Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

Per ke? Pa ak je elektra odma do vagona grije ona. I rjeseno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

 

Zašto ?

 

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.

Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.

 

Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...


Ća je pusta Londra kontra Splita grada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...

 

Jgba, zaboravija da samo u nas još postoje nebulozni pravilnici...

Share this post


Link to post
Share on other sites
..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

 

Zašto ?

 

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.

Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.

 

Vice zar ti neznaš da u nas nemože lok. biti na štoku..a naročitona putničkoim garniturama...

 

Nemoj biti tako siguran, sve se može!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siguran sam ...po pravilniku ne može ..sve drugačije bilo bi ..vanredni slučaj....


Ća je pusta Londra kontra Splita grada..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stranicama vagonWEB koja obrađuje sastave vlakove pojavilo se nešto vrlo zanimljivo:

Sastavi vlakova na području za vrijeme voznog reda 1988/1989

 

http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=1989

 

U nastavku izdvajam vlakovne kompozicije koje su vozile za Split i iz Splita po voznom redu iz 1988/1989.

 

marjancopy.jpg

marjancopy2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SPLIT 1988/1989

 

 

 

 

POSLOVNI VLAKOVI

 

 

P 130 Marjan Express

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=130&rok=1989

Split 14.40, Perković 15.47-15.56, Knin 17.00-17.10, Bihać 18.56-18.58, Zagreb Gl.Kol. 21.46

 

P 131 Marjan Express

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=131&rok=1989

Zagreb Gl.Kol. 5.45, Bihać 8.39-8.42, Knin 10.28-10.43, Perković 11.40-11.46, Split 12.45

 

 

 

P 138 Mediteran Express

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=138&rok=1989

Split 6.30, Perković 7.41-7.43, Knin 8.47-8.49, Gračac 10.19-10.20, Zagreb Gl.Kol. 14.20

 

P 139 Mediteran Express

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=139&rok=1989

Zagreb Gl.Kol. 13.40, Gračac 17.50-17.51, Knin 19.06-19.10, Perković 20.15-20.17, Split 21.20

 

 

 

P 170 Dioklecijan

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=170&rok=1989

Split 18.08, Perković 19.14-19.18, Knin 20.31-20.54, Bihać 22.49-22.55, Vinkovci 3.20-3.25, Beograd 5.28

 

P 171 Dioklecijan

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=171&rok=1989

Beograd 18.50, Vinkovci 21.05-21.10, Bihać 1.57-2.04, Knin 4.12-4.34, Perković 5.35-5.41, Split 6.50

 

 

 

BRZI VLAKOVI

 

 

B 820 Mosor

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=820&rok=1989

Split 20.50, Knin 23.11-23.30, Bihać 1.35-1.59, Zagreb Gl.Kol. 5.27

 

B 821 Mosor

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=821&rok=1989

Zagreb Gl.Kol. 21.55, Bihać 1.27-1.38, Knin 3.43-4.02, Split 6.15

 

 

 

B 826 Dalmacija

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=826&rok=1989

Split 10.30, Knin 13.02-13.34, Bihać 15.43-15.45, Zagreb Gl.Kol. 19.00

 

B 827 Dalmacija

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=827&rok=1989

Zagreb Gl.Kol. 10.00, Bihać 13.16-13.21, Knin 15.24-16.09, Split 18.28

 

 

 

B 204/B 1204 Maestral

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1204&rok=1989

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=204&rok=1989

Budapest Déli pu. 12.35, Gyékényes 17.10-18.05, Koprivnica 18.18-18.33, Zagreb Gl.Kol. 19.40

Zagreb Gl.Kol. 20.20, Gračac 1.27-1.28, Knin 2.42-2.51, Split 5.00

 

B 205/B 1205 Maestral

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=204&rok=1989

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1205&rok=1989

Split 22.22, Knin 0.23-0.33, Gračac 2.14-2.15, Zagreb Gl.Kol. 7.15

Zagreb Gl.Kol. 7.50, Koprivnica 8.58-9.22, Gyékényes 9.35-10.20, Budapest Déli pu. 14.40

 

 

 

B 1218

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1218&rok=1989

Split 23.00, Knin 1.25-1.40, Gračac 3.35-3.37, Zagreb Gl.Kol. 8.10-8.40, Ljubljana 11.10-11.30, Villach Hbf. 13.54-14.15, Salzburg Hbf. 17.13-17.31, München Hbf. 19.09-19.38, Stuttgart Hbf. 22.08

 

B 1219

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1219&rok=1989

Stuttgart Hbf. 8.07, München Hbf. 10.29-10.45, Salzburg Hbf. 12.21-12.39, Villach Hbf. 15.33-15.51, Ljubljana 17.50-18.10, Zagreb Gl.Kol. 20.33-21.05, Gračac 2.10-2.16, Knin 3.39-3.49, Split 6.00

 

 

 

B 1354 Biokovo

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1354&rok=1989

Split 18.38, Knin 21.09-21.23, Gračac 22.48-22.49, Zagreb Zapadni Kol. 2.50-2.55, Maribor 5.40-6.16, Graz Hbf. 7.31-7.35, Wien Südbhf. (West) 10.17

 

B 1355 Biokovo

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1355&rok=1989

Wien Südbhf. (West) 17.21, Graz Hbf. 20.00-20.02, Maribor 21.15-21.40, Zagreb Zapadni Kol. 0.21-0.27, Gračac 4.54-4.55, Knin 6.13-6.40, Split 8.47

 

 

 

B 1614 Salona

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1614&rok=1989

Split 18.15, Knin 21.00-21.28, Bihać 23.18-23.26, Zagreb Zapadni Kol. 2.38-2.41, Zidani Most 3.52-4.05, Ljubljana 5.05

 

B 1615 Salona

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1615&rok=1989

Ljubljana 18.25, Zidani Most 20.00-20.18, Zagreb Zap.Kol. 21.00-21.09, Bihać 1.11-1.14, Knin 3.23-3.34, Split 5.46

 

 

 

B 1668

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1668&rok=1989

Split 15.50, Knin 18.17-18.35, Bihać 20.28-20.30, Vinkovci 2.13-2.20, Beograd 4.42

 

B 1669

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1669&rok=1989

Beograd 16.08, Vinkovci 18.30-18.32, Bihać 23.21-23.37, Knin 2.11-2.22, Split 4.38

 

 

 

B 1828

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1828&rok=1989

Split 21.23, Perković 22.29-22.37, Knin 23.34-23.55, Gračac 1.20-1.29, Zagreb Gl.Kol. 6.06

 

B 1829

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=JZ&cislo=1829&rok=1989

Zagreb Gl.Kol. 22.15, Gračac 3.35-3.41, Knin 4.58-5.18, Perković 6.26-6.31, Split 8.00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo da je Maestral vozil PKP vagon iz daleke Gdynie za Split..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo, tada je najbrži vlak Ličkom prugom vozio malo ispod 8, a Unskom malo ispod 7 sati.

Meni se činilo da su ti vlakovi ipak bili brži... :shock:


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijeme vožnje preko unske pruge je točno i 1990 god. to je vrijedilo jer sam tada putovao tom prugom samo se ne mogu sitit di je bilo malo duže stajanje cca 10 min , je li bilo u Bihaću ili negdje drugo u Bosni :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde barem je jedna pruga danas nakon 20 godina bolja\brža nego u Jugoslaviji. :shock:


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da brza je. samo kaj su ulupali tolko para da bi se trebali voziti 5 sati s klasikom a ne 6 s nagibnim. cjepidlacim, znam. bitno da se ulaze. nije bitan rezultat. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zanimljivo, tada je najbrži vlak Ličkom prugom vozio malo ispod 8, a Unskom malo ispod 7 sati.

Meni se činilo da su ti vlakovi ipak bili brži... ;)

V susedovom dvorišču je trava navek zelenija ... :oops:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz gore navedenih shema može se primjetit da

brzi vlakovi Biokovo i Salona su stajali na

Zagreb zapadnom kolodvoru

bez zaustavljanja na Zagreb glavnom kolodvoru išli prema moru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer navečer sam bio na Glavnom kolodvoru i vidio sam da se vlak sastoji od 3 normalna vagona,1 vagon za spavanje i 1 za aute( u kojem je bilo 8 novih Škoda i Wolksvagena) ,a maperu piše da su u tom vagonu putnici

47784627.png

 

Dal taj vagon ima grijanje jer sam čuo da nešto zuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima i to podno grijanje. :mrgreen:

Nema grijanje,ali kroz njega ide kabel električnog grijanja za putničke vagone.

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Poseban je problem ako je na vlaku dizel lokomotiva. Ona mora stalno davati struju za vagone. A ja sam doživio da ide dizel sa vlakom 825 kao vozna lokomotiva, a redovita elektra na zapregu. Da nebi strojovođa slušao buku do Ogulina on ugasi lokomotivu. I suprotno propisu sada je to hladna lokomotiva van službe u brzom vlaku. To nesmije biti...

Naravno. Ta se dizel lokomotiva treba uvrstiti u vlak na kraju, tako da u Ogulinu otpada nepotrebno manevriranje. Ali za gospodu sa Glavnog kolodvora je to po propisu "ali ne prakticiramo".

 

Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

 

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?

Share this post


Link to post
Share on other sites
... Poseban je problem ako je na vlaku dizel lokomotiva. Ona mora stalno davati struju za vagone. A ja sam doživio da ide dizel sa vlakom 825 kao vozna lokomotiva, a redovita elektra na zapregu. Da nebi strojovođa slušao buku do Ogulina on ugasi lokomotivu. I suprotno propisu sada je to hladna lokomotiva van službe u brzom vlaku. To nesmije biti...

Naravno. Ta se dizel lokomotiva treba uvrstiti u vlak na kraju, tako da u Ogulinu otpada nepotrebno manevriranje. Ali za gospodu sa Glavnog kolodvora je to po propisu "ali ne prakticiramo".

 

Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

 

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?

Da ljudi čuju kada pravi GM zvuk dolazi do izražaja :wink: :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tako je bilo sinoć na vlaku ZG-ST. Dizel lokomotiva je bila iza električne lokomotive a prije vagona za spavanje?

 

Zna li netko zbog čega vagon za spavanje ne ide više između vagona za prijevoz auta i vagona 2.razreda već ide odmah iza lokomotive?

 

Tako je bilo prošli tjedan 2.razred,spavanje,auti.Sve ovisi kako slože vlak,al većinom idu isti vagoni ako ne odu u međuvremenu na neki drugi vlak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko sam primjetio izgleda da je to praksa da vagon za spavanje se stavlja na početak ili kraj vlaka.Sinoć za Split iz Zagreba vagon za spavanje je bio iza brene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema mom znanju, pocetkom 80-ih godina je jos vozio Meridian express, na relaciji Malmö-Berlin-Prag-Budimpesta-Beograd-Bar. Jel netko zna duzu relaciju? To je otpr. 2500km ili vise...


Levente -- pozdrav iz Mađarske

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kolko sam primjetio izgleda da je to praksa da vagon za spavanje se stavlja na početak ili kraj vlaka

To je normalno. Dok sam ja putovao npr. noćnim vlakom Vojvodina u garnituri su bila dva kušeta, jedan iz Subotice i jedan iz Novog Sada za Zagreb (dakako i obratno). Jedan je bio prvi iza lokomotive, a drugi na kraju garniture. Smisao ovakvog smještanja bio je u tome da putnici imaju mira i da nitko u vrijeme vožnje/bavljenja ne prolazi kroz hodnik vagona. Uostalom, vrata na prijelazu između vagona su bila zaključana.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noćas na 825 za Split idu dva teretna vagona za Split Predgrađe-zanima me što je agit

16501943.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agit je Agencija za integralni transport u 100% vlasništvu HŽ Carga.

http://www.agit.hr/

 

Vidim po arhivi da se dogodi tu i tamo da na 825 stave Gas-z vagone od Agita, valjda kad je potrebna brza dostava.


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...