Jump to content

Tračnicama najbolje pruge u Hrvata : Vinkovci - Tovarnik


Simplon Express

Recommended Posts

Budući da su građevinski radovi pri kraju,želim prikazati kako to sada izgleda..Uskoro kreće i postavljanje signalizacije,a planiran je i ETCS...Naime,ovo će biti probni poligon za tu,nama nepoznatu tehnologiju.Dosadašnji radovi su protekli gotovo savršeno.Sve u roku,kvaliteta na europskoj razini...Mislim,da ovakvog remonta u Hrvatskoj još nije bilo..Ajd da i mi na krajnjem istoku imamo nešto najbolje... :mah8)

 

Za početak,polazak iz prijestolnice željezničara :roll:

Desno se odvaja neelektrificirana pruga za Brčko...

IMG012.jpg

krivina udesno

IMG013.jpg

prijelaz ceste,koja vodi prema selu Cerić

IMG014.jpg

pa dugačka ravnica..kao stvorena za 250 na sat :kul ...

IMG015.jpg

 

IMG016.jpg

Nekadašnji kolodvor Mirkovci..danas novoizgrađeni peron stajališta Mirkovci...

IMG017.jpg

Link to comment
Share on other sites

Signalna oznaka približavanja stajalištu Sremske Laze

IMG026.jpg

stajalište Sremske Laze

IMG027.jpg

jedna od tri krivine na cijeloj pruzi :roll:

IMG028.jpg

a iza krivine,stajalište Slakovci

IMG029.jpg

stajalište Orolik

IMG030.jpg

nastavlja se...

Link to comment
Share on other sites

kablovi više neće biti ukopani u zemlju,nego idu uz prugu...na ovom mjestu prelaze s jedne na drugu stranu kolosijeka...

IMG031.jpg

nakon vožnje kroz gustu šumetinu,dolazi se do kolodvora Đeletovci

IMG032.jpg

peroni su i ovdje pomjereni zapadno..

IMG033.jpg

kolodvor Đeletovci

IMG035.jpg

 

IMG036.jpg

 

IMG037.jpg

 

IMG038.jpg

Link to comment
Share on other sites

stajalište Vinkovački Banovci...vozimo se po zadnjem neremontiranom kolosijeku na cijeloj dionici...no,i tu su radovi počeli...

IMG039.jpg

stajalište Šidski Banovci

IMG040.jpg

nekadašnji kolodvor Ilača,danas stajalište,pomjereno je zapadno..

IMG041.jpg

stajalište je bilo ovdje

IMG042.jpg

nastavlja se...

Link to comment
Share on other sites

Vidim u Đeletovcima neke stupove KM uz postojeće portale. Opet dodatno bacanje novca ili ajmo trpati kad drugi plaćaju. Pa već u Moravicama su natrpali stanicu sa stotinjak dodatnih stupova. Neće propasti "Dalekovod" dok je HŽ-a. Čak je i pisac knjige o KM g. Muždalo bio u kontroli talijana kako oni rade KM koju su tako i tako projektirali prije 40 godina. Ipak, bitno je da se konačno nešto radi. Istovremeno se rade dionice Vinkovci-Tovarnik i Pazova-Batajnica i to se financira iz iste kase.

Samo osmi položaj!!!

Link to comment
Share on other sites

Simplon, hvala, zaista impresivno :lol::mrgreen:

 

Samo, jako mi je neobično ovo s dislociranjem perona, kako to da su ih maknuli iz kolodvora? Hoće li rušiti i te zgrade ili one ostaju samo za manevre i teret? Pretpostavljam da su osigurali infrastrukturu za stajališta (prilazne ceste, sanitarni čvor, prateće zgrade...) :mrgreen:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Kolko će se moć ić u skretanje po ovim skretnicama?

 

Kolka će bit brzina kroz kolodvore?

Link to comment
Share on other sites

Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san.

Link to comment
Share on other sites

Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove?

Down around the corner, half a mile from here

Link to comment
Share on other sites

Odlicne fotke. Sad samo preostaje da se vidi kako ce to sve skupa raditi u praksi...

 

Barney

Najpametniji čovjek na svijetu je onaj koji je izmislio WC školjku. Nikom nije uzeo mjeru, a svima odgovara.

Link to comment
Share on other sites

Čemu portali u Mirkovcima? Što nisu samo mogli staviti stupove?

 

Mirkovci su prije bili kolodvor sa više kolosjeka, sada su stajalište a portali su vjerovatno ostali od ranije....

Pozdrav iz Osijeka !

Link to comment
Share on other sites

Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san.

 

Za nas je 160 km/h san kada imamo djelove mreže gdje se vozi 20km/h ili 30km/h prvo bih trebali takve stvari srediti a onda glavne pruge sve na 160 km/h.Više od toga nam ne treba može li netko zamisliti da od moga grada (Osijeka) do Zagreba vlak vozi 2 sata.Uh pa kome bi trebalo išta više od toga :roll:

Link to comment
Share on other sites

E sad nekoliko slika kolodvora Šid za Errasera,pa krećem nazad prema Vinkovcima...Da vas ne zavara,ima i nekoliko starijih pikčersa,al se situacija nije ništa promjenila...

 

Rampa na ulazu iz pravca Vinkovaca...

IMG048.jpg

Vožnja po drugom kolosijeku u pravcu Beograda...Na ovom kolosijeku stoje HŽ i ŽS lokomotive,koje čekaju brze vlakove i agencije...

IMG050.jpg

 

IMG051.jpg

 

IMG052.jpg

Ljetni pogled sa drugog kolosijeka u pravcu Beograda

id1705082.jpg

još jedan...

id1705083.jpg

Ljetni pogled u pravcu Vinkovaca

id1705081.jpg

Aktualni pogled u pravcu Vinkovaca

IMG053.jpg

Link to comment
Share on other sites

to te ja pitam... imaš za nagradu putovanje vlakom 45770 za zagreb... al kad budeš ovo čitao ili će ti oči ispast ili ćeš nakon spavanja čitat... :)

 

međutim, kasnije ćemo dogovoriti izmjenu naslova u Najbolje slavonske pruge, jer ćeš nadam se proširiti slike na ostale pruge:

Vci - Osijek, Vc-Šamac, Vukovar, Županju i Brčko... a i vrapčana nas zanima... :roll: a i "bjeli samostan" ti je usput...

Link to comment
Share on other sites

Pruga odlično izgleda i nadam se da će vrijeme pokazati i kvalitetu remonta. Imam dojam da bi se ovdje moglo voziti više od famoznih 160 km/h, zasigurno 200 km/h, a ipak je za nas to nedostižan san.

Možda i nije, ako uvedu ICE vlak Berlin - Beograd :roll:

Link to comment
Share on other sites

to te ja pitam... imaš za nagradu putovanje vlakom 45770 za zagreb... al kad budeš ovo čitao ili će ti oči ispast ili ćeš nakon spavanja čitat... :kul

 

međutim, kasnije ćemo dogovoriti izmjenu naslova u Najbolje slavonske pruge, jer ćeš nadam se proširiti slike na ostale pruge:

Vci - Osijek, Vc-Šamac, Vukovar, Županju i Brčko... a i vrapčana nas zanima... :--) a i "bjeli samostan" ti je usput...

 

Hi,Hi :wink::lol: Pošto sam peglao 45770 samo do Santa Barbare,za nagradu ću ti pojasniti Šidsku situaciju...

 

Probaj uvatit 410expa za ove dizelirane pruge dok sam ja na elektri...On je u dizel turnusu,a uz to obožava i slikati...On mene zasad možeš dobiti jedino Šamac,a i to je dosta teško jer ona dva brza s elektrom vozimo po mraku... :(

 

Dakle,na posao..(ove slike iz Šida su već bile na forumu,da ne bude zabune)...

Kolodvor ima 10 kolosijeka...

1 - utovar,istovar vagona

2 - smještaj lokomotiva

3 i 4 - na njima obitavaju uglavnom putnički,brzi i agencijski vlakovi

5,6,7,8,9,10 -ulaz,izlaz i ranziranje teretnih vlakova

 

Ulaz teretnog iz pravca Vinkovaca na 8 kolosijek s astronomskih 10 na sat...

DSC00244.jpg

 

DSC00245.jpg

Izlaz s 8 kolosijeka prema Belgradu

DSC00248.jpg

Pogled na Šid s Beogradske strane

DSC00252.jpg

Pogled u pravcu Hrvatske sa 9 kolosijeka

DSC00266.jpg

Link to comment
Share on other sites

A sada,povratak u željezničku metropolu brzim prugama Hrvatske :lol:

Granični sekcionar na državnoj granici u kilometru 121+950.

IMG054.jpg

Tada je počela jaka kiša,pa fali slika do Đeletovaca...Da nam Erraser ne bude tužan,evo dvije slike Tovarnika od prije godinu dana,prije svih remonata i ostalog kopanja...

 

Tovarnik,pogled prema Vinkovcima...

DSC00281.jpg

 

DSC00283.jpg

Nastavljam s aktualnim slikama...Ulaz u Đeletovce..

IMG055.jpg

Đeletovci

IMG056.jpg

 

IMG057.jpg

 

IMG058.jpg

Premješteni perončići Đeletovaca...

IMG059.jpg

Skretnica preko koje će brzina u skretanje biti veća od brzina većine otvorenih pruga u Hrvatskoj.. :wink:

IMG060.jpg

Link to comment
Share on other sites

Izolirani preklop kolodvora Đeletovci

IMG061.jpg

lijep pogled na vanjsko kabliranje pruge...al me sve više strah,što će se desiti kad lokalna seoska mafija i ostali đabalebaroši skuže izvor lake zarade na prodaji kablova...bit će sranja.. :wink:

IMG062.jpg

joj,kad uskoro ovuda proletim sa 160...lišće će opasti i prije jeseni...

IMG063.jpg

mali mostić

IMG064.jpg

stajalište Orolik

IMG065.jpg

stajalište Slakovci

IMG066.jpg

nadam se da će i ova krivina biti sa 160...nisam optimista,al bar sa 140...

IMG067.jpg

 

IMG068.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jankovci

IMG069.jpg

 

IMG070.jpg

 

IMG071.jpg

 

IMG072.jpg

 

IMG073.jpg

 

IMG074.jpg

Premješteni peroni u pravcu zapada...ajd,možda će im karta biti jeftinija,pošto je kraći prijevozni put do Vinkovaca...

IMG075.jpg

najveći uspon na dionici..iznosi 6 promila...gadno za savladat.. :wink:

IMG076.jpg

cesta Vinkovci-Tovarnik

IMG077.jpg

Mirkovci,stajalište..

IMG079.jpg

Link to comment
Share on other sites

približavanje predsignalu Vinkovaca grada

IMG080.jpg

predsignal

IMG081.jpg

pražnjenje pepeljare...još malo neću imati šta ispraznit,jer neću stić popušit jedan cigar od Šida do Vinkovaca

IMG082.jpg

Ulazni signal...s lijeva napada brčanska pruga...

IMG083.jpg

zadnja krivina

IMG084.jpg

Vinkulja...Erraseeeer daaaaj smjenuuu...

IMG085.jpg

THE END

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...