Jump to content

Izlet KLJŽ: Đurmanec - Stranje - Kumrovec - Harmica


Stanley

Recommended Posts

U subotu 18. travnja Anno Domini 2009. organiziran je izlet članova Kluba ljubitelja željeznice na relaciji Zagreb - Đurmanec - Rogatec - Stranje - Podčetrtek - Imeno - Kumrovec - Klanjec - Harmica. Cilj nam je bio istražiti ostatke pruga na hrvatskoj strani koje nisu u funkciji (privremeno?), obići aktivne pruge u Sloveniji, a usput se i dobro provesti.

Idejni inicijator i organizator putovanja bio je Pataky, kome treba odati priznanje na zalaganju i izvrsno odrađenom poslu.

Sudionici putovanja bili su (abecednim redom): andi, egérke, gaspa, Pataky, Portos, seabral i Stanley. S nama je trebao ići i drempa-tžv, ali je u zadnji čas morao odustati zbog privatnih obveza.

Spomenimo da nam je cijelim putem društvo pravio i naš vozač Svebor, koji ima izgleda postati dobrim railfanom.

Tijekom putovanja imali smo kontakt sa još dvojicom članova KLJŽ. U Krapini nas je (vani tj. u automobilu) dočekao ivog, koji nas je pratio po cesti do Đurmanca gdje smo se sreli ''u živo'' i odmah otišli na jutarnje piće. Tijekom dana nazvao nas je glavom i bradom Anton (za neupućene: predsjednik KLJŽ), koji se zatekao u Zagrebu i poželio je sresti se s nama po povratku. Nažalost, od toga nije bilo ništa jer smo kasnili u vremenskom rasporedu i propustili planirani vlak iz Harmice.

Od Zagreba do Đurmanca putovali smo vlakom (Macosa v.r. 3200), a od Đurmanca dalje unajmljenim kombijem.

Svi smo imali fotoaparate, od kojih su neki prave ''zvijeri'', pa očekujte u ovom putopisu brdo slika. Ja otvaram temu isključivo iz razloga jer sam se prvi pripremio, tako da će putopis biti rezultat timskog rada.

Pa krenimo zajedno na put.

 

Ja sam Macosu dočekao u Vrapču. Na stajalište sam došao nešto ranije, pa sam u čekanju ispratio čak šest vlakova - tri Mađara, dva teretnjaka i ovaj 991:

 

p4180002.jpg

 

Iz Đurmanca smo krenuli tragom pruge Zabok - Grobelno.

Prvi puta fotoaparat sam izvadio iz torbe na privremeno zatvorenom stajalištu Hromec, koje je u dosta dobrom stanju s obzirom da već godinama nije u funkciji.

Kako se vidi iz priloženog, neki fotkaju a neki žvaču.

 

p4180010e.jpg

 

Portos je bio toliko zabezeknut kad me vidio s fotićem da je to morao ovjekovječiti za povijest KLJŽ. :mrgreen:

 

p4180015.jpg

 

Ulaz u tunel Lupinjak s hrvatske strane. Od jednog Slovenca kasnije smo čuli da se u tunelu ne uzgajaju šampinjoni, već se izvode radovi na njegovoj sanaciji. Tračak svjetla u tami Hrvatskih željeznica?

 

p4180016v.jpg

 

A brzina je bila moćna...

 

p4180017j.jpg

 

Pruga je na slovenskoj strani u neusporedivo boljem stanju, iako od granice do Svetog Roka ob Sotli nema prometa. Čak je i signal u funkciji...

 

p4180023.jpg

 

Potražili smo i ulaz u tunel sa slovenske strane. Stigli smo jedino do mostića preko ovećeg potoka. Pataky nam je rekao da je taj potok zapravo Sutla!

 

p4180024.jpg

 

Sveti Rok ob Sotli. Ovdje počinje aktivni dio pruge.

Nekada je ovo službeno mjesto bilo kolodvor, a zvalo se Lupinjak.

 

p4180029.jpg

 

p4180031.jpg

 

Kaj je, kvragu, s tim aparatom danas?

 

p4180032z.jpg

 

Nastavlja se, nemoj da mi koji upada dok ne završim! 8)

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Idemo dalje. Prvo sljedeće stajalište je ovo:

 

p4180034.jpg

 

Stajalište Vidina smo vidjeli samo s ceste, pa smo požurili do najvećeg kolodvora na pruzi Zabok - Grobelno:

 

p4180036u.jpg

 

Brzi vlak iz Zaboka, Svetog Križa Začretja, Krapine i Đurmanca dolazi na drugi peron:

 

p4180035.jpg

 

Kolodvor Rogatec zaslužuje još koju sliku:

 

p4180037.jpg

 

p4180038.jpg

 

p4180042.jpg

 

p4180043.jpg

 

Proizvodi Tvornice stakla ''Straža'' u Humu na Sutli prevoze se željeznicom preko Zidanog Mosta, jer je onaj ficlek pruge od Đurmanca do Svetog Roka ob Sotli izvan prometa. :mrgreen:

 

p4180044.jpg

 

Ne znam kako bi ovo nazvao: motornjak ili grafitarji? 8)

 

p4180045.jpg

 

Slijedi ''obrada'' kolodvora Rogaška Slatina:

 

p4180047.jpg

 

p4180051.jpg

 

p4180052.jpg

 

p4180054.jpg

 

Preskočili smo dva stajališta - Tekačevo(?) i Podplat, pa stižemo do kolodvora Mestinje:

 

p4180056.jpg

 

p4180057.jpg

 

Stižemo do raskrižja Stranje. Lijevo Rogatec (Đurmanec), desno Imeno (Kumrovec):

 

p4180058.jpg

 

Par sličica iz kolodvora Stranje. Naš službujući profesor egérke nije se mogao načuditi što će ovdje toliko kolosijeka.

 

p4180059.jpg

 

p4180062.jpg

 

p4180065.jpg

 

p4180066.jpg

 

p4180067.jpg

 

Idemo dalje. U Sodnoj Vasi slikao sam samo ovaj bivši robni magazin, kao prilog tvrdnji da je ovo stajalište nekada bilo kolodvor.

 

p4180071.jpg

 

Stajalište Početrtek Toplice:

 

p4180073.jpg

 

Iz Početrteka smo se uputili u obližnje Olimje, gdje smo posjetili čuvenu tvornicu čokolade (i nakupovali pregršt izvrsnih proizvoda), a zatim smo krenuli na malu osvežitev:

 

p4180074.jpg

 

Območje državne meje: kolodvor Imeno:

 

p4180075a.jpg

 

p4180076.jpg

 

Tu završava dio putopisa koji se odnosi na Sloveniju.

Iako ćemo se još zateći na ponekom komadiću območja dežele, no o tome kasnije.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Lijepo, bogami. Da imitiram našeg poetičnog kolegu lovca: Došlo proljeće, zatoplilo pa su nam se livade probeharale željeznicoljupcima...

S nestrpljenjem očekujem i ostalo...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

U Sloveniji uredni objekti željezničke infrastrukture, pruge za 20 t/os, a što je najvažnije ima dosta prometa. Jedino vlakovi ne voze vikendom, pa nismo mogli slikati nikakav vlak.

Prelazimo granicu i nalazimo jad i bijedu. Ovo je, kakti, kolodvor Kumrovec:

 

p4180080m.jpg

 

p4180081.jpg

 

U bolja (željeznička) vremena ovdje su znala biti istodobno i po 3 (tri) putnička vlaka. Vidio na svoje oči i vozio se na desetke puta.

Ovo su ostaci nekadašnjeg vodocrpilišta za parne lokomotive. U kasiranom vagonu nalazila se pumpa koja je vodu uzimala izravno iz rijeke Sutle:

 

p4180085.jpg

 

Andi je pokušao okrenuti skretnicu i nije mu jasno zakaj ne ide:

 

p4180088.jpg

 

A ne ide zbog ovoga:

 

p4180089j.jpg

 

Pruga je izgrađena 1956., ovo je novije:

 

p4180090.jpg

 

U Kumrovcu smo od tuge i jada odlučili nešto pojesti.

Dok smo čekali odojka i puricu s mlincima, ja sam iskoristio vrijeme da zabilježim komadiće svojih sjećanja na mladost. Uz sliku Kumrovečke doline neraskidivo su vezana dva srednjevjekovna burga. Iako su odavno u ruševinama, još uvijek dominiraju dolinom.

Ovo je Kunšperg (slovenski: Kunšperk) na obronku istoimenog brda. Ispod razvaline nalazi se selo Kunšperk (općina Bistrica ob Sotli). Pavao Šterc, kovač iz Kunšperka, bio je vođa štajerskih seljaka u velikoj hrvatsko-slovenskoj Seljačkoj buni 1573.

Burg je izgrađen krajem 12. stoljeća (1176.), promijenio je mnogo gospodara, a napušten je u 17. stoljeću.

Kao mladić popeo sam se do njega dva puta i to, naravno, od pruge.

A kada bi vlak napustio stajalište Zelenjak prema Kumrovcu, obavezno bih se premjestio na prozor s lijeve strane da gledam Kunšperg...

 

p4180092.jpg

 

A ovo je Cesargrad.

Izgrađen je vjerojatno u 12. stoljeću. Prvi put se spominje 1399. kada ga je Sigismund (Žigmund) Luksemburški darovao Hermanu Celjskom. Kasnije je pripadao grofovima Erdödy. Stradao je u Seljačkoj buni 1573., a potpuno je napušten u 17. stoljeću.

Na Cesargradu sam bio dvadesetak puta. Postoje dvije planinarske staze, jedna iz Klanjca i jedna iz Zelenjaka:

 

p4180099.jpg

 

Nakon što smo utažili glad i žeđ krećemo dalje.

Tunel Zelenjak (na teritoriju Slovenije):

 

p4180101.jpg

 

Voda nije za piće? Naravno, kad je niti nema! :mrgreen:

 

p4180103.jpg

 

Nije ni Cesargrad ni Kunšperg, to su razvaline kolodvora Klanjec:

 

p4180106.jpg

 

p4180108.jpg

 

Još jedan pogled na staru gradinu, ovog puta sa klanječkog kolodvora:

 

p4180111.jpg

 

Krećemo dalje niz kumrovačku prugu. Ekipa kod stajališta Gredice:

 

p4180113.jpg

 

Draše, nekada Draše - Bizeljsko.

To je svojedobno bio kolodvorčić (tovarište?) s jednim vrlo kratkom pomoćnim kolosijekom:

 

p4180115.jpg

 

Ovdje je Sutla vrlo blizu pruge, a zatim se udaljava prema jugozapadu:

 

p4180117.jpg

 

Prosinec. Nekada kolodvor sa tri kolosijeka.

Kolodvori Klanjec, Prosinec i Vukovo Selo imali su u dlaku isti izgled: tri kolosijeka, te kolodvorska zgrada i robno skladište istovjetnog tipa.

 

p4180121.jpg

 

p4180124.jpg

 

Stajalište bez vlakova, ali sa dvije natpisne ploče: 8)

 

p4180127.jpg

 

Još jedno stajalište bez vlakova, ali s tragovima života.

Tko zna kaj si baba misli:

 

p4180131.jpg

 

I na kraju Vukovo Selo.

Kolodvor je katastarski na teritoriju Slovenije, dakle mi smo, tehnički gledano, špijuni jedne strane sile.

 

p4180137.jpg

 

Životinje i željeznica: umjesto vlakova petelinček sa svojim kokicama:

 

p4180139.jpg

 

Nečiji topli dom:

 

p4180141.jpg

 

Tragovi nekadašnjeg manipulativnog kolosijeka:

 

p4180145.jpg

 

Za kraj jedna ''meteorološka'':

 

p4180149.jpg

 

To je sve s moje strane. Suputnici su snimili obilje fotografija i ne sumnjajte da će ovo biti jedan od zaista spektakularnih putopisa.

Ajmo, dečki! :kul

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Hvala ti, Stanley, na odličnom putopisu. Nakon ovako dobrog teksta i fotki teško je nastaviti, a da se ne pokvari dojam sjajnog teksta. Stoga s moje strane samo nekoliko fotki koje će još malo približiti vrhunski jučerašnji ambijent. Hvala svim sudionicima izleta, našem organizatoru Patakyju i njegovom sinu koji nas je bezprijekorno vozio i po cesti i po najužim poljskim bespućima uz prugu :jup

 

Kao što je napisao, Stanley nas je dočekao na stajalištu Vrapče

P4180009res.jpg

 

Foto session u Zaboku ... neki fotkaju izvana, a neki iznutra :mah

P4180011res.jpg

 

Šta su si mislili prolaznici u Krapini kad je iz svakog otvorenog prozora virila barem po jedna railfanovska glava s fotićem u ruci :wink:

P4180022res.jpg

 

Viđeni fotograf ivog. Tko ne vjeruje da je to on, neka pričeka njegove fotke :D

P4180035res.jpg

 

Iznenađenje u Đurmancu ... manevra pored Macose :jup

P4180048res.jpg

 

Hromec ... ovakvih travnatih prizora smo se jučer nažalost puno nagledali

P4180067res.jpg

 

Mostić pored Hromca. Victor, je li ovo dovoljno dobro za teksturu ? :D

P4180070res.jpg

 

Radovi u tunelu Lupinjak

P4180078res.jpg

 

Šarena izgrafitirana ergela u Rogatcu

P4180116res.jpg

 

Ajmo znalci, pogodite koji je koji DMU :D

P4180119res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Još jednom čestitke KlapKlap.gif ponajprije na sjajnom tekstu, a onda i na fotkama. Koliko si me samo vremena zavodio u bludnju tvrdnjama da Ti to ne ide...

Tim krajevima nisam prolazio negdje od sredine 80-ih, ali mi se i onda činilo da granica (tada samo teoretska) između Dežele i Lijepe naše pretstavlja i granicu mentaliteta odnosno granicu između reda i ljepote i neurednosti. Jasno mi je da pruga nije u funkciji, postoji valjda neki razlog, ali zašto se sve mora tako grozno zapustiti i devastirati, e, to mi nije jasno.

 

PS: Oprosti, što sam Ti prije upao usred posta, mislio sam da prepuštaš teren ostalima...

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Dok sam čekao ekipu u Zaprešiću pojavio se Mađar

 

IMG_1189.jpg

 

Taj, 023 Mađar ima svježe, noćašnje grafite i različite pantografe

 

IMG_1196.jpg

 

Prolazi i Končarica ex 700 podserija sa reduktorima za 140 km/h sada nosi broj 1 141202 i nedavno je obnovljena u TŽV "Gredelj". Vuće kompoziciju teretnih vagona

 

IMG_1203.jpg

 

Kompozicija "mojih" Macosa dolazi sa 2 minute zakašnjenja

 

IMG_1212.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Jedna slika iz Velikog Trgovišća, za mog prijatelja Pfaffa

 

IMG_1215.jpg

 

U Zaboku se odvajaju kompozicije Macosa

 

IMG_1221.jpg

 

Trenutak prije dekapitacije :wink:

 

IMG_1225.jpg

 

Nova infrastruktura u Sv. Križu začretju

 

IMG_1227.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Pred čokoladnicom u Olimju nisam mogao odoljeti ovom pozivu na poziranje :wink:

P4180158res.jpg

 

Ekipa koja je u pivnici u Olimju naručila sedam velikih piva i jednu mineralnu vodu (partibrejker :D )

P4180159res.jpg

 

Čekajući sljedeći vlak koji stiže za dva dana

P4180164res.jpg

 

Iza ovog raslinja su kolosijeci nekad ponosnog kolodvora Kumrovec

P4180175res.jpg

 

Most pored Zelenjaka (Victor, OK ? :D )

P4180197res.jpg

 

Isti most iz žablje perspektive

P4180206res.jpg

 

Zbog ove životinjice me Stanley špotao ... ako bude htio, on će vam reći zašto :D

P4180254res.jpg

 

U Vukovom Selu me Portos nagovorio da prošetamo do mjesta gdje se vidi granica obnovljenog i neobnovljenog dijela pruge, a duga nas je pratila ...

P4180286res.jpg

 

A da ne velim da se jučer nisam vozio po kumrovečkoj pruzi, pobrinuo se Andi i pogurao me 1-2 metra na ovoj napravi :jup

P4180299res.jpg

 

Kao što je Stanley napisao, zakasnili smo na sve moguće vlakove u Harmici i okolici. Ali bar smo naišli na tragove nekog od prethodnih vlakova :jup

P4180308res.jpg

 

Toliko od mene ... očekujem još puno dobrih fotki od ostatka ekipe. :mah

Link to comment
Share on other sites

Vozila ZOP-a u Krapini

 

IMG_1237.jpg

 

Svaka koja se nasmije NIJE mrgud (a kako i ne bi kad ju je fotkalo nekoliko railfanova u isto vrijeme)

 

IMG_1241.jpg

 

Dobro oprani prozori

 

IMG_1244.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

IVOOOG

 

Post posvećen samo njemu :wink:

 

Ivog 1

 

IMG_1247.jpg

 

Ivog 2

 

IMG_1249.jpg

 

Ivog 3

 

IMG_1253.jpg

 

Ivog 4

 

IMG_1260.jpg

 

Nastavljam oko 12h (idem na kavu)!

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Mala digresija na temu putopisa:

 

Prolazi i Končarica ex 700 podserija sa reduktorima za 140 km/h sada nosi broj 1 141202 i nedavno je obnovljena u TŽV "Gredelj". Vuče kompoziciju teretnih vagona

Isti vlak, bolje rečeno loksu, snimio sam i ja dok sam čekao Macosu u Vrapču.

Naime, imao sam namjeru snimiti Macosu s ekipom KLJŽ-a u dolasku. Pretpostavljao sam da će biti na prozoru s fotićima (i bili su). :D

Vlak 3200 trebao je biti u Vrapču u 08,02. Minutu prije vidio sam da se u daljini, iz onog ''hupsera'' kod mostića preko potoka Vrapčak, pojavljuje neka mrlja i dva svjetla.

Počeo sam ciljati fotićem i onda primijetio da nešto ne štima. Svjetla su bila nekako preblizu jedno drugome u odnosu na oblik vozila, a osim toga: otkada Macosa ima pantograf?

Skužio sam da je riječ o teretnjaku i htio sam ga snimiti, ali su mi neke babe zaklonile pogled na prugu premještajući se prema rubu perona kako bi se pripremile za ulazak.

Stoga sam uspio okinuti samo jednu i to lošu (mislim na fotku :wink: ) iz blizine. Nisam je mislio stavljati na Forum, ali...

Kad sam upao u društvo pitao sam jesu li kasnili u polasku. Nisu, rekoše mi, ali su stajali u Kustošiji pet minuta iz bogtepitakojeg razloga.

Pa evo tog razloga:

 

p4180009.jpg

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

divno dečki.... :wink:

 

samo jel to bilo namijenjemo za članove KLJŽ-a ili za sve(možda sam propustio na forumu)...

 

možda bih se i ja volio pridružit ponekad u te vaše eskpedicije...

...to znači da je mržnja prema Zagorju ipak nešto jača od ljubavi prema Koprivnici. :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

samo jel to bilo namijenjemo za članove KLJŽ-a ili za sve(možda sam propustio na forumu)...

možda bih se i ja volio pridružit ponekad u te vaše eskpedicije...

U principu da, ali ako sam dobro shvatio, broj polaznika je ograničen brojem sjedećih mjesta u cestovnom prometalu kojim se ekipa logistički translatirala u dijelu hodoljublja. Jasno?

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

Stanley nema tako dug vrat kao Andi

 

IMG_1252.jpg

 

Prilazimo stajalištu Žutnica

 

IMG_1257.jpg

 

Prati nas naše buduće vozilo

 

IMG_1262.jpg

 

Autocesta Krapina-Macelj

 

IMG_1261.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

divno dečki.... :wink:

samo jel to bilo namijenjemo za članove KLJŽ-a ili za sve(možda sam propustio na forumu)...

možda bih se i ja volio pridružit ponekad u te vaše eskpedicije...

Bilo je samo za članove KLJŽ i nisi ništa propustio, jer se o tome pisalo na zatvorenom dijelu Foruma (samo za članove KLJŽ).

Nema problema da nam se pridružiš na izletima KLJŽ (biti će vrlo atraktivnih već u svibnju!), ali se prije toga blagoizvoli učlaniti u Klub.

Sorry, takva su pravila igre. Ti si jedan od najaktivnijih railfanova i pitam se zašto već nisi pristupio KLJŽ.

Tu ti je odavno mjesto, kao i mnogim drugim forumašima. Nemoj reći da ti je problem 50 čuna upisnine + 150 godišnje članarine...

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Ulazimo u kolodvor Đurmanec. Parkirani vagoni za prijevoz pregova.

 

IMG_1264.jpg

 

Na kolodvoru manevarka došla po vagon natovaren trupcima

 

IMG_1269.jpg

 

Čim Macosa ode prema Krapini, manevarka će na 2. kolosijeku zakopčati vagon s trupcima i odvući ga prema Krapini i Zaboku

 

IMG_1272.jpg

 

Ekipa KLJŽ i Štacijona na kolodvoru (fali guzda Pataky)

 

IMG_1274.jpg

 

kolosijeci kolodvora Đurmanec

 

IMG_1277.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

jao jao... koji cool putopis... odma se sjećam koliko sam kilometara prevalio na toj pruzi (marof-kumrovec)... bravo....

Benti, skoro sam opal sa stolca kad sam videl da nas (i) ErrAseR hvali. :wink:

Znam da ste ti i Karavela vozili po toj pruzi. Ajd nabaci koju fotku iz tog vremena ak je imaš. Mislim da je Karavela već nekaj postal s kumrovačke pruge.

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Hromec

 

IMG_1286.jpg

 

Zanimljiv i raritetan stup rasvjete stajališta

 

IMG_1284.jpg

 

Trasa prema tunelu Lupinjak...

 

IMG_1279.jpg

 

...malo dalje skreće u lijevo

 

IMG_1287.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nakon obavljanja graničnih formalnosti prilazimo tunelu Lupinjak preko Slovenskog državnog teritorija. Dalje bi bio granični incident.

 

IMG_1295.jpg

 

Baliza očekuje prvi vlak

 

IMG_1297.jpg

 

Semafor također

 

IMG_1293.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Sveti Rok ob Sotli. Pruga prema Lupinjaku, Hromcu, Đurmancu...

 

IMG_1303.jpg

 

...godinama van prometa

 

IMG_1307.jpg

 

Dobovec pri Rogatcu

 

IMG_1308.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Rogatec. Vozni park odmara do Ponedjeljka. S desna na lijevo diesel-mehanički motorni vlak po licenci Fiat građen u TVT Boris Kidrić, original DMMV Fiat, te još 2 garniture DMMV Fiat-TVT.

 

IMG_1312.jpg

 

IMG_1314.jpg

 

Kolodvor Rogaška Slatina

 

IMG_1321.jpg

 

Mestinje

 

IMG_1323.jpg

 

prema Stranju

 

IMG_1324.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

U Stranju diesel-motorni hidraulični vlak proizveden također u TVT odmara do Ponedjeljka

 

IMG_1327.jpg

 

IMG_1328.jpg

 

IMG_1331.jpg

 

Crveno će također svijetliti do Ponedjeljka

 

IMG_1329.jpg

 

A ekipa započinje povratak trasom Kumrovečke pruge

 

IMG_1333.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...