Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Great Cornholio

Razno sa/na željeznica/ma u BiH

Recommended Posts

Eh, kad bu ostvaril svoj godišnji plan...

Ja ne znam koliki je godišnji plan -a, ali dobar dio ovih vozova na ŽFBH polazi iz Ploča, koje su u sastavu

-a, sve do Čapljine. Dakle dobar dio kolača tu ima i . Da ne govorimo o najmu vagona, te da kompletnu

špediciju za sve izvozne pošiljke iz BiH obavlja AGIT, jer BiH ne mogu imati međunarodni tovarni list zbog

nepostojanja državne kompanije sa jedinstvenim kodom...

Malo široko, ali svi okolo imaju koristi. I još nešto. Naučio sam da ne treba sve vjerovati ovdašnjoj propagandi...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponukan dolaskom nove, uljepšane lok 441-911, padne mi napamet pitanje: kakve li su upravljačnice i stolice u tim lok?

Evo nekoliko fotki moje upravljačnice-stanice u kojoj radim. Neposredan povod je dolazak nešto od namještaja poslije dugoooo godina na ova radna mjesta. Postavlja se pitanje: Otkud u ova teška vremena :oops: ? Ne može se nama ugoditi :kul ...

Dakle, vidite stolice otpravnika vozova i skretničara, te njihove signalne svjetiljke i drugu prateću opremu :wink: .

dsc03334.jpg

dsc03339.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

I "Kreka-veso" u cosku , ljepota u zimske dane,

dok snijeg pada vani gledati vatru kako pucketa

kroz otvore stakla , cekati vlak ..... :kul


dum spiro spero

Share this post


Link to post
Share on other sites

A boja k'o slucajno takva kakva jest'?


Sub sole aut pluvia ducemus ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uključen u registrofon....


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefon je pravi i uključen u registrofon, a ima i drugih telefona... Nijedan nije pouzdan kao induktorski.

Kao nastavak iste teme, evo i mene na istoj sceni. Ponude ne primam, sretno sam oženjen, a i imam 51 godinu, pa...

pozdrav...

dsc03346.jpg

dsc03352.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad imam dvojbu... :jup

 

Ćiro_bos,jesi li ti šef stanice ili otpravnik :mrgreen:


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sad imam dvojbu... :jup

 

Ćiro_bos,jesi li ti šef stanice ili otpravnik :jup

Ti bi trebao znati uočiti razliku-po uniformi! Kod otpravnika vozova je uniforma kao tvoja Ela.

Ja sam šef stanice (i to dvije stanice, jedna je pod mojim nadzorom), a radim kao otpravnik vozova kada hoću, u nekim slučajevima manjka osoblja: Ako je nekom otpravniku potreba za iznenadnim odsustvima, u sezoni, kada hoću popraviti svoju plaću kroz noćni rad i druge naknade od dežuranja, itd. Trenutno dežuram po naređenju onih odozgo, jer ima jako puno ostvarenog viška sati kod svih otpravnika i skretničara i do 160 sati, zatim neiskorištenih godišnjih odmora iz prošle godine...

Dakle, sada pomažem firmi :mrgreen: ...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da,zato i jesam postavio to pitanje,i pozdravljam to što radiš,kod nas ovamo je to prava rijetkost...


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dvostanicni sef!!!


Sub sole aut pluvia ducemus ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima to i kod nas,šef jedne,a druga pod nadzorom...


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pišem jedan članak o kupovini na Talgo u Bosni na jedan čehoslovački železnički web i neimam slika iz bosanskich pruga (kolodori, kola, lokomototive...). Vrlo molimo posudi mi ove slike, hvala ljepa. Izvinite moje siromašne poznavanje hrvatskog jezika i moja e-poštova adresa je prikryl.jan@indamail.hu.

Još jednom, hvala vam za brzu pomoć i mnogi pozdrav iz Praga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Telefon je pravi i uključen u registrofon, a ima i drugih telefona... Nijedan nije pouzdan kao induktorski.

Kao nastavak iste teme, evo i mene na istoj sceni. Ponude ne primam, sretno sam oženjen, a i imam 51 godinu, pa...

pozdrav...

Da li se razgovor snima na MAGNETOFONSKU traku ili na CD?

HŽ sve snima na CD sada. Za one koji ne znaju na registrofonu su se snimali službeni željeznički razgovori. To su bili razgovori: dva susjedna kolodvora, prometnika i skretničkih blokova, više kolodvora na rasporednom odsjeku, RDV (radio dispečerska veza) i drugo. Kod RDV-a snima se, poziv sa lokomotive dispečeru, njihov razgovor i eventualno spajanje prometnika u kolodvoru. Pod drugo mogu se snimati razgovori: između lokomotiva ako ih ima više na vlaku (zaprega, vozna i potiskivalica ili potiskivalice), razgovori kod manevre na UKV-u itd. Ti razgovori na magnetofonskoj traci čuvali su se 48 sati. Ukoliko se nije dogodio kakav izvanredni događaj trake su se brisale i ponovno snimale. Ukoliko se nešto dogodilo trake su se izuzimale i preslušavale. Sada kad se snima sve na CD ništa se ne briše i sve ostaje trajno zapisano i arhivirano. Ovisno o gustoći prometa traje dužina snimanja na CD. Sad na jedan CD između Novske i S.Broda stane oko 45 dana razgovora. Znale su se nekad vršiti preslušavanja a ponekad i danas iako se ništa nije dogodilo. Kontrolirao se rad po propisima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam šef stanice (i to dvije stanice, jedna je pod mojim nadzorom)

Bio sam prošle godine u Poljskoj na sindikalnom druženju. Mogu nekoliko crtica prenjeti o njihovom restrukturiranju:

Nitko nema benificirani radni staž. Prometnici ga nisu nikad imali. Imali su nekad: strojovođe, kondukteri i manevristi.

Broj radnika koji su smanjili iznosi 300 000 (tristo tisuća).

Sada ih je zaposleno oko 125 000 (stodvadeset pet tisuća).

PKP ima oko 23 000 km pruga. Od toga u operativnoj upotrebi oko 19 500 km. Ostalo je za potrebe vojske. Oko 500 km pruga je uskotračnih u sjeveroistočnom dijelu Poljske. Uglavnom su to privatne. To je najšumovitiji dio Poljske i najviše su to šumske pruge. Znam da je najviše pruga širine 600 mm. Da li ima ostalih širina nije mi poznato. Prema Bjelorusiji ima oko 100 km široki (ruski) kolosijek. To opslužuje PKP sa dizel vučom.

Sve je praktički u privatizaciji. Čak i napajenje KM.

Prijevoz je podijeljen na teretni i putnički. Putnički je podijeljen na IC i Regionalni.

Vuča vlakova je pri svakom tom prijevozniku. Nije samostalna. Papirnato to sve štima. U slučaju kvara lokomotive može se uzeti sa teretnog vlaka pomoćna lokomotiva. U praksi ništa ne štima. U slučaju kvara lokomotive na putničkom vlaku čeka se nova lokomotiva od putničkog operatera. Nezna se kako i ko kome platiti.

JEDAN ŠEF KOLODVORA (tipa Mostar, Čapljina, Sarajevo, Sisak, Novska i slično) IMA POD NADZOROM NAJMANJE 10 KOLODVORA. KOLODVORI (tipa Zagreb, Beograd i slično) JEDAN JE ŠEF ZA 4 KOLODVORA.

Zašto vam ovo na forumu o željeznicama u B i H pišem? Pa da vidite što vas u bližoj budućnosti očekuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se razgovor snima na MAGNETOFONSKU traku ili na CD?

I kod nas je snimanje na CD. I mi smo malo zakačili tih novih tehnologija :mrgreen: .

A o onome što pišeš o PKP, jedini komentar: Ne daj bože nikom...

pozdrav...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporediti prve slike i ove koje slijede.Da li je potreban komentar?Jeste.

Slike koje slijede su radno mjesto čuvara ugroženog mjesta na pruzi (čuvara kosina usjeka) u toku većih atmosferskih padavina.

 

01ku263a1.jpg

 

sa jedne strane najlon,

 

02ku263a2.jpg

 

a s druge strane malo lima na prozoru,jer s donje strane pomete vjetar.Izbio bi najlon,dok bi reko "čakija".Kad ga ovdje puhne,beli ga puhne.

 

03ku263a3.jpg

 

A,tek unutra.Neću vam reći odakle je donijeta ova peć i krive od sulunara.Sram me je.A,o ostalom "inventaru" slika govori više od hiljadu riječi.

Nigdje ništa.I tu se dežura i to kad je vrijeme najgore,kad pada i puše.

 

04ku263a4.jpg

 

Baterijska lampa bez uloška(trebovano ima X dana i nikad ništa) i zastavica je jedina signalizacija,a glasnice telefon.

Cigla-stolica.

Peć je i sto kad se ne naloži vatra.

Borova grančica-metla.

Još malo lima u ćošku za svaki slučaj.

Dno dna. :?:

 

ku263a5.jpg

 

A,ovako je bilo.

 

ku263a6.jpg

 

ku263a7.jpg

 

I,eto, samo radnici svojim trudom su malo sebi olakšali boravak u ovom,ne znam kako bih nazvao.

 

Dok se ne desi neki veći belaj,ne daj Bože,niko neće obratiti pažnju na ove ljude koji se trude da bezbjednost saobraćaja bude na visokom nivou,unatoč svemu.I uslovima rada,i plati,i vremenskim neprilikama,i ...


Ko voli željeznicu,volim i ja njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima još entuzijasta,ne bojte se mašinovođe. :?:


Ko voli željeznicu,volim i ja njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta čuvarska kućica je ispod tunela na prenjskim vratim,gdje se nalazi ona kosina,onaj teren ispod od tunela br.71 pa do tunela br.76 a i dalje prema Grabovici je jako opasan...Često tu viđam ophodara...

Ovo bi mogla biti ta čuvarska kućica,Vijadukt jesam ili pogodio ili :?: ....

img0629d.jpg


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ta.Znaš prugu pravo,kralju.

Taj dole dio,moj Ela,i jest,bar po meni,najopasniji.Jablanica-Grabovica uključujući i onaj usjek ispred tunela Grabovica.Nije li i ondje napravljena kućica.Samo je problem zaposjesti sva čuvarska mjesta zbog nedostatka radnika,pa samo na određenim mjestima postoje čuvari u onim tamnim,hladnim i kišovitim noćima.

Ja mislim,vala,da je i vama običnije kad koga ugledate da motri na prugu. :)

A,kada čovjek pregleda sve slike koje si postavio na forumu,nisam siguran da si igdje "ulovio" koga na pruzi,ili izbjegavaš ljude slikati.


Ko voli željeznicu,volim i ja njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo po sistemu toplo-hladno!

Ova fotka kazuje jednu drugu dimenziju ŽFBH. Nasuprot gore zaista jadnoj čuvarskoj kućici, evo fotka iz moje kancelarije: Danas su sve stanice, a neke još i ranije zadužile računar sa štampačem. Najnovija verzija Windows Vista, ganc novo. Poslije onog namještaja i ovoga... možda rukovodstvo ima viziju?

pozdrav

dsc03464m.jpg


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Ćiro-bos kralju svaka ti čast kad možeš prikazati tu topliju stranu.Očito ima ogromne razlike od službe do službe,iako smo svi INFRASTRUKTURA.Ali,kod nas uvijek hladno.

Žiku poda moje "kancelarije".

 

unutranjostprunogmagaci.jpg :kul :( :(

 

Na terenu je tako,moj jarane. :(

Kome zato pristaje ovaj :twisted: jaran ili kad pročita ovo samo se :evil: ?


Ko voli željeznicu,volim i ja njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...