seabral Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Nakon jučerašnjeg cjelodnevnog vozikanja vlakovima po Mađarskoj, Međimurju i Zagorju, danas mi se nije išlo ponovno vozikati. Naprotiv, vrijeme je bilo za hodačku akciju u blizini Zagreba. Vrijeme je bilo gotovo idealno ... sunčano, prohladno, ponešto vjetrovito. Odlučio sam prošetati uz gradilište autoceste A11 Zagreb - Sisak od Odre (A) do Velike Gorice (, obići čitav industrijski kolosijek Industrogradnje u Lomnici (C-D), i natrag u Odru gdje sam ostavio auto. Sveukupno nekih 8 km. Kod željezničkog i autobusnog stajališta je veliko gradilište. Tu će biti priključak Velikogoričke ceste na A11 i istovremeno će A11 preko nadvožnjaka prelaziti Velikogoričku cestu i produživati preko Velikog Polja prema Ranžirnom kolodvoru i Sarajevskoj cesti u Zagrebu. Trenutno ovdje Velikogorička cesta radi mali bypass jer se trenutno izvode stupovi budućeg nadvožnjaka. Autobusno stajalište je nedavno dobilo nadstrešnicu, iako se ono trenutno ne koristi jer se nalazi na dijelu ceste kojeg zaobilazi bypass. Autobus stoji malo više uzvodno. Nova nastrešnica je na mjestu gdje stojim i fotkam Pogled prema stupovima I za smjer prema Zagrebu su postavili nadstrešnicu, iako je bauštela posvuda naokolo. Naravno da je neki geler uletio tamo gdje ne treba Pogled na impozantne stupove Radi se, radi .... a ja im smetam Pogled s bauštele prema željezničkom stajalištu Ovako to vidi strojovođa Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Zapadno od stajališta će se nadvožnjak nastaviti preko ovih stupova Krenuo sam prema Velikoj Gorici. Bio sam u dilemi da li hodati uz prugu ili buduću autocestu ... na kraju je ispalo da sam hodao i po jednom i po drugom i stalno skakutao kroz granje i blato od jednog prema drugom Nekakav nazovi-ŽCPR Ovdje završava izgrađeni dio autoceste Malo dalje u smjeru Gorice se nalazi novi nadvožnjak preko pruge i A11. On će zamijeniti ŽCPR kod Donje Lomnice Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Moja radoznalost nije izdržala i morao sam se uzverati i gore Dalje prema Gorici ŽCPR kod Donje Lomnice broji svoje zadnje dane Autocesta je privremeno prekinuta radi ceste prema ŽCPR-u Dalje prema V.Gorici Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 S desne strane se spaja pruga iz pravca Ranžirnog kolodvora/Resnika Ona je na betonskim pragovima Da nisu šljunak s nje koristili za gradnju autoceste ? Ovdje autocesta ima lagani uspon Vrh uspona Razlog uspona ... tamo ću ići hodati kasnije Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Još je malo preostalo do Velike Gorice. Neću ići do kolodvora, nego do novog nadvožnjaka koji se gradi. On će izlaziti na Velikogoričku cestu pored Zubaka, točno preko puta ceste za zračnu luku. Taj nadvožnjak bi trebao zamijeniti ŽCPR u nastavku Kolodvorske ulice prema Gradićima, dvjestotinjak metara južno od velikogoričkog kolodvora. Ravno je prema Zagrebu, desni kolosijek prema Ranžirnom kolodvoru i propalom mostu preko Save, a propust lijevo je za industrijsku prugu Industrogradnje prema Lomnici. Još jednom slično, samo se tu vidi i još jedan desniji kolosijek. Njega je pojela trava. Zadnje skretnice goričkog kolodvora U hladovini ispod novog podvožnjaka se hladi jedna ASEA s desetak teretnih vagona. Nadvožnjak Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Krećem natrag. Put vodi preko Donje Lomnice, gdje se nalazi industrijski kolosijek Industrogradnje. Radi njega je napravljen propust ispod buduće autoceste A11. Na prvi pogled sam pomislio da ovaj kolosijek nitko ne koristi i da su bez veze potrošili novce za propust. Srećom, vrlo brzo sam bio razuvjeren. Zaštitni šturc Ovdje se raslinje lijepo raščistilo Pogled unatrag. Skretnica je postavljena prema šturcu Ulazak u propust. Oštro oko će uočiti stolac na ulazu u propust. Niti oštri um ne može dokučiti kome i čemu bi on ovdje mogao služiti Stolac izbliza Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Smjer prema Lomnici Raslinja ima dosta, ali hodao sam i po puno gorim industrijskim kolosijecima Pogled unatrag Jesen je vrijeme raznobojnih bobica ... ne, nisam ih kušao Betonski pragovi Poljski "ŽCPR" Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Odjednom pruga postaje bijela. Znači, na dobrom sam tragu Širom otvorena vrata me pozivaju da uđem Unutra Dalje se nisam htio šetao po Industrogradnjinom dvorištu, pa sam obišao njihovo dvorište izvana. Put prema izlazu Pogledi na dvorište sa strane Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Pored bika na kolosijeku s vagonima, unutra su još dva kolosijeka koji završavaju bikovima neposredno prije glavne ceste Moj "domaćin" U povratku sam ponovno došetao do uskoro bivšeg ŽCPR-a (točka E na uvodnoj slici) .... ... i autoputom u punoj brzini se uputio prema natrag, prema svom autu kojeg sam ostavio u Odri Jedna ekipa je i dalje marljivo montirala ogradu ... ... a druga je pripremala nosače za buduću autocestu. Polako prilazim stajalištu Odra ... ... i preko ŽCPR-a tražim mjesto gdje me čeka moj Megane. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Sjajan putopis. Iako puno više volim željeznicu, ceste su mi tkđ. jako drage Lijepo si se nahodao, šteta što nije bilo više vlakova (ili su te fotke u nekoj drugoj temi ) Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 14, 2009 Author Share Posted October 14, 2009 Lijepo si se nahodao, šteta što nije bilo više vlakova (ili su te fotke u nekoj drugoj temi ) Prikupljam kondiciju za najavljeno hodanje po prugama u istočnom dijelu grada Bilo je po par vlakova u oba smjera. Koncentrirao sam se na infrastrukturu, pa mi se nije činilo bitno da ih odmah stavim u putopis. Budem ih kasnije postao. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Zanimljiv putopis, hvala! Vidim da u Industrogradnji nisi naisao na njihovu manevarku - sjecam se da je prije cca 15 godina stajala kod ovih bikova koje si fotkao... Bilo bi zanimljivo znati o kakvoj se tocno lokomotivi radilo i kakva je njena sudbina... pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
68847 Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Kao da nije s ovog (naseljenog) svijeta. Quote Sub sole aut pluvia ducemus ea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted October 17, 2009 Author Share Posted October 17, 2009 Vidim da u Industrogradnji nisi naisao na njihovu manevarku - sjecam se da je prije cca 15 godina stajala kod ovih bikova koje si fotkao... Bilo bi zanimljivo znati o kakvoj se tocno lokomotivi radilo i kakva je njena sudbina... Napravio sam krug oko čitavog dvorišta Industrogradnje gdje se nalaze kolosijeci i nisam naišao na nikakvu manevarku. Na kolosijecima je bilo samo ovih desetak vagona s fotki. Interesantan je podatak da su imali manevarku. Sad im izgleda HŽ prevlači vagone po njihovom kolosijeku. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
josip Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 pozdrav, Saebral super ti je reportaža, bio sam i ja prošo tim kolosijekom i drago mi je da se još koliko toliko koristi. A što se tiče lokomotive, tamo je nema već jedno sigurno 5 godina, mislim da je lokomotiva bila građena u ĐĐ, bila je jako slična lok HŽ 2131 samo što je imala 2 osovine. Kakva ju je sudbina dočekala neznam,najvjerovatnije CIOS. Quote Flickr account Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted November 22, 2009 Author Share Posted November 22, 2009 Kratki update trenutnog stanja. Ovo sam napisao prije mjesec dana, u doba kad se završavao nadvožnjak preko željezničke pruge Zagreb-Sisak i buduće autoceste. ŽCPR kod Donje Lomnice broji svoje zadnje danehttp://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2009%2010%2014%20odra%20lomnica/PA140037res.jpg Prije nekih dva tjedna je taj nadvožnjak otvoren za promet. Stari ŽCPR je još uvijek u upotrebi, iako na početku ceste prema njemu stoji znak za slijepu cestu. Najvjerojatnije ovakvo međustanje neće predugo potrajati, pa će taj ŽCPR uskoro ipak nestati u ropotarnici povijesti. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted November 22, 2009 Share Posted November 22, 2009 Najvjerojatnije ovakvo međustanje neće predugo potrajati, pa će taj ŽCPR uskoro ipak nestati u ropotarnici povijesti. Ako mogu predložiti, ŽCPR oprema bi se mogla jako dobro iskoristiti, npr. u Podrutama (istočni prijelaz)..., vjerujem da će i ostali forumaši naći neki svoj prijedlog... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 Sad je definitivno gotovo .... ovuda se više ne prelazi .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Ulazak u propust. Oštro oko će uočiti stolac na ulazu u propust. Niti oštri um ne može dokučiti kome i čemu bi on ovdje mogao služiti http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2009%2010%2014%20odra%20lomnica/PA140086res.jpg Stolac izbliza http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/za%20forum/2009%2010%2014%20odra%20lomnica/PA140088res.jpg Kad sam se već potrudil prolistat temu, nek mi ne bu zamereno kaj reagiram na pitanje - zapravo, stvar postaje jasnija kad bi se pitanje preformuliralo. Dakle - stolac je tam da ne pokisne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Kad sam se već potrudil prolistat temu, nek mi ne bu zamereno kaj reagiram na pitanje - zapravo, stvar postaje jasnija kad bi se pitanje preformuliralo. Dakle - stolac je tam da ne pokisne. Naravno da ti nitko ne bude zamjerio, a ponajmanje autor hodopisa. I .... hvala na odgovoru Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.