Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Recommended Posts

Pozdravljeni

 

Naslednji teden se nameravam z vlakom peljati na tej relaciji. Gledal sem po HŽ voznem redu vlak 1523, ki ima odhod iz Zagreba ob 11.00. Zanima me kaj je to za en vlak (a je to nagibni??) in kolikšna je približno cena??

 

Hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obvezatna je!.. ak rezerviraš dan prije, dobiš neki sendvič

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po novom voznom redu sendvič i voda se dobiju samo u 1.razredu, a kava u 1. i u 2.razredu, bez obzira na dan kupovine karte.

U 2.razredu se sendvič može kupiti.

 

Cijene su poskupile od 01.07. i cijena karte s rezervacijom iznosi oko 180kn!

 

Ako se putuje vikendom, onda treba kupiti ranije kartu jer znaju biti sve prodane, čak i one za 1.razred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako putuješ u ponedjeljak, bit će mjesta, ne brini! :kul

 

Karte se, nažalost, ne mogu rezervirati :lool

 

Mogu se rezervirati samo karte za spavaći vagon i za prijevoz automobila, i to preko telefona :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedjelja navečer 04.07.ovog ljeta gospodnjeg. Vraćam se u Split, pa odlučim ići na D748/782 iz Osijeka,Vinkovaca za Split.Vlak bi trebao krenuti iz Zagreba u 21,33h, ali nitko se ne sjeća da je ikad tada krenuo,bar od konduktera 8) .Već u 21h piše na panelu perona da u polazu kasni 40 min, za 10 min spikerica kaže da kasni u polazu 60min, pa kasni i 70 min :roll: . A ja naivac,kao da ranije dođem kući,ali sam zaboravio da se vozim HŽ-om :wink: .Bilo je lijepo vidit kako stoje vlak do vlaka za Split,jer su već postavili i 825. Vlak iz Osijeka je došao,ali...nema vinkovačkog. Kasni u dolazu 90 min (D782).Pitam konduktera,koji će prije krenuti,ovaj prvi ili drugi. Utješio me da ćemo ipak izgleda mi 8) Kad evo vinkovačkog. Asea i Brena u zaprezi koja je izgleda riknula. Imala je spušten pantograf i ormari su bili u njoj otvoreni, pa su se vidili silne sklopke i osigurači. I konačno u 22,45h, nakon sloma živaca,krenusmo. Lijepo je bilo vidit da je u Ogulin, 5 min. nakon nas došao i 825. Igrali se lovice... Popravilo mi se malo raspoloženje nakon 2L pive i kad sam vidio da nas kači ZELENA 2062038,dužim krajem naprijed. Ista ta loksa je u četvrtak dovezla u Split večernji ICN 525 ali kraćim krajem naprijed,pa pretpostavljam da se negdje okrenula,Knin ili Ogulin :wink: Inače, od 3 para ICN-ova, samo jutarnji iz Zagreba i popodnevni iz Splita su Swingeri.Ostala 2 para klasika,koja imaju skoro pa obvezno po 30-40 min kašnjenja. Ispunilo se i kondukterovo proročanstvo da će on to putem nadoknadit, pa sam kao mirno zaspao. Je, nadoknadio je čitavih 10 min.

 

Zaključak: Ništa nije teško trpit kad si HŽ fun :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li netko friški info: vozi li iz ZG za ST popodne u 15,25 nagibni ili klasika?

I u povratu iz Splita popodnevni u 15 sati?

Ako je klasika jel i tamo prodaju sendviče i kolika je cijena? Kasne li ti vlakovi, obzirom da me zanima veza za Šibenik...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zna li netko friški info: vozi li iz ZG za ST popodne u 15,25 nagibni ili klasika?

I u povratu iz Splita popodnevni u 15 sati?

Ako je klasika jel i tamo prodaju sendviče i kolika je cijena? Kasne li ti vlakovi, obzirom da me zanima veza za Šibenik...

Nagibni samo po danu voze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zna li netko friški info: vozi li iz ZG za ST popodne u 15,25 nagibni ili klasika?

I u povratu iz Splita popodnevni u 15 sati?

Ako je klasika jel i tamo prodaju sendviče i kolika je cijena? Kasne li ti vlakovi, obzirom da me zanima veza za Šibenik...

Nagibni samo po danu voze :D

 

Hm, moram priznat da uopće ne kužim poantu tvojeg odgovora. :D

 

@Decec: Prema KVR bi trebao vozit nagibni, ali se zna dogodit da stave klasiku umjesto nagibnog. E sad, kad će oni stavit klasiku, nikad se ne zna. Gledam na mapperu, jučer i danas vozi nagibni. Što se kašnjenja tiče, nagibni u principu ne kasne više od 15 minuta, ali je sada izvanredna situacija zbog radova između Generalskog stola i Gornjih dubrava pa do kraja 8. mjeseca kašnjenja budu vjerovatno svakodnevna. E ako vozi klasika, onda najmanje kasni u dolasku 30 minuta, a nekada i sat vremena. A kaj se tiče sendviča, o tome stvarno nemam pojma.

Btw, to su ti vlakovi 524 i 525 pa ih prati na mapperu idućih dana, tamo ti piše i da li vozi nagibni ili klasika i kolko točno kasni. :)


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Dinko, nadam se da neće voziti nagibno čudo. I da neće nagrnuti horda ljudi ujutro. Hmmm koliko želja. Želio bih dobro poslikati ličku prugu i komociju kupea. :)

Ako netko želi do Šibenika/Splita samnom u subotu nek se javi za cugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, slabo buš slikal i ako bude klasika. Kad ide klasika, uvijek su to klimatizirani vagoni (bar do sada bili) i to najčešće: ABeemt+2 klimatizirana Bee ili drugi način Aeelt ili ABee (kako kad)+Bee klimatizirani ako je manje putnika. :mrgreen:

Btw, ja bi rado išao s tobom, ali u subotu mi je Kotoriba na repertoaru, a već je to xy pokušaj da odem tamo, već ispadam blesav s tim sam sebi. :mrgreen:


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brine me i ovo ako mi daju sjedalo koje gleda za natrag, a gužva je. Ne mogu se ja tako voziti. Znam da često ne znaju raspored sjedala u vagonu-

 

Ah, Kotoriba, pa sad ti je preko ljeta za na more, to ćeš na jesen. Ajmo za Split. :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U jesen nebu ništa, počinje škola i pripreme za maturu. :kava:

A uostalom, preko Splita idem svako ljeto na putu za Brač tak da ga već dobro poznam. Samo kaj ja idem uvijek sa noćnim 825.


Stari Bl-ovci su zakon!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu (iako je problematika obrnuta, naime Splt - Zagreb):

dakle, Split, subota ujutro, 18. rujna 2010. ... čekam u katamaranu da konačno uplovi ... i to se nakon 20-ak minuta plutanja usred luke i događa - s 25 minuta zakašnjenja, točno u 7:55, u trenutku kad nagibni 520 napušta kolodvor ...

 

Rezignirano se dovlačim do šaltera i tražim kartu za 3 popodne (obzirom da je zadnji sezonski 1522 otišel prethodne nedjelje, 12.) ... no blagajnica me zaprepastila s jednim - "RASPRODANO"!?!

Nema karti za vlak??? :shock: :oops: :shock:

To ne bi ni sanjal. :(

 

Odlazim do blagajne autobusnog kolodvora ... biram prvi u nizu linija koji idu autocestom: polazak u 9:00, dolazak u Zagreb u 14:00, cijena 184 kume ... očekujući odbijanac, dobijam potvrdu uz smješak i klimoglav: "ima".

Jedini peh je da ne primaju kartice ... keš onli ...

I tak, umjesto nekomfornog swingera, vožnja u malo manje komfornom (al bar klimatiziranom) busu, uz nekakvi (ne)Narodni radio i stajanje 20 minuta na Marunama ... i kašnjenje zbog prometne nesreće kod Gospića i odrona obloge galerije kod Bosiljeva, cca. pol sata ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć gledam kako je skuplan noćni za Split ... odozada prazan M vagon za kola, naprijed 2062 008 i 1142 011, obje rade. E sad me zanima koliko je efikasno/korisno/isplativo držati 2062 u radu skroz do Ogulina.

 

Ne bi li bilo efikasnije imati M vagone u ST i ZG pa ako iz recimo ZG ne ide ni jedan auto, ne slati ta kola. Ako pak iz ST hoće netko za ZG e onda se kupla na ST-ZG vlak, pa ih se vrati idućim vlakom kući?

Koliko bi trajalo paljenje dizelke u Ogulinu? Ili da li je moguće upaliti ju tokom puta?


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ako je elektra napred? ikskjuz mi if ajm vrong, ali na lokomotivama su (prema Gosp. Karaveli) poskidali visokonaponske zbirnice/vodove tak da mislim da elektra u tom slucaju vuce/koci itd a dizel grije (daje napon za grijanje), tj. napon nebre prek dizla do vagona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
..a dobro ak je tak... ali mi nije jasno; kroz zimu čemo imati dvije lokomotive na vlaku?

 

Zašto ?

 

Nema potrebe, ovakve situacije su iznimne, kada makinju sa nekog od pregleda ili servisa iz Zagreba treba vratiti u Dalmaciju, a to je najlakše izvest na ovaj način, makinja na vlak, na nju elektra, i u Ogulinu sami dizel nastavlja dalje.

Samo me čudi zašto dizel nije na štoku vlaka, jer onda u Ogulinu ne mora manevrirat i vračat se natrag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vice, zato jer da bi se do tog zakljucka doslo moras razmisljat :lol: Salu na stranu, mozda je ova iz nekog visim silama jasnog razloga morala ostati u Ogulinu (dunno why). Pa da ne kasne u polasku iz Og. je jednostavnije da se dizel makne s elektrom a na stok da se prihefta drugi dizel. Al, da... procitati jos jednom prvu recenicu. :lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...