Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
M-1142

Ex-JŽ spavaća i kušet kola WL i Bc

Recommended Posts

Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

 

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska

God.proiz.:1973

Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2

RIC:160 kmh

Postolja:MD-12

 

 

Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to nije onaj stari spavači koji je od 1996-2000 godine stajao u Gredelju vagon je u Jž zelenom bojanju ja ga od tada nisam vidio i ne znam kamo je nestao .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

 

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska

God.proiz.:1973

Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2

RIC:160 kmh

Postolja:MD-12

 

 

Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...

 

Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

 

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.

Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h.

Vagoni su dužine 25,15 m, imaju 11 odjeljaka za spavanje.

 

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da to nije onaj stari spavači koji je od 1996-2000 godine stajao u Gredelju vagon je u Jž zelenom bojanju ja ga od tada nisam vidio i ne znam kamo je nestao .

 

Spavaći vagoni su svi bili tamnoplavi, i bili su prije na Borongaju.

 

Evo jednog zagrebačkog WLm na "Jugoslaviji express", četvrti u kompoziciji, slika je iz kraja osamdesetih, slikano u Njemačkoj na dionici Bretten-Goldesheim, slika je od kolege Wiemann Rolfa:

 

316p9v5.jpg


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nakon tjedan dana slabog praćenja foruma vraćam se natrag.

 

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???

polako, ima se slika, 250+komada svega i svačega pa i ovoga 8)

 

evo ga cijeloga:

wlm1.jpg

 

wlm2.jpg

 

wlm7.jpg

 

wlm99999.jpg

 

wlm9999999.jpg

 

malo podataka:

wlm4.jpg

 

wlm5.jpg

 

wlm6.jpg

 

Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h, nisu nikad bili za 160 km/h.

to je jasno jer je u jž imal brojku 3 za brzinu (140), a u hž 0 (120), ali kak onda ovo objasniti?

wlm3.jpg

 

malo unutrašnjosti:

wlm8.jpg

 

wlm9.jpg

 

wlm99.jpg

 

wlm999.jpg

 

tu je osoblje bilo?

wlm9999.jpg

 

 

i zadnja oproštajna :?

wlm99999999.jpg


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tjekom pokazivanja RK mom frendu Wiggumu naletjeli smo na čudni spavači vagon oznake WLl.Naime vagon je nešto viši i duži od ostalih pa evo nkih podataka sa njega...

 

Proizvođać:Construcciones Auxiliar de Ferrocarrills,Zaragoza,Španjolska

God.proiz.:1973

Br.oznaka:JŽ 51-72-71-30-203-9,HŽ 50-78-71-00-004-2

RIC:160 kmh

Postolja:MD-12

 

 

Vagon izgleda predivno a kao takav liči na WLl spavače koji stoje u Branimirovoj...imam i slike samo kaj sam zgubil usb od fotića pa če morati pričekati koji dan...

 

Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

 

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.

Bili su za 140 km/h, a kasnije su im skinuli brzinu na 120 km/h, nisu nikad bili za 160 km/h.

Vagoni su dužine 25,15 m, imaju 11 odjeljaka za spavanje.

 

Slike budeš naravno stavil, al me čudi kak ih Wiggum nije slikal, nego samo ti???

Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :roll:


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :roll:

 

Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

 

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

 

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :mrgreen:

 

Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

 

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

 

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.

Znaći to bi bila WLl a kasnije Wlee ispravi ako griješim...aha a znaš možda gdje su isti vozili...


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bum stavil naravno... ali kako je onda ovaj za 160 majstore čini se da si se malo zahebo :mrgreen:

 

Zahebali su se samo ovi koji su iscrtavali oznake, ti vagoni nisu nikad bili za 160 km/h. Od kad su došli do devedesetih su bili za Vmax 140 km/h.

 

Ne uzimaj zdravo za gotovo svaku oznaku na vagonu, nebi vjerovao koliko ih ima pogrešno ispisanih.

 

Kola za spavanje na ŽTP Zg, kasnije HŽ, za brzine od 160 km/h su bila jedino Gošina, god. proizvodnje 1980., sa GOŠA-25 postoljima, a kasnije su ima stavljana GOŠA-100 postolja.

Znaći to bi bila WLl a kasnije Wlee ispravi ako griješim...aha a znaš možda gdje su isti vozili...

 

Da, Gošina WLl kola za spavanje iz 1980. g. su modernizirana, i sad su WLee.

 

Na koja misliš di su vozila?

Ova stara WLm i WLl?


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U WLm (Španjolcu) vozio sam se 1986. Zagreb - Zadar - Zagreb.

Bili su to lijepi i udobni vagoni. Ne znam zašto su ih relativno rano povukli iz prometa.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, Gošina WLl kola za spavanje iz 1980. g. su modernizirana, i sad su WLee.

 

Na koja misliš di su vozila?

Ova stara WLm i WLl?

WLm...


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
WLm...

 

Evo, Stanley ti je dal već odgovor prije pitanja, a i ja sam stavil iznad fotku od "Jugoslavije express", ti vagoni su svi bili RIC, kaj znači da su vozili sveposud, i vani i unutra.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te vagone su imali samo ŽG Ljubljana, ŽTP Zagreb i ŽTP Beograd.

 

HŽ je imal 6 takvih vagona i to od 51 78 71-30 001-1 do 51 78 71-30 006-0.

 

Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?

 

Inace, mislim da je najmanje jedan CAF-ov spavac pretvoren u vagon radnog vlaka krajem 90'tih.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?

 

Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?

 

Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.

 

Kaj nije bio samo jedan kušet i to u Zg?


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaj nije bio samo jedan kušet i to u Zg?

 

 

U Zagrebu u HŽ inventarskom parku 1994. g. i je zaveden jedan kušet (i to nisam baš 100% siguran dal i je prije rata pripadal ŽTP Zg, ili je jedan Beogradski ostal tu), ali sam 100% siguran da ih je Beograd imal puno više, al velim neznam točno kolko, i zanima me zakaj su uopće nabavljani.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas mozda koliko ih je bilo u Ljubljani i Beogradu...?

 

Neznam nažalost, ali mi je to jedan od podataka koje pokušavam saznati, kao i zbog čega su uopće nabavljani spavaći od CAF-a, te zbog čega su (i koliko komada po ŽTP-ima) nabavljani UIC-X i UIC-Z kušeti od DB (proizvođača VEB Waggonbau Bautzen) u osamdesetima.

Koliko znam nabavljani su samo UIC-X pd DB-a, a UIC-Z je proizvela Goša za ŽTO Skopje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliko znam nabavljani su samo UIC-X pd DB-a, a UIC-Z je proizvela Goša za ŽTO Skopje.

 

Ma naravno, moja greška, UIC-X je samo upitan.

Opće nisam skužil kakvu glupost sam napisal. :?


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U posedu ŽS-a je 20 Bcm UIC-X vagona. Koliko znam jedino ŽS od svih ex-Yu poseduje takve vagone, pa pretpostavljam da je jedino ŽTP Beograd nabavljao. Takođe u posedu ŽS-a je 13 ex CIWL/RENFE vagona koji nose oznaku WLBl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U posedu ŽS-a je 20 Bcm UIC-X vagona. Koliko znam jedino ŽS od svih ex-Yu poseduje takve vagone, pa pretpostavljam da je jedino ŽTP Beograd nabavljao.

 

Jel je tih 20 vagona u trenutnom aktivnom sastavu, ili imaš podatke za apsolutno sve te DB UIC-X kušete koje je ŽTP Bg imal do '91.?

 

Kak sam i rekel, HŽ je početkom devedesetih u inventarskom parku imal zaveden samo jedan kušet tvrtke VEB Waggonbau, 50 78 50-80 001-6, po meni je taj vagon vrlo vjerojatno bil Beogradski, i našel se zatečen tokom rata tu, i očito stavljen pod vlasništvo HŽ-a.

Njegovu sudbinu još neznam.

 

 

Takođe u posedu ŽS-a je 13 ex CIWL/RENFE vagona koji nose oznaku WLBl.

 

WLBlm

 

Jesu to isto trenutni aktivni podaci, ili originalni podaci?


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, odavde. To bi dakle trebalo biti trenutni podaci, međutim, većina tih vagona trunu negde i nisu u saobraćaju. A neki su možda i kasirani. To je sve nepoznanica.

http://www.vagonweb.cz/seznamy/ZS/Bcm.php

http://www.vagonweb.cz/seznamy/ZS/WLBl-7110.php

Očigledno je greška što piše WLBl umesto WLBlm, mada ne bi me čudilo da ga je ŽS pogrešno imenovao. Viđali smo i Y vagone sa oznakom Am 8).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo, odavde. To bi dakle trebalo biti trenutni podaci, međutim, većina tih vagona trunu negde i nisu u saobraćaju. A neki su možda i kasirani. To je sve nepoznanica.

http://www.vagonweb.cz/seznamy/ZS/Bcm.php

http://www.vagonweb.cz/seznamy/ZS/WLBl-7110.php

Očigledno je greška što piše WLBl umesto WLBlm, mada ne bi me čudilo da ga je ŽS pogrešno imenovao. Viđali smo i Y vagone sa oznakom Am 8).

 

Greška je na stranici vagonweb.

 

Vagoni i jesu WLBlm:

 

e687dy.jpg

Autor: novajlija sa railserbia.net

 

A što se tiče UIC-X kušeta, ja imam podatak da ih je sveukupno bilo 25.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U posedu ŽS-a je 20 Bcm UIC-X vagona. Koliko znam jedino ŽS od svih ex-Yu poseduje takve vagone, pa pretpostavljam da je jedino ŽTP Beograd nabavljao.

 

Jel je tih 20 vagona u trenutnom aktivnom sastavu, ili imaš podatke za apsolutno sve te DB UIC-X kušete koje je ŽTP Bg imal do '91.?

 

Kak sam i rekel, HŽ je početkom devedesetih u inventarskom parku imal zaveden samo jedan kušet tvrtke VEB Waggonbau, 50 78 50-80 001-6, po meni je taj vagon vrlo vjerojatno bil Beogradski, i našel se zatečen tokom rata tu, i očito stavljen pod vlasništvo HŽ-a.

Njegovu sudbinu još neznam.

 

 

Takođe u posedu ŽS-a je 13 ex CIWL/RENFE vagona koji nose oznaku WLBl.

 

WLBlm

 

Jesu to isto trenutni aktivni podaci, ili originalni podaci?

 

Joooj!!! Sve si pobrkao...

 

Taj jedan zagrebački kušet je bio ŽTP Zg i prije rata; to je vagon tipa Halberstadt građen u Istočnoj Njemačkoj (DDR) 80-ih i jedino neznam da li je bio nabavljen nov ili, kako sam čuo, da je to bio BDŽ vagon koji je tu ostao nakon što je oštećen u nekom sudaru (pa su bugari dobili novce od osiguranja i otpisali ga a mi ga sebi popravili i pustili u promet). Vagonu je istekla revizija početkom rata pa nikada nije dobio HŽ oznake nego je otpisan. Ček da skeniram negative...

 

Beogradski kušeti tipa X su polovna krama iz Zapadne Njemačke; nabavljeni 80-ih od DB.

 

BTW koje si ti godište?


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taj jedan zagrebački kušet je bio ŽTP Zg i prije rata; to je vagon tipa Halberstadt građen u Istočnoj Njemačkoj (DDR) 80-ih i jedino neznam da li je bio nabavljen nov ili, kako sam čuo, da je to bio BDŽ vagon koji je tu ostao nakon što je oštećen u nekom sudaru (pa su bugari dobili novce od osiguranja i otpisali ga a mi ga sebi popravili i pustili u promet). Vagonu je istekla revizija početkom rata pa nikada nije dobio HŽ oznake nego je otpisan.

 

Pa zato sam i napisal da "pretpostavljam" da je to bil Beogradski, da nebi bilo "pišeš gluposti", jer nisam dosad naišel na apsolutno nikakvu informaciju o njemu osim ove tvoje upravo sad, a i budući da je bil samo jedan, jer mi je malo čudno da bi Zg naručil samo jednog, tak da ova priča da bi to bil bivši BDŽ mi se čini razumna.

 

Možda vagon na sebi nije dobil same HŽ oznake, ali je bil zaveden pod brojem koji sam prije napisal.

 

'81.


A. G. MATOŠ. Pjesnik.

 

120/121 A. G. MATOŠ. Legenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taj jedan zagrebački kušet je bio ŽTP Zg i prije rata; to je vagon tipa Halberstadt građen u Istočnoj Njemačkoj (DDR) 80-ih i jedino neznam da li je bio nabavljen nov ili, kako sam čuo, da je to bio BDŽ vagon koji je tu ostao nakon što je oštećen u nekom sudaru (pa su bugari dobili novce od osiguranja i otpisali ga a mi ga sebi popravili i pustili u promet). Vagonu je istekla revizija početkom rata pa nikada nije dobio HŽ oznake nego je otpisan.

 

Pa zato sam i napisal da "pretpostavljam" da je to bil Beogradski, da nebi bilo "pišeš gluposti", jer nisam dosad naišel na apsolutno nikakvu informaciju o njemu osim ove tvoje upravo sad, a i budući da je bil samo jedan, jer mi je malo čudno da bi Zg naručil samo jednog, tak da ova priča da bi to bil bivši BDŽ mi se čini razumna.

 

Možda vagon na sebi nije dobil same HŽ oznake, ali je bil zaveden pod brojem koji sam prije napisal.

 

'81.

 

Sad sam našao negativ pa ću skenirati fotke. Tvoje godište objašnjava kako si uspio strpati VEB i DB u istu rečenicu, zato sam i pitao... :(


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...