Jump to content
zeljeznice.net
gemini21

Nesreća u kolodvoru Sušak Pećine

Recommended Posts

Pa dobro kad ti znaš najbolje, zašto onda ne napišeš ispravno kad ja lupetam? Ja sam samo pitao zašto strojovođa ne bi radio, u medijima i na forumu je bila riječ (pretpostavka) da je pregledač vagona kriv. Ja ne vidim razlog za tvojim podhebavanjem, jesam što krivo napisao? Ako jesam, onda te molim da me ispraviš, a ne da se odma postavljaš na stražnje noge.

 

Eto, veli se da je pretpostavka majka svih zajeba ... a link na članak o početku suđenja stoji ovdje zamalo dvije godine, tak da se tvoja tvrdnja (ili pretpostavka), na način koji je napisana nemre nazvati drukčije nego lupetanje.

 

Naravno da je svatko nevin dok mu se ne dokaže krivnja i tak treba biti.

Uz pretpostavku da se održi još samo jedno ročište i izricanje presude, te obzirom da su se optuženi izjasnili da nisu krivi, ako i budu okrivljeni, sigurno je da predstoji i žalbeni postupak, pa je vjerojatno dočekati pravomoćne presude za jedno dvije-tri godine ...

Ne ulazeći u interne pravilnike HŽ Infre i Carga (obzirom da vjerojatno preuzimaju i pravilnike upokojene Vuče), oba optužena mogu i dalje obavljati svoj posao, pa je glupo na temelju toga donositi ikakve zaključke o krivici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DB, hvala na trudu oko članaka i epiloga suđenja. Znači, još ništa nije odlučeno. Zbilja presporo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlakovođa i prometnik moraju vratiti milijune

Strojovođi osam mjeseci zatvora, prometniku rad za opće dobro

Zbog teške željezničke nesreće u kojoj je u studenome 2009. u Rijeci na stajalištu Sušak – Pećine bio lakše ozlijeđen pomoćnik strojovođe, kada je teretni vlak sa 16 kontejnera iskliznuo s tračnica, strojovođa Nenad Juričić (40) iz Rijeke osuđen je na osam mjeseci zatvora, a prometnik Dražen Marinić (40) iz Josipdola na šest mjeseci zatvora, no kazna mu je zamijenjena radom za opće dobro.

Imaju obvezu nadoknaditi višemilijunsku štetu HŽ-u i HŽ Cargu.

 

http://www.vecernji.hr/crna-kronika/vlakovoda-i-prometnik-moraju-vratiti-milijune-945191

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ovo za zatvor mi je jasno. Komentirati sudsku presudu o krivici ne želim, ali pitam se kako itko očekuje da će njih dvojica nadoknaditi milijune? Pa jesu li poludjeli? Otkud? Čak i da imaju kuću ili nešto, to nije ni izdaleka dovoljno. Što, nasljednici će otplaćivati sljedećih 300 godina???? Pa nisu oni Sanader, pobogu!

 

Nisu li željeznice osigurane od ovakvih događaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ovo za zatvor mi je jasno. Komentirati sudsku presudu o krivici ne želim, ali pitam se kako itko očekuje da će njih dvojica nadoknaditi milijune? Pa jesu li poludjeli? Otkud? Čak i da imaju kuću ili nešto, to nije ni izdaleka dovoljno. Što, nasljednici će otplaćivati sljedećih 300 godina???? Pa nisu oni Sanader, pobogu!

 

Nisu li željeznice osigurane od ovakvih događaja?

 

Već smo negde (u ovoj ili paralelnoj) temi načeli pitanje (ne)osiguranja u HŽ-društvima.

Očigledno su ovo anomalije koje proizlaze iz Krivičnog zakona. Jer, jedno je svjesno i namjerno zamračit milione(jarde?), a drugo prouzročit nenamjerno štetu - pa bila ona 1 kumu, ili pol državnog budžeta. Osim toga, i nadoknada iz ukradenog je sasvim logična - to je negdje uloženo, pa postoji, a šteta je ono kaj je uništeno, tj. potrošeno.

 

No, ovde se uočava nepravda da strojovođa ispada glavni krivac, pa treba gulit zatvor, dok je Čobanković (za nešto manji iznos doduše) - samo gulil krumpire.

 

I na kraju krajeva, "vječno pitanje" - a čemu služi drugi strojovođa (nema ni govora da je on, kak sugeriraju novinari, 'pomoćnik strojovođe'!) i kakva je u svemu ovome njegova (ne)odgovornost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Već smo negde (u ovoj ili paralelnoj) temi načeli pitanje (ne)osiguranja u HŽ-društvima.

Očigledno su ovo anomalije koje proizlaze iz Krivičnog zakona. Jer, jedno je svjesno i namjerno zamračit milione(jarde?), a drugo prouzročit nenamjerno štetu - pa bila ona 1 kumu, ili pol državnog budžeta. Osim toga, i nadoknada iz ukradenog je sasvim logična - to je negdje uloženo, pa postoji, a šteta je ono kaj je uništeno, tj. potrošeno.

 

No, ovde se uočava nepravda da strojovođa ispada glavni krivac, pa treba gulit zatvor, dok je Čobanković (za nešto manji iznos doduše) - samo gulil krumpire.

 

I na kraju krajeva, "vječno pitanje" - a čemu služi drugi strojovođa (nema ni govora da je on, kak sugeriraju novinari, 'pomoćnik strojovođe'!) i kakva je u svemu ovome njegova (ne)odgovornost?

da ti samo odgovorim na zadnji dio posta,u ovo ostalo ne ulazim-ako su na lok. 2 člana bez obzira kaj su oba 2 strojovođe i oba 2 zavedeni u lokomotivski list kao strojno osoblje,u lok.listu postoji rubrika SV i pom.sv i tak se i smatraju,, a kao pom. sv. ima i manju odgovornost u takvim slučajevima-samo toliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...