Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
bubimir_1

Željeznice u medijima

Recommended Posts

Zbog izvođenja radova na gornjem i donjem ustroju te usklađenja kontaktne mreže, signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja na pruzi Zagreb GK - Rijeka pruga će biti zatvorena od 8. do 30. studenoga 2010. osim subota i nedjelja između kolodvora Lokve i Fužine u vremenu između 6.50 i 13.20 sati, a između kolodvora Fužine i Drivenik u vremenu između 6.40 i 13.10 sati. U vrijeme zatvora pruge od 16. do 19. studenoga na relacijama Delnice - Rijeka i obrnuto te Lokve - Plase i obrnuto putnike će prevoziti autobusi, kao i od 22. do 30. studenoga na relacijama Lokve - Rijeka i Škrljevo - Lokve.

 

Isto tako, zbog radova na sanaciji tunela Kalvarija pruga će biti zatvorena između kolodvora Sušak Pećine i Rijeka od 22. studenoga do 10. prosinca 2010. osim subota i nedjelja u vremenu između 8.00 i 20.00 sati. Od 22. do 30. studenoga putnike će na relacijama Lokve - Rijeka i Škrljevo - Lokve prevoziti auobusi, kao i do 10. prosinca na relacijama Delnice - Rijeka i obrnuto te Škrljevo - Rijeka i obrnuto.

 

Isto tako, zbog zamjene tračnica i varenja pruga će biti zatvorena 21. studenoga između kolodvora Vrbovsko i Moravice u vremenu između 8.40 i 13.30 sati. U vrijeme zatvora pruge na relaciji Vrbovsko - Moravice i obrnuto putnike će prevoziti autobusi.

 

http://www.hznet.hr/radovi-na-pruzi02

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glas Slavonije - objavljeno: 20.11.2010

 

HRVATSKE ŽELJEZNICE SUSTAVNO ZAKIDAJU OSIJEK

 

Zbog političke odmazde Zagreba stotinu HŽ-ovaca u Osijeku ostaje bez posla?

 

Zbog organizacijskih promjena u HŽ-u, kako provedenih tako i onih koje su u planu, što se kroje u Zagrebu a izravno zakidaju Osijek, ugroženo je stotinjak radnih mjesta.

Najcrnje varijante govore o čak 200 osoba koje će morati po svoje radne knjižice. Na to je na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća upozorio dogradonačelnik Ivan Vrdoljak (HNS). Najavljeno je ukidanje Glavne poslovnice za cargo prijevoz (“Pitanje je dana. Vinkovci će biti centar, a Osijek samo ispostava.”), zatvaraju se kolodvori, smanjuje se broj putničkih linija, priprema se zatvaranje radionice vagona... Nastavkom takvih aktivnosti, upozoreno je, mogla bi se ukinuti Uprava za putnički prijevoz i sve ostale uprave vezane uz željeznicu. Osijek gubi primat u odnosu prema Vinkovcima (pa čak i Virovitici, koja postaje dolazni/polazni kolodvor), premda je brojem stanovnika trostruko veći, ima sveučilište te je po broju putnika drugi kolodvor u RH. Zašto? Mnogi, uključujući i Vrdoljaka, smatraju kako se iza svega krije politika. “Od kada je došlo do političkog zahlađenja odnosa, Osijek se sustavno reže”, kaže pozivajući se na svoje izvore iz HŽ-a. Koriste se, pri tome perfidne metode. Primjerice, promijeni se termin polaska vlaka, koji umjesto ujutro (kada ljudi idu na posao) kreće oko podneva. Zatim se, nakon nekog vremena, zaključi da nema putnika. Posljednji je korak rezanje linije (kao u slučaju Belišća). Ili se prorjeđuje broj linija vikednom i blagdanima.

- Razgovarali smo s ljudima, običnim djelatnicima HŽ-a, koji se boje za svoja radna mjesta, a slične sam informacije dobio i iz zagrebačke središnjice tvrtke. Riječ je o 100, možda i 200 obitelji i moramo reagirati. Jer kad Osijek gubi, a dobivaju Virovitica, Vinkovci, Bjelovar... to više nije slučajno, jer smo uvijek mi u minusu - kaže Vrdoljak i dodaje da to nije jedini takav problem - isto je sa Zračnom lukom. Aviolinije iz Zagreba za Zadar, Split ili Dubrovnik nisu problem, a uvijek je bila problematična redovita linija za Osijek. “To se sada događa i sa željeznicom”, kaže Vrdoljak i dodaje kako je ciljana politika javnih poduzeća, Croatia Airlinesa i HŽ-a (“A ta se poruka vidi i kroz investicije Vlade, u kojima nema Slavonije.”) ostaviti Osijek sa strane.

- Lokalna uprava nema nadležnost nad nekim odlukama, niti je trebamo imati, no možemo pitati i prozivati. Gradska uprava i ja osobno svim ćemo se sredstvima boriti da Osječani ne dobivaju otkaze na račun političkih odluka Vlade RH. Iskreno se nadam da neće u sljedećih pola godine uspjeti završiti te procese, a s osobnom odgovornošću tvrdim da će se sljedeća vlada pobrinuti da državna javna poduzeća ne marginaliziraju Osijek i ovu regiju - poručuje Vrdoljak.

Ni linija, ni investicija

Nemamo izravnih linija za turističke destinacije. Ukinut je vlak Osijek-Zagreb-Rijeka i izravni vagoni iz Rijeke za Osijek. Ne postoje izravne linije za Zadar i Šibenik, a za Split postoji samo jedan vagon 2. razreda u sezoni! Prijevoz automobila i vagoni za spavanje ne postoje već godinama. Svi veći kolodvori su obnovljeni (Zagreb nekoliko puta, Vinkovci su u mramoru, obnovljeni su Slavonski Brod, Rijeka, Varaždin, Sisak, Koprivnica...), osječki još ima tragove granata. O željezničkom koridoru 5C više se gotovo ne govori, no sprema se veliki projekt Rijeka-Zagreb-Koprivnica-Botovo, te sve glasnije spominje željezničko približavanje Zagreba i Bjelovara.

Osijek gubi primat u odnosu prema Vinkovcima i Virovitici, premda je trostruko veći, ima sveučilište te je po broju putnika drugi kolodvor u RH

 

Mario MIHALJEVIĆ


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Ima u ovom članku, nažalost, puno istine. Jedino mi nije jasno zašto se spominje Virovitica i po čemu je ona favorizirana u odnosu na Osijek. Dapače, ukinute su željezničke veze Virovitica - Daruvar - Sirač.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi u Rijeci smo se već tako navikli na političko kažnjavanje da nas takve stvari više uopće ne uzbuđuju... Nažalost, vidim da su i drugi počeli vježbati :?:


"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima u ovom članku, nažalost, puno istine. Jedino mi nije jasno zašto se spominje Virovitica i po čemu je ona favorizirana u odnosu na Osijek.....

 

Naravno da ima istine a Virovitica je vjerovatno usput pomenuta bez veze ili je u cijelom ovom članku kao nekakva kolateralna šteta.

Inače gradska vlast Osijeka koja je usput vlasnik Glasa Slavonije, napada HŽ zbog željezničkog kolodvora u Osijeku a ubrzano gradi novi autobusni kolodvor na mjestu na kojem je bio za nas forumaše nikada neprežaljeni kolodvor legendarnog "Gutmana".

Inače novi autobusni kolodvor za 21. stoljeće treba biti otvoren početkom slijedećeg mjeseca za Dan grada.

Pogodite tko će ga otvoriti ?

 

Evo vam i slike da vidite kako to izgleda :

 

42968310.jpg

 

Kada završe autobusni kolodvor možda se neka nova vlast sjeti i željezničkog, ako u međuvremenu ne protjeraju željeznicu iz grada !


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaže da je Zagreb nekoliko puta obnavljan. Samo nije naveo kada je to bilo. Ovi političari imaju izgleda zadatak da zavade ovu jadnu sirotinju. Pa Zagreb je na rubu svih tih obnavljanja. A to je glavni grad jedne države koja bi trebala za 2-3 godine biti članica EU. Graz je pol Zagreba pa kakav kolodvor ima. Slažem se da ima nebuloza kod obnove ali Zagreb tu nije. Pogledajte stajališta i perone kroz Liku. A tamo niti ima ijedan lokalni vlak. A peroni u Gračacu i Gospiću. I to je napravljeno za tri (3) para redovitih vlakova i jednog sezonca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osijek se stvarno zapostavlja.Kad vidiš koliko je kolodvora ukinuto,Čeminac,Mece,Sarvaš,Čepin još prije rata mislim,da ne nabrajam dalje,a između Osijeka i Vinkovaca su sve ukinuli.Njima ne ide u glavu da ako ukinu kolodvor odmah prestaje potreba za prometnikom i skretničarem te oni postaju višak. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima u ovom članku, nažalost, puno istine. Jedino mi nije jasno zašto se spominje Virovitica i po čemu je ona favorizirana u odnosu na Osijek.....

Nije mi jasno kakve veze ima Bjelovar i Virovitica sa svim nabrojanim? Naravno da iz tih kolodvora ima više polazaka za Zagreb jer su geografski bliže i veće su dnevne migracije stanovništva (radnici,studenti itd) prema metropoli!!

Ne razumijem zašto bi Osijek bio protiv kvalitetnijeg povezivanja Bjelovara i Zagreba kad od toga može imati samo koristi jer se bitno smanjuje kilometraža (a samim tim i cijena karte) i vrijeme putovanja iz Osijeka prema Zagrebu!!

A što se tiče kolodvora Bjelovar nije ni približno sređen kao Koprivnica ili Varaždin unatoč tome što je broj putnika respektabilan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glas Slavonije, objavljeno: 6.12.2010

 

OPET NA NAŠU ŠTETU

 

Od 12. prosinca Hrvatske željeznice ukidaju dva vlaka iz Osijeka

 

Od 12. prosinca vlakovi Hrvatskih željeznica prometovat će po novom voznom redu, sve do 10. prosinca 2011. godine. Ukida se željeznička veza Bizovac-Belišće, noćni vlak iz Osijeka za Zagreb preko Bjelovara, pogranični vlak iz Belog Manastira za Pečuh, a ljeti će Osječani ostati bez večernjeg vlaka za Rijeku. HŽ-ova ušteda u poslovanju “udara” po putnicima, koji ni ovim voznim redom ne dobivaju više nagibnih vlakova i brže putovanje iz Osijeka u Zagreb, izuzev nove veze sa Županjom i jače s Vinkovcima! Polazak lokalnih vlakova se prilagođava. Ostaje jedna izravna veza iz Osijeka s Budimpeštom u 12.57 sati (stiže u Budimpeštu u 18.05). “U novom voznom redu na pruzi Vinkovci - Osijek prometovat će tri vlaka više. Uveden je vlak s polaskom iz Vinkovaca (20.46 sati) te dva vlaka s polascima iz Osijeka (10.50 i 22.20). Ostvarene su veze Osijeka i Županje s tri izravna vlaka te s presjedanjem u Vinkovcima. Na pruzi Osijek - Beli Manastir vlak će kretati kasnije kako bi bio pogodniji prijevozu radnika, a vlak iz Erduta u Osijek ranije (u 12.36) kako bi bio pogodniji učenicima. Neznatno se smanjuje broj vlakova na prugama koje su bile izrazito neiskorištene pa tako i na području osječke Regionalne jedinice. Posve se ukida putnički prijevoz na pruzi Bizovac - Belišće zbog slabe iskorištenosti vlakova. Ukida se ubrzani vlak za Zagreb preko Bjelovara s polaskom u 3.16 zbog neznatnog broja putnika na relaciji Osijek - Virovitica i pokretat će se iz Virovitice preko Bjelovara za Zagreb. Još jedan vlak ukida se na relaciji Virovitica - Našice, a vozit će na relaciji Našice - Osijek s dolaskom u Osijek u 10.37 sati”, najavljuje Vlatka Škorić, šefica HŽ-ovih Korporativnih komunikacija. “Izravna linija za Split postojat će samo od 1. srpnja do 1. rujna, s polaskom vlaka iz Osijeka u 16.20 i dolaskom u Split u 6.05. Izravna veza za Rijeku ostaje tijekom cijele godine iz Osijeka u 12.02 (u Rijeku stiže u 20.49). Izravni vlak koji je vozio ljeti između Osijeka i Rijeke više neće prometovati zbog slabe iskorištenosti. Vagon za spavanje iz Osijeka za Split nije predviđen zbog malog zanimanja putnika s osječkog područja, ali i zbog ograničenih tehničkih kapaciteta i preranog polaska vlaka iz Osijeka. Vagoni za spavanje mogu se koristiti iz Zagreba”, pojašnjava Škorić.

 

N.Špoljarić


Pozdrav iz Osijeka !

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://slavonija-info.com/vijest/osijek/4522-autobusni-kolodvor-do-1-oujka.html

 

Dio, koji ima veze sa željeznicom:

 

Komentirajući to što ne radi dizalo u sklopu nathodnika na osječkome željezničkom kolodvoru, gradonačelnik Osijeka rekao je kako su zasad nepoznati vandali nedavno ponovno oštetili bitne dijelove dizala, a popravak će stajati 40.000 kuna.

 

Ocijenio je da su dizala slaba točka tog objekta, a budući da se takvi izgredi mogu ponoviti, postavljen je i videonadzor.

 

Dodao je kako bi dizala ponovno trebala proraditi ovoga ili idućega tjedna.

 

I druge bajke. :kul

Dizala nisu samo slaba točka projekta, nego najslabija, uz predimenziorani most za tu lokaciju, kakvim su ga napravili...

Dizala više rade, nego ne rade, a novci su ulupani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet Osječki kolodvor i nathodnik:

 

http://www.osijek031.com/osijek.php?topic_id=29253

 

“Imamo nathodnik za 22. stoljeće, a uz njega je zgrada željezničkog kolodvora iz 19. stoljeća”

 

Predimenzioniran nathodnik, mogao je biti i svrhovitiji, ali eto, što je, tu je...

 

... te prstom upirao u brojne nedostatke kao što su buseni korova koji se probija iz temelja nathodnika, razbijena stakla, dizala koja češće ne rade nego što rade i razne druge "potpise" vandala.

 

Čini se da su potencijalnu zaradu na nathodniku primijetili i sakupljači sekundarnih sirovina koji su počeli odvijati matice koje drže metalne ploče. Bubalo je komentirao i nedavno postavljene kamere videonadzora za koje je rekao da su postavljene previše nisko i na dohvat ruke vandalima koji ih mogu lako razbiti, a radi se o sustavu vrijednom 112.000 kuna.

 

- “U zadnjih nekoliko tjedana u otklanjanje oštećenja na nathodniku morali smo uložiti 30.000 kuna, a dizala su do sada servisirana sedam puta. Kako je tek na drugim lokacijama kada je ovdje ovako, neposredno uz policijsku postaju? Pozivam građane neka prijavljuju vandale, a ja sam spreman osobno nagraditi građane koji daju doprinos. Vandali godišnje Grad koštaju dva milijuna kuna, a gledajući fakture samo za popravke na nathodniku, ukazuju da ovakav nathodnik i ovakva dizala ne pripadaju ovom gradu i građanima. Mi želimo da dizala rade i popravljat ćemo ih ako treba i jednom mjesečno, ali pozivam građane da zajedno tomu stanemo na kraj”

 

Dizala od početka i djeluju prebiše "krhko", trebalo je staviti nešto masivnije i otpornije.

Divno, sad će se još i urušiti nathodnik, kad pokradu sve matice sa nosećih stupova. :D

 

- “Nadam se da ministar Kalmeta nije zaboravio na Slavoniju i Baranju, a i Grad je spreman donirati određena sredstva za uređenje pročelja kolodvora, ali ne možemo biti nositelji projekta.

 

I opet ista tema, samo se priča i obećava, a jako malo radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.vlakovi.com/opsirnije.php?subaction=showfull&id=1292510571&archive&start_from&ucat=1

 

Riječ je o projektima nabave 92 elektromotorna i dizel-motorna vlaka za regionalni i prigradski prijevoz kojima se planira poboljšati usluga u putničkome prijevozu i tako smanjiti udio cestovnoga prometa koji u gradovima dosiže granice mogućnosti. HŽ Vuča vlakova u srednjoročnome planu ima nabavu 15 višesustavnih lokomotiva i 20 dizel-električnih lokomotiva u ukupnoj vrijednosti oko 150 milijuna eura. Ta investicija je neophodno potrebna da bi se u uvjetima liberaliziranog tržišta osnažili domaći operateri, ali i da bi se omogućio njihov nastup na tržištima okolnih zemalja.

 

Je li ovdje Končar još u igri, ili ti krediti uvjetuju strane dobavljače iz država vlasnica banke, ili bar iz EU?

 

Na području djelatnosti HŽ Carga dobro bi došla ponuda za sufinanciranje izgradnje dvaju od četiri planirana logistička centra, i to logističkog centra u Slavonskome Brodu i Cargo centra Zagreb.

 

To. Ako se ostvari, odlično. Posebno mi odgovara ovaj u S.B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:slavlje :jup Parkirao auto nasred Glavnog kolodvora

Fotoreporter Cropixa na Glavnom kolodvoru u Zagrebu danas je naišao na krajnje neobičan prizor - automobil kojeg je neodgovorni vlasnik parkirao nasred prvog perona, u zoni u koju se automobilom ne smije ni ulaziti, a kamoli parkirati! Na nepropisno parkiranje u Zagrebu već smo navikli, posebno kad se radi o policijskim vozilima ili službenim automobilima Vlade, ali ovaj je bahati vozač postavio sasvim novu granicu apsurda.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/e-to-je-prekrsaj-parkirao-auto-nasred-zagrebackog-glavnog-kolodvora/528899.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me zanima što bi na sve to rekli Zagorci. :slavlje

A ovom čovjeku, koga ja od milja zovem Kristuš, očito se stanje pogoršalo:

 

Gradonačelnik Ivan Čehok nije oduševljen HŽ-ovim planovima. - Mi bismo željeli da se broj kolosijeka smanji. Upravo radi toga sastat ću se s predsjednikom Uprave HŽ-a. Više ću znati kada vidim projekte, no pitanje je hoćemo li uspjeti što promijeniti budući da je riječ o međunarodnoj pruzi - rekao je Čehok.

Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kak me zivo zanima objasnjenje ovog majmuna kaj se je parkirao a gdje je u cijeloj toj prici RVR sta nevide auto na sred perona??

RVR ima pametnijeg i manje opasnog posla ... sigurno ganjaju neke railfanove s fotićima i bez dozvole.

Pa neće se valjda ići postavljati na ovog lika kojeg se i novinari boje, pa su mu zatamnili registraciju ? :slavlje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...