egérke Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Do Rozge je bilo poprilično klimavo, cesta je malo bolji poljski put, ali je stajalište uređeno: Štreka: Željeznička restauracija u stajalištu Rozga: Kraj Donji: U daljini Samoborsko gorje: Nakon sabirno-manipulativne akcije zvane Sir i vrhnje, te malo šalabajzanja u potrazi za budućim terminalom zagrebačke prigradske željeznice, naposljetku se obresmo u Vukovom Selu, u sjeni duge: Zgrada kolodvora - eksteritorijalnost: Ovdje tucanika više i nema, pa je hod ugodan, ali za vlakove je to no-no: Duga se pojačava: A dobiva i još jednu sestru lijevo: Patakyjev vlak za Ljubljanu je bil zamujeni, pa smo neplanirano dobili i više vremena. Dok je Svebor vraćao oca u Europu, mi smo u Harmici tratili vrijeme slikanjem: Dokle? Neka gospođa nas je pitala kad ide idući vlak. Išao je tek za sat i pol, pa smo joj savjetovali da ode na autobus. Autobus je došao za 5 minuta, ali ga ona nije skužila, pa joj je i on pobjegao. Na kraju smo ju mi mislili odbaciti, ali kada se Svebor vratio, više je nije bilo na vidiku. Još smo stigli poslikati Mokrice: a onda nas je Svebor potrpal u kombi i otfural na Glavni, uz stajanja u Brdovcu (Portos) i Vrapču (Stanley). That's all folks! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Dok smo se jučer na kraju dana pogledavali tko će započeti temu, pogledi su bili usmjereni ka meni. A sad ja došao (gotovo) zadnji. Za početak mali ispravak - izlet nije bio rezerviran za članove KLJŽ. Kad god se nađu ljudi dobre volje, nikakva organizacijska, teritorijalna ni bilo kakva druga pripadnost nije važna. A ovaj put su se našli i zato je sve ispalo genijalno. Meteorolozi su, valjda za svaki slučaj, e da ne bi pogriješili, prognozirali sve vrste vermena. I pogodili. No, da prijeđemo na stvar. Neću trošiti previše riječi jer s nama je bio željeznička enciklopedija Stanley koji zna čak i na koliko je voda krov na kojoj željezničkoj zgradi i koji nam je većinu stvari opisao unaprijed (da je sitniji rastom, klonirao bih ga i stavio ga u regal uz ostalu željezničku literaturu). A neće biti lako izabrati ni slike, da ne dupli-(tripli-, kvadripli-)ciram već objavljene. Bez obzira što vlak ipak nije bio sablasno prazan, jedan od odgovora zašto se smanjuje broj putnika željeznicom možda leži i ovdje Uduplana kompozicija dovezla nas je u Zabok Neki su na sjever krenuli pješke, mi smo se i dalje opredijelili za vlak Usput poznata priča o odrezanim prugama (iako nam optimizam budi izgradnja nekoliko novih industrijskih kolosjeka na toj relaciji) Poslije Krapine vlak ne pokazuje nikakve ambicije da bude brži od Usaina Bolta i društva, pa ga i lokalni automobilisti ne doživljavaju, unatoč njegovoj maksimalnoj (dopuštenoj) brzini Prošli smo i nadstrešnicu Žutnicu. Ovaj model vidio sam, čini mi se, kao standardnu opremu na igralištima nižerazrednih nogometnih momčadi (klupe za domaće i goste) Naviknut više na vožnju autom nego vlakom usputne krajeve gledam iz drugog kuta. Ma gle ti to gdje inače prolazim! I konačno se približio kraj prvog dijela naše željezničke avanture - ulazimo u kolodvor Đurmanec Naša macosa ostaje al se zato sjeverno od nje još uvijek nešto dešava Dokle, u stvari, prometuju (na ovaj ili onaj način) vlakovi ovom prugom? Poslije kratke okrijepe kojom je naš domaćin zaradio bonus u Zagrebu za cijelu 2009. nastavljamo na zapad. U Hromec. Hromec je već viđen od drugih autora pa ćemo nastaviti do (pet)posljednje infrastrukturne građevine - tunela Lupinjak 2 (a di je Lupinjak 1?) Folija na njemu navodno ipak ne služi sprečavanju protoka azilanata prema EU. Nastavit će se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Iza prelaza tunela Lupinjak 2 čekala nas je granica. Iza nje posebno nas je privlačila granična crta sjeveroistočno od prelaza, zapravo pruga koja ide tim smjerom. Tamo iza zavoja završava (ili počinje?) tunel Lupinjak 2 za koji sam rekao da je (pret)posljednja infrastrukturna građevina, jer nisam bio načistu kome pripada ovaj most. Svaka država postavila je znak granice na svojoj obali. Kako sam iz Hrvatske došao prije slabih deset minuta, nisam se imao potrebe ponovo vraćati. Dalje nas pruga vodi do obližnjeg kolodvora Sveti Rok ob Sotli, nazvanog po crkvi i istoimenom selu na brdu, sjeverno iznad doline. Zamjećujemo zanimljive znakove prelaza preko pruge u ravnini - Andrijin pravokutnik Eto nas i na kolodvoru. Započinje naše intenzivno izlaženje i ulaženje iz/u današnje glavno prijevozno sredstvo, koje nam je odnijelo kojih 7% današnjeg sveukupno raspoloživog vremena. Da smo to jučer trenirali i uvježbali kako valja, preostalo bi nam više vremena za razgledavanje. Znači, rekosmo kolodvor Sveti Rok ob Sotli. Pruga prema istoku i Hrvatskoj. Još koji metar i nema više vožnje! Stanična zgrada iz dva poluprofila Nisam se još ni smjestio kako valja na svom sjedištu kadli - van! Dobovec. Pa evo kako sam ga i ja vidio (nek bude jedna od najuslikanijih stanica) Ovo bi bio nostalgični pogled prema nazad (istok, Hrvatska), ali mi smo, kao i svi pravi vizionari okrenuti naprijed, s nestrpljenjem prema onom što nas još čeka. Ne trebam reći da smo uvježbavanje iskrcaja nastavili nekoliko kilometara dalje i otprilike toliko minuta kasnije. Rogatec. E, ali tu se već ima što vidjeti. Prvo se, po običaju, osvrćem iza sebe i vidim glavnu prugu (lijevo) i odvajanje indrustrijskog kolosjeka za Vetropack Straža tvornica stakla d.o.o. u Humu na Sutli, RH (desno). Kolodvorska zgrada s civilne strane... ...i sa željezničke strane Tu je, nakon godina vrijednog rada na ovoj pruzi, svoj vječiti mir našla JŽ 53-003 A tu su svoj privremeni vikendaški mir našle i tri generacije šinobusa Po Rogatecu nazvano je i obližnje nalazište mineralne vode, danas itekako uređeno lječilište Rogaška Slatina. Popularno je od davnih dana, između ostalog i zato što se do njega moglo tada glavnim prijevoznim sredstvom, vlakom. Pruga prema Rogatecu Stanična zgrada Slijedeće mjesto vrijedno zadržavanja i s dobrom mogućnošću parkiranja bilo je Mestinje. U Sloveniji vlada mišljenje da se subotom i nedjeljom nema tko što voziti po sporednim prugama, pa je zato na njima, uključujući i ovu, promet u mirovanju. Da li su ovo neki entuzijasti koji provjeravaju, nema li možda ipak neki vlak? (slikano u smjeru prema R. Slatini) Ako ne vlakom, prugu u smjeru Stranja pratit ćemo cestom. O tome u idućem nastavku. Nastavit će se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Stranje je mjesto račvanja pruge koja dolazi iz Celja (iz Grobelnog, za sitničave) - za Sveti Rok ob Sotli (lijevo) i za Imeno (desno) Da imam oči na tjemenu, u istom trenutku vidio bih i ovo Na stanici je odmarao već opisani vlak Čak 4 kolosjeka vode prema Celju ??? Nastavili smo do slijedeće stanice. Na civilnoj strani stoji danas nadomjesni izvanredni prijevoz S druge strane natpis na ploči nam pojašnjava o kojoj se stanici radi Sodna Vas sa svojom čuvenom autobusnom čekaonicom Nutra-van! Nutra-van! Podčetrtek - stanica za kupače kod Atomskih toplica (naziv dolazi od radioaktivne vode). Tu smo strogo željezničku tematiku malo stavili na stranu i posvetili se hedonizmu, ali da ne razbijam dobar ritam - o tome ćemo u posljednjem nastavku. Na slovenskoj štreki ostala nam je još stanica imenom Imeno Kolosjeci iz dežele lagano se reduciraju kako se bliži granica. Prvo onaj lijevi... ...pa onaj desni Malo dalje je most preko kojeg pruga prelazi na hrvatsku stranu. A na tu stranu bacimo pogled s kolodvora - pred nama je privremeno zatvoren granični prijelaz Imeno-Miljana (obnavlja se most između dvije strane) a iz šume izviruje i dvorac Miljana Nastavit će se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Premostivši Sutlu pruga se našla u prašumi (zanimljivo kako to drveće voli rasti između tračnica) Ovaj lokalitet naziva se kolodvor Kumrovec Stanična zgrada još kako-tako ali pruga baš nikako Ostao je tu jedan od davnina zaboravljeni vagon Ali, prvi pogled zavarava. Vlak vozi i dalje. Doduše, na gumenim kotačima, ali ipak. Slijedeća pogranična stanica je Zelenjak. Zašto pogranična? Jer pruga ponovo prelazi Sutlu u slovenski tunel Kunšperk. Pruga je na ovoj dionici zapravo prošla ispod Slovenije, jer po izlazu iz tunela opet prelazi na hrvatsku stranu... ...i malo manje zatravljena vodi u Klanjec Sutlanskom dolinom nižu se stanice: Gredice (uočite kako biljni pokrov, kao rukama, počinje hvatati prugu)... ...Draše... ...odakle će pruga ravno, ravno (bez obzira na meandriranje državne granice)... ...u Prosinec... ...i dalje... ...u Rozgu do koje je doći pravo umijeće i čiju je lokaciju i pristup valjda birao neki Zagorec koji se posvadil s cijelim selom, pa da im napakosti (ili možda za poprečni put do stanice nitko nije dal prek svojega?). Dalje se putem se mijenjala pruga (prijelaz sa starijega na malo manje stari dio) a mijenjalo se i vrijeme Ako baš hoćete upečatljiv prikaz duge Bližimo se kraju u svim smislovima te riječi. Stanica Kraj Donji... ...i Vukovo selo - civilna strana... ...i željeznička strana (ne razlikuju se baš, zar ne?) A gdje je tu pruga? Onih čak 3 kolosjeka? I eto i onog drugog kraja - kraja pruge. Harmica. No, o njoj je, što ovdje dosad, što u drugim postovima, već toliko toga rečeno, da ja ne bih više tupio... Svršit će se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gaspa Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Na ovom pohodu vidjeli smo svašta lijepo i poučno, a uspjeli smo se i dobro zabaviti. Dan smo proveli u nekom svom svijetu uveseljavajući (ili strašeći?) okolinu koja nas je uglavnom gledala sa znatiželjnim nerazumijevanjem međusobno komunicirajući ispod glasa i kružnim pokretima kažiprstom u visini sljepoočnice. Počelo je relativno smireno Ali ubrzo su se duhovi uzbudili i zaposjeli prozore To ih nije popustilo ni u tunelu Jer vani je uvijek bilo nešto zanimljivo U Đurmancu nas je dočekala logistika (jedan njezin dio, idejni začetnik, organizator i vodič, imao nas je pod budnim okom od Zagreba) Da bi ovaj putopis ispao ovako dobro, autori fotografija su, u potrazi za dobrim motivom i dobrim rakursom, dali zaista sve od sebe Spomenuo sam i hedonizam. On se očitovao kroz a) posjetu čokoladnici u Olimju posjetu pivnici, opet u Olimju c) manje-više slasnom ručku u Kumrovcu A da nas entuzijazam, vjera i nada nikad ne napuštaju, dokazao je ovaj trojac uputivši se prema ćupu zlata ispod duge (a kako je to još pritom moglo biti prugom - mmmm....) Ovom prilikom red mi je zahvaliti i Patakyju aka Fresheru na ideji i organizaciji, neumornom vozaču Sveboru na njegovom manevriranju, provlačenju seoskim cesticama i testiranju amortizera do Rozge i naposlijetku svim sudionicima na nadasve ugodnom društvu. I na kraju ništa manje važno: This post is in accordance with federal law 18 U.S.C. sec §2257. Načelna usmena suglasnost za objavljivanje dobivena je od snimljenih osoba. Nema više Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 19, 2009 Author Share Posted April 19, 2009 Premostivši Sutlu pruga se našla u prašumi (zanimljivo kako to drveće voli rasti između tračnica) Budi pribilježeno za povijest kako je ovo bio tvoj jubilarni 100. post, pa skromno čestitam. Drugim riječima: zakaj se ne javljaš češće!? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Pridružujem se čestitkama... Spomenuo sam i hedonizam... Lako za Tebe, al' spominjali su ga svi (a ja doma na dijeti). Srećom mi je Portos poslao one tri šunkice iz Super Marketa na čemu sam mu posebno zahvalan i koje sam dosad već pocuclao do koske Da ne pričam o potocima rezane pive koji su se cijedili niz monitor - osjećao sam se k'o seabral... I na kraju ništa manje važno:This post is in accordance with federal law 18 U.S.C. sec §2257. Načelna usmena suglasnost za objavljivanje dobivena je od snimljenih osoba. Pusti priču - samo nap'smeno Još jednom čestitke cijeloj ekipi i žao mi je da nisam bio s vama (ima dana, nadam se) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZlayoZg Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Čestitke i od mene čitavoj ekipi na prekrasnim fotkama i tekstovima. P.S. Također bih išao,ali subote mi nikako ne odgovaraju za avanture po tračnicama. Ali kao što Pfaff kaže:ima dana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Kad se nađu ljudi istih interesa, granice nisu važne. Nije važno spadaju li u KLJŽ, Štacion ili društvo ljubitelja druženja! Opskrbili smo se dobrom voljom i fotoaparatima, a drugi su brinuli o vremenu. Ovo je prvi dio trilogije Hrvatsko Zagorje, Sutla (Sotla) i Kumrovačka pruga. Počelo je i (za većinu) završilo ovdje: Iako putujemo direktnim vlakom za Đurmanec, slućajni namjernik bi mislio da smo pogriješili vlak. Polazak na vrijeme. Pruga s pozicije strojovođe. Suradnja KLJŽ i Štaciona svakim danom i u svakom pogledu sve bolja. I baš kad sam htio snimiti ulaz jednog od supatnika, pojavila se misteriozna ljepotica. Uspjeli smo preći most u Zaprešiću... ... i krenuti prema sjeveru. Dan je započeo "kalifornično", bez oblačka. Da li je Luka luka ili je Luka Luka? Putničkih vlakova ima i subotom. Iako je Veliko Trgovišće poznato po nekom drugom... ... ovdje je ispod pršuta spomen ploča nekom trećem (ili možda prvom)! Glavno zagorsko željezničko raskrižje. Još jedna ljepotica je uočila naočitost čupavog ljubitelja željeznica... ...a dva malo manje čupavca raspravljaju o prolaznosti života. "Zagorec" napreduje prema glavnom zagorskom gradu. Da li su i tuneli na željezničkoj pruzi ovako lijepi? Ipak više mi privlače vinogradi! Krapina u prvom planu! Ne znam zašto se u ovoj pripovijesti stalno pojavljuju ženske!? Dva manijaka slikaju jedan drugog! Pitoma brda se pretvaraju u planine. U vlaku panika..., ...provjerava se stanje zaliha. Svatko je zauzet svojim problemima. Uspjeli smo se provući do postaje Doliće. Odmah nakon toga primjećujemo, da nam se netko s ceste smije! O, ljudi, da li je to moguće! Napustila nas je i zadnja ljepotica! Tugu ubijamo u jedinom provoznom tunelu.... ... koji je, nažalost, pre kratak! Da li je to opet onaj, koji nam se smijao malo prije? Iako jurimo velikom brzinom, ovaj kombi je još brži! Jedva smo se uspjeli zaustaviti u Đurmancu! Izgleda, da ćemo dalje morati pješice. Grupa željezničkih fanatika je krenula.... ... ali, imali smo sreću. Svebor, ljubazni vozač kombija (usput i moj sin), slućajno je prolazio Đurmancem i pristao, da nas odveze u EU! Tako smo stigli do posljednje postaje u Hrvatskoj na pruzi Krapina - Đurmanec - Rogatec. Nismo se mogli napiti vode... ...ni kupiti karte za nastavak putovanja. Ovaj naivni putnik čeka vlak za Celje. ž Nekako mi se ćini, da će još neko vrijeme čekati. I tek pred Slovenijom, netko je plastikom zaštitio tunel od komaraca. Kad malo odmaknem plastiku, vidim da se unutra sastavljaju prava željezna vrata. Možda će taj tunel postati nećija vikendica? Ovaj zahrđali znak govori da je tu nekad prolazila... ...pruga! Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Drugi dio trilogije se odnosi na putovanje kroz Sloveniju. Putovali smo ubrzano-usporenim vlakom tipa Peugeot. Strojovodja Svebor je profulao neke postaje, ali je pravovremeno zaustavio za dolijevanje maziva i goriva! Neki tehnički podaci o pruzi: Pruga Grobelno - Stranje - Rogatec je duga 29 km. Puštena je u promet 16. 12. 1903. Veći značaj je dobila, kad je 16.2. 1930. godine izgrađena dionica Rogatec - Krapina (19 km). Pruga Stranje - Imeno - Kumrovec je duga 21 km a otvorena je 4.6. 1960. U prvom planu je bila i delta u Stranju, koja bi omogućila direktni promet Rogatec - Kumrovec. Delta nije nikada izgrađena. Rijeka Sutla (Sotla) je, kao većina rijeka, najprije potok. Pruga ulazi u Sloveniju preko mosta na slici. Izlaz iz tunela iz prvog dijela trilogije je iza ovog zavoja. Nismo htjeli prouzročiti granični incidant, pa nismo slikali portal. Iako nema prometa signal radi. Prva postaja u Sloveniji: Sveti Rok ob Sotli. Postaja Dobovec Postaja Rogatec Iz Rogatca prema Rogaškoj Slatini. Rogaška Slatina Mestinje Ulaz u Stranje iz Rogaške Slatine Postaja Stranje Izlaz iz Stranja prema Kumrovcu Pristava Na brdu je svetište Sv. Ema Naš strojovođa i tulipani Sodna Vas Podčetrtek ima tri postaje: Podčetrtek toplice, Atomske toplice hotel i Podčetrtek (mjesto). Iznad postaje Podčetrtek toplice je dvorac Podčetrtek. Razmišljanja pred posljednjom postajom u Sloveniji. Pogled prema budućnosti i HR. Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majster Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Tam na sliki notranjosti tunela je videti da delavci spuščajo strop. To vsekakor ni dobro saj je sedaj strop prenizek za samo vožnjo vlaka,res me zanima za kakšna dela se gre tam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted April 19, 2009 Share Posted April 19, 2009 Ekipa sve pet za putopis i hvala svima na odličnim fotkama, da ste se odlično proveli u to nimalo ne sumnjam, a valjda će cug opet prek Kumrovca u EU. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Tam na sliki notranjosti tunela je videti da delavci spuščajo strop.To vsekakor ni dobro saj je sedaj strop prenizek za samo vožnjo vlaka,res me zanima za kakšna dela se gre tam. Nadam se da je to što izgleda kao spuštanje stropa ipak samo jedan od privremenih međukoraka sanacije tunela, a ne krajnji cilj građevinskih radova. Utješno je da ako netko želi početi uzgajati šampinjone u tunelu, sigurno neće ići u ovakvu adaptaciju stropa ... znači ipak još ima nade za vlakove u tom tunelu Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
andi Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Niti meni nije jasno sanacija tunela pogotovo spuštanje tunela.Ne vjerujem da to netko radi iz zabave ,valjda postoji neki razlog. Pozdrav od Andreja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andi Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Tko kaže da neče biti željezničkog prometa,lijepo piše blagajna zatvorena do uspostave željezničkog prometa.Ja neznam kako ste vi shvatili ali ja sam shvatio to kao da će biti prometa ili ja neznam hrvatski. Pozdrav od Andreja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andi Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 I mačke su se nama čudile, nije im bilo jasno šta radimo. A neki su dirali mačke. Pozdrav od Andreja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Zadnji dio triloginje započinje u Kumrovcu. Kasnimo 2 sata, ali je raspoloženje na najvišem nivou. Svi su se razbježali tražeći najbolje kadrove. Ovaj se ne boji da će naići vlak. Zar su ovdje stvarno vozili vlakovi? Nismo sreli radnike za održavanje pruge. Što je zadnje ovdje iskliznulo? Panorama prema Sloveniji. Dok ne naiđe slijedeći vlak, netko je montirao klimu. A na peronu odgovarajuća fotografija: Jajce 1943. Slijedeća postaja: Zelenjak Podzemlje je u Sloveniji... ...iza ovog mosta preko Sutle. A srebrna Sutla teće i ne pita za granice Zaobilazimo podzemlje i slikamo se kod Mihanovićevog spomenika Izlaz iz podzemlja i povratak u Hrvatsku. Tabla stoji ali organa nema ni s jedne strane. Malo zatim - Klanjec Bilo je tu i skladište. Iz kolodvora prema Zagrebu. Cijeli dan bio je lijep, što se sada sprema? Hoće li kiša? Putni prijelaz u Gredicama ima potpuno novi znak. Pogled prema Zagrebu Peron i ... ...nadstrešnica. Sve cijelo: stakla, klupa, osvjetljenje! Slijede Draše. Pogled prema Kumrovcu... ...i Zagrebu. Ovdje je Sutla (granica) blizu pruge. Kroz granje se naslućuje malogranični prijelaz Draše. Nekad su ovdje žedni putnici mogli natočiti vodu Ali mi nastavljamo do postaje: Već nekoliko postaja je izgrađeno tipski: prometni dio - stambeni dio. Prosinec je imao skladište. I ovdje su mislili na žedne putnike. Vidi se da se približavamo Zagrebu. Nova i stara Rozga Još koji kilometar bliže doma. Pristup do Kraja Donjeg praktično kroz polje. Tko li je smislio postaju na takvom mjestu? Naš strojovođa Svebor si misli: Kamo su me to doveli ovi manijaci? I posljednja postaja na neobnovljenom dijelu pruge, koja je katastarski u Sloveniji. Pogled prema Kumrovcu. Očiščeni dio je u Hrvatskoj... ... a travnati u Sloveniji. Kad je vidio našu brojnu grupu, jedan domaćin nas je pitao: Da li je to invazija na Sloveniju? Pogled prema Zagrebu. Postaja ... ... i skladište. I za kraj, kraj pruge u Harmici. Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sukošanac Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Hja dečki, zašto me niste zvali, bi se vama pridružio na Slovenskom djelu putovanja. lp Quote PTP: ~ Addon's: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11 ~ Extra: 1, 2 ~ RSP: BR 01, 52, 182, 189, Nachtzüge, Highspeed, Nahverkher, ~ Güterzuge pack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 20, 2009 Author Share Posted April 20, 2009 Zaobilazimo podzemlje i slikamo se kod Mihanovićevog spomenika Za neupućene: onaj skroz lijevo (južno od seabrala), koji se nekom pomutnjom na slici ne vidi, sam ja. Sorry, nisam mogao odoljeti napasti. A baš sam se ''blicao'' na ovu snimku... Neka, neka, pljusnuti ću ja fotku moje malenkosti na istome mjestu iz 1972. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom? Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom? Kad već ugrađuješ, daj i Angelinu J. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Kog bi vraga ta tražila u Zelenjaku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted April 20, 2009 Share Posted April 20, 2009 Kog bi vraga ta tražila u Zelenjaku? Organizirani sindikalni posjet Rodnoj kući... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted April 21, 2009 Author Share Posted April 21, 2009 Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom? Ja znam. Nismo svi stali u ciljnik, pa se Svebor (prirodno) usredotočio na stranu di je tatek. Slažem se da je bolje umjesto mene ugraditi nekog komada. Može Angelina Jolie, ali bih ja nekako (s obzirom na dob) preferirao, recimo, Miru Sorvino. Usput, andi i ivog, kaj je s vašim fotkama? Znate li da se štrajk mora po zakonu unaprijed najaviti? Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.