M-1142 Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Sigurno se pitate o čemu je riječ...heh naime neznam koji me je vrag tjerao ali sam jučer se ustao u 4:30 te krenuo sa vlakom 2101 za Novsku da poslikam malo depo te se provozam...Zg G.Kolodvor 1141-308 prije polaska... Do Novske sam odspavao te zato nemem slika ali sam zato u Novskoj poslikao 308 iznutra... Malo izvana Te nakon 10 minuta hoda od stanice po nekom makadamu dolazim do Depo-a u Novskoj... Imao sam šta vidjeti...Čak 3 DM garniture 712 jedna prvorazredna te 2. drugo razredne...za one koji prate brojeve... 712-136-ŽTO Priština-1985 712-202-ŽTO Priština-1985 712-203-Žto Priština-1985 Inaće nisam veliki fan Makoze ali mi se srce kida kad sam vidio da su ove makoze vozile samo 5-6 godina...Počinjem sa 712-136... Upravljački pult... Koliko se može vidjeti ova sjedala su bila ipak malo udobnija neko na 2. raz. garniturama dapače siguran sam da bi uz Francuza ovo mogao biti jedan od najudobnijih DMG na JŽ-u Dvojezični natpisi... Godina proizvodnje... Njezini vlasnici... Te unutrašnjost nekadašnjeg luksuznog DMG-a Za koju godinu ovdje če biti ukusnih kupina... Druga upravljačnica... Sudjelovala je u manjoj nesreči... Grb velikog JŽ-a od kojeg danas sve manje ostaje.... Kraj prvog dijela...u sljedečem dijelu:Njemački šinobusi i Đuran te 202 i 203... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Zanimljivo! Te Macose su, pretpostavljam prije 1991 poslane u Gredelj na remont...? pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Prvorazredna Macosa ? Izgleda da mi promaklo da je i to nekad postojalo. Šteta je da sve sad tako propada .... Zanimljiva reportaža. Nemoj da dugo čekamo na nastavak Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 4, 2009 Share Posted September 4, 2009 Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda. Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 5, 2009 Author Share Posted September 5, 2009 Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda.Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane. Mislim da su još od tih Makoza jedino žive 3 zapamtio sam 128,205 i 209 a kako pričaju na www.railserbia.net stalno krepavaju...bile su navodno na ŽS 3 prvorazredne 127+128+129,dve trunu negdje kao i 136 a druga vozi.Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...Sljedi nastavak nadam se da niste dugo čekali...Počinjem sa "vječnim" tandemom po kojem je i dobila ova tema naslov.712 202+712 203...Ovaj tandem kao i 712-136 ponosno prkosi vremenu a nadam se da bi mogli prodati ih nekome tipa NREC ili nekom tko ima razumjevanje za takve stvari...Ovo je 712-203: Dok nas kasacija ne rastavi...Lijevo 712-202 desno 712-203 "B" upravljačnica 712-202 Na JŽ-u su makoze bila na 100 A ovo je pošlo samnom za Zagreb... U ponedjeljak o Depou,i Njezina 2 šinobusa... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toma Posted September 5, 2009 Share Posted September 5, 2009 Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?... OK, OK A kako su ove kosovske Macose zavrsile u Hrvatskoj...? pozdrav toma Quote Three Blind Mice Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?... OK, OK A kako su ove kosovske Macose zavrsile u Hrvatskoj...? pozdrav toma Vidi pp... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 I na kraju zadnji dio mog putopisa iz Novske 2 Njemačka Šinobusa... Unutrašnjost 7221-020 7221-016 je spadao pod ŽTP Zagreb-Depo Karlovac.. Pomočno kvačilo za EMG 6111 Te unutrašnjost radionice Vračam se sa vlakom 2012 i lok. 1141-011 Prolazak brzog 740 Malo panorame... Dolazak u Kutinu... Ovog 303 i brata mu 304 stalno sele vidio sam ga na ZG Žitnjak,Koprivnici sad i u Kutini Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Vidi pp... Zašto na PP ? To nije informacija za javnost ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Vidi pp... Zašto na PP ? To nije informacija za javnost ? Da je več bi ja stavio ali sam bio zamoljen pa zanju samo oni koji trebaju znat... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjosip Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda.Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane. Mislim da su još od tih Makoza jedino žive 3 zapamtio sam 128,205 i 209 a kako pričaju na www.railserbia.net stalno krepavaju...bile su navodno na ŽS 3 prvorazredne 127+128+129,dve trunu negdje kao i 136 a druga vozi.Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...Sljedi nastavak nadam se da niste dugo čekali...Počinjem sa "vječnim" tandemom po kojem je i dobila ova tema naslov.712 202+712 203...Ovaj tandem kao i 712-136 ponosno prkosi vremenu a nadam se da bi mogli prodati ih nekome tipa NREC ili nekom tko ima razumjevanje za takve stvari...Ovo je 712-203: U Somboru rade 712-205,206 i 209,a 138 je iskorištena za opravku kabine motora 205 koja je nastradala u sudaru sa šleperom. U Somborskoj radionici su i garniture 207 i 208,na njima je u tjeku opravka i očekuje se njihovo skorašnje vraćanje u promjet. Ove Kosovske garniture su bile na opravci u Hrvatskoj ,pa su ostale tamo zbog rata,no bolje da ih je HŽ osposobio i uključio u rad nego da su doživjele ovakav neslavan kraj. Quote Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 8, 2009 Author Share Posted September 8, 2009 (...)Ove Kosovske garniture su bile na opravci u Hrvatskoj ,pa su ostale tamo zbog rata,no bolje da ih je HŽ osposobio i uključio u rad nego da su doživjele ovakav neslavan kraj. Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 A di je Đuran ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M-1142 Posted September 11, 2009 Author Share Posted September 11, 2009 Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP Da ali po tome im je bliže bio MIN ili Želvoz...zašto baš u Zagreb...tu je đuran Vice i to jedan od boljih 032... Quote ... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP Ovi vlakovi su koliko me služi pamćenje bili namjenjeni ŽTP-u Zagreb. Priština ih je političkom odlukom kupila (dobila) iz zagrebačkog kontigenta. Kada bi se pojavio kakav problem u radu sa tim vlakovima onda se on nije rješavao popravcima. On se rješavao odstranjivanjem problema. Malo smješno ali istinito. Kada su imali problem sa vratima onda su jednostavno vrata skinuli. I vlak je bez vrata vozio. Kako su u to vrijeme bili napeti i međunacionalin odnosi nitko nije smio karte gledati. U to vrijeme (kraj osamdesetih) još su mogli revizori iz drugih ŽTP-a vršiti kontrolu na tuđem teritoriju. I išla su ti naša dvojica revizora iz Varaždina na Kosovo. Nikog nesmiješ ništa pitati. Ukoliko bi kod nekog i našli kartu, a bila je neispravna nisi smio ništa prigovarati (pogotovo naplatiti). U tim vlakovima znalo se nać' budala koji su i vatru ložili u tim vlakovima. Vlakovi su došli na popravak u Gredelj jer je on opravljao i zagrebačke garniture. Drugi nisu bili za to osposobljeni. Koliko je samo ŽTO Priština ostao dužan Zagrebu? Stvarni dug nije bio veliki. Ali je političkom odlukom dug Prištine Beogradu prebačen Zagrebu. To su bila ogromna sredstva. Rečeno je da te napete odnosie Prištine i Beograda treba stišavati. Kako će to izgledati da je Priština nešto dužna Beogradu u tim napetim međunacionalnim odnosima. Ti dugovi su nastajali na sljedeći način: Kod vuče vlakova uvijek, se gledalo da približno svaki ŽTP, koliko vozi po drugom teritoriju da i taj drugi vozi na njegovom. I to se uglavnom prebijalo. Samo dole je bio veliki plus u korist Beograda i nije se mogao nikako prebiti. Osim toga bilo je i drugih dugova (npr. popravci vagona). U to vrijeme Zagreb je imao jedino sređenu situaciju sa ŽG Ljubljana i ŽTO Novi Sad. Sa Skopjem nije bilo problema ili ako je bilo to je zanemarivo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted October 29, 2009 Share Posted October 29, 2009 Te Macose koje su ostale u Hrvatskoj čekajući remont,po svemu sudeći će i ostati tu,jer je došlo do "prebijanja"dugova između ŽS i HŽ.Primera radi,vinkovačka 664-036/koja je"garirana" u hali stanice Novi Sad teretna je menjana za 661-120/.Tako je i sa dobrim delom teretnih kola serije Gas,Galms,Gbs koja ne trebaju niti jednoj železnici sopstvenici.Jedino mi nikad neće biti jasno zašto ŽFBiH nikad nije potraživala cca 30 dvoosovinskih kola H tipa/prvih takve vrste,sa pomičnim bočnim stranicama na ex.JŽ/,koja su imala samo fabričku reviziju i koja bezveze trunu u stanicama Bogojevo,Sonta,Stalać/i još ne bih sad znao reći gde/.Nedavno sam ih fotografisao i u pristojnom su stanju iako trunu od kraja 1991 godine.Sukcesija,nažalost,nije završena... U Somboru rade Macose 205 i 209.206 već godinu dana čeka nove osovine .Na 207 se više od godinu dana radi revizija u Somboru,ali nedostaje oko 100.000 dinara/cca 10000 kn/da se ista dovrši a 208 i dalje trune van hale,umesto da je ugurana u isti i da se lagano otpočne makar šmirglanje i farbanje.Da su svaki dan makar nešto ošmirglali i zafarbali ili da su je pokrili ceradom da ne trune,nešto bi bilo sačuvano i do sada odrađeno,ali nemar i nedostatak radnog elana pa tek onda novca su učinili svoje...Ovako 208 izgleda slično kao i uslikane Macose u ovoj reportaži...Obe nemaju motore,ko zna koji će biti ugrađeni u njih. A Macose koje su ostale u Šinvozu su samo za otpad!Kroz jednu je izraslo drvo! Imam slike od 207 i 208 kad su došlepane u Sombor,sa 10 km/h od Zrenjanina...Katastrofa...Uspeo sam da sačuvam i jednu pločicu.Sliku iste sam postavio na www.railerbia.com u temi Macose,deo 2.Tu imate slike i voznih Macosa. Egzekucija putničkog saobraćaja u Vojvodini je poodavno u jeku.Čeka se samo dežurni grobar da ih zakopa i pošalje u železnički Raj... Mogu još desetine stranica da ispišem,ali mi se žuč jaaaako razliva. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.