Jump to content
zeljeznice.net
skretničar

Brod Bosanski, Brod Slavonski (puuuno slika)

Recommended Posts

Moja isprika, ne kopa se sam kanal nego se uređuju mali odvodni kanali na toj trasi i krči se put po kojem će ići

Nema potrebe za isprikom, ali meni je ta cijela priča bila sumnjiva od početka.

Plovni kanal Dunav - Sava je kapitalna investicija prvog ranga. Kakvo bi to bilo kopanje, a da se nije slikao ni jedan ministar? :(

Pa na otvaranju komadića autoceste u Turopolju, koji polazi od nikuda i vodi nikamo, šminkalo se pola Vlade.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Već sam neko vrijeme na terenu u oklici Babine Grede, i mogu dati dozu optimizma što se kanala tiče. On će biti melioracijski, ali sa širinom plovnog, tako da će se samo dubiti kada postane plovni. Prijelazi cesta i pruga će biti uređeni preko ispusta od nekih 10-ak metara , dok će poslije biti postavljeni vijadukti. Iskopane dionice kanala djeluju jako impresivno, širine od nekih 100-ak metara od nasipa do nasipa, a budući da su napunjeni podzemnim vodama, lokalci ih koriste za kupanje. Stoga očekujte slike za nekih 2 mjeseca kad se dokopam Zagreba.

 

Pozdrv iz Županje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo napokon par slika kanala Bosut-Biđ, dionice budućeg kanala Dunav-Sava, kao što sam obečao staviti. Slike su inače stare oko 2,3 mjeseca, te je vjerojatno do sada u dužinu iskopano puno više.

 

kanal1.jpg

 

Sa ljeve strane se nalazi deponija zemlje iz iskopa kanala, čija je širina oko 120 m. Humus se posebno odvaja iz razloga što se na toj deponiji planiraju zasaditi vočnjaci ili možda čak i vinogradi.

 

I jedna slika korita

 

kanal2-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali da se vratim na topik.

Prije isto tako 2 mjeseca, put me opet nanio u Slavonski Brod, te sam se odlučio prošetati i snimiti ostatak kolosjeka prema Bosanskom Brodu što zadnji put nisam.

 

krenuo sam peronom prema zapadu:

 

brod1.jpg

 

Nakon kratkog vremena dolazi se do mjesta gdje se skretnica odvaja(la) prema Bosanskom Brodu. Signal je naravno crven :loko

 

brod2.jpg

 

brod3.jpg

 

Kolosjek, tj. ono što je ostalo od njega, služi za parkiranje radnih vozila, dok prostor sa strane služi za odlaganje pragova i šina

 

brod4.jpg

 

Pruga završava improviziranim bikom

 

brod5-1.jpg

 

Pretpostavljam da je ovu ulicu pruga dalje prelazila nadvožnjakom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogled dalje prema granici. U daljini se vidi plavi krov graničnog prijelaza, koji je razlog zašto je nasip dalje od ovog mjesta srušen

 

brod6.jpg

 

Zato preostaje samo okrenuti se natrag i vratiti se

 

brod7.jpg

 

brod8.jpg

 

Ponovno spajanje na prugu i vračanje prema kolodvorskoj zgradi

 

brod10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idući od kolodvora prema izlazu iz Broda, naišao sam na ovu parnjaču

 

brod-loksa1.jpg

 

brod-loksa2.jpg

 

 

Ja se ne sječam da sam je ovdje viđao prije, pa je pitanje kolko dugo ovdje stoji i s kojim razlogom. Nadamo se radi obnove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://i946.photobucket.com/albums/ad309/miroslav_razum/brod5-1.jpg

 

Pretpostavljam da je ovu ulicu pruga dalje prelazila nadvožnjakom.

 

Nije pruga prelazila nadvožnjakom cestu u pozadini neko je cesta isto išla preko nasipa, i bio je ŽCPR tamo za kojeg se ne sjećam kako su se vozači ponašali prije rata, ali nakon rata dok nije izvađena pruga se prelazilo bez stajanja i gledanja jer naravno, vlaka ovdje ne bi trebalo nikako biti :cry:. I taj dio di je pruga prelazila cestu (ili obrnuto) se zvao Bosanska rampa.


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idući od kolodvora prema izlazu iz Broda, naišao sam na ovu parnjaču

 

http://i946.photobucket.com/albums/ad309/miroslav_razum/brod-loksa1.jpg

 

http://i946.photobucket.com/albums/ad309/miroslav_razum/brod-loksa2.jpg

 

 

Ja se ne sječam da sam je ovdje viđao prije, pa je pitanje kolko dugo ovdje stoji i s kojim razlogom. Nadamo se radi obnove...

 

Možeš li mi otprilike na Google Earthu objasniti gdje se točno nalazila parnjača pa da odem poslikati kad budem dolje ili da nekoga nagovorim da to napravi umjesto mene :cry:


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebi znao na karti sad točno pokazati, ali to ti je faktički tamo odmah na kolodovru, nekih možda 50 m od kolodovrske zgrade prema istoku i vidiš je skroz lijevo. Vidi se iz vlaka kad se ide za Vinkovce, osim ako je u međuvremenu nisu premjestili. Baš me zanima dali nekaj rade na njoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam te krivo pročitao. mislio sam da piše idući od pruge prema bos. brod do kolodvora da si ju vidio, pa mi se nije ukomponirala pozicija zgrade i hala iza lokomotive. :mrgreen:

baš ću se raspitati šta je s tom parnjačom


Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idući od kolodvora prema izlazu iz Broda, naišao sam na ovu parnjaču

(...)

Ja se ne sječam da sam je ovdje viđao prije, pa je pitanje kolko dugo ovdje stoji i s kojim razlogom. Nadamo se radi obnove...

Bila je tu negdje i 14.6.2009 kad smo putovali na godišnju skupštinu KLJŽ u Vinkovce:

9g0614077.jpg


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta lokomotiva ceka obnovu u RPV Slavonski Brod.

 

http://www.szz.hr/rpv-u-slavonskom-brodu-od-vagona-do-namjestaja#more-384

 

U RPV-u se trenutno nalazi parna lokomotiva, vlasništvo željezničkog muzeja, HŽ serije 22 broj 077, zajedno sa tenderom broj 096. Planira se obnova ove lokomotive kojom bi se dovela u vozno stanje, no konačni dogovor oko ovoga posla još uvijek nije postignut. G. Mađarević istaknuo je da tvrtka još uvijek posjeduje kadrove koji su kvalificirani osposobiti ovu ljepoticu da vozi muzejske vlakove hrvatskim prugama.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja sam te krivo pročitao. mislio sam da piše idući od pruge prema bos. brod do kolodvora da si ju vidio, pa mi se nije ukomponirala pozicija zgrade i hala iza lokomotive. :roll:

baš ću se raspitati šta je s tom parnjačom

 

Brzo u Brod :wink: :kul

 

Inace dugo te nisam vidio. :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li se ikada odvijao putnički promet između Slavonskog i Bosanskog Broda po normalnom kolosijeku?

I bi li on u današnje vrijeme imao smisla, jer Slavonci koji su blizu Save često odlaze u Bosnu u kupovinu, a s autima znaju biti gužve s dvosatnim čekanjima, pogotovo oko blagdana.

I ima li Bosanski Brod danas prugu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li se ikada odvijao putnički promet između Slavonskog i Bosanskog Broda po normalnom kolosijeku?

I bi li on u današnje vrijeme imao smisla, jer Slavonci koji su blizu Save često odlaze u Bosnu u kupovinu, a s autima znaju biti gužve s dvosatnim čekanjima, pogotovo oko blagdana.

I ima li Bosanski Brod danas prugu?

Ne znam odgovor na prvi dio tvog pitanja no čisto sumnjam da se ikada tom dionicom odvijao putnički promet. Tek danas imao bi još manje smisla jer bi formalnosti oko prelaska granice to putovanje znatno produžile. Pogotovo kada (ako) uđemo u EU, tada bi tek prelazak granice potrajao. S obzirom da most nakon Domovinskog rada nije obnovljen u punoj širini odnosno više ne postoji pružni koridor, a dijelom trase sa HR strane sada prolazi cesta čisto sumnjam da će ikada više ikakva pruga dolaziti u Bosanski Brod.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda kad Bosna uđe u EU... Ali prije će HŽ imati magleve nego što će BIH ući u EU. :smile:

 

A Bosanski Brod nikad nije imao prugu normalne širine koja ga je povezivala s ostatkom Bosne, nevezano za Hrvatsku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je li se ikada odvijao putnički promet između Slavonskog i Bosanskog Broda po normalnom kolosijeku?

I bi li on u današnje vrijeme imao smisla, jer Slavonci koji su blizu Save često odlaze u Bosnu u kupovinu, a s autima znaju biti gužve s dvosatnim čekanjima, pogotovo oko blagdana.

I ima li Bosanski Brod danas prugu?

Bio je i direktni vlak Sarajevo-B.Brod. Vozile su te vlakove i lokomotive serije 662, Nada. Ukoliko nađem kakav vozni red stavit ću.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes:

Bio je i direktni vlak Sarajevo-B.Brod. Vozile su te vlakove i lokomotive serije 662, Nada. Ukoliko nađem kakav vozni red stavit ću.

Ja sam jedanput vidio na samome mostu preko Save Kenedyjevku 661 išla je strojno iz Sl.Broda u Bos.Brod po vagone u rafineriju to je bilo 1989 god. kada sam se vračao iz Sarajeva :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio je i direktni vlak Sarajevo-B.Brod. Vozile su te vlakove i lokomotive serije 662, Nada. Ukoliko nađem kakav vozni red stavit ću.

Onda bi možda imalo smisla za međunarodni i teretni promet imati prugu Sl. Brod-Bos. Brod-Sarajevo. Tako kad bi se teret dovozio iz Bosne za SB ne bi se moralo ići preko Vrpolja, a mogao bi se preko "Brodova" uvesti brzi Sarajevo-Zagreb koji bi vjerujem imao mnogo kraće vozno vrijeme od ovog preko Siska.

 

I kad je već urušen most preko Save, zašto se nije ostavila pruga Bos. Brod-Sarajevo ili gdje se već odvajala?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda bi možda imalo smisla za međunarodni i teretni promet imati prugu Sl. Brod-Bos. Brod-Sarajevo. Tako kad bi se teret dovozio iz Bosne za SB ne bi se moralo ići preko Vrpolja, a mogao bi se preko "Brodova" uvesti brzi Sarajevo-Zagreb koji bi vjerujem imao mnogo kraće vozno vrijeme od ovog preko Siska.

 

I kad je već urušen most preko Save, zašto se nije ostavila pruga Bos. Brod-Sarajevo ili gdje se već odvajala?

 

Ne bi imalo smisla! U Slavoniji postoje već 2 željeznička spoja s BiH, Gunja - Brčko i Slavonski Šamac - Bosanski Šamac, nema smisla graditi novi željeznički most preko Save (i kompletnu novu prugu po relativno nezgodnom terenu u BiH), da bi se za potencijalni teret na relaciji Sarajevo - Slavonski brod uštedjelo nekih 30 kilometara. A brzi vlak Sarajevo-Zagreb bi bez problema mogao ići preko Vrpolja i X koridora, te možda imati i manje vozno vrijeme nego trenutni preko Banja Luke. Probaj malo pogledati na kartama kako izgleda stanje, na primjer ovdje.

Nikada nije postojala normalnotračna pruga Bosanski Brod - Sarajevo, nego samo uskotračna koja je ukinuta skupa s većinom ostalih u BiH. No to sve već piše ovdje.


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitko nije ni rekao da je postojala normalnotračna pruga Sa.-B.B. Putnički vlak je vozio via Vrpolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitko nije ni rekao da je postojala normalnotračna pruga Sa.-B.B. Putnički vlak je vozio via Vrpolje.

 

Odgovarao sam Jošku na pitanje zašto nije ostavljena pruga Bosanski Brod - Sarajevo ;)


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi imalo smisla! U Slavoniji postoje već 2 željeznička spoja s BiH, Gunja - Brčko i Slavonski Šamac - Bosanski Šamac, nema smisla graditi novi željeznički most preko Save (i kompletnu novu prugu po relativno nezgodnom terenu u BiH), da bi se za potencijalni teret na relaciji Sarajevo - Slavonski brod uštedjelo nekih 30 kilometara. A brzi vlak Sarajevo-Zagreb bi bez problema mogao ići preko Vrpolja i X koridora, te možda imati i manje vozno vrijeme nego trenutni preko Banja Luke. Probaj malo pogledati na kartama kako izgleda stanje, na primjer ovdje.Nikada nije postojala normalnotračna pruga Bosanski Brod - Sarajevo, nego samo uskotračna koja je ukinuta skupa s većinom ostalih u BiH. No to sve već piše ovdje.

Znam za te pruge, ali prugom za Brčko nema pograničnog putničkog prometa, a i dok je bio, to su bili samo putnički, a ne brzi i InterCityji. Što se tiče pruge preko Šamaca, znam da je kraća nego ova preko Volinje, ali HŽ na nju ne stavlja direktne vlakove Zagreb-Sarajevo i zato je nisam spominjao. Čini se da HŽ voli da putovanja traju što dulje, bila riječ o unutarnjem ili međunarodnom prometu.

A kad bi se izgradila pruga Sl. Brod-Doboj to bi bilo malo više od 30 km. Još kad bi se elektrificirala i izrgadila za brzine preko 120 km/h, onda bi to vremenski bilo možda i do sat i po kraće za brze i IC vlakove. Ili bi mogao voziti Talgo Zagreb-Ploče.

 

Nitko nije ni rekao da je postojala normalnotračna pruga Sa.-B.B. Putnički vlak je vozio via Vrpolje.

Zašto si onda rekao da su dizelke 662 vozile direktni vlak Sarajevo-Bosanski Brod? One nisu bile uskotračne. Je li onda taj vlak išao preko Vrpolja i Slavonskog Broda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...