Jump to content

Dok nas kasacija ne rastavi...


M-1142

Recommended Posts

Sigurno se pitate o čemu je riječ...heh naime neznam koji me je vrag tjerao ali sam jučer se ustao u 4:30 te krenuo sa vlakom 2101 za Novsku da poslikam malo depo te se provozam...Zg G.Kolodvor 1141-308 prije polaska...

DSC04143.jpg

 

Do Novske sam odspavao te zato nemem slika ali sam zato u Novskoj poslikao 308 iznutra...

 

DSC04157.jpg

Malo izvana

DSC04156.jpg

 

DSC04153.jpg

Te nakon 10 minuta hoda od stanice po nekom makadamu dolazim do Depo-a u Novskoj...

DSC04160.jpg

 

Imao sam šta vidjeti...Čak 3 DM garniture 712 jedna prvorazredna te 2. drugo razredne...za one koji prate brojeve...

 

712-136-ŽTO Priština-1985

712-202-ŽTO Priština-1985

712-203-Žto Priština-1985

 

Inaće nisam veliki fan Makoze ali mi se srce kida kad sam vidio da su ove makoze vozile samo 5-6 godina...Počinjem sa 712-136...

DSC04161.jpg

 

DSC04162.jpg

 

Upravljački pult...

DSC04164.jpg

Koliko se može vidjeti ova sjedala su bila ipak malo udobnija neko na 2. raz. garniturama dapače siguran sam da bi uz Francuza ovo mogao biti jedan od najudobnijih DMG na JŽ-u

DSC04166.jpg

Dvojezični natpisi...

DSC04167.jpg

Godina proizvodnje... :jup

DSC04168.jpg

Njezini vlasnici...

DSC04169.jpg

Te unutrašnjost nekadašnjeg luksuznog DMG-a

DSC04170.jpg

Za koju godinu ovdje če biti ukusnih kupina...

DSC04171.jpg

Druga upravljačnica...

DSC04172.jpg

 

DSC04173.jpg

Sudjelovala je u manjoj nesreči...

DSC04175.jpg

Grb velikog JŽ-a od kojeg danas sve manje ostaje....

DSC04176.jpg

 

Kraj prvog dijela...u sljedečem dijelu:Njemački šinobusi i Đuran te 202 i 203...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo!

Te Macose su, pretpostavljam prije 1991 poslane u Gredelj na remont...?

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Prvorazredna Macosa ? Izgleda da mi promaklo da je i to nekad postojalo. Šteta je da sve sad tako propada ....

Zanimljiva reportaža. Nemoj da dugo čekamo na nastavak :roll:

Link to comment
Share on other sites

Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda.

Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda.

Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane.

Mislim da su još od tih Makoza jedino žive 3 zapamtio sam 128,205 i 209 a kako pričaju na www.railserbia.net stalno krepavaju...bile su navodno na ŽS 3 prvorazredne 127+128+129,dve trunu negdje kao i 136 a druga vozi.Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...Sljedi nastavak nadam se da niste dugo čekali...Počinjem sa "vječnim" tandemom po kojem je i dobila ova tema naslov.712 202+712 203...Ovaj tandem kao i 712-136 ponosno prkosi vremenu a nadam se da bi mogli prodati ih nekome tipa NREC ili nekom tko ima razumjevanje za takve stvari...Ovo je 712-203:

DSC04187.jpg

 

DSC04188.jpg

Dok nas kasacija ne rastavi...Lijevo 712-202 desno 712-203

DSC04189.jpg

"B" upravljačnica 712-202

DSC04190.jpg

Na JŽ-u su makoze bila na 100 :)

DSC04191.jpg

 

DSC04192.jpg

 

DSC04193.jpg

A ovo je pošlo samnom za Zagreb...

DSC04215-2.jpg

 

U ponedjeljak o Depou,i Njezina 2 šinobusa...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...

 

OK, OK :)

A kako su ove kosovske Macose zavrsile u Hrvatskoj...?

 

pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...

 

OK, OK :?

A kako su ove kosovske Macose zavrsile u Hrvatskoj...?

 

pozdrav

toma

Vidi pp...

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

I na kraju zadnji dio mog putopisa iz Novske 2 Njemačka Šinobusa...

DSC04180.jpg

 

DSC04181.jpg

Unutrašnjost 7221-020

DSC04182.jpg

7221-016 je spadao pod ŽTP Zagreb-Depo Karlovac..

DSC04183.jpg

Pomočno kvačilo za EMG 6111

DSC04186.jpg

Te unutrašnjost radionice

DSC04185.jpg

Vračam se sa vlakom 2012 i lok. 1141-011

DSC04198.jpg

Prolazak brzog 740

DSC04199.jpg

Malo panorame...

DSC04212.jpg

 

DSC04213.jpg

Dolazak u Kutinu...

DSC04208.jpg

 

DSC04209.jpg

 

DSC04210.jpg

Ovog 303 i brata mu 304 stalno sele vidio sam ga na ZG Žitnjak,Koprivnici sad i u Kutini

DSC04211.jpg

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Vidi pp...

Zašto na PP ? To nije informacija za javnost ?

Da je več bi ja stavio ali sam bio zamoljen pa zanju samo oni koji trebaju znat... :?

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Neke od Macosa ex ŽTO Priština završile su u ŽTO Novi Sad na području VV Subotica, a stacionirane su uglavnom u Somboru, te se tamo i održavaju. Voze na prugama prema Somboru i nastoji ih se koliko-toliko održavati. Mislim da su vozne trenutno 2 garniture drugog i jedna prvog razreda.

Ove 3 garniture su iz nekog razloga ostale na području RH i čekaju sukcesiju nakon čega će najvjerojatnije biti kasirane.

Mislim da su još od tih Makoza jedino žive 3 zapamtio sam 128,205 i 209 a kako pričaju na www.railserbia.net stalno krepavaju...bile su navodno na ŽS 3 prvorazredne 127+128+129,dve trunu negdje kao i 136 a druga vozi.Toma a zašto bi slali nakon 5 godina faktički nove DMG-e na remont u Gredelj?...Sljedi nastavak nadam se da niste dugo čekali...Počinjem sa "vječnim" tandemom po kojem je i dobila ova tema naslov.712 202+712 203...Ovaj tandem kao i 712-136 ponosno prkosi vremenu a nadam se da bi mogli prodati ih nekome tipa NREC ili nekom tko ima razumjevanje za takve stvari...Ovo je 712-203:

U Somboru rade 712-205,206 i 209,a 138 je iskorištena za opravku kabine motora 205 koja je nastradala u sudaru sa šleperom.

U Somborskoj radionici su i garniture 207 i 208,na njima je u tjeku opravka i očekuje se njihovo skorašnje vraćanje u promjet.

Ove Kosovske garniture su bile na opravci u Hrvatskoj ,pa su ostale tamo zbog rata,no bolje da ih je HŽ osposobio i uključio u rad nego da su doživjele ovakav neslavan kraj.

Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Link to comment
Share on other sites

(...)

Ove Kosovske garniture su bile na opravci u Hrvatskoj ,pa su ostale tamo zbog rata,no bolje da ih je HŽ osposobio i uključio u rad nego da su doživjele ovakav neslavan kraj.

Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku :mrgreen:

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku :wink:

Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku :roll:

Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP

Da ali po tome im je bliže bio MIN ili Želvoz...zašto baš u Zagreb...tu je đuran Vice i to jedan od boljih 032... :evil:

... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.
Link to comment
Share on other sites

Opet se vračam na isto pitanje zašto bi 5-6 godina stare garniture išle na opravku :D

Zato što su u tih 5-6 godina istrčale kilometre, a u ŽTO Priština nisu mogli obaviti VP/SP

Ovi vlakovi su koliko me služi pamćenje bili namjenjeni ŽTP-u Zagreb. Priština ih je političkom odlukom kupila (dobila) iz zagrebačkog kontigenta. Kada bi se pojavio kakav problem u radu sa tim vlakovima onda se on nije rješavao popravcima. On se rješavao odstranjivanjem problema. Malo smješno ali istinito. Kada su imali problem sa vratima onda su jednostavno vrata skinuli. I vlak je bez vrata vozio. Kako su u to vrijeme bili napeti i međunacionalin odnosi nitko nije smio karte gledati. U to vrijeme (kraj osamdesetih) još su mogli revizori iz drugih ŽTP-a vršiti kontrolu na tuđem teritoriju. I išla su ti naša dvojica revizora iz Varaždina na Kosovo. Nikog nesmiješ ništa pitati. Ukoliko bi kod nekog i našli kartu, a bila je neispravna nisi smio ništa prigovarati (pogotovo naplatiti). U tim vlakovima znalo se nać' budala koji su i vatru ložili u tim vlakovima. Vlakovi su došli na popravak u Gredelj jer je on opravljao i zagrebačke garniture. Drugi nisu bili za to osposobljeni. Koliko je samo ŽTO Priština ostao dužan Zagrebu? Stvarni dug nije bio veliki. Ali je političkom odlukom dug Prištine Beogradu prebačen Zagrebu. To su bila ogromna sredstva. Rečeno je da te napete odnosie Prištine i Beograda treba stišavati. Kako će to izgledati da je Priština nešto dužna Beogradu u tim napetim međunacionalnim odnosima. Ti dugovi su nastajali na sljedeći način:

Kod vuče vlakova uvijek, se gledalo da približno svaki ŽTP, koliko vozi po drugom teritoriju da i taj drugi vozi na njegovom. I to se uglavnom prebijalo. Samo dole je bio veliki plus u korist Beograda i nije se mogao nikako prebiti. Osim toga bilo je i drugih dugova (npr. popravci vagona). U to vrijeme Zagreb je imao jedino sređenu situaciju sa ŽG Ljubljana i ŽTO Novi Sad. Sa Skopjem nije bilo problema ili ako je bilo to je zanemarivo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Te Macose koje su ostale u Hrvatskoj čekajući remont,po svemu sudeći će i ostati tu,jer je došlo do "prebijanja"dugova između ŽS i HŽ.Primera radi,vinkovačka 664-036/koja je"garirana" u hali stanice Novi Sad teretna je menjana za 661-120/.Tako je i sa dobrim delom teretnih kola serije Gas,Galms,Gbs koja ne trebaju niti jednoj železnici sopstvenici.Jedino mi nikad neće biti jasno zašto ŽFBiH nikad nije potraživala cca 30 dvoosovinskih kola H tipa/prvih takve vrste,sa pomičnim bočnim stranicama na ex.JŽ/,koja su imala samo fabričku reviziju i koja bezveze trunu u stanicama Bogojevo,Sonta,Stalać/i još ne bih sad znao reći gde/.Nedavno sam ih fotografisao i u pristojnom su stanju iako trunu od kraja 1991 godine.Sukcesija,nažalost,nije završena...

U Somboru rade Macose 205 i 209.206 već godinu dana čeka nove osovine :mrgreen: .Na 207 se više od godinu dana radi revizija u Somboru,ali nedostaje oko 100.000 dinara/cca 10000 kn/da se ista dovrši a 208 i dalje trune van hale,umesto da je ugurana u isti i da se lagano otpočne makar šmirglanje i farbanje.Da su svaki dan makar nešto ošmirglali i zafarbali ili da su je pokrili ceradom da ne trune,nešto bi bilo sačuvano i do sada odrađeno,ali nemar i nedostatak radnog elana pa tek onda novca su učinili svoje...Ovako 208 izgleda slično kao i uslikane Macose u ovoj reportaži...Obe nemaju motore,ko zna koji će biti ugrađeni u njih.

A Macose koje su ostale u Šinvozu su samo za otpad!Kroz jednu je izraslo drvo! Imam slike od 207 i 208 kad su došlepane u Sombor,sa 10 km/h od Zrenjanina...Katastrofa...Uspeo sam da sačuvam i jednu pločicu.Sliku iste sam postavio na www.railerbia.com u temi Macose,deo 2.Tu imate slike i voznih Macosa.

Egzekucija putničkog saobraćaja u Vojvodini je poodavno u jeku.Čeka se samo dežurni grobar da ih zakopa i pošalje u železnički Raj... :shock::prof

Mogu još desetine stranica da ispišem,ali mi se žuč jaaaako razliva.

Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...