Jump to content
zeljeznice.net
gemini21

Nesreća u kolodvoru Sušak Pećine

Recommended Posts

Jutros oko 03.00 nesreća u kolodvoru Sušak Pećine nesreća teretnog vlaka. Prema dostupnim informancijama nema povrijeđenih ali je velika materijalna šteta!!!!

Zasad toliko.....


Član 27a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam jutros vidio ( nažalost iz auta u vožnji, a nisam se mogao zaustavljati jer sam žurio na posao, a bilo je i puno policije ) ne izgleda dobro. Vagoni su razbacani kao da ih je netko istresao, porušeni kontaktni vodovi, a izgleda da je i prilazna cesta djelomično urušena ( učinilo mi se iz daljine, jer nisam mogao prići bliže ). Fotki nemam, jer se nisam usudio zbog istražitelja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budući da sam jedan od onih koji najbliže stanuju, a trenutno sam na poslu, ne mogu ništa, ali sam dobio izvješće od mojih. Izgleda strašno, a lokomotiva je završila na izvlačnom kolosijeku preko puta moje kuće. Čim dođem s posla krećem na teren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh, koja frka :shock: Ako vele da je kompozicija skrenuta prema tunelu Brajdica, znači li da se lokomotiva zaustavila tek u tunelu?

 

Uglavnom, moglo bi se opet čuti brundanje dizela nakon što se pruga osposobi jer ne vjerujem da će se jako brzo obnoviti KM.

 

Riječani, koliki je tamo pad?


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslao sam moje doma jer ja koji radim ne mogu bar po sliku, dvije...

 

Eto gdje je završila lokomotiva, na iskliznom kolosijeku iznad moje zgrade, sa prva tri vagona. A ljudi tu sade cvijeće, jer se isti godinama nije koristio:

 

p2111090905.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovakvim nesrećama jedino me tješi misao:"Valjda će sada doći pameti".

 

Ali sumnjam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obišao sam cijelo mjesto događaja, no nažalost bez fotoaparata. Radilo se o kontejnerskom vlaku sa 13 tovarenih kontejnera i 9 praznih. Prevozili su koštano brašno za izvoz. U nesreći je sudjelovala 1061 104 koja je ostala bez pantografa i trebati će limarski radovi na njoj, no vizualno nije mnogo stradala, za podvozje ne znam. Od vagona je jedino posljednji Sgnss ostao na tračnicama i bez oštećenja.

 

Prizor je stravičan, a najviše mi je žao novih Sgnssova, kojih je stradalo desetak...

 

Imam još neslužbenih informacija ali o njima neću na forumu, ipak će se sada novinarski lešinari pojaviti....


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde da se iskupim zbog dugog izbivanja.

Evo nekoliko fotki s mjesta događaja.

Pozdrav svima.

 

ulaznastrana.jpg

 

Ulazodkrljeva.jpg

 

premaulazuizkrljeva.jpg

 

premaulazuizkrljeva2.jpg

 

glavnahrpa.jpg

 

detalji.jpg

 

IzlaznastranapremaRijeci.jpg

 

104parkirana.jpg

 

1061-104.jpg

 

1061-1041.jpg

 

lokikolodvor.jpg


"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ovo po slikama izgleda strašno.Konteneri su uništeni ko da su od papira koje su to sile bile u pitanju velika je sreća da se nije nitko stradao.Milsim da je ovo još i dobro završilo kako je moglo biti. :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tko zna, otpao putem.

Ne smije se po kolosijecima. Sve je označeno trakama "Stop, HŽ istraga". Policija štiti područje.


"Nikada nemojte ljude uzimati zdravo za gotovo"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvarno strašno :shock: :shock: , prava sreća što nema ljudskih žrtava.

 

Nevjerojatno mi izgledaju ove porazbacane osovine, pa s koliko je to vlak uletio u kolodvor :shock: Može se hipotetski postaviti pitanje bi li iskočio da nije išao u skretanje, no možda bi izletio kasnije i s težim posljedicama....

 

Glažar - hvala za prvorazredne fotke. :wink:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel mi se čini ili se to opet pišu bedastoće? kaže: vlak je skrenut prema tunelu Brajdica i time je izbjegnuta katastrofa. sad ja pitam: ako je to bio kontejnerski vlak, ne bi li on svakako otišao u tunel prema kontejnerskom terminalu?

btw, jesu li kočnice u pitanju kad se koristio isklizni kolosijek?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čini mi se da su ga skrenuli na prvi kolosijek, a obično ide po drugom prema Rijeci i onda se na skretnici koja se nalazi poslije stanične zgrade preusmjerava prema Brajdici.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čini mi se da su ga skrenuli na prvi kolosijek, a obično ide po drugom prema Rijeci i onda se na skretnici koja se nalazi poslije stanične zgrade preusmjerava prema Brajdici.

 

jep, sve su skretnice postavljene prema šturcu!


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo saznah!! Nevjerojatno, ovo izgleda zbilja lose.

Ne mogu vjerovati, pa tamo blizu ograde smo znali cesto istovarati robu u sklopu Towera, a sad su tamo osovine i vagoni na travi!! :shock:

 

Mogu samo reci, tamo je vrlo vidni pad, a kad voze prema Rijeci vjerujem da je to strasno opterecenje za kocnice, uvijek lete iskre pa i vatra oko osovina i to se uvijek vidi vec oko Towera, dok kad vlak stane u Rijeci sve smrdi po paljevini. Ne bi se cudio da je nesto zatajilo po tom pitanju jer su zbilja to opterecenja. Ako je vlak isao imalo brze, dovoljno je da se spale kocnice i izgubi kontrola. Vidjet cemo sto kaze istraga.


A good system is about music to be respected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je skretanje vlaka u šturc "Normal Operating Procedure" ako imate pobjegli vlak? Time su vjerojatno spriječili mnogo treže poslijedice nego da je vlak produljio bilo prema Brajdici ili dolje prema Gradu. Vidim da se ovdje u izvlačni skreće s prolaznog, nije li najbolja metoda da je izvlačni ravno po svim skretnicama (baš radi sprečavanja naskakanja pobjeglog vlaka na skretnice) dok prolazni skreće? Koliko se sjećam tako je u kolodvoru Bakar (ako projuriš ravno završiš uzbrdo), makar ok on zapravo samo i ima šturc na tom kraju...

 

Da li se zna da je skretničar koji je ozlijeđen upravo ovo radio (prebacivao skretnice) ili kolodvor ima električne postavne sprave? Kako su doznali da vlak bježi? RD ili su na negdje prije već vidjeli da bježi?

 

Odnosno da li je sustavnom i temeljitom primjenom standardnih procedura u ovakovim slučajevima spriječena znatno veća nevolja?

 

Takođe nije mi jasno kako su vagoni otišli u jackknife (da li ima neki pametan prijevod kod nas za to, za telescoping također nema suvislog prijevoda), da li su kasniji vagoni iskočili na skretnici pa se izvrtili ili kako je vlak krenuo na šturcu usporavati i kočiti (kroz raslinje) da li su zadnji vagoni jednostavno nagurali ove ispred?

 

I da ponovim pitanje od prije par postova: Gdje je pantograf?


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti šta može pomoći ova moja slika, snimljena je upravo s početka izvlačnog kolosijeka gdje je završila 104 sa vagonima, pogled je u smjeru Zagreba:

 

p21s.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je procijenjeno da je manja šteta ako kompozicija iskoči već kod ulaznih skretnica sa istočne strane, nego da u još većoj brzini naleti na skretnicu na zapadnom dijelu koja ga vodi u izvlačnjak. Ako tu nešto krene po zlu, evo vlaka na vrlo prometnoj J.Polić Kamovoj koja je odmah desno na ovoj slici od Novog Shefa, a tada bi posljedice sigurno bile katastrofalne. Prije 30-ak godina na ovom mjestu dogodila se slična nesreća s tom razlikom da je lokomotiva probila zaštitni zid na kraju izvlačnjaka i survala se dolje, dok su vagoni-cisterne ( punjene propan-butanom ) ostale na izvlačnjaku. Tada se zaista radilo o sekundama do katastrofe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da li se zna da je skretničar koji je ozlijeđen upravo ovo radio (prebacivao skretnice) ili kolodvor ima električne postavne sprave? Kako su doznali da vlak bježi? RD ili su na negdje prije već vidjeli da bježi?

 

 

 

Prije bih rekao da se tu radi o strojovođi ili pomoćniku, novinari svašta pišu...

Pećine imaju ESPS, tako da skretničar nije prebacivao skretnice.

Najvjerojatnije RD, budući su već i prije imali problem s kočenjem i u Škrljevu radili probu.

 

Vagoni ili mašina su počeli iskakati iza skretnice jer se nekoliko metara poslije vidi podrobljeni tučenac. Mašina i 3 vagona su otišla u šturc kada se vlak raskinuo, a ostali krš je ostao više stotina metara iza...


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...