam sebi, ništa strašno. U Rijeci sam pokupio Jeana na Krnjevu i u Podkilavcu Kikia i krecemo mi na svoj veliki ekšn, magistralom od Bakra do Senja, pa na Žutu Lokvu na autocestu A1 "Dalmatina" put juga do kraja, do cvora Ravca. Prvu pauzu smo imali u Lici na odmorištu JANJCE, ali samo par minuta i krenusmo dalje, slijedece zaustavljanje je bilo na odmorištu KRKA gdje je formalno nastala i moja prva fotka, a ne mogu voziti i slikati. Eh da, da ne zaboravim napomenuti uloge sudionika ekšn-a; Narcis - vozac Kiki273 - voda puta Jean - mobilne veze. Most preko Krke i u pozadini gradic Skradin. U pozadini Prokljansko jezero. Inace odmorište Krka nosi titulu kao jedno od ljepših i uredenijih odmorišta u Europi, a zbilja je tako. Urednost i cistoca su vrhunski, a pogled je caroban. Nakon Krke ponovo na autocestu i poslije smo nakratko stali na odmorištu VRPOLJE jer je Megane vec poceo biti pomalo žedan, a nakon toliko kilometara i dernjave cestovne, tko ne bi. Vozimo se dalje Dalmatinom, ispod obronaka Kozjaka, Mosora, Biokova do kraja izgradeno dijela autoceste, do cvora RAVCA, tu izlazimo i keširamo na naplatnoj postaji 134 kune cestarine i ukljucujemo se na državnu cestu D62 kroz mjesto Ravca do Vrgorca i od Vrgorca skrenuli smo na županijsku cestu 6208 kroz mjesta Vina-Umcani-Draževitici-Staševica-Dropulici-Radaljci smo se ukljucili na D513 kroz Peracko Blato i uz Bacinska jezera (istocna strana) došli do Ploca. Niamo planirali stati u Plocama, ali ajde kad smo vec tu, da malo zavirimo, e tu nam je Kiki bio navigator, tu se malo prisjetio svojih pomorskih dana. I naravno, što smo prvo gledali nego luku Ploce Jedan pogled na grad Pa s druge strane Jedna zajednicka, a i milenijska, jer ipak nam je ovo prvi dvodnevni ekšn. Popili kavu u caffe baru "CESARICA" i da krenemo dalje, jer do Dubrovnika ima još cca 100km. Ali na izlazu iz Ploca nismo mogli odoljeti da ne stanemo uz cestu i napravimo ove fotke; Pogled na željeznicki kolodvor Ploce iz daljine Ali više se nismo samo divili kolodvoru nego carobnom pogledu na ušce Neretve i ogromne plantaže mandarina po cemu je i dolina Neretve poznata. Ja na izlazu iz Ploca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 (2) Napuštamo Ploce i dalje Jadranskom magistralom D8 prelazimo Neretvu kod Opuzena i uzdižemo se iznad delte Neretve do mjesta Raba gdje nam je cijelo vrijeme pogled na poluotok Pelješac, Komarna (gradilište buduceg mosta), Duboka i stižemo na granicni prijelaz Klek-Neum 1, granica HR-BiH i u Neumu samo nakratko stajemo da okinemo koju fotku i sa teritorija BiH. Obožavamo se slikati pokraj prometnih znakova Nakon Neuma je ubrzo i drugi granicni prijelaz Neum-Zaton Doli, napuštamo Bosnu i ponovo smo u Hrvatskoj i vozimo se dalje magistralom kroz Zaton Doli i uz Stonski kanal, prolazimo Slano, Trsteno, divimo se pogledu na otoke dubrovackog arhipelaga Šipan, Lopud, Kolocep. Kroz Zaton Dubrovacki uskoro stižemo i pred most dr. Franje Tudmana uz obvezno zaustavljanje i fotkanje, jer pogled je....ma uostalom vidite sami; Pogled na Gruž Prema otvorenom moru i Kolocepu A ovdje dolje je jedan od naših ciljeva, tu je trasa nekadašnje uskotracne željeznice ( ili kako smo naucili od domacina uzani kolosijek) popularnog naziva "Ciro". Prešli smo preko mosta i na prvom skretanju ulijevo, kad smo se spuštali prema Sustjepanu smo ugledali ovo; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 (3) Našli smo Cirin tunel. E tome se nismo nadali. Parkirali se na ne baš dozvoljenom mjestu i hop u istraživanje. Sa druge strane Trasa pruge prema Trebinju I prema gradu Dubrovniku Vec smo iznad luckih postrojenja, da vidimo do kuda se može trasom pješice. Ispod mosta I došli smo do ove zgrade, gdje smo sreli jednog starijeg gospodina koji je tu cuvao kokoši (nisam slikao), i naravno uz nezaboilazno pitanje, dobar dan, jeste li novinari? Za koga slikate, novine, radio televiziju.....Neee, nismo mi nikakvi novinari, vec smo samo ljubitelji željeznice iz Rijeke i zanima nas ova bivša pruga, a onda je starcic poceo price i predaje iz prošlosti i otkrio nam da je radio kao kondukter na Ciri, ma viš ti ke slucajnost. Inace ova zgrada je pripadala željeznici i u njoj su bili stanovi za željeznicare do izgradnje mosta, otkad je iseljena i predvidena za rušenje (kakva šteta). Malo pogleda gore prema mostu, baš me zanimalo kakva je donja konstrukcija; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 (4) Vracamo se nazad prema autu i to je ovaj cestovni mostic sa kojeg smo uocili tunel. Vozimo se uz obalu do luke Gruž gdje ponovo stajemo i uocavamo još nekih detalja ograda od uzanih šina, a tu smo sreli još jednu živog svjedoka željeznice i evo što je moja kamera zabilježila, naravno uz suglasnost doticnog gospodina da ga možemo snimati, pod uvjetom da bude na televiziji. Zahvalili smo se gospodinu na informacijama, a mi smo krenuli uz luku Gruž tražeci parkirno mjesto i na nekoliko mjesta smo uocili tracnice u asfaltu, a kasnije smo skužili da su to ostaci tramvajske pruge a ne Cire. Parkirali smo se preko puta autobusnog kolodvora, gdje je s jedne strane caffe bar FERATA A s druge strane, ova zgrada Bivša kolodvorska zgrada Cire e odovuda dalje nastavljamo gradskim autobusom, pa da se vozimo i Libertasovim autobusom, ja jesam vec, a moji suputnici nisu. Na bus linije 1 prema Pilama i slijedi šetnja kroz staru dubrovaku jezgru, dalje necu komentirati ništa, neka slike govore same. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted December 11, 2009 Share Posted December 11, 2009 (5) Pogled prema Srdu i ostacima žicare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.