Jump to content
zeljeznice.net
gemini21

Nesreća u kolodvoru Sušak Pećine

Recommended Posts

detalji.jpg

Mene fascinira ovaj kotač. :shock: :shock:

Kako je uspio doskočiti ovdje? Ograda oko njega je netaknuta. :shock:

 

Sva sreća nitko nije ozbiljno (na)stradao :D :D :D , a KV će se već postaviti.


p9180107.jpgp7130020.jpgp7130041y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
jel mi se čini ili se to opet pišu bedastoće? kaže: vlak je skrenut prema tunelu Brajdica i time je izbjegnuta katastrofa.

 

Sve ovisi od procjene (novinara koji izjavljuje članak!) osobe (struke) koji trebaju donijeti presudnu odluku, kojom se može bitno umanjiti moguća "šteta" na pruzi i objektima. Inače, ima i pametnih novinara koji se savetuju sa stučnim poznavaocima željezničke tematike, što ja zasigurno pohvaljujem, no mnogima bi to trebalo zabraniti jel pišu sve u svašta, samo da se čita a nema veze jel to odgovara istini! Vlak je ionako imao trasu za R.Brajdicu, dakle dal je trebalo usmjeriti jureću neman možda prema Rijeci? Pobiti sve na što se naiđe? Čast iznimkama u pisanju objektivnih članaka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je već dovoljno fotki,evo i par mojih s mobitela, snimljeno oko 14 sati na Toweru:

DSC00131_edited.jpg

 

DSC00132_edited.jpg

 

DSC00133_edited.jpg

 

DSC00134_edited.jpg

 

DSC00135_edited.jpg

 

DSC00136_edited.jpg

 

DSC00137_edited.jpg

 

DSC00139_edited.jpg

 

DSC00142_edited.jpg

Na zapadnom dijelu, gdje se odvaja izvlačnjak:

DSC00143_edited.jpg

Stanje pragova:

DSC00144_edited.jpg

 

DSC00145_edited.jpg

Prateći ekipu Nove TV uspio sam doći do ove pozicije na izvlačnjaku:

DSC00146_edited.jpg

Prema žutki:

DSC00148_edited.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavno da na HRT-ovom teletekstu piše da su saznali neslužbeno da je uzrok "prebrza vožnja i naglo kočenje!" TAKO TREBA OPTUŽIT STROJOVOĐE, ONI SU ZA SVE KRIVI. ŽIVJELA PRAVNA DRŽAVA...


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm., moglo bi se reći da je izvlačnjak izvukao da stvar ne bude gora....

 

Materijalna šteta: ovako odokativno, čini se da je trećina ili četvrtina tereta propala, stradala je loxa i gro vagona, ali čini mi se da je KM još najgore prošla...i to su uništeni novi portali predviđeni na 25kV....


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glavno da na HRT-ovom teletekstu piše da su saznali neslužbeno da je uzrok "prebrza vožnja i naglo kočenje!" TAKO TREBA OPTUŽIT STROJOVOĐE, ONI SU ZA SVE KRIVI. ŽIVJELA PRAVNA DRŽAVA...

 

Da, drugi put ak meni počne vlak bježati (nedaj Bože) ja neću kočiti naglo, pa nema veze ako se pretumbam i ubijem kojeg nesretnog prolaznika :P , joj kakoi bi ja batinom te idiote po tamburi pa da se malo zamisle šta pišu. Ako ne budem mogao održavati brzinu, nastojaću sletjeti u Riječinu i tako izbjeći efekat "nenagloga kočenja", ti ljude al svašta pišu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kratki video snimljen s vrha towera


Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je jako dobro ispalo, moglo je i puno gore.

 

Npr. moglo se sve događati usred dana, pa nekoga pogoditi ovakvo nešto:

 

p1020875y.jpg

 

ili nekome na auto moglo doletjeti ovakvo nešto:

 

p1020959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm., moglo bi se reći da je izvlačnjak izvukao da stvar ne bude gora....

 

može netko objasniti kaj je to izvlačnjak?

 

ovaj kolosjek ili kaj? ko je preusmejril vlak tam? blage veze nemam kaj je to pa može u detalje objašnjenje :P


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je slijepi kolosijek koji ide uzbrdo, a napravili su ga stari pametni ljudi da se vlak ne surva punom brzinom u centar Rijeke ako ostane bez kočenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je slijepi kolosijek koji ide uzbrdo, a napravili su ga stari pametni ljudi da se vlak ne surva punom brzinom u centar Rijeke ako ostane bez kočenja.

 

zbilja dobro rješenje taj kolosjek.

 

ali ko je preusmjeril vlak tam?


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u svemu najčudnije, ako je doista brzina bila velika, kako je vlak, koji je primljen u skretanje (što se vidi na prvoj fotografiji str. 1) prošao skretničko područje i iskočio tek 50 - tak metara iza nje. Znajući da je tu pad 25 promila, da je ograničena brzina preko skretnice pri vožnji u skretanje 35 km/h doista je nevjerojatno kako se iskakanje nije dogodilo na samoj skretnici ili malo iza nje.


"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Članak sa 24sata.hr:

 

Strojovođa: Otkazale su mi kočnice pri brzini od 100 km/h

Na kolodvoru Sušak-Pećine, u subotu oko 3.05 sati iz tračnica je iskočio teretni vlak sa 16 vagona koji je vozio na relaciji Zagreb - Rijeka. Lakše je ozlijeđen željezničar, priopćio je HŽ. Lakše su ozlijeđena i četiri prolaznika od kamenja koje je prštalo ispod kotača. Oštećeni su i brojni automobili.

- Probudio me glasan prasak i škripa. Odmah sam posumnjao da je u pitanju vlak jer već dugo živim pokraj željeznice. Nakon što sam izašao na balkon imao sam što vidjeti, masa vagona raštrkana posvud. Uplašio sam se da je tko nastradao jer sam isprva mislio da se radi o putničkom vlaku, ali kad sam se približio shvatio sam da su popadali teretni vagoni. Poslije sam doznao da nitko nije stradao - u šoku priča stanar koji živi iznad kolodvora.

Oštećeni su vagoni, kontejneri koje je vlak prevozio, te kolosijeci i kontaktna mreža vlaka, pa je materijalna šteta velika. U prekidu je sav teretni promet na relaciji Škrljevo - Rijeka, a putnici iz putničkih vlakova na toj se relaciji prevoze autobusima. Ekipe HŽ-a i policija su na terenu i obavljaju očevid. Prema prvim informacijama, javlja HTV, najvjerojatnije je vlak vozio prebrzo, a naglo kočenje je prouzročilo otkazivanje kočnica. Strojovođa, koji je bio u vlaku, Nenad Juričić, kazao je za Jutarnji list, da mu je vlak nakon Škrljeva ostao bez kočnice, te da je na kolodvor 'uletio' sa preko 100 kilometara na sat. U HŽ-u su kazali da ne žele iznositi nikakve zaključke do okončanja istrage.

- Čekamo da se obavi istraga i ne bih htio govoriti o uzrocima nesreće dok struka ne kaže svoje - rekao je direktor HŽ Holdinga, Zoran Popovac koji je u društvu direktora HŽ-a Cargo, Zlatka Rogožara u subotu odmah došao na mjesto nesreće.Prema riječima šefa željezničke stanice, vagoni se mogu relativno brzo ukloniti s kolosjeka.

- Čekamo da policija obavi očevid pa da mi možemo početi sa sanacijom. Ne znam kada će to biti, ali što prije to bolje da možemo omogućiti normalan promet, što nam je za sad najveća briga - rekao nam je šef željezničke stanice.

 

http://www.24sata.hr/news/strojovoda-otkazale-su-mi-kocnice-pri-brzini-od-100h/145871/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Članak sa 24sata.hr: Strojovođa: Otkazale su mi kočnice pri brzini od 100 km/h

 

Ovako, to je igra riječi novinara! Nije riječ da je otkazala kočnica tek na 100 kmh (apsurd) već da je vlak (očito!) nemogavši održavati zadanu brzinu prešao famoznih 100 kmh (max brzina na ovoj dionici je 60 kmh) i survao se u teškom karambolu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Glavno da na HRT-ovom teletekstu piše da su saznali neslužbeno da je uzrok "prebrza vožnja i naglo kočenje!" TAKO TREBA OPTUŽIT STROJOVOĐE, ONI SU ZA SVE KRIVI. ŽIVJELA PRAVNA DRŽAVA...

 

Da, drugi put ak meni počne vlak bježati (nedaj Bože) ja neću kočiti naglo, pa nema veze ako se pretumbam i ubijem kojeg nesretnog prolaznika :kul , joj kakoi bi ja batinom te idiote po tamburi pa da se malo zamisle šta pišu. Ako ne budem mogao održavati brzinu, nastojaću sletjeti u Riječinu i tako izbjeći efekat "nenagloga kočenja", ti ljude al svašta pišu.

 

Stvarno mi je neshvatljivo to njihovo tumačenje - ja duboko vjerujem da strojovođe na prekoračuju brzinu. Pa nije taj SV prvi puta vozio, dobro zna i VR i profil pruge, nije lud opičiti stotku iz obijesti. Tako i tako je trebao kroz spiralni tunel, a tamo je ograničenje brzine prilično. To je valjda glavna fora, ako vozači cestovnih vozila prekoračuju brzinu, zašto ne bi i strojovođe. Grozno :P

 

http://www.hrt.hr/index.php?id=48&tx_ttnews[tt_news]=53955&tx_ttnews[backPid]=23&cHash=5eae711b07

 

@wiggum - vjerujem da je SV javio problem pa je šef kolodvora ili dežurni prometnik "odveo" vlak na izvlačnjak.


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
...vjerujem da je SV javio problem pa je šef kolodvora ili dežurni prometnik "odveo" vlak na izvlačnjak.
Izgleda da je dežurna bila prometnica:
U smjeni je na kolodvoru te noći bila mlada žena, no nije htjela razgovarati s novinarima, još je potresena svime što joj se dogodilo pred očima.

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čast, sjajno je reagirala :P


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grozno! Hvala dragom bogu da nema ljudskih zrtava. Ovo se sve da srediti. al koliko vidim u pravilu su svi kolosijeci dobili po p.... tako da se mora cijeli kolodvor srediti. ne dao bog da ponovi vise ali sad je izvlacnjak dosao do izrazaja iako nije dugo bilo potrebe. mogu misliti sto bi bilo da ga nije bilo i gdje bi zutka zavrsila... nadam se da ce sto prije srediti cijeli kolodvor i KM...


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tomo, ikar i ja smo jutros obišli mjesto nesreće.............

Kad smo stigli upravo je došlo pomoćno vozilo koje je dovezlo istražitelje

Picture6264.jpg

 

Sve je obavijeno trakama

Picture6265.jpg

 

Kamen koji je doletio na cestu iznad kolodvora

Picture6267.jpg

 

Ovo je ostalo od vagona i kontejnera

Picture6266.jpg

 

Picture6268.jpg

 

Picture6269.jpg

 

Picture6270.jpg

 

Picture6271.jpg

 

Picture6272.jpg

 

Picture6273.jpg

 

Picture6274.jpg


Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagoni i kontejneri; inače ovdje je užasno smrdjelo po stočnom brašnu koje se nalazilo u kontejnerima

Picture6276.jpg

 

Picture6277.jpg

 

Picture6279.jpg

 

Picture6280.jpg

 

Picture6281.jpg

 

Picture6282.jpg

 

Picture6287.jpg

 

Razbijeni automobili koji su bili parkirani u blizini

Picture6275.jpg

 

Picture6278.jpg

 

Picture6284.jpg

 

Picture6288.jpg


Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peroni, kolosjeci, kolodvor

Picture6285.jpg

 

Picture6286.jpg

 

Picture6289.jpg

 

Picture6290.jpg

 

Picture6296.jpg

 

Novinarske ekipe na kolodvoru

Picture6285.jpg

 

Žutka je produžila gore

Picture6297.jpg

 

Tu je, u grmlju

Picture6297.jpg


Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neuobičajno puno ljudi oko kolodvora, svi fotkaju što aparatima, što mobitelima

Picture6302.jpg

 

Gradonačelnik Obrsnel i župan Komadina na mjestu nesreće

Picture6303.jpg

 

Pogled s towera

Picture6305.jpg

 

Picture6306.jpg

 

Picture6307.jpg

 

Picture6308.jpg

 

Picture6309.jpg

 

Picture6310.jpg

 

Picture6311.jpg

 

Picture6312.jpg

 

Ovdje možemo vidjeti kako župan i gradonačelnik daju izjavu novinarima

Picture6313.jpg


Nemoguce, nek me neko pljusne da se probudim. HZ popravlja zatvorenu prugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Pa nije taj SV prvi puta vozio, dobro zna i VR i profil pruge, nije lud opičiti stotku iz obijesti. .

 

Riječ je o veoma dobrim momcima, vrlo pozitivnim osobama i predanima u službi. Nema govora o nekom "dječjem" propustu, ovdje je nešto drugo i to će istraga nadam se utvrditi. Samo za pojašnjenje onima koji nikada u svom životu se nisu vozili padom 25-29 promila da kažem, da je osjećaj "bježanja" vlaka tako strašan, da u tom momentu proradi negativno adrenalinsko ludilo i da se ljudsko biće jedva uspijeva suzdržat da ne napravi nedao Bog možda iskakanje iz lok ili da poludi na licu mjesta. Osjećaj koji ti struji kroz vene da ti (iako si sve učinio da spriječiš divljanje vlaka) nemožeš više učiniti ama baš ništa je tako težak za strojovođu da nemam riječi kojime bi to opisao. Pogotovo kad gledaš kako na brzinomjeru raste brzina...65,72,79,87,92,98,103...itd itd. To traje vječnost a u tom čovijeku (dotično ovim dragim kolegama) pojelo je pola života u iščekivanju. Strah i neizvjesnost kako ćeš proći i šta će se sve desiti na kraju tog ludila, strojovđi ostaje kao trajno urezana bol koju teško da ikad više može zaboraviti. I onda (zamislite) počnu padati izjajve kojekakvih skorojevića o tom i tom, ispada na kraju da smo mi onda budale i da je moguće daljinski voziti vlakiće na ovoj teškoj i zahebanoj pruzi. A i ti teretni vagoni.... :P katastrofa, čas koče pa onda ne koče i tako unedogled, a to se stalno dešava. Bogu hvala da su momci ostali živi i duboko se nadam da će im ovo biti prolazna patnja, nadam se da će naći smirenje i doći sebi u normalu. Momci, mnogi misle na vas i ne brinite, događa se to i događati će se očito, jel mi nemamo razrađene situacije ni forme koje bi ovakve nemile situacije doveli kontroli. Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini se da su vagoni u zadnjoj polovici kompozicije počeli iskakati već nakon prve skretnice. (Ulazna skretnica koja je bila okrenuta udesno da bi se vlak usmjerio na izvlačni kolosijek). Nakon toga su divljali čitavom duljinom kolodvora. Ako je vlak sa 100 km/h ušao u kolodvor znači da je tu brzinu postigao već na velikom zavoju na Vežici i pravo je čudo da tamo nije iskočio, a da jest tamo bi bilo više štete i - ne daj Bože - više žrtava. Navodno su na Škrljevu pregledane kočnice. Ako jesu - ključ problema je u tom pregledu. Nakon Škrljeva kroz Sveti Kuzam, Dragu i Vežicu je konstantni pad s dva velika zavoja: lijevim u pravcu Draga-Gornja Vežica i desnim (s nešto većim radijusom) na pravcu Gornja Vežica-Donja Vežica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...