Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
bubimir_1

Željeznice u medijima

Recommended Posts

Ja sam tak auto vidio kad je izlazio van kod pošte.(nisam ga uspio slikat jer je brzo izišao).To je bilo u 11h.

Auto nije bio dugo jer sam ja prije tamo prolazio i sigurno nije bio ni 2 minute

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ovo je odlična vijest! Ali ne prije 2020. godine... Jao meni.. :slavlje


“HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih”
Slavko Linić

 

"Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glas Slavonije, objavljeno: 18.12.2010

 

Putnici ogorčeni kašnjenjem vlaka i nemarom željezničara!

 

Jednoipolsatno kašnjenje vlaka iz Osijeka za Zagreb iznerviralo je putnike, među njima i Osječanku revoltiranu HŽ-ovim “balkanskim” odnosom bez isprike prema putnicima. "Ujutro prije putovanja 10. prosinca kupila sam kartu za Zagreb s polaskom vlaka u 12.02 sati. Na peronu sam zatekla putnike, vlaka nije bilo da bi u 12.10 stigla kompozicija vagona. Morali smo pričekati iskrcaj putnika i ambulantno čišćenje vagona. Vlak je krenuo u 12.20 sati. Čemu služi vozni red? Nisu nas službeno obavijestili zašto vlak kasni. Tijekom putovanja saznali smo da ćemo se od Koprivnice do Križevaca voziti autobusom zbog radova na pruzi. U Zagreb nisam došla u predviđenih 16.22, već sa sat i pol zakašnjenja! Nitko nam se nije ispričao zbog nemilih događaja... Došavši u Osijek provjerila sam stoji li uz šaltere obavijest putnicima o radovima na pruzi. Naravno, ne”, ogorčeno ističe nezadovoljna putnica, pitajući je li ponašanje “hažeovaca” karta za EU. “Zbog saniranje klizišta uz prugu 8., 9. i 10. prosinca određeno je zatvaranje pruge, zbog čega su putnici svih vlakova prevoženi autobusima koji voze po voznom redu vlakova. Kako moraju s ceste skretati na kolodvore, gube na voznom vremenu i zato kasne vlakovi koji u sljedećim kolodvorima čekaju putnike s autobusima. Zbog prijevoza autobusima, između Koprivnice i Križevaca, vlakovi su kasnili i nije bilo dovoljno vremena za redovnu pripremu vlaka prije polaska. Spomenuti vlak kasnio je zbog "lančane reakcije" - jedan vlak je prouzročio kašnjenje drugoga. Našom odgovornošću smatramo to što putnički blagajnik nije pripomenuo putnicima za predviđene smetnje u prijevozu. O tome ćemo ubuduće povesti više računa”, kaže Vlatka Škorić, šefica Korporativnih komunikacija HŽ Holdinga, ispričavajući se svim putnicima.

 

N.Špoljarić

 


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dobra i loša vijest:

 

http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?subaction=showfull&id=1292930728&archive&start_from&ucat=1

 

Na zahtjev mnogih putnika, HŽ Putnički prijevoz poduzeo je sve potrebne mjere i od srijede 22. prosinca promijenio polazak vlaka br. 5201 koji sada iz Zagreb GK kreće u 6.46 sati, iz Siska u 7.47 sati i u Novsku dolazi u 9.29 sati.

 

Dobra: netko je slušao putnike

Loša: nepoštivanje procedure je katastrofalno. Ako se nastavi prekrajanje voznog reda zbrda-zdola, unatoč otisnutim voznim redovima, onda vozni redovi više ne vrijede !? Hoće mi itko vratiti novac, ako im odnesem nazad tiskani vozni red, jel nisam zadovoljan, jel sad je promijenjeno nešto u njemu, naglo i bez prethodne najave?

 

Svoju poslovnu orijentaciju HŽ Putnički prijevoz temelji na potrebama i zahtjevima korisnika prijevoznih usluga, stoga bliska suradnja s postojećim i potencijalnim putnicima koristi kako bi kvalitetno realizirao svoju politiku poslovanja i ciljeve.

 

Ostaje pitanje, kakva je to poslovna politika zbunjivanja i pomicanja, kako se tko sjeti!????

 

U Japanu bi sad išle ostavke naveliko, u Njemačkoj bi se ispričavao šef željeznica, a ovdje ništa...

 

Ako im je najveće postignuće "nepovećanje cijene karata", onda i nije čudno.

 

I bolje, da sad odjednom se netko ne sjeti sve mijenjati, bez prethodne najave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato imaš kurir u digitalnom obliku koji se lako može promjeniti i ispraviti!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zato imaš kurir u digitalnom obliku koji se lako može promjeniti i ispraviti!
Ali nije promijenjen! :ljut2

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMENOVANI NOVI DIREKTORI U HŽ HOLDINGU

 

Dana 30. prosinca 2010. na sjednici Uprave HŽ Hrvatske željeznice holdinga donesena je odluka o imenovanju novih izvršnih direktora.

 

Sukladno najavi predsjednika Uprave HŽ Hrvatske željeznice holdinga Zlatka Rogožara prilikom njegovog stupanja na dužnost, imenovan je novi tim ljudi koji će moći udovoljiti zahtjevima modernizacije i restrukturiranja sustava te nove orijentacije i povećanog zamaha investicija koji predstoji u narednom razdoblju. Radi se o mladim energičnim ljudima koji imaju dovoljno znanja i iskustva unutar sustava Hrvatskih željeznica za provedbu novih poslovnih izazova i projekata. Prvi zadatak novoimenovanih direktora bit će izrada nove organizacije koja će stupiti na snagu 1. travnja 2011. godine.

 

Imenovani su sljedeći direktori: Ante Martić, dipl.oec za direktora Korporativnih financija (umjesto Branke Basić, dipl.oec.), Mario Sarajlić, dipl.iur. za direktora Poslova ljudskih resursa, pravnih i općih poslova (umjesto Josipa Stankovića, dipl.iur.), Donald Neralić, dipl.oec. za direktora Kontrolinga (umjesto Elze Kauf, dipl.oec.), Ivo Hrvat, dipl.oec. za direktora Interne revizije (umjesto Dinke Ostrogonac, dipl.oec.), Ivana Paulin Bulimbašić, dipl.oec. za ravnatelja Ureda Uprave (umjesto Mirka Martinka, dipl.ing.) te Renata Flinta, dipl.iur za tajnika Uprave i Nadzornog odbora (umjesto Mire Fudurić, dipl.iur.). Na mjesto šefa službe Sigurnosti sustava imenovan je Dubravko Zoričić, dipl. ing.

 

Što bi ovo trebalo značiti? Kako ovo komentirate?


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što bi ovo trebalo značiti?

Da je novi predsjednik HŽ HOLDINGA imenovao novi tim ljudi koji će moći udovoljiti zahtjevima modernizacije i restrukturiranja sustava te nove orijentacije i povećanog zamaha investicija koji predstoji u narednom razdoblju ...

 

Kako ovo komentirate?

Deja vu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To ti je stara vjest kasnis a uprava bumo vidjeli kolko ce izdrzati u ovom sastavu

Teško da kasnim, mislim da bi ti mogao servirati i par vijesti iz budućnosti, no, koja svrha. Ovoj državi željeznica očito ne treba, da joj treba bila bi ozbiljnija. I pitanje: što s onima koji dosad nisu zadovoljili zahtjevima modernizacije i restruktuiranja, a ulupali su basnoslovne novce u to? Hoće li i oni malo na merak?

 

DB, dobro rečeno ...


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako kad neznaš ni sve iz prošlosti a ono kaj je za medije to je prije obrađeno i bez blagoslova se neda u javnost .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako kad neznaš ni sve iz prošlosti a ono kaj je za medije to je prije obrađeno i bez blagoslova se neda u javnost .

Prvo, najzanimljivije vijesti u pravilu ne dolaze iz službenih izvora, posebice ne iz onih željezničkih. Drugo, ono što silom-prilika znam, dovoljno je da me zaboli glava. Treće, već sam jednom predvidio i najavio - i to u osobnoj poslovnoj korespondenciji s gđom Škorić - da će željeznica dobiti svojih neslavnih pet minuta medijske pažnje. Zasad ih je potrošila tek minut ili dva ...


Moraš znati nešto o vlakovima. Nije važno kamo idu. Važno je odlučiti da se na njih ukrcamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOGO_online.jpg

 

Kreću velika ulaganja - aerodrom Pleso prvi na redu

 

Potpredsjednik Vlade za investicije Domagoj Milošević već je u prvih tjedan dana mandata imao niz ozbiljnih sastanaka s mogućim investitorima

 

... Prioritetni projekt u željezničkom sektoru je gradnja dugo planirane nizinske pruge od Rijeke do mađarske granice, čime bi se iskoristio povoljan zemljopisni položaj riječke luke i omogućila njena bolja povezanost sa srednjom Europom, a to bi dovelo do povećanja lučkih kapaciteta i većeg transporta roba. Vrijednost te investicije procjenjuje se na 3,6 milijardi eura. ...

 

http://www.vjesnik.hr/html/2011/01/07/Clanak.asp?r=unu&c=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jadni taksisti ako se izgradi pruga do Plesa :lol:


Vozni red je za putnike. Knjiga voznog reda je za strojovođe. I fanatike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te pruge se grade 20 godina :D ! i svakih par mjeseci ovakav članak iskrsne, tak da se ja baš ne nadam!


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Te pruge se grade 20 godina :? ! i svakih par mjeseci ovakav članak iskrsne, tak da se ja baš ne nadam!

 

Nadam se da se Pfaff nebu srdil kaj ga citiram (iz filmeka):

 

"Da su je noktima kopali, već bi bila gotova!"


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOGO_online.jpg

 

Počinje suđenje za izvlačenje novca iz HŽ-a

 

ZAGREB - Bivšem predsjedniku Uprave HŽ Holdinga Davorinu Kobaku u utorak bi na Županijskom sudu u Zagrebu trebalo početi suđenje zbog Uskokove optužbe da je s još troje suoptuženih preko tvrtke Agit iz HŽ-a izvukao 3,7 milijuna eura. Uz prvooptuženoga Kobaka (59) Uskok je za udruživanje radi zloporabe položaja i ovlasti te prikrivanja protuzakonito dobivenog novca optužio bivšu direktoricu HŽ-ove tvrtke Agit Biserku Robić (55), njezina suradnika iz te tvrtke Andriju Sarića (43) i bivšeg direktora Željeznica Srbije Vladimira Vasiljevića (54).

Kobak i Robić na suđenje će doći iz pritvora u Remetincu, u kojemu su već 18 mjeseci. Ostala dvojica optuženika brane se sa slobode. Za razliku od troje suoptuženih koji se brane da nisu krivi, Sarić je na pripremnom ročištu prije mjesec dana priznao djelo, ali se nije nagodio s Uskokom. Njegov branitelj Aljoša Šerić najavio je da će se na suđenju, koje će voditi sutkinja Renata Miličević, baviti samo olakotnim okolnostima koje njegovu klijentu idu u prilog. Optužnicom podignutom potkraj 2010. tereti ih se da su od 2003. do 2008. na temelju lažnih faktura prebacili oko 3,7 milijuna eura na račune četiriju off-shore kompanija u Austriji i BiH. Uskok sumnja da su off-shore tvrtke bile osnovane samo radi izvlačenje novca iz državne tvrtke HŽ-a, jer su optuženici bili ovlašteni predstavnici tih kompanija. Novac su navodno osobno podizali s računa u Austriji i BiH, a tereti ih se da su sebi zadržali 3,2 milijuna eura. [Hina]

 

http://www.vjesnik.hr/html/2011/01/10/vijesti.asp#1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U dobra ideja al mislim da će ipak tu uskrsnut shoping centar!

E jel ja ovo dobro vidim da bi se glavni kolodvor čitavi prekrio?


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites
U dobra ideja al mislim da će ipak tu uskrsnut shoping centar!

Teško, investitori se baš ne guraju u centar grada s takvim objektima (glavni razlog je cijena :roll: ).

 

E jel ja ovo dobro vidim da bi se glavni kolodvor čitavi prekrio?

Da, al kakve to veze ima? To nije projekt, čak ni studija - nego tek ideja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa već smo nedugo napisali da je Šelendić (ŠELA) dio Gredelja iznajmio za svoj pogon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Večernji.hr

 

‘Milenijski projekt’ - Umjesto godine dana, gradnja željezničkog stajališta u središtu Karlovca traje čak tri godine

 

I Eiffelov toranj bio bi gotov

 

Gradnju je, nažalost, obilježila i pogibija radnika. Njega je na pruzi usmrtio vlak

 

autor: Snježana Bičak/VLM13.01.2011.

 

Željezničko stajalište u Karlovcu još nije uređeno, a kada će biti, to još ne zna ni investitor, Hrvatske željeznice, koje će stajalište platiti 12 milijuna kuna!

 

Površinski sloj

 

– Do kraja prošle godine, kako smo planirali, stajalište nije uređeno zbog loših vremenskih prilika. Potrebno je završiti površinski sloj perona, što je moguće napraviti kada je temperatura zraka viša od 8 Celzijevih stupnjeva, zatim montirati ogradu, ugraditi opremu perona i vanjsku rasvjetu, te ispitati rad dizala i električnih instalacija. Izvođač to sve može napraviti za mjesec dana, ali počet će raditi kada vremenski uvjeti to dopuste – kazala je Zdenka Francetić iz Odjela za komunikacije tvrtke HŽ Infrastruktura. Nakon završetka radova, djelatnici karlovačkog gradskog Odjela za izdavanje dozvola obavit će tehnički pregled i izdati uporabnu dozvolu za objekt. Tek će tada HŽ Karlovčanima moći reći da je stajalište, čija je gradnja počela 5. svibnja 2008., završeno. Tada je rečeno da će gradnja trajati godinu dana, odnosno da će biti uređeno neposredno prije lanjskih lokalnih izbora. No, to se nije dogodilo. Jedan od razloga kašnjenja su financijski problemi u kojima se izvođač, riječka tvrtka Cenoza, lani našla. Gradilište je bilo napušteno pola godine, pa je i gradonačelnik Karlovca Damir Jelić tražio hitan sastanak u upravi HŽ-a da bi se doznali koja je sudbina stajališta.

 

Konačni obračun

 

Branimir Jerneić, direktor HŽ-a, karlovačkom je gradskom vodstvu tada obećao da će s Cenozom vidjeti mogu li završiti radove ili će novim natječajem pronaći izvođača koji će to odraditi do kraja godine. Gradnju stajališta, nažalost, obilježila je i pogibija radnika Cenoze u rujnu 2009. Njega je na pruzi, dok je popravljao peron, usmrtio vlak koji je vozio iz Zagreba u Moravice. I cijena gradnje nije identična obećanoj; prije tri je godine rečeno da će peron dug 160 metara, širok 4,5 metra, a visok 55 centimetara, s nadstrešnicom dugom 60 metara i svom urbanom opremom, stajati 8 milijuna kuna. Lani je spominjan iznos od 10 milijuna, a konačan zbroj troškova narastao je na 12 milijuna.

 

– U to su uključeni svi troškovi; projektiranje i ishođenje dozvola, izvođenje svih radova, nadzor nad radovima te razni popratni troškovi kao što su prijevoz putnika autobusima u vrijeme kada je pruga zatvorena i drugi troškovi – kazala je Zdenka Francetić. Čak je i zagrebačka Arena napravljena brže od stajališta.

 

Produžavali rokove

 

Na otvorenju gradilišta u svibnju 2008. investitor, HŽ, najavio je da će stajalište biti sagrađeno za godinu dana, dakle, u svibnju 2009. – U tom vremenu radovi neće biti završeni jer smo imali probleme s nabavom i isporukom opreme za stajalište. Osim toga, zbog dodatnih radova trebali su nam izmjena lokacijske dozvole i potvrda glavnog projekta. Te smo dokumente od Grada Karlovca čekali od rujna 2008. do 1. prosinca 2009. – rekla je tada Vlatka Škorić, glasnogovornica HŽ-a. Novi rok za završetak radova bila je sredina 2010., ali u to su vrijeme radovi stali zbog skorog bankrota izvođača radova, riječke Cenoze. Tijekom ljeta uopće se nije znalo tko će i do kada završiti radove. Sredinom studenoga HŽ je potpisao dopunski ugovor s Cenozom, koja je imala rok od 60 dana da dovrši uređenje; siječanj 2011. spominjan je kao novi rok. – Problemi koje smo imali u 2010. nastali su dijelom kao posljedica izmjene projekta i ishođenja izmjena lokacijske i građevinske dozvole koje su inicirale i povećanje obujma radova i sklapanje dopunskog ugovora – objasnila je Zdenka Francetić iz HŽ Infrastrukture. Mjerodavni više ne žele spominjati rokove.

 

http://www.vecernji.hr/regije/i-eiffelov-toranj-bio-bi-gotov-clanak-238785

Share this post


Link to post
Share on other sites

gs-logo-novi.jpg

 

NA POMOLU RJEŠENJE VELIKOG PROBLEMA MJEŠTANA OPĆINE ANTUNOVAC

 

Zatvara se opasni pružni prijelaz

 

Objavljeno: 15.1.2011

 

Dva od tri pružna prijelaza u Antunovcu zaštićena su polubranicima, a nazire se rješenje i za treći pružni prijelaz, onaj gdje pruga Osijek - Vinkovci presijeca Ulicu kralja Zvonimira. Prema riječima načelnika Općine Antunovac Ivana Anušića, nakon godina pregovaranja i slanja dopisa HŽ-u ostvareni su konkretni pomaci i rješenje je na pomolu. “Prema pravilnicima HŽ-a, pružni prijelaz u Zvonimirovoj

ulici preblizu je prijelazu koji je već osiguran polubranicima, a novo rješenje je da se prijelaz zatvori za prolazak osobnih vozila. Uz fizičke barijere za automobile, postavit će se i pristupni "labirint" za pješake kojima će prilaz ostati otvoren. Zvonimirova ulica tako će ostati presječena napola, a s obzirom na to da je s istočne strane završavala u poljima, radit će se novi prilaz kako bi i stanari tog dijela Zvonimirove mogli automobilima do svojih domova”, kaže Anušić. Prilaz će se raditi širenjem i asfaltiranjem prtenog puta koji se sada koristio samo kao prilaz poljima. U Općini su, kaže Anušić, zadovoljni tim rješenjem jer će prijelaz, nema sumnje, biti sigurniji, a cijela priča Općinu neće ništa koštati. “Asfaltiranje prilazne ceste, koja će se na glavnu prometnicu spajati kod izlaska iz Antunovca u smjeru Ernestinova, radit će se o trošku HŽ-a. Prema mojoj procjeni, radi se o 1.500 metara ceste za koju će se tijekom ove godine pripremati projektna dokumentacija”, objašnjava Anušić.

 

579666.jpg

 

Asfaltiranje prilazne ceste, koja će se na glavnu prometnicu spajati kod izlaska iz Antunovca, platit će HŽ

 

 

I.Sekol

 

http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=3&ID_VIJESTI=135624

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...