Jump to content

Izlet KLJŽ: Đurmanec - Stranje - Kumrovec - Harmica


Stanley

Recommended Posts

Do Rozge je bilo poprilično klimavo, cesta je malo bolji poljski put, ali je stajalište uređeno:

 

Picture096.jpg

 

Štreka:

 

Picture097.jpg

 

Željeznička restauracija u stajalištu Rozga:

 

Picture098.jpg

 

Kraj Donji:

 

Picture099.jpg

 

U daljini Samoborsko gorje:

 

Picture100.jpg

 

Nakon sabirno-manipulativne akcije zvane Sir i vrhnje, te malo šalabajzanja u potrazi za budućim terminalom zagrebačke prigradske željeznice, naposljetku se obresmo u Vukovom Selu, u sjeni duge:

 

Picture101.jpg

 

Zgrada kolodvora - eksteritorijalnost:

 

Picture102.jpg

 

Ovdje tucanika više i nema, pa je hod ugodan, ali za vlakove je to no-no:

 

Picture103.jpg

 

Duga se pojačava:

 

Picture104.jpg

 

A dobiva i još jednu sestru lijevo:

 

Picture105.jpg

 

Patakyjev vlak za Ljubljanu je bil zamujeni, pa smo neplanirano dobili i više vremena. Dok je Svebor vraćao oca u Europu, mi smo u Harmici tratili vrijeme slikanjem:

 

Picture106.jpg

 

Dokle? :shock:

 

Picture107.jpg

 

Neka gospođa nas je pitala kad ide idući vlak. Išao je tek za sat i pol, pa smo joj savjetovali da ode na autobus. Autobus je došao za 5 minuta, ali ga ona nije skužila, pa joj je i on pobjegao. Na kraju smo ju mi mislili odbaciti, ali kada se Svebor vratio, više je nije bilo na vidiku.

 

Još smo stigli poslikati Mokrice:

 

Picture108.jpg

 

a onda nas je Svebor potrpal u kombi i otfural na Glavni, uz stajanja u Brdovcu (Portos) i Vrapču (Stanley).

 

That's all folks! :kul

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dok smo se jučer na kraju dana pogledavali tko će započeti temu, pogledi su bili usmjereni ka meni. A sad ja došao (gotovo) zadnji.

 

Za početak mali ispravak - izlet nije bio rezerviran za članove KLJŽ. Kad god se nađu ljudi dobre volje, nikakva organizacijska, teritorijalna ni bilo kakva druga pripadnost nije važna. A ovaj put su se našli i zato je sve ispalo genijalno. Meteorolozi su, valjda za svaki slučaj, e da ne bi pogriješili, prognozirali sve vrste vermena. I pogodili.

 

No, da prijeđemo na stvar. Neću trošiti previše riječi jer s nama je bio željeznička enciklopedija Stanley koji zna čak i na koliko je voda krov na kojoj željezničkoj zgradi i koji nam je većinu stvari opisao unaprijed (da je sitniji rastom, klonirao bih ga i stavio ga u regal uz ostalu željezničku literaturu). A neće biti lako izabrati ni slike, da ne dupli-(tripli-, kvadripli-)ciram već objavljene.

 

Bez obzira što vlak ipak nije bio sablasno prazan, jedan od odgovora zašto se smanjuje broj putnika željeznicom možda leži i ovdje

281-003.jpg

 

Uduplana kompozicija dovezla nas je u Zabok

281-005.jpg

 

Neki su na sjever krenuli pješke, mi smo se i dalje opredijelili za vlak

281-006.jpg

 

Usput poznata priča o odrezanim prugama (iako nam optimizam budi izgradnja nekoliko novih industrijskih kolosjeka na toj relaciji)

281-013.jpg

 

Poslije Krapine vlak ne pokazuje nikakve ambicije da bude brži od Usaina Bolta i društva, pa ga i lokalni automobilisti ne doživljavaju, unatoč njegovoj maksimalnoj (dopuštenoj) brzini

281-016.jpg

 

Prošli smo i nadstrešnicu Žutnicu. Ovaj model vidio sam, čini mi se, kao standardnu opremu na igralištima nižerazrednih nogometnih momčadi (klupe za domaće i goste)

281-017.jpg

 

Naviknut više na vožnju autom nego vlakom usputne krajeve gledam iz drugog kuta. Ma gle ti to gdje inače prolazim!

281-014.jpg

 

I konačno se približio kraj prvog dijela naše željezničke avanture - ulazimo u kolodvor Đurmanec

281-020.jpg

 

281-023.jpg

 

Naša macosa ostaje

281-024.jpg

 

al se zato sjeverno od nje još uvijek nešto dešava

281-026.jpg

 

Dokle, u stvari, prometuju (na ovaj ili onaj način) vlakovi ovom prugom?

281-030.jpg

 

Poslije kratke okrijepe kojom je naš domaćin zaradio bonus u Zagrebu za cijelu 2009. nastavljamo na zapad. U Hromec.

281-031.jpg

 

Hromec je već viđen od drugih autora pa ćemo nastaviti do (pet)posljednje infrastrukturne građevine - tunela Lupinjak 2 (a di je Lupinjak 1?)

281-035.jpg

 

Folija na njemu navodno ipak ne služi sprečavanju protoka azilanata prema EU.

 

Nastavit će se

Link to comment
Share on other sites

Iza prelaza tunela Lupinjak 2 čekala nas je granica. Iza nje posebno nas je privlačila granična crta sjeveroistočno od prelaza, zapravo pruga koja ide tim smjerom. Tamo iza zavoja završava (ili počinje?) tunel Lupinjak 2 za koji sam rekao da je (pret)posljednja infrastrukturna građevina, jer nisam bio načistu kome pripada ovaj most. Svaka država postavila je znak granice na svojoj obali. Kako sam iz Hrvatske došao prije slabih deset minuta, nisam se imao potrebe ponovo vraćati.

281-037.jpg

 

Dalje nas pruga vodi do obližnjeg kolodvora Sveti Rok ob Sotli, nazvanog po crkvi i istoimenom selu na brdu, sjeverno iznad doline. Zamjećujemo zanimljive znakove prelaza preko pruge u ravnini - Andrijin pravokutnik

281-039.jpg

 

Eto nas i na kolodvoru. Započinje naše intenzivno izlaženje i ulaženje iz/u današnje glavno prijevozno sredstvo, koje nam je odnijelo kojih 7% današnjeg sveukupno raspoloživog vremena. Da smo to jučer trenirali i uvježbali kako valja, preostalo bi nam više vremena za razgledavanje. Znači, rekosmo kolodvor Sveti Rok ob Sotli.

 

Pruga prema istoku i Hrvatskoj. Još koji metar i nema više vožnje!

281-041.jpg

 

Stanična zgrada iz dva poluprofila

281-042.jpg

 

281-043.jpg

 

Nisam se još ni smjestio kako valja na svom sjedištu kadli - van! Dobovec. Pa evo kako sam ga i ja vidio (nek bude jedna od najuslikanijih stanica)

281-044.jpg

 

Ovo bi bio nostalgični pogled prema nazad (istok, Hrvatska), ali mi smo, kao i svi pravi vizionari okrenuti naprijed, s nestrpljenjem prema onom što nas još čeka.

281-045.jpg

 

Ne trebam reći da smo uvježbavanje iskrcaja nastavili nekoliko kilometara dalje i otprilike toliko minuta kasnije. Rogatec. E, ali tu se već ima što vidjeti. Prvo se, po običaju, osvrćem iza sebe i vidim glavnu prugu (lijevo) i odvajanje indrustrijskog kolosjeka za Vetropack Straža tvornica stakla d.o.o. u Humu na Sutli, RH (desno).

281-046.jpg

 

Kolodvorska zgrada s civilne strane...

281-060.jpg

 

...i sa željezničke strane

281-047.jpg

 

Tu je, nakon godina vrijednog rada na ovoj pruzi, svoj vječiti mir našla JŽ 53-003

281-049.jpg

 

281-056.jpg

 

A tu su svoj privremeni vikendaški mir našle i tri generacije šinobusa

281-050.jpg

 

Po Rogatecu nazvano je i obližnje nalazište mineralne vode, danas itekako uređeno lječilište Rogaška Slatina. Popularno je od davnih dana, između ostalog i zato što se do njega moglo tada glavnim prijevoznim sredstvom, vlakom. Pruga prema Rogatecu

281-062.jpg

 

Stanična zgrada

281-064.jpg

 

Slijedeće mjesto vrijedno zadržavanja i s dobrom mogućnošću parkiranja bilo je Mestinje. U Sloveniji vlada mišljenje da se subotom i nedjeljom nema tko što voziti po sporednim prugama, pa je zato na njima, uključujući i ovu, promet u mirovanju. Da li su ovo neki entuzijasti koji provjeravaju, nema li možda ipak neki vlak? (slikano u smjeru prema R. Slatini)

281-066.jpg

 

Ako ne vlakom, prugu u smjeru Stranja pratit ćemo cestom. O tome u idućem nastavku.

 

 

Nastavit će se

Link to comment
Share on other sites

Stranje je mjesto račvanja pruge koja dolazi iz Celja (iz Grobelnog, za sitničave) - za Sveti Rok ob Sotli (lijevo) i za Imeno (desno)

281-069.jpg

 

Da imam oči na tjemenu, u istom trenutku vidio bih i ovo

281-068.jpg

 

Na stanici je odmarao već opisani vlak

281-073.jpg

 

281-070.jpg

 

Čak 4 kolosjeka vode prema Celju ???

281-072.jpg

 

Nastavili smo do slijedeće stanice. Na civilnoj strani stoji danas nadomjesni izvanredni prijevoz

281-076.jpg

 

S druge strane natpis na ploči nam pojašnjava o kojoj se stanici radi

281-075.jpg

 

Sodna Vas sa svojom čuvenom autobusnom čekaonicom

281-078.jpg

 

Nutra-van! Nutra-van! Podčetrtek - stanica za kupače kod Atomskih toplica (naziv dolazi od radioaktivne vode).

281-080.jpg

 

Tu smo strogo željezničku tematiku malo stavili na stranu i posvetili se hedonizmu, ali da ne razbijam dobar ritam - o tome ćemo u posljednjem nastavku. Na slovenskoj štreki ostala nam je još stanica imenom Imeno

281-090.jpg

 

Kolosjeci iz dežele lagano se reduciraju kako se bliži granica. Prvo onaj lijevi...

281-089.jpg

 

...pa onaj desni

281-091.jpg

 

Malo dalje je most preko kojeg pruga prelazi na hrvatsku stranu. A na tu stranu bacimo pogled s kolodvora - pred nama je privremeno zatvoren granični prijelaz Imeno-Miljana (obnavlja se most između dvije strane) a iz šume izviruje i dvorac Miljana

281-092.jpg

 

 

Nastavit će se

Link to comment
Share on other sites

Premostivši Sutlu pruga se našla u prašumi (zanimljivo kako to drveće voli rasti između tračnica)

281-094.jpg

 

Ovaj lokalitet naziva se kolodvor Kumrovec

281-099.jpg

 

281-096.jpg

 

Stanična zgrada još kako-tako ali pruga baš nikako

281-100.jpg

 

Ostao je tu jedan od davnina zaboravljeni vagon

281-101.jpg

 

Ali, prvi pogled zavarava. Vlak vozi i dalje. Doduše, na gumenim kotačima, ali ipak.

281-122.jpg

 

Slijedeća pogranična stanica je Zelenjak. Zašto pogranična? Jer pruga ponovo prelazi Sutlu u slovenski tunel Kunšperk.

281-105.jpg

 

281-107.jpg

 

Pruga je na ovoj dionici zapravo prošla ispod Slovenije, jer po izlazu iz tunela opet prelazi na hrvatsku stranu...

281-112.jpg

 

...i malo manje zatravljena vodi u Klanjec

281-116.jpg

 

281-114.jpg

 

Sutlanskom dolinom nižu se stanice: Gredice (uočite kako biljni pokrov, kao rukama, počinje hvatati prugu)...

281-118.jpg

 

281-117.jpg

 

...Draše...

281-120.jpg

 

...odakle će pruga ravno, ravno (bez obzira na meandriranje državne granice)...

281-121.jpg

 

281-126.jpg

 

...u Prosinec...

281-123.jpg

 

...i dalje...

281-125.jpg

 

...u Rozgu do koje je doći pravo umijeće i čiju je lokaciju i pristup valjda birao neki Zagorec koji se posvadil s cijelim selom, pa da im napakosti (ili možda za poprečni put do stanice nitko nije dal prek svojega?).

281-128.jpg

 

Dalje se putem se mijenjala pruga (prijelaz sa starijega na malo manje stari dio) a mijenjalo se i vrijeme

281-131.jpg

 

Ako baš hoćete upečatljiv prikaz duge

281-132.jpg

 

Bližimo se kraju u svim smislovima te riječi. Stanica Kraj Donji...

281-129.jpg

 

...i Vukovo selo - civilna strana...

281-135.jpg

 

...i željeznička strana (ne razlikuju se baš, zar ne?)

281-133.jpg

 

281-134.jpg

 

A gdje je tu pruga? Onih čak 3 kolosjeka?

 

I eto i onog drugog kraja - kraja pruge. Harmica. No, o njoj je, što ovdje dosad, što u drugim postovima, već toliko toga rečeno, da ja ne bih više tupio...

 

 

Svršit će se

Link to comment
Share on other sites

Na ovom pohodu vidjeli smo svašta lijepo i poučno, a uspjeli smo se i dobro zabaviti. Dan smo proveli u nekom svom svijetu uveseljavajući (ili strašeći?) okolinu koja nas je uglavnom gledala sa znatiželjnim nerazumijevanjem međusobno komunicirajući ispod glasa i kružnim pokretima kažiprstom u visini sljepoočnice.

 

Počelo je relativno smireno

281-001.jpg

 

Ali ubrzo su se duhovi uzbudili i zaposjeli prozore

281-010.jpg

 

To ih nije popustilo ni u tunelu

281-018.jpg

 

Jer vani je uvijek bilo nešto zanimljivo

281-015.jpg

 

U Đurmancu nas je dočekala logistika (jedan njezin dio, idejni začetnik, organizator i vodič, imao nas je pod budnim okom od Zagreba)

281-028.jpg

 

Da bi ovaj putopis ispao ovako dobro, autori fotografija su, u potrazi za dobrim motivom i dobrim rakursom, dali zaista sve od sebe

281-036.jpg

 

281-052.jpg

 

281-074.jpg

 

Spomenuo sam i hedonizam. On se očitovao kroz

 

a) posjetu čokoladnici u Olimju

281-083.jpg

 

281-084.jpg

 

281-086.jpg

 

:D posjetu pivnici, opet u Olimju

281-088.jpg

 

281-087.jpg

 

c) manje-više slasnom ručku u Kumrovcu

281-104.jpg

 

A da nas entuzijazam, vjera i nada nikad ne napuštaju, dokazao je ovaj trojac uputivši se prema ćupu zlata ispod duge (a kako je to još pritom moglo biti prugom - mmmm....)

281-130.jpg

 

Ovom prilikom red mi je zahvaliti i Patakyju aka Fresheru na ideji i organizaciji, neumornom vozaču Sveboru na njegovom manevriranju, provlačenju seoskim cesticama i testiranju amortizera do Rozge i naposlijetku svim sudionicima na nadasve ugodnom društvu.

 

I na kraju ništa manje važno:

This post is in accordance with federal law 18 U.S.C. sec §2257.

Načelna usmena suglasnost za objavljivanje dobivena je od snimljenih osoba.

 

Nema više

Link to comment
Share on other sites

Premostivši Sutlu pruga se našla u prašumi (zanimljivo kako to drveće voli rasti između tračnica)

Budi pribilježeno za povijest kako je ovo bio tvoj jubilarni 100. post, pa skromno čestitam.

Drugim riječima: zakaj se ne javljaš češće!? :D

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Pridružujem se čestitkama... :kul

Spomenuo sam i hedonizam...

Lako za Tebe, al' spominjali su ga svi (a ja doma na dijeti). Srećom mi je Portos poslao one tri šunkice iz Super Marketa na čemu sam mu posebno zahvalan i koje sam dosad već pocuclao do koske :kul

Da ne pričam o potocima rezane pive koji su se cijedili niz monitor - osjećao sam se k'o seabral...

I na kraju ništa manje važno:

This post is in accordance with federal law 18 U.S.C. sec §2257.

Načelna usmena suglasnost za objavljivanje dobivena je od snimljenih osoba.

Pusti priču - samo nap'smeno :D:D:D

 

Još jednom čestitke cijeloj ekipi i žao mi je da nisam bio s vama (ima dana, nadam se)

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Čestitke i od mene čitavoj ekipi na prekrasnim fotkama i tekstovima. :D

P.S. Također bih išao,ali subote mi nikako ne odgovaraju za avanture po tračnicama. :D:kul Ali kao što Pfaff kaže:ima dana. :D

Link to comment
Share on other sites

Kad se nađu ljudi istih interesa, granice nisu važne. Nije važno spadaju li u KLJŽ, Štacion ili društvo ljubitelja druženja!

Opskrbili smo se dobrom voljom i fotoaparatima, a drugi su brinuli o vremenu.

Ovo je prvi dio trilogije Hrvatsko Zagorje, Sutla (Sotla) i Kumrovačka pruga. Počelo je i (za većinu) završilo ovdje:

01-zagreb-gk-u-praskozor.jpg

 

Iako putujemo direktnim vlakom za Đurmanec, slućajni namjernik bi mislio da smo pogriješili vlak.

02-natpis-za-odlazak-7-i.jpg

 

Polazak na vrijeme.

04-polazak.jpg

 

Pruga s pozicije strojovođe.

05-pred-savskom.jpg

06-iza-savske.jpg

 

Suradnja KLJŽ i Štaciona svakim danom i u svakom pogledu sve bolja.

07-stacion-in-kljz.jpg

08-stacion-in-kljz-2.jpg

 

I baš kad sam htio snimiti ulaz jednog od supatnika, pojavila se misteriozna ljepotica.

09-stanley-in-putnica.jpg

 

Uspjeli smo preći most u Zaprešiću...

10-most-u-zapresicu.jpg

 

... i krenuti prema sjeveru.

11-odcjep-prema-sjeveru.jpg

 

Dan je započeo "kalifornično", bez oblačka.

13-nebo-bez-oblaka-nad-z.jpg

 

Da li je Luka luka ili je Luka Luka?

14-luka.jpg

 

Putničkih vlakova ima i subotom.

15-mimoilazenje.jpg

 

Iako je Veliko Trgovišće poznato po nekom drugom...

16-veliko-trgovisce.jpg

 

... ovdje je ispod pršuta spomen ploča nekom trećem (ili možda prvom)!

17-sunke-i-tito.jpg

 

Glavno zagorsko željezničko raskrižje.

20-zabok.jpg

 

Još jedna ljepotica je uočila naočitost čupavog ljubitelja željeznica...

21-egerka-gleda-cura.jpg

 

...a dva malo manje čupavca raspravljaju o prolaznosti života.

22-dva-ljubitelja-zeljez.jpg

 

"Zagorec" napreduje prema glavnom zagorskom gradu.

23-sveti-kriz-zaceretje.jpg

24-dukovec.jpg

25-prema-krapini.jpg

 

Da li su i tuneli na željezničkoj pruzi ovako lijepi? Ipak više mi privlače vinogradi!

26-tuneli-i-vinogradi.jpg

 

Krapina u prvom planu!

27-krapina.jpg

 

Ne znam zašto se u ovoj pripovijesti stalno pojavljuju ženske!?

28-odpravnica-u-krapini.jpg

 

Dva manijaka slikaju jedan drugog!

29-portos-na-prozoru.jpg

 

Pitoma brda se pretvaraju u planine.

30-ulazimo-meu-brda.jpg

 

U vlaku panika...,

31-u-vlaku-panika.jpg

 

...provjerava se stanje zaliha.

32-provjeravanje-kvalite.jpg

 

Svatko je zauzet svojim problemima.

33-svako-radi-svoje.jpg

 

Uspjeli smo se provući do postaje Doliće.

34-dolie.jpg

 

Odmah nakon toga primjećujemo, da nam se netko s ceste smije!

35-poznati-nasmjeseni-ob.jpg

 

O, ljudi, da li je to moguće! Napustila nas je i zadnja ljepotica!

36-ljepotica-je-izasla-u.jpg

 

Tugu ubijamo u jedinom provoznom tunelu....

37-jedini-provozni-tunel.jpg

38-jurimo-kroz-tunel.jpg

 

... koji je, nažalost, pre kratak!

40-na-kraju-tunela.jpg

 

Da li je to opet onaj, koji nam se smijao malo prije?

41-ne-slikamo-samo-mi.jpg

 

Iako jurimo velikom brzinom, ovaj kombi je još brži!

43-prestize-nas-kombi.jpg

 

Jedva smo se uspjeli zaustaviti u Đurmancu!

44-zp-urmanec.jpg

 

Izgleda, da ćemo dalje morati pješice.

45-tu-vlakovi-ne-voze.jpg

 

Grupa željezničkih fanatika je krenula....

46-ekipa-pjesaci-prema-k.jpg

 

... ali, imali smo sreću. Svebor, ljubazni vozač kombija (usput i moj sin), slućajno je prolazio Đurmancem i pristao, da nas odveze u EU!

Tako smo stigli do posljednje postaje u Hrvatskoj na pruzi Krapina - Đurmanec - Rogatec.

47-posljednja-postaja.jpg

 

Nismo se mogli napiti vode...

48-da-li-je-voda-pitka.jpg

 

...ni kupiti karte za nastavak putovanja.

49-kartu-do-rogaske-moli.jpg

 

Ovaj naivni putnik čeka vlak za Celje.

50-u-cekanju-godota.jpgž

 

Nekako mi se ćini, da će još neko vrijeme čekati.

51-sjaj-u-travi.jpg

 

I tek pred Slovenijom, netko je plastikom zaštitio tunel od komaraca.

52-pred-drugim-tunelom.jpg

 

Kad malo odmaknem plastiku, vidim da se unutra sastavljaju prava željezna vrata. Možda će taj tunel postati nećija vikendica?

53-buduca-ulazna-vrata-u.jpg

 

Ovaj zahrđali znak govori da je tu nekad prolazila...

54-pruga-se-spusta-prema.jpg

 

...pruga!

55-iznad-portala.jpg

There is no business like show business

Link to comment
Share on other sites

Drugi dio trilogije se odnosi na putovanje kroz Sloveniju. Putovali smo ubrzano-usporenim vlakom tipa Peugeot.

Strojovodja Svebor je profulao neke postaje, ali je pravovremeno zaustavio za dolijevanje maziva i goriva!

 

Neki tehnički podaci o pruzi:

 

Pruga Grobelno - Stranje - Rogatec je duga 29 km. Puštena je u promet 16. 12. 1903. Veći značaj je dobila, kad je 16.2. 1930. godine

izgrađena dionica Rogatec - Krapina (19 km). Pruga Stranje - Imeno - Kumrovec je duga 21 km a otvorena je 4.6. 1960. U prvom planu je bila i delta u Stranju, koja bi

omogućila direktni promet Rogatec - Kumrovec. Delta nije nikada izgrađena.

 

 

Rijeka Sutla (Sotla) je, kao većina rijeka, najprije potok. Pruga ulazi u Sloveniju preko mosta na slici.

01-most-preko-sutle-i-gr.jpg

 

Izlaz iz tunela iz prvog dijela trilogije je iza ovog zavoja. Nismo htjeli prouzročiti granični incidant, pa nismo slikali portal.

02-izlaz-iz-tunela-s-slo.jpg

 

Iako nema prometa signal radi.

03-prema-rogatcu.jpg

 

Prva postaja u Sloveniji: Sveti Rok ob Sotli.

04-sv-rok-ob-sotli.jpg

 

Postaja Dobovec

05-dobovec.jpg

 

Postaja Rogatec

06-rogatec-u-11-i-28.jpg

 

Iz Rogatca prema Rogaškoj Slatini.

07-rogatec-prema-rogasko.jpg

 

Rogaška Slatina

08-rogaska.jpg

 

Mestinje

09-mestinje.jpg

 

Ulaz u Stranje iz Rogaške Slatine

10-stranje.jpg

 

Postaja Stranje

11-stanica-stranje.jpg

 

Izlaz iz Stranja prema Kumrovcu

12-stranje-proti-kumrovc.jpg

 

Pristava

15-pristava.jpg

 

Na brdu je svetište Sv. Ema

16-sv-ema.jpg

 

Naš strojovođa i tulipani

17-svebor-sodna-vas.jpg

 

Sodna Vas

19-sodna-vas.jpg

 

Podčetrtek ima tri postaje: Podčetrtek toplice, Atomske toplice hotel i Podčetrtek (mjesto). Iznad postaje Podčetrtek toplice je dvorac Podčetrtek.

20-podcetrtek-toplice-in.jpg

 

Razmišljanja pred posljednjom postajom u Sloveniji.

22-imeno-postaja.jpg

 

Pogled prema budućnosti i HR.

23-imeno-prema-hr.jpg

There is no business like show business

Link to comment
Share on other sites

Tam na sliki notranjosti tunela je videti da delavci spuščajo strop.

To vsekakor ni dobro saj je sedaj strop prenizek za samo vožnjo vlaka,res me zanima za kakšna dela se gre tam.

Link to comment
Share on other sites

Ekipa sve pet za putopis i hvala svima na odličnim fotkama, da ste se odlično proveli u to nimalo ne sumnjam, a valjda će cug opet prek Kumrovca u EU. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tam na sliki notranjosti tunela je videti da delavci spuščajo strop.

To vsekakor ni dobro saj je sedaj strop prenizek za samo vožnjo vlaka,res me zanima za kakšna dela se gre tam.

Nadam se da je to što izgleda kao spuštanje stropa ipak samo jedan od privremenih međukoraka sanacije tunela, a ne krajnji cilj građevinskih radova. Utješno je da ako netko želi početi uzgajati šampinjone u tunelu, sigurno neće ići u ovakvu adaptaciju stropa ... znači ipak još ima nade za vlakove u tom tunelu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Niti meni nije jasno sanacija tunela pogotovo spuštanje tunela.Ne vjerujem da to netko radi iz zabave ,valjda postoji neki razlog.

img2280z.jpg

Pozdrav od Andreja

Link to comment
Share on other sites

img2382.jpg

Tko kaže da neče biti željezničkog prometa,lijepo piše blagajna zatvorena do uspostave željezničkog prometa.Ja neznam kako ste vi shvatili ali ja sam shvatio to kao da će biti prometa ili ja neznam hrvatski.

Pozdrav od Andreja

Link to comment
Share on other sites

I mačke su se nama čudile, nije im bilo jasno šta radimo.

img2430f.jpg

img2436j.jpg

A neki su dirali mačke.

img2438e.jpg

Pozdrav od Andreja

Link to comment
Share on other sites

Zadnji dio triloginje započinje u Kumrovcu. Kasnimo 2 sata, ali je raspoloženje na najvišem nivou.

01-zp-kumrovec.jpg

 

Svi su se razbježali tražeći najbolje kadrove.

02-trazenje-kadrova.jpg

 

Ovaj se ne boji da će naići vlak.

03-seabral-se-ne-boji-vl.jpg

 

Zar su ovdje stvarno vozili vlakovi?

04-ungla-prema-zagrebu.jpg

 

Nismo sreli radnike za održavanje pruge.

05-vagona-za-odrzavanje.jpg

 

Što je zadnje ovdje iskliznulo?

06-iskliznica-zarastena.jpg

 

Panorama prema Sloveniji.

07-panorama-prema-slo.jpg

 

Dok ne naiđe slijedeći vlak, netko je montirao klimu.

08-klima.jpg

 

A na peronu odgovarajuća fotografija: Jajce 1943.

09-jajce.jpg

 

Slijedeća postaja: Zelenjak

10-peron-u-zelenjaku.jpg

12-postaja-zelenjak.jpg

 

Podzemlje je u Sloveniji...

11-tunel-zelenjak.jpg

 

...iza ovog mosta preko Sutle.

13-mosr-preko-sutle-i-tu.jpg

 

A srebrna Sutla teće i ne pita za granice

16-srebrna-sutla.jpg

 

Zaobilazimo podzemlje i slikamo se kod Mihanovićevog spomenika

18-petorica-ispod-spomen.jpg

 

Izlaz iz podzemlja i povratak u Hrvatsku.

19-izlaz-iz-tunela-zelen.jpg

 

Tabla stoji ali organa nema ni s jedne strane.

20-drzavna-granica.jpg

 

Malo zatim - Klanjec

21-kolodvor-klanjec.jpg

 

Bilo je tu i skladište.

22-skladiste-u-klanjcu.jpg

 

Iz kolodvora prema Zagrebu.

23-klanjec-prema-zg.jpg

 

24-klanjec-prema-kraju-p.jpg

 

Cijeli dan bio je lijep, što se sada sprema? Hoće li kiša?

25-hoce-li-kisa.jpg

 

Putni prijelaz u Gredicama ima potpuno novi znak.

26-pp-u-gredicama.jpg

 

Pogled prema Zagrebu

29-gredice-prema-zg.jpg

 

Peron i ...

27-peron-gredice.jpg

 

...nadstrešnica. Sve cijelo: stakla, klupa, osvjetljenje!

30-gredice-sve-cijelo.jpg

 

Slijede Draše.

31-zp-drase.jpg

 

Pogled prema Kumrovcu...

32-drase-prema-kumrovcu.jpg

 

...i Zagrebu.

33-drase-prema-zg.jpg

 

Ovdje je Sutla (granica) blizu pruge.

34-sutla-kod-drasa.jpg

 

Kroz granje se naslućuje malogranični prijelaz Draše.

35-gp-drase-u-granju.jpg

 

Nekad su ovdje žedni putnici mogli natočiti vodu

35a-pitko-nepitka-voda-d.jpg

 

Ali mi nastavljamo do postaje:

39a-prosinec-natpis.jpg

36-zp-prosinec-zeljeznic.jpg

 

Već nekoliko postaja je izgrađeno tipski: prometni dio - stambeni dio.

37-zp-prosinec-cijela.jpg

 

Prosinec je imao skladište.

38-skladiste-prosinec-s-.jpg

 

I ovdje su mislili na žedne putnike.

39b-pumpa-u-prosincu.jpg

 

Vidi se da se približavamo Zagrebu.

39c-zagrebacka-gora.jpg

39d-prosinec-prema-zg.jpg

 

Nova i stara Rozga

40-1-nova-i-stara-rozga.jpg

 

Još koji kilometar bliže doma.

40-2-rozga-prema-zg.jpg

 

Pristup do Kraja Donjeg praktično kroz polje. Tko li je smislio postaju na takvom mjestu?

41a-kraj-donji-natpis.jpg

41-kraj-donji-zgrada.jpg

 

Naš strojovođa Svebor si misli: Kamo su me to doveli ovi manijaci?

41b-kraj-donji-pristup-k.jpg

 

I posljednja postaja na neobnovljenom dijelu pruge, koja je katastarski u Sloveniji. Pogled prema Kumrovcu. Očiščeni dio je u Hrvatskoj...

42-vukovo-selo-prema-kum.jpg

 

... a travnati u Sloveniji. Kad je vidio našu brojnu grupu, jedan domaćin nas je pitao: Da li je to invazija na Sloveniju?

44-vukovo-selo-pogled-iz.jpg

 

Pogled prema Zagrebu.

43-vukovo-selo-prema-zg.jpg

 

Postaja ...

45-vukovo-selo-postaja.jpg

 

... i skladište.

46-vukovo-selo-skladiste.jpg

 

I za kraj, kraj pruge u Harmici.

kraj-pruge-u-harmici.jpg

There is no business like show business

Link to comment
Share on other sites

Hja dečki, zašto me niste zvali, bi se vama pridružio na Slovenskom djelu putovanja. :kul

 

lp

PTP:

~ Addon's: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11

~ Extra: 1, 2

~ RSP: BR 01, 52, 182, 189, Nachtzüge, Highspeed, Nahverkher,

~ Güterzuge pack

Link to comment
Share on other sites

Zaobilazimo podzemlje i slikamo se kod Mihanovićevog spomenika

Za neupućene: onaj skroz lijevo (južno od seabrala), koji se nekom pomutnjom na slici ne vidi, sam ja. :kul

Sorry, nisam mogao odoljeti napasti. A baš sam se ''blicao'' na ovu snimku...

Neka, neka, pljusnuti ću ja fotku moje malenkosti na istome mjestu iz 1972. :kul

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom?

There is no business like show business

Link to comment
Share on other sites

Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom?

Kad već ugrađuješ, daj i Angelinu J. :kul

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Kog bi vraga ta tražila u Zelenjaku? :wink:

Organizirani sindikalni posjet Rodnoj kući...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Izvini Stanley, ali ne znam zašto nisi na toj slici. A da te ugradim s photoshopom?

Ja znam. Nismo svi stali u ciljnik, pa se Svebor (prirodno) usredotočio na stranu di je tatek.

Slažem se da je bolje umjesto mene ugraditi nekog komada. Može Angelina Jolie, ali bih ja nekako (s obzirom na dob) preferirao, recimo, Miru Sorvino. :mrgreen:

Usput, andi i ivog, kaj je s vašim fotkama? Znate li da se štrajk mora po zakonu unaprijed najaviti? :kul

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...