Jump to content
zeljeznice.net
gemini21

Nesreća u kolodvoru Sušak Pećine

Recommended Posts

Opet priče o otkazivanju kočnica hehe ..

Ako mi netko od iskusnijih može pojasnit kako je to moguče osim ak se pomoćni spremnik ne probuši po mom nekom mišljenju ??

Mislim ja nikad nevozim pod zrakom i do 20 tovarenih vagona pa se baš i ne susrečem s tim u praksi. Držim da ima načina ako ništa usporit vlak mimo kočnica .

 

Al nekrivim nikoga i potpuna sam potpora strojovođi . Iz ovakvih nesreća se nažalost vidi kolika je naša odgovornost i kolike su posljedice .

 

 

 

:P :kul :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet priče o otkazivanju kočnica hehe ..

Ako mi netko od iskusnijih može pojasnit kako je to moguče osim ak se pomoćni spremnik ne probuši po mom nekom mišljenju ??

Mislim ja nikad nevozim pod zrakom i do 20 tovarenih vagona pa se baš i ne susrečem s tim u praksi. Držim da ima načina ako ništa usporit vlak mimo kočnica .

 

Al nekrivim nikoga i potpuna sam potpora strojovođi . Iz ovakvih nesreća se nažalost vidi kolika je naša odgovornost i kolike su posljedice .

 

 

 

:kul :kul :kul

 

Katastrofa :rig

 

 

I ti kao voziš neku manevru...učenik prvog razreda ŽTŠ-a ne bi postavljao ovakva pitanja...i čemu ovi smajlići...možda je ponekad bolje šutiti nego izvaljivati ovakve gluposti.... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.net.hr/crnakronika/page/2009/11/21/0082006.html?pos=n1

 

Otklizale su mu kočnice i to u brzini od 100 kilometara na sat, zbog čega su komadi vlaka letjeli su posvuda,

 

:P

 

Pa dobro, zar ovi nemaju ni lektora...

 

Kako otklizale? Na skijama? Valjda "otkazale"?

 

Toliko gramatičkih grešaka u jednoj rečenici.

I jedna spekulacija (otkud se zna koliko je točna bila brzina?!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet priče o otkazivanju kočnica hehe ..

Ako mi netko od iskusnijih može pojasnit kako je to moguče osim ak se pomoćni spremnik ne probuši po mom nekom mišljenju ??

 

Jel si ti "kolega" ili učenik ŽOC-a? radiš na HŽ? Str.manevre ili nešto tako? Ako si učenik onda razumijem da neznaš šta pišeš! Ako si bliže Rijeci, rado bi te ugostio na jednoj teretnoj turi i ako Bog da, da malo slabije koči vlak, rado bih ti gledao lice i uzdahe sred kabine!!! Mislim da više tebi nikad nebi palo na pamet tako nešto izjaviti kako šta može a kako šta ne može?! Samo mi se javi da te provozam u paklenom stroju i onda dođi na forum pa piši te smijurije! Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet priče o otkazivanju kočnica hehe ..

Ako mi netko od iskusnijih može pojasnit kako je to moguče osim ak se pomoćni spremnik ne probuši po mom nekom mišljenju ??

Mislim ja nikad nevozim pod zrakom i do 20 tovarenih vagona pa se baš i ne susrečem s tim u praksi. Držim da ima načina ako ništa usporit vlak mimo kočnica .

 

Al nekrivim nikoga i potpuna sam potpora strojovođi . Iz ovakvih nesreća se nažalost vidi kolika je naša odgovornost i kolike su posljedice .

 

 

 

:? :D :lol

 

Super eto kak se rade flašteli na manevri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al su se usrali i ovi na HRT dnevniku,

Mašenka :D napravila si :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opet priče o otkazivanju kočnica hehe ..

Ako mi netko od iskusnijih može pojasnit kako je to moguče osim ak se pomoćni spremnik ne probuši po mom nekom mišljenju ??

Mislim ja nikad nevozim pod zrakom i do 20 tovarenih vagona pa se baš i ne susrečem s tim u praksi. Držim da ima načina ako ništa usporit vlak mimo kočnica .

 

Al nekrivim nikoga i potpuna sam potpora strojovođi . Iz ovakvih nesreća se nažalost vidi kolika je naša odgovornost i kolike su posljedice .

 

 

 

:lol ;) :(

 

na čem si ti....na nečem bijelom ????

 

Kakva glupost, ti pričaš možda o izvlačenju 10 -ak cisterni sa manevrom na ravnici, a ak neznaš razlikovati vlak od 700 t na 25-29 promila i rad manevre ...onda odi kupi si 20-ak ovaca i napasaj ih negdje uz prugu dok ne naučiš kak izgleda voziti i kočiti vlak !!

 

Neznam dali se sjećate mog potpisa..." 410 je lud vlak za vozit jer nikad neznaš kak ćeš stat", e pa situacija je slična ( po pitanju kočnica ), jer nekad koči dobro a nekad .... :D :?

 

Mislim da treba napraviti istragu ( neovisnu ), i onda dati komentare ..!


...samo mokri snovi za pojedine...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Pa nije taj SV prvi puta vozio, dobro zna i VR i profil pruge, nije lud opičiti stotku iz obijesti. .

 

Riječ je o veoma dobrim momcima, vrlo pozitivnim osobama i predanima u službi. Nema govora o nekom "dječjem" propustu, ovdje je nešto drugo i to će istraga nadam se utvrditi. Samo za pojašnjenje onima koji nikada u svom životu se nisu vozili padom 25-29 promila da kažem, da je osjećaj "bježanja" vlaka tako strašan, da u tom momentu proradi negativno adrenalinsko ludilo i da se ljudsko biće jedva uspijeva suzdržat da ne napravi nedao Bog možda iskakanje iz lok ili da poludi na licu mjesta. Osjećaj koji ti struji kroz vene da ti (iako si sve učinio da spriječiš divljanje vlaka) nemožeš više učiniti ama baš ništa je tako težak za strojovođu da nemam riječi kojime bi to opisao. Pogotovo kad gledaš kako na brzinomjeru raste brzina...65,72,79,87,92,98,103...itd itd. To traje vječnost a u tom čovijeku (dotično ovim dragim kolegama) pojelo je pola života u iščekivanju. Strah i neizvjesnost kako ćeš proći i šta će se sve desiti na kraju tog ludila, strojovđi ostaje kao trajno urezana bol koju teško da ikad više može zaboraviti. I onda (zamislite) počnu padati izjajve kojekakvih skorojevića o tom i tom, ispada na kraju da smo mi onda budale i da je moguće daljinski voziti vlakiće na ovoj teškoj i zahebanoj pruzi. A i ti teretni vagoni.... :? katastrofa, čas koče pa onda ne koče i tako unedogled, a to se stalno dešava. Bogu hvala da su momci ostali živi i duboko se nadam da će im ovo biti prolazna patnja, nadam se da će naći smirenje i doći sebi u normalu. Momci, mnogi misle na vas i ne brinite, događa se to i događati će se očito, jel mi nemamo razrađene situacije ni forme koje bi ovakve nemile situacije doveli kontroli. Pozdrav

 

Jime potpisujem...

Generalno imamo problem sa spuštanjem teških vozova...mogao bih da napišem roman kakvih stvari sam preživio. Na papiru je sve idealno mislim na PKM i SKM. A u praksi se vrlo često dešavaju stvari koje su daleko od onoga što je napisano.

Jednom sam letio niz Ivan planinu sa vozom teškim 1349 tona tovarenim koksom iz Lukavca za luku Ploče. To mi je bilo najluđe iskustvo i najdramatičniji trenutak od kad radim ovaj posao,srećom prošlo je bez posljedica. Od tada ne vjerujem u ono što piše na papiru dok stvari ne opipam svojom rukom. A već kad spomenu andealinsko ludilo,i ja sam mislio u jednom momentu da iskačem iz lokomotive.

 

Pozdrav kolegama i da se što prije oporave....


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možemo mi tu pametovati po forumu koliko želimo ali samo vi koji ste u lokomtivama znate kako je to zapravo opasno sve,pogotovo na tim nizbirdicama i uzbrdicama.Mene zanjima pošto ne poznajem Rijeku jel sad u Rijeci totalno blokiran promet?Ili Postoji neka alternativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj balkon je 20-ak metara od mjesta gdje je najveća hrpa vagona, a sve smo prespavali, tek ujutro se nismo mogli načuditi što vidimo kroz prozor.

Inače maloprije su dizelke dovukle na 3. kolosjek mislim dizalicu, a na 2. one žute vagone za prijevoz ljudi pa sada stoje, ne znam što će dalje biti, ali izgleda da će ovi radovi idućih dana više ometati stanovanje nego sama nesreća.

Share this post


Link to post
Share on other sites
evo opet neko prskanje tracnica...

 

Nakon onog što se desilo ljetos u Rudinama, ne vjerujem da bi opet mogli ponoviti tak nešto.

 

To im je bila preskupa škola.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Prve informacije ukazuju da je do nesreće najvjerojatnije došlo zbog ljudskog faktora, odnosno propusta pri puštanju vlaka u daljnji promet nakon pregleda na kolodvoru Škrljevo. Naši izvori tvrde da to nije prvi put da se baš na tom kolodvoru dogodila »greška«.

 

– Sigurno je problem u ljudskom faktoru. Netko je napravio propust zbog kojeg vlak nije bio dovoljno kočen, veli Nenad Mrgan, predsjednik Sindikata strojovođa Hrvatske.

 

Kako nam je iz nekoliko izvora na HŽ-u potvrđeno, strojovođa teretnog vlaka zatražio je pregled vlaka u kolodvoru Škrljevo zbog problema s kompresijom. Pregled je obavljen i vlak je pušten u promet te se ubrzo dogodila nesreća. Nakon nje, pregledač je tvrdio da je isključio tri vagona i o tome obavijestio prometnika i strojovođu. Prometnik i strojovođa, kako doznajemo, tvrde da o tome nisu bili obaviješteni te da je strojovođi dan znak da nastavi s vožnjom, što bi značilo da je problem zbog kojeg je tražio pregled uklonjen. Pismenog traga o tome što je napravljeno nema, iako bi ga prema pravilima postupanja trebalo biti.

 

Hrvatske željeznice formirale su istražno povjerenstvo koje je odmah kao uzrok iskliznuća isključilo automatsku skretnicu.

 

Naime, upravo je ispravna automatika uspjela skrenuti na takozvani kolosjek za odbjegla vozila cijelu kompoziciju i lokomotivu, koja je projurila kroz kolodvorsku stanicu i zaustavila se u usjeku nekoliko stotina metara dalje.

 

Istovremeno, cijela kompozicija koja je zaostala na početku željezničke dionice u razini Towera mljela je pred sobom električne stupove, odnosno metalne dalekovode, kao da su od papira. Prilikom iskakanja iz tračnica vagoni su podigli neopisivu prašinu i buku, a ogromni željezni kotači vagona »iskopavali« su kamenje koje je prštalo na sve strane. Zbog toga je oštećeno nekoliko automobila parkiranih tik uz željeznički nasip, ispred niza kuća koje se nalaze uz prugu.

NOVI LIST

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu Ri SV da je normalno da pri skretanju za Brajdicu, vlak prolazi prvim kolosijekom! Znači da su ulazne skretnice bile u normalnom položaju za prolazak kontejnerskog vlaka za Ri-Brajdicu.

 

Max. brzina u skretanje u Pećinama je 35km/h.

 

Alternativnog puta iz Rijeke za Zagreb nema, osim preko Ljubljane i Dobove. Vlakovi iz Bakra će nesmetano voziti, jer se na magistralu pridružuju par km prije Škrljeva.


Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možemo mi tu pametovati po forumu koliko želimo ali samo vi koji ste u lokomtivama znate kako je to zapravo opasno sve,pogotovo na tim nizbirdicama i uzbrdicama.Mene zanjima pošto ne poznajem Rijeku jel sad u Rijeci totalno blokiran promet?Ili Postoji neka alternativa.

 

Ne postoji alternativa. Da se nesreća dogodila između kolodvora Sušak-Pećine i želj. stanice Rijeka onda bi postojala alternativa prugom preko obale, kontejnerskog terminala i tunelom na Sušak-Pećine...ovako ništa od toga...

 

Negdje sam pročitao da 350 vagona čeka na odlazak prema ZG-u i da će sutra u promet pokušati pustiti 3. kolosijek...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pecine_000_resize.JPG Pecine_001_resize.JPG Pecine_002_resize.JPG

Pecine_003_resize.JPG Pecine_004_resize.JPG Pecine_005_resize.JPG

Pecine_006_resize.JPG Pecine_007_resize.JPG Pecine_008_resize.JPG

Pecine_009_resize.JPG Pecine_010_resize.JPG Pecine_011_resize.JPG

Pecine_012_resize.JPG Pecine_013_resize.JPG Pecine_014_resize.JPG

Pecine_015_resize.JPG Pecine_016_resize.JPG Pecine_017_resize.JPG

Pecine_018_resize.JPG Pecine_019_resize.JPG Pecine_020_resize.JPG

Pecine_021_resize.JPG Pecine_022_resize.JPG Pecine_023_resize.JPG

Pecine_024_resize.JPG Pecine_025_resize.JPG Pecine_026_resize.JPG

Pecine_027_resize.JPG Pecine_028_resize.JPG Pecine_029_resize.JPG

Pecine_030_resize.JPG Pecine_031_resize.JPG Pecine_032_resize.JPG

Pecine_033_resize.JPG Pecine_034_resize.JPG Pecine_035_resize.JPG

Pecine_036_resize.JPG Pecine_037_resize.JPG Pecine_038_resize.JPG

Pecine_039_resize.JPG Pecine_040_resize.JPG Pecine_041_resize.JPG

Pecine_042_resize.JPG Pecine_043_resize.JPG Pecine_044_resize.JPG

Pecine_045_resize.JPG Pecine_046_resize.JPG Pecine_047_resize.JPG

Pecine_048_resize.JPG Pecine_049_resize.JPG Pecine_050_resize.JPG

Pecine_051_resize.JPG Pecine_052_resize.JPG Pecine_053_resize.JPG

Pecine_054_resize.JPG Pecine_055_resize.JPG Pecine_056_resize.JPG

Pecine_057_resize.JPG Pecine_058_resize.JPG Pecine_059_resize.JPG

Pecine_060_resize.JPG Pecine_061_resize.JPG Pecine_062_resize.JPG

Pecine_063_resize.JPG Pecine_064_resize.JPG Pecine_065_resize.JPG

Pecine_066_resize.JPG Pecine_067_resize.JPG Pecine_068_resize.JPG

Pecine_069_resize.JPG Pecine_070_resize.JPG Pecine_071_resize.JPG

Pecine_072_resize.JPG Pecine_073_resize.JPG Pecine_074_resize.JPG

Pecine_075_resize.JPG Pecine_076_resize.JPG Pecine_077_resize.JPG

Pecine_078_resize.JPG Pecine_079_resize.JPG Pecine_080_resize.JPG

Pecine_081_resize.JPG Pecine_082_resize.JPG Pecine_083_resize.JPG

Pecine_084_resize.JPG Pecine_085_resize.JPG Pecine_086_resize.JPG

Pecine_090_resize.JPG Pecine_091_resize.JPG Pecine_092_resize.JPG

Pecine_093_resize.JPG Pecine_094_resize.JPG Pecine_095_resize.JPG

Pecine_096_resize.JPG Pecine_097_resize.JPG Pecine_098_resize.JPG

Pecine_099_resize.JPG Pecine_100_resize.JPG Pecine_101_resize.JPG

Pecine_102_resize.JPG Pecine_103_resize.JPG Pecine_104_resize.JPG

Pecine_105_resize.JPG Pecine_145_resize.JPG Pecine_107_resize.JPG

Pecine_108_resize.JPG Pecine_109_resize.JPG Pecine_110_resize.JPG

Pecine_111_resize.JPG Pecine_112_resize.JPG Pecine_113_resize.JPG

Pecine_114_resize.JPG Pecine_115_resize.JPG Pecine_116_resize.JPG

Pecine_117_resize.JPG Pecine_118_resize.JPG Pecine_119_resize.JPG

Pecine_120_resize.JPG Pecine_121_resize.JPG Pecine_122_resize.JPG

Pecine_123_resize.JPG Pecine_124_resize.JPG Pecine_125_resize.JPG

Pecine_126_resize.JPG Pecine_127_resize.JPG Pecine_128_resize.JPG

Pecine_129_resize.JPG Pecine_130_resize.JPG Pecine_131_resize.JPG

Pecine_132_resize.JPG Pecine_133_resize.JPG Pecine_134_resize.JPG

Pecine_135_resize.JPG Pecine_136_resize.JPG Pecine_137_resize.JPG

Pecine_139_resize.JPG Pecine_143_resize.JPG Pecine_144_resize.JPG


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzivo sve djeluje jos strasnije, kao na nekom filmu.

Fascinantna je ona sipka kako je prosla kroz stup! :?


A good system is about music to be respected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je fanscinatno kako su se kontenjeri zgužvali, ko da su od papira i koliko su se vagoni zakopali u šljunak :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu vjerovati, te osovine su razbacane okolo kao da su selotejpom zaljepljene na postolje....kakva je to sila trebala biti i kakva su to postolja, mislim znam da postolje nije namjenjeno za ovo što se desilo, ali mi nevjerojatno ovo izgleda. :shock:

 

Neka turbo godina koje ćemo se dugo sjećati. Najprije Rudine pa Marko Polo, sad i ovo, samo nam još treba i neko s****e sa tramvajima i onda su svi. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novinari, nemam riječi za vas. Silovatelje djece, pedofile, narkomane, kriminalce, ubojice i ostalu gamad skrivate iza inicijala ili im uopće ne navedete imena a ovdje javno prozovete strojovođe imenima i prezimenima, gadite mi se....

Share this post


Link to post
Share on other sites

STRAŠNO! :shock:

 

Ova nesreća baca novo svjetlo na nesreću u Rudinama:

 

Rijeka: nagib 25 promila, vlak je vozio (navodno) 100 km/h, vagoni rastureni na sve strane, kontejneri zgužvani k'o da su od papira, tračnice pokidane, pragovi izvaljeni, postolja vagona razbijena, kotači razbacani uokolo, višestruka oštećenja bandaža, zaustavni put vlaka preko 1 kilometar... :kul :kul

 

Rudine: nagib 25 promila, vlak klizio (navodno) 160 km/h, zaustavni put vlaka cca 150 metara, prvom vagonu uništena samo kabina strojovođe, oba vagona pretrpjela određena oštećenja putničke kabine, niti jedno postolje nije oštećeno, niti jedan kotač nije izvaljen, oštećenja bandaža jedva primjetna, oba vagona vlaka su nakon nesreće na svojim kotačima dovezena u Solin, tračnice nigdje nisu bile pokidane, niti jedan prag nije bio izvaljen...

 

:hm :hm


qrcode.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

index.hr piše:

Samo srećom je izbjegnuta veća tragedija, jer su teški komadi željeza letjeli oko vlaka. Uz njih je letjelo i kamenje sa pruge, a pritom su razbijena stakla na nekim automobilima. Očevici tvrde kako se lokomotiva zaustavila nakon jednog kilometra te se zabila u sporedni kolosijek i sporijom brzinom došla do stupa gdje se zaustavila sa dva vagona koja nisu otpala putem.

 

Zabijanje u stup bila je sreća u nesreći, jer bi vlak, da je nastavio voziti bez kočnica, velikom brzinom prošao kroz centar Rijeke gdje su neke od dionica pruge izrazito blizu fasadama kuća ili nadvožnjacima.

 

1. Stup na kolosijeku???

2. Lokomotiva (1061-104) je završila na izvlačnom kolosijeku. Slijepom. Kako se kolosijek dugo nije koristio, tamo su si stanari iz obližnje zgrade uredili vrt, a izraslo je i nekakvo grmlje (vjerojatno su na to mislili pod "stup"). Da se nije zaustavila u tom grmlju, zaustavila bi se na kraju kolosijeka - na biku.

3. Sve i da nije skrenuta na izvlačnjak, lokomotiva bi otišla u tunel prema Brajdici. Vjerojatno bi iskočila u tunelu, a ako ne ni tamo, spustila bi se (velikom brzinom) u luku na Brajdici i, u najgorem mogućem scenariju završila na Rivi (naravno, sve uz uvjet da nigdje prije ne iskoči). Nema nikakvih nadvožnjaka, fasada i sličnih budalaština!

 

Gospodo "novinari", informirajte se malo prije nego napišete nebulozu!


d18bcddd.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...