Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
bubimir_1

Željeznice u medijima

Recommended Posts

 

Što bismo trebali, plaćati manevru HŽ Carga ili nekog drugog operatera a imamo vlastite radnike u transportu i dva pružna traktora za vuču po industrijskim prugama.

Ljudska je glupost bezgranična a kojekakvi besposleni likovi nemaju drugog posla nego pisati po portalima...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Što bismo trebali, plaćati manevru HŽ Carga ili nekog drugog operatera a imamo vlastite radnike u transportu i dva pružna traktora za vuču po industrijskim prugama.

Ljudska je glupost bezgranična a kojekakvi besposleni likovi nemaju drugog posla nego pisati po portalima...

To je izašlo jučer na faceboku! to su meni jučer pokazali kod Peveca na kavi, to im je bila glavna atrakcija. Pa opleti po meni kakvu to željeznicu imamo a 21 stoljeće i ostale gluposti a ja sam im rekao da ne trkeljaju bez veze jer neznaju.

Ja im lijepo objasnim o čemu je rijeć da je to traktor od KEVA i da vuče vlak sa pregleda preko Samoborske ceste do Podsused tvornice gdje će se vlak staviti u pogon jer na tom dijelu pruga nije pod naponom i da se to tako radi jer nema manevarke.

Oni su opet nastavili po svom komentirati stoljeće i kakvu to željeznicu imamo da traktori moraju na guranac paliti vlakove i što bi nato rekli Japanci da to vide. Ja sam dalje ostao šutiti jer sam vidio da je diskusija sa njima suvišna!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je izašlo jučer na faceboku! to su meni jučer pokazali kod Peveca na kavi, to im je bila glavna atrakcija. Pa opleti po meni kakvu to željeznicu imamo a 21 stoljeće i ostale gluposti a ja sam im rekao da ne trkeljaju bez veze jer neznaju.

Ja im lijepo objasnim o čemu je rijeć da je to traktor od KEVA i da vuče vlak sa pregleda preko Samoborske ceste do Podsused tvornice gdje će se vlak staviti u pogon jer na tom dijelu pruga nije pod naponom i da se to tako radi jer nema manevarke.

Oni su opet nastavili po svom komentirati stoljeće i kakvu to željeznicu imamo da traktori moraju na guranac paliti vlakove i što bi nato rekli Japanci da to vide. Ja sam dalje ostao šutiti jer sam vidio da je diskusija sa njima suvišna!

I to nam je dijagnoza cijelog društva. Neznalice koje nikada same nisu nešto napravile, sveznalice pune sebe, ali zatrovane žući, cinizmom, defetizmom...

Glas racionalne osobe rijetko nadglasa te galamdžije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Istu tu glupost su i još neki portali objavili... :cekic:

 

Glupi oni što objavljuju takve gluparije, a još gluplji oni koji sprdaju i pljuju HŽ u komentarima, komentari su toliko jadni i van svake pameti. :rigo:


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čak su i Srbi prenijeli ovu glupariju!

HRVATI SU U 21. VEKU, ALI SU IM ŽELEZNICE JOŠ U 19: Pogledajte šta pokreće najmoderniju kompoziciju HŽ (VIDEO)

Hrvatske železnice imaju mnogo problema.

Uprkos mnogobrojnim ubrizgavanjima finansijskih injekcija, pruge su i dalje zastarele, dok vozovi redovno kasne.

Železnički sektor je osim po velikim gubicima poznat i po svojoj neefikasnosti i zapušenosti, pa je često predmet sprdnja zbog slabe kvaliteta usluge.

Na društvenim mrežama osvanuo je tako video na kojem se vidi kako traktor vuče voz i koji je dobar odraz stanja HŽ-a.

“Hrvatske železnice…21 stoljeće ….ili možda 19 stoljeće?”, jedan je od komentara ovog videa.

(Kurir)

Mediji očito samo traže senzaciju tamo gdje je nema... Pa se onda pojavljuju takve gluposti. A neki su popili svu pamet svijeta. :roll:
Slično se zna vidjeti i kad svako malo osvane u novinama ŽCP u kvaru, pa bude "jureći vlak bla bla" i sl. :roll:

Ljudska glupost...

 

Usput, gornji članak s Indexa nije citiran, pa ću ga ja citirati. Kad su im ljudi počeli ukazivati o čemu se radi komentare su obrisali!

Zbog ove snimke HŽ-ovog vlaka u kvaru iseljeni Hrvati pišu: "Srećom smo otišli"

U JEDNOJ Facebook grupi koja okuplja Hrvate koji su otišli raditi u Njemačku osvanula je snimka vlaka HŽ-a u kvaru kojeg po tračnicama vuče traktor.

"Hrvatske željeznice...21 stoljeće ....ili možda 19 stoljeće?", napisao je autor videa Danijel Hadrović, a reakcije su se brzo uzredale.

"Brzi vlak samo što nije krenuo", "Pomoć pri paljenju", "Dobro se mi spasili došavši u Njemacku hahaha", "Made in Croatia. Dobro i ide", "Ovo je nesto modernije nego brzi preko bosne", "Kažu u hrvatskim željeznicama: S nama u pokretu, uvijek na vrijeme...", "Da ovo vide Japanci", "Ovo je 22. stoljeće", pisali su brojni korisnici Facebooka.

No, bilo je i onih koji u ovom prizoru nisu vidjeli ništa neobično. "Ima ovoga i tamo gdje vi živite. Najobičnije šlepanje do servisa. Kvar je kvar, i u Njemačkoj i na Balkanu", zaključio je jedan korisnik Facebooka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurir je petparačko, ili kako se u Srbiji kaže, ''cicvarićevsko'' glasilo. Mene čudi da Index objavljuje takve bedastoće.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rugaju se u Srbiji nama a mi smo za njih Japan!

Koliko god da je stanje u HZ-u lose, ovaj clanak je stvarno pretjerano glup.. Ali isto tako je i istina da ce nas uskoro Srbija mozda i nadmasiti po zeljeznicama, evo vec 2021. godine se otvara pruga Beograd-Novi Sad osposobljena za 200 km/h a vec se stvaraju i planovi za rekonstrukciju koridora od Beograda prema Nisu.. Mi po svoj prilici necemo uspjeti kvalitetno zeljeznicki povezati najvece gradove u drzavi prije 2030. godine.


Pozdrav iz Stubaka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurir je petparačko, ili kako se u Srbiji kaže, ''cicvarićevsko'' glasilo. Mene čudi da Index objavljuje takve bedastoće.

 

Mene ne čudi ni malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovor HŽPP-a na pitanje o traktoru koji vuče niskopodni vlak:

 

"Manevriranje elektromotornih vlakova i električnih lokomotiva koji se prevoze na održavanje u KONČAR Električna vozila d.d. (KEV) obavlja se po neelektrificiranom industrijskom kolosijeku na relaciji Podsused – KEV.

S obzirom da je KEV s HŽ Infrastrukturom potpisao ugovor o međusobnom uređivanju prava između vlasnika industrijskog kolosijeka i upravitelja infrastrukture, manevriranje vlaka na navedenoj relaciji KEV može obavljati svojim osobljem i vozilom. Traktor u vlasništvu KEV-a osposobljen je za manevriranje po neelektrificiranom industrijskom kolosijeku, za što posjeduje sva potrebna odobrenja.

 

Angažiranjem vozila KEV-a smanjili su se troškovi pogonskog goriva prilikom manevriranja, a manevriranje na taj način često se obavlja i kod drugih željezničkih operatera."

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/pitali-smo-hz-o-traktoru-koji-vuce-vlak/2127820.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovor HŽPP-a na pitanje o traktoru koji vuče niskopodni vlak:

 

https://www.index.hr/vijesti/clanak/pitali-smo-hz-o-traktoru-koji-vuce-vlak/2127820.aspx

Ali će se pojedinci i dalje čuditi kao pura dreku kada vide traktor da vuče vlak.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a komentari ispod clanka... 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️


slika013jg2am4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

a komentari ispod clanka... ‍♂️♂️♂️♂️

 

Ah besposleni jadnici koji svoje frustracije liječe na internet portalima :rigo:

 

Traktor je jeftino i jednostavno rješenje jer motor pali bez predgrijavanja (za razliku od manevarske lokomotive), upališ traktor, zakopčaš vlak ili lokomotivu i odvučeš ili dovučeš. Brzina na industrijskom kolosijeku ionako nije bitna. Ponekad ima poteškoća kada je mokra tračnica, ili kada padne snijeg ali to su doista izvanredne okolnosti, tada ide malo teže ili naručimo manevru od PP, THM a ponekad uskoči i Herkules od RCCC. Imamo odnedavno još jedan traktor, isto Torpedov ali jači od prvoga, još ga nismo 100% kopletirali za vuču vlakova ali kada budu oba u pogonu više neće biti problema uopće.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ah besposleni jadnici koji svoje frustracije liječe na internet portalima :rigo:

 

Traktor je jeftino i jednostavno rješenje jer motor pali bez predgrijavanja (za razliku od manevarske lokomotive), upališ traktor, zakopčaš vlak ili lokomotivu i odvučeš ili dovučeš. Brzina na industrijskom kolosijeku ionako nije bitna. Ponekad ima poteškoća kada je mokra tračnica, ili kada padne snijeg ali to su doista izvanredne okolnosti, tada ide malo teže ili naručimo manevru od PP, THM a ponekad uskoči i Herkules od RCCC. Imamo odnedavno još jedan traktor, isto Torpedov ali jači od prvoga, još ga nismo 100% kopletirali za vuču vlakova ali kada budu oba u pogonu više neće biti problema uopće.

Da li se razmatrala mogućnost povlačenja KM do pogona KEV?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se razmatrala mogućnost povlačenja KM do pogona KEV?

Kome i zašto? Kolosijek bi trebao biti kad nema nikakvog prijevoza bez napona. Kad bi se pojavila potreba za prijevoz trebalo bi uključiti struju. Tad bi ili trebao doći TMD da to napravi ili prometnik u Podsused T. Hajde sad ti polovi da li netko sa kakvim kranom, dizalicom ili u zoni KM-a se mota ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome i zašto? Kolosijek bi trebao biti kad nema nikakvog prijevoza bez napona. Kad bi se pojavila potreba za prijevoz trebalo bi uključiti struju. Tad bi ili trebao doći TMD da to napravi ili prometnik u Podsused T. Hajde sad ti polovi da li netko sa kakvim kranom, dizalicom ili u zoni KM-a se mota ?

A inače se kranovi i dizalice ne motaju u zonama KM-a, recimo kad prelaze ŽCP? Zbog čega bi kolosijek stalno morao biti bez napona? Kakav je problem ukopčati napon? Prometnici su osposobljeni i za to. Kome i zašto? Pa evo prvenstveno zbog KEV-a i održavanja vučnih vozila i električnih garnitura, recimo kao što Gredelj ima... Misliš li da u jednom Siemensu razmišljaju na način "Kome i zašto"? Ne bih baš rekao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Gredelje ni jedno električno vozilo nije izašlo na vlastiti pogon.

Problem je tko će uključit KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A inače se kranovi i dizalice ne motaju u zonama KM-a, recimo kad prelaze ŽCP? Zbog čega bi kolosijek stalno morao biti bez napona? Kakav je problem ukopčati napon? Prometnici su osposobljeni i za to. Kome i zašto? Pa evo prvenstveno zbog KEV-a i održavanja vučnih vozila i električnih garnitura, recimo kao što Gredelj ima... Misliš li da u jednom Siemensu razmišljaju na način "Kome i zašto"? Ne bih baš rekao.

A zašto bi morao biti stalno pod naponom? U kolodvorima su svi magazinski kolosijeci bez napona. Dodušei tamo ima indukcionog napona 1000V. Zašto ne bi oni mogli biti stalno pod naponom?. Dizalice i druga vozila ne idu javnim cestama sa podignutim kranom. U krugu tvornice to rade svakodnevno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zašto bi morao biti stalno pod naponom? U kolodvorima su svi magazinski kolosijeci bez napona. Dodušei tamo ima indukcionog napona 1000V. Zašto ne bi oni mogli biti stalno pod naponom?. Dizalice i druga vozila ne idu javnim cestama sa podignutim kranom. U krugu tvornice to rade svakodnevno.

Što to onemogućava da kolosijek nije pod naponom? Magazinski kolosijeci u kolodvorima nisu isto što i industrijski kolosijek. Logično da će napon na magazinskim kolosijecima napon biti isključen ako ima utovara. A kakvi to kranovi rade svakodnevno u krugu KEV-a? I gdje im to smeta KM? Horex ima svoj kolosijek za utovar, ne smeta im KM... Dakle nema nikakvih zapreka (osim naravno političkih i birokratskih) da se povuče KM do KEV-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvornica SGP u Grazu koja je bila veći proizvođač lokomotiva od KEV-a nije nikad imala elektrificiran svoj industrijski kolosijek. Tko bi prometniku u Podsusedu javio da u zoni KM-a nema nikoga niti kakvih radova da može isključiti struju? Pa dok je postojao prijelaz industrijskog kolosijeka preko samoborske pruge manevra nije išla temo/vamo samo tako!

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Tko bi prometniku u Podsusedu javio da u zoni KM-a nema nikoga niti kakvih radova da može isključiti struju? ...

 

Darwin ...? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvornica SGP u Grazu koja je bila veći proizvođač lokomotiva od KEV-a nije nikad imala elektrificiran svoj industrijski kolosijek. Tko bi prometniku u Podsusedu javio da u zoni KM-a nema nikoga niti kakvih radova da može isključiti struju? Pa dok je postojao prijelaz industrijskog kolosijeka preko samoborske pruge manevra nije išla temo/vamo samo tako!

Ne znam u kojem vremenu ti živiš, ali 1967. je odavno prošla, trenutno smo u 2019. godini... Tko bi javio prometniku? Radovi se ne mogu najaviti brzojavom/mailom? Dakle danas, po tebi, bilo tko može izvoditi radove u profilu bez ikakve najave? Pa ne bih se baš složio s tobom. Kako netko može izvoditi radove u profilu uz uključen napon, rečenica ti je kontradiktorna. Pričaš o ovom industrijskom kolosijeku kao da je usred građevinske zone, a radovi se izvode danonoćno. Nadalje, kakve pobogu veze ima križanje dva željeznička pravca (samoborska pruga) s kontaktnom mrežom? Apsolutno nikakve. Imaju li danas jedan Siemens, Alstom, Bombardier, Stadler i ostali proizvođači elektrificirane kolosijeke po kojima izlaze gotova vozila iz tvornice? Imaju. Nije mi jasna logika razmišljanja, ne trebamo težiti boljem? Dobro je i ovako, ne treba nama ništa bolje uz ovakve stavove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što to onemogućava da kolosijek nije pod naponom? Magazinski kolosijeci u kolodvorima nisu isto što i industrijski kolosijek. Logično da će napon na magazinskim kolosijecima napon biti isključen ako ima utovara. A kakvi to kranovi rade svakodnevno u krugu KEV-a? I gdje im to smeta KM? Horex ima svoj kolosijek za utovar, ne smeta im KM... Dakle nema nikakvih zapreka (osim naravno političkih i birokratskih) da se povuče KM do KEV-a.

 

Josipe nisi u pravu.

Končar je samo jedan od korisnika tog industrijskog kolosijeka, osim nas postoje odvojci za TRZ (bivše Jedinstvo), Zagrebtrans, CIOS i produžetak prema carinarnici Jankomir te novi kolosijek između Feroimpexa i CIOS-a gdje se istovaruje pijesak i šljunak.

Horex ima mali odvojak unutar kruga na kojega stanu dva vagona, tako da istovar vrši sa glavne pruge koja prolazi kroz njihov krug prema KEV-ovom ispitnom kolosijeku koji je elektrificiran.

Mi smo relativno mala firma i kolosijek koristimo uglavnom 2x tjedno, obično nam ponedjeljkom ili utorkom dostave vlak na jedan od 6-mjesečnih pregleda koji traje 3÷4 dana, tada traktor dovuče vlak u KEV i vrati ga u četvrtak ili petak.

Horex prugu koristi možda svega dan-dva u mjesecu, dostave im čelik na plato vagonima te im za istovar treba obično dva dana. S njima moramo koordinirati u vezi kolosijeka jer dok je istovar ništa ne može proći do KEV-a.

Najviše prugu koristi CIOS, oni imaju svoju manevru ali ta manevra nema dozvolu za vožnju do Podsused tvornice nego samo po krugu CIOS-a. Vagone im iz Podsuseda dostavlja HŽCargo.

Kolosijek za pijesak/šljunak se koristi također rijetko, a vagonima također manipulira HŽ Cargo.

Za tako male potrebe KEV-a elektrifikacija se ne isplati, a žica bi definitivno smetala cestovnim vozilima koji trasu kolosijeka prelaze na mnogo mjesta, za tako male potrebe ne isplati se niti držati uključen napon, i mi ga na ispitnom kolosijeku palimo samo povremeno po potrebi.

Cijeli industrijski kolosijek je inače jako dugačak, treba ga i redovito održavati ali i rezati šiblje i korov uz njega koji ne smetaju teretnim vagonima ali baš i nisu poželjni na laku EMV, DMV i ostalih vozila koja dolaze u KEV.

Eventualna elektrifikacija bi ionako služila samo KEV-u i nikome drugome, a za to nemamo uopće potrebe.

Ja sam svojevremeno navijao da se kupi električno manevarsko vozilo poput Gredeljevog, ali jeftinije nam je i jednostavnije bilo urediti postojeći Torpedo traktor i kupiti još jedan jači. Za sada vuča dobro funkcionira.

I naravno da za svaki izlazak na prugu moramo dobiti dozvolu od prometnika Podsused tvornice, a tokom vuče osim vozača traktora uz vlak hodaju i dva obučena manevriste, zaposlenici KEV-a.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...