Jump to content
zeljeznice.net
Simplon Express

ZRS 441-104 i 441-105

Recommended Posts

Ako je nadam se kad oznake dođu da će malo ljepše izgledat jer ovako je strašno.Šta napraviše, bolje da nisu ništa dirali izvana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro,ovo ko bude vozio,neka stavi škanicl na glavu,pa smijat ćemu se svi koji ga vide.A stvarno,jesu to farbala djeca iz vrtića? :wink: Taman kad mislim,dosegli vrhunac u farbanju loksi,eto vidim nešto novo.Jesu to one tranzistorke o kojima smo tu pričali?To je nešto sasvim novo na našem podneblju,baš me zanima jeli to funkcionira.

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo mora da je neka zajebancija.........

 

Možda foto montaža...mislim nemaju ni klime koliko sam vidjeo,a sad je to barem osnovna stvar kad se lokomotiva remontuje...


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

U remontu su u češkoj, slušam komentare, neću reći da je boja prelijepa, al najbitnije je da lok bude pouzdana, udobna i čista, ovo ostalo je gore na postojećim,jeli neko našao kakav tekst uz ove fotke ili nešto vezano za ove lokomotive?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zaš ih ne oboje u trenuto bojanje?Kakva razlika je između ove dvije i Končarevih? Koje brojeve će imati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za bojanje...ko to zna, što se tiče razlika je u ispravljanju i regulaciji struja vučnih motora, a vjerovatno i pomoćnog pogona, koristiće se tranzistori, hlađeni rashladnom tečnošću umjesto tiristora s kojim radi Končar, kako će to sve iči ima da se vidi, na prvi pogled na fotki vidim da ima blagih izmjena na krovnoj opremi (glavni prekidač i cjevasti vodovi), na prednjoj lijevoj strani ugrađen je kabal električnog grijanja, ovo je vjerovatno bolje rešenje od ''produžnog'' kabla grijanja na našim lokomotivama ovog tipa, takođe pjeskare su izmještene, vidim crijeva od istih ali se ne primijete na fotki, što se označavanja tiče....ko to zna....bitno da budu dobre za mašinsko osoblje.....hajde ljudi zna li iko išta više o ovome!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Ovo sa tranzistorima me baš zanima.Naime ja osobno još to nisam ni vidio ni čuo da funkcionira.Molio bih da me neko ispravi,ako tako nešto postoji u takvom sistemu.A lokomotiva ima onda spremnik za vodu tj. tekućinu?Voda i struja ne ide baš zajedno u našim krajevima.A pogotovo održavanje:osim pijeska treba i vode ili tekućine.Po zimi naravno antifriz.Bit će kao kod dizelke:dođi prije da lokomotivu ugriješ da krene :mrgreen:. Ili lokomotiva se ne može pokrenuti jer je prevruće tranzistorčiću. :mrgreen: Na kraju moje pitanje:da li to postoji već u eksplotaciji ili je ŽRS probni kunić?

Pozdrav iz hladnog Kornwestheima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo par mojih zaključaka, Ela ne vjerujem da je fotomontaža, na prednjoj lijevoj strani ima ''produžni'' kabal grijanja, pjeskare su izmještene, vide se samo crijeva, ima nekih detalja na krovnoj opremi....što se klima tiče pa imamo mi ''svoj ''dizajn klima...za tranzistore sam čuo da još nigdje nisu primijenjeni u elektrovučnim vozilima ovolike snage, teoretski je moguća takva regulacija struja vučnih motora, šta će biti vidjećemo, a za rashladnu tekućinu...pa vjerovatno je neće trebati puno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo se ti smij tigre sa brda, trebaće tebe na ljeto ohladiti, onda frižider valja!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
za tranzistore sam čuo da još nigdje nisu primijenjeni u elektrovučnim vozilima ovolike snage, teoretski je moguća takva regulacija struja vučnih motora, šta će biti vidjećemo

 

Znači ŽRS ipak JEST pokusni kunić? Čudno da tako nešto isprobavaju na kompaniji na kojoj nivo održavanja nije baš na vrhunskoj razini (nemojte me krivo shvatiti, mislim da na nijednoj od naših željeznica u regiji nije, prisutna je određena nonšalancija prilikom prihvaćanja strojovođinih primjedbi o kvarovima na lokomotivama) i koja općenito nema toliko vučnih sredstava da bi si mogli dopustiti da im lokomotive propadnu zbog greške u održavanju. Veliki, veliki rizik ŽRS-a. Daj Bože da sam u krivu, ali mislim da su to Česi mogli za početak isprobati kod sebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su samo dvije nevozne lokomotive tako da se ništa ne ''gubi''ako ne uspije, osim par miliona km, bar su ofarbane i ako bude sreće imaju dobre stolice i čiste su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Dobro je rekao vujo " teoretski je moguće".Teoretski je SVE moguće.Ove dve lokomotive su već jaaaaaaako dugo u Slovačkoj,koliko znam već je par puta odgođen termin isporuke.Da mi je znati zbog čega :D U "našem" podneblju samo mogu opstati lokomotive kao Golf dvojke dizel: Toči i vozi. Ali ako uspije,bit će te najveće face u raji :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha ha, ako ne uspije, opet smo face, utrpaj iz starih loksi unutrašnjost, mislim na elektroopremu!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, gdje su sad na remontu? Jedan kaže u Češkoj, drugi u Slovačkoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Koliko ja znam nalaze se dotične lokomotive u ŽOS Vrutky,a to je u Slovačkoj.Mislio sam ovaj vikend tamo otići,ali me snijeg omeo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol:

Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav!

Koliko ja znam nalaze se dotične lokomotive u ŽOS Vrutky,a to je u Slovačkoj.Mislio sam ovaj vikend tamo otići,ali me snijeg omeo :lol:

 

Lokomotive ŽRS su po mojim saznanjima u Češkoj,ja sam bio u ŽOS Vrutky sa lok 441-704 ŽS i tamo niko nije spominjao lokomotive ŽRSa.ŽOS Vrutky je radio GO na lok 441-701,702,704,706 i 707 i nivo urađene opravke je više nego zadovoljavajuće.


Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Moja greška :hm :Nije Slovačka,već Češka.Firma se zove navodno UNION-TRACK.Ima bjosip pravo.Njihove lokomotive su tamo remontirane.Ipak Češka,dobro da nisam krenuo za Slovačku :hm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...