thomcro Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 hmhm, jaaako rado, ali na žalost ne mogu ... Poziv stoji bez obzira na "nedaće" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aman2 Posted March 2, 2009 Share Posted March 2, 2009 Hvala, odazvat ću se sigurno... Quote Sanjin M Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 ... Prije će se skupiti četa forumaša da pokuša sanirati "zgužvanu" prugu, nego da netko digne slušalicu u Mihanovićevoj i izda nalog. ... i to sa 5-6 lopata i isto toliko krampova ... vjerujem da bi to sredili u vrlo kratkom roku. Pa pruga je i izgrađena dobrovoljnim radom, zakaj ju se ne bi tak i obnovilo. Usput, sad sam konačno doznal koji vrag je ona vododerina/bela cesta po kojoj sam se pred dve i pol godine spuštal s Učke u Šušnjevicu i imal priliku vidjeti možda posljednju vožnju Šveda na toj prugi. Hodal sam znači po trasi plinovoda. A Šušnjevica me isto tako razočarala, nadal sam se barem jednom Istrorumunju, ali onih dva i pol čovjeka koje smo sreli su pričali hrvatski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Skromno se pridružujem čestitkama na sjajnom putopisu. Da ste u izviđačima osvojili bi vještarstvo pješaka (norma je 25 km). Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 i imal priliku vidjeti možda posljednju vožnju Šveda na toj prugi. Hodal sam znači po trasi plinovoda. Imaš li slučajno fotku???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Bravo ekipo! Nekako mi bilo drago vidjeti nekoliko poznatih detalja. Nadam se da je zdravstveni bilten pozitivan ili barem sa što manje "mišičobolje". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 i imal priliku vidjeti možda posljednju vožnju Šveda na toj prugi. Hodal sam znači po trasi plinovoda. Imaš li slučajno fotku???? Nažalost nemam, imal sam sa sobom samo mobitel na izdisaju, a i njega nisam uspjel izvaditi. Datum je bil 22. srpnja 2006. Nekakva turistička vožnja talijanskih prijatelja željeznice iz Trsta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Oko Rockwoola je stvar zanimljiva, znači da nije baš sve kako se prezentira u medijima Ja se ipak nekako nadam da će se ići u obnovu pruge (iako za navedeno nemam nikakvih argumenata). A tada bi svakako trebalo dočuti i napraviti reportažu... No, vratimo se u realnost, sjećam se slike šveda u Štalijama i li Most Raši, više se ne sjećam. Dajte ju, molom vas, pronađite Još nešto za naše pješake, predsignal, vidjeh, svijetli, a što je s ulaznim signalom pred Lupoglavom? Pretpostavljam, i on? Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 No, vratimo se u realnost, sjećam se slike šveda u Štalijama i li Most Raši, više se ne sjećam. Dajte ju, molom vas, pronađite Evo je, autor Pula_Terminal http://www.railfaneurope.net/pix/hr/diesel/dmu/7122/7122_series_in_Rasa.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Nadam se da je zdravstveni bilten pozitivan ili barem sa što manje "mišičobolje". Pa recimo da je pozitivan zdravstveni bilten, uz neke male poteškoće, koje su u prolazu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Još nešto za naše pješake, predsignal, vidjeh, svijetli, a što je s ulaznim signalom pred Lupoglavom? Pretpostavljam, i on? Ja ga nisam slikao na ovoj hodnji, jednostavno nisam, a ova slika je stara mejsec dana, slikano sa istog mosta otkud nas je i Pfaff pratio, tako da svjetli i ulazni signal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Hvala puno obojici Usput, bi li istup u medije (tv) o urušavanju imao ikakva efekta? Vjerujem da bi bilo atraktivno za medije, no nisam siguran bi li bilo produktivno za prugu samu Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted March 3, 2009 Author Share Posted March 3, 2009 Ovisi o kojim medijima misliš, što se tiče ovdašnjeg Glasa Istre, jako malo se o njemu piše o istarskoj pruzi, evo jedan primjer; Prije dvije godine, točno za 8.mart općina Lupoglav je za sve žene na teritoriju općine organizirala izlet vlakom do Raše i natrag, ako se ne varam čak je bio i skuplani šved, jer je tih žena bilo nekih 90-ak. U novinama drugi dan tek neki mizerni popratni članak . Halooooo, putnički vlak na pruzi na kojoj gotovo ni teretnog prometa nema, a kamo li putničkog, pa to ima da se zvoni na sva zvona, onda je trebalo pokrenuti medijsku kampanju, vjerujem da bi se javilo još raznoraznih udruga za takvim izletom, i pruga bi mogla opstati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Mislim da su ljudi okrenuti nekim drugim problemima a da su od te zatvorene pruge svi pomalo digli ruke. Osim nas koji bi čuda s time napravili . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Mislim na televiziju (od državne do komercijalnih). Kladim se da bi jedna od njih napravila prilično senzacionalistički prilog, ali to bi trajalo jedno veče i gotovo Zapravo, ROCKWOOL postaje ključan u cijeloj priči jer mislim da se od Bršice (sad u recesiji) nema što očekivati. Naime, on bi mogao vrlo brzo revitalizirati prugu (gledajte kak to Tifon radi u Zagorju), no lokalci ga neće ni vidjeti. Nekako sve više stječem dojam da bi tvornica bila nepoželjna sve da ima i najbolje filtere. I toga me strah jer ne zaboravimo da se bliže lokalni izbori, a ne znam koliko je zaista stalo da se pruga očuva. Ima li ona ikakav putnički potencijal (osim izletničkog). Još kad bi se dovukla do Labina - možda, ali ni tad se ne bi isplatilo ići vlakom u Pulu. Pravi spas bi bio objekt koji svi mi željno sanjamo, a o kojoim govore dvokolosječni profili vranjskih tunela - dakle - probijmo tu Učku i spojimo Istru s Rijekom. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 Prije dvije godine, točno za 8.mart općina Lupoglav je za sve žene na teritoriju općine organizirala izlet vlakom do Raše i natrag, ako se ne varam čak je bio i skuplani šved, jer je tih žena bilo nekih 90-ak. U novinama drugi dan tek neki mizerni popratni članak. Možda jer je bilo za 8. mart. Da je bilo za 10. travnja, možda bi se raspisali Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted March 3, 2009 Share Posted March 3, 2009 ... Ima li ona ikakav putnički potencijal (osim izletničkog)... . Da se i spoji Labin opet bi se moralo do Lupoglava i što onda? Ili presjedat ili strojovođa promjenit upravljačnicu ako se računa (po sadašnjoj situaciji) na šveda. Napravit novi triangl sa spojem na postojeću prugu Lupoglav - Pula? Teško izvedivo zbog konfiguracije terena. Ovo je samo moje razmišljanje na temu: tu dionicu bi bilo najbolje nekom privatniku dat u koncesiju i koristiti je za izletničke vlakove. Nabavit dva stara šinobusa i animirat okolno stanovništvo da se koristi željeznicom umjesto autobusima i automobilima. I naravno taj lokalni VR prilagodit potrebama stanovništva i bit njima na usluzi a ne obrnuto. Istina, od ovoga nema nikakve zarade, samo čisti trošak. E ali zato raditi sa boljim vlakovima turističko-izletničke ture i to naplaćivati. I ne zaboraviti još jednu vrlo, vrlo važnu činjenicu: prugu treba i održavati a ne samo guliti po njoj dok ne rikne! Jer onda se nije ništa napravilo. A s obzirom da živimo u dobu kad svi hoće uloženo vratiti i prije nego ulože ... sve ovo što sam iznio izgleda kao lijepa utopija. Ne zaboravimo, živimo u Hrvatskoj ne u Njemačkoj gdje država još i potpomaže takve privatne pruge raznim dotacijama. Treba samo gledat taj famozni "Eisenbahn Romantik", vidjet što njemci rade i "pokrast" njemačke ideje. I ne čekat da će se obogatit i prije nego što posao krene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Sve čestitke na sjajno odrađenoj akciji! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sukošanac Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Ovako atraktivna pruga kao stvorena za izletničke čučue da samo tako naočigled propada, prestrašno. Vrlo bi htio vidjet ja na ovoj pruzi čučuje, gdje imaš padove pruze iznad 10 ‰. Quote PTP: ~ Addon's: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11 ~ Extra: 1, 2 ~ RSP: BR 01, 52, 182, 189, Nachtzüge, Highspeed, Nahverkher, ~ Güterzuge pack Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Odlučeno je da se obiđe dionica raške pruge od Lupoglava do Kožljaka, pišljivih 25,5 km. S obzirom da nam ograničena sredstva ne dozvoljavaju obilazak trase sa Švedom, imali smo taman toliko da ju obiđemo pješice. Da sve ne bi bilo tako jednostavno, krenuli smo sa 3 bibija ( 2 iz Ri i jedan iz Labina ), ali tako da prva točka ( prvi connect ) bude u malom pitoresknom mjestašcu u podsisolju -selu Kožljak. Naravno, podrazumijeva se da postoji jedna ulica i da ne treba posebno dogovarati mjesto nalaženja ( poput križanja pete avenije i šezdesetdevete ulice ). Nažalost, ovo podrazumijevanje podrazumijevalo je da smo htjeli ne htjeli upoznali sve sporedne puteljke u Kožljaku. Jedan od njih koji je mirisao na pravi put bila je cestica u početku asfaltirana, zatim betonska, ali je ubrzo postala off-road staza za Ladu Njivu, ali onu licenciranu: Zaustavljamo se da provjerimo kamo smo zapravo krenuli ( zapravo je to provjerio LLeon pentrajući se prema pruzi dok smo Jean i ja snimali okoliš ): Ima tu i slapova: Na kraju smo ipak nekako pronašli Narcisa ili on nas, nije više ni bitno. Ostavljamo Ladu njivu kod kapelice u Kožljaku i krećemo put početne točke našeg puta-Lupoglava. Razrada trase obavlja se u stanovitom ugostiteljskom objektu u kojemu nas već čeka naš dobri duh maratona Pfaff: Nakon što smo u par minuta razradili osnovne ideje, a to su krenuti, hodati i stići u Kožljak, konačno se spuštamo na sam kolodvor Lupoglav i provjeravamo da li su strane svijeta još na svojem mjestu. Pogled prema Nugli: i prema Učki: Našeg putujućeg reportera ovdje srdačno pozdravljamo ne znajući još koliko će profesionalno i sa koliko entuzijazma popratiti ovaj naš poduhvat: Prestrojavamo se na lijevu stranu, zauzimamo položaje i krećemo u pravcu Kožljaka: Razdvajanje pruge za Rašu i za Pulu ste već vidjeli, pa zašto ne bi i opet: Gle crveni znak. Što bi to moglo značiti? Ne znamo pa idemo istražiti ( pravi razlog našli smo 21 kilometar od znaka ): Na nula zarez osam kilometara počinjem brojati kilometre ( pogled prema Kožljaku; dalje KŽ ) Prema Lupoglavu- u daljnjem tekstu LP ): Odmah iza zavoja prvo iznenađenje ( ma zapravo mogli smo se tome i nadati :smiling devil: ), na mostu lokalne ceste za Lanišće snima kolega Pfaff-pfaffastično: Km 1 KŽ: KM 1LP: Pješačka karavela napreduje prema Dolenjoj Vasi: Km 1,4 KŽ: Km 1,4 LP: Prolazimo ispod Ipsilona: Predsignal kolodvora Lupoglav: Km 1,8 KŽ: Km 1,8 LP: Na drugom kilometru: Malo panorame: Približavamo se tunelu Dolenja Vas ( 93 m ). Zanimljiv stepenasti portal: Približavamo se tunelu: Km 2,2: Smjer KŽ: Smjer LP: Pogled na istočni portal: Cestovni prijelaz i nova sačekuša: Na zadatku: Km 2,6 KŽ: Km 2,6 LP ( vidi se manje ulegnuće pruge ): Pfaff: :wave: Pfaff featuring himself: Km 3 KŽ: Km 3 LP: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Idemo dalje prema Učki: Još jedan pogled na kameni portal mostića: Km 3,4 KŽ: Km 3,4 LP: Km 3,8 KŽ, pješčenjak: Km 3,8 LP. Lijevo se vidi odron o kojemu je već ranije govoreno: Čista bistra: Km 4, KŽ: Km 4 LP: Pejzaž prema jugu: Km 4,2 KŽ: Km 4,2 LP: Mostić i LLeon u snimanju za teksture: :thomcro: Nije jedino LLeon u žbunju : Mavrovija: Km 4,6 KŽ: Km 4,6 LP: Km 5 KŽ: Km 5 LP: Pogodite koga smo vidjeli na zapadnom ulazu u kolodvor Učka? : Skretničko područje i dritura prema Učki: Km 5,8 KŽ: Km 5,8 Lp. Ovdje se pozdravljamo sa našim Pfaffom. Vidimo se 15-ak km dalje: ŽCP Baričevići: Km 6,2 KŽ: Km 6,2 LP: Po tko zna koji put u zadnjih pola godine, ekspedicije DPŽ Štacion u posjetu tunelu Vranje 1: Pogled na sporedni tunel i kolosijek 600 mm: Km 6,6: Smjer Kožljak: Smjer prema Lupoglavu: Na izlasku prema Veloj Dragi: Pogled prema Veloj Dragi i portalu Vranje 2: Malo pejzaža, nažalost uz dosta sumaglice: Km 7 KŽ: Km 7 LP: Na ovoj fotki prikazano je uobičajeno stanje na portalu tunela Vranje 2: )): Prema istočnom portalu Vranje 1: LLeon u tunelu usrid mraka: Km 7,4: Km 7,4 KŽ: Km 7,4 LP: Km 7,8 KŽ: Km 7,8 LP: Thomcroov kanjon: Južni portal tunela Vranje 2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Km 8 KŽ: Km 8 LP: Km 8,2 KŽ: Km 8,2 LP: Km 8,6 KŽ: Km 8,6 LP: Dritura na 9 km, smjer prema Kožljaku: i prema Lupoglavu: Km 9,4 KŽ: Km 9,4 LP: LLeon snima mrtvu prirodu: Km 9,8 KŽ: Km 9,8 LP: Ulazimo u usjek: Na desetom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka: u smjeru Lupoglava: Km 10,2 KŽ: Km 10,2 LP: Km 10,6 KŽ: Km 10,6 LP: Prema parku prirode Učka: Erozija terena čini svoje: Čudesna šuma znakova: Km 11 ,smer Kožljak i pogled na sjeverni portal tunela Mandići: Km 11, smjer Lupoglav: Sjeverni portal tunela Mandići: Tunel je u laganom S zavoju: Prema izlazu: Južni izlaz: Km 11,4 KŽ: Km 11,4 LP: Km 11,8 KŽ: Km 11,8 LP: Otprilike na dvanaestom kilometru, primjećena je dobra lokacija za marendu, pa smo stali 15-ak minuta. Odmor ratnika: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Na dvanaestom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka. Skoro smo na sredini puta: Dritura prema Lupoglavu: 12,2 km , KŽ: 12,2 km, LP: Ovako izgleda krajolik on the middle of the film, km 12,6 smjer LLeon: Km 12,6, smjer Jean i Narcis: Križanje autoceste A8 i pruge, na nivou, prigodno je obilježeno:mrgreen: : Javna govornica, ako zatreba: Km 13, smjer Kožljak nam odaje da se radi o, po mišljenju svih sudionika maratona, najdosadnijem dijelu trase: Km 13, LP: Km 13,4 KŽ, konačno zavoj: Km 13,4 LP: Približavanje ŽCP ili Pozdrav iz Tetova.Jesu li datumi na stupu vrijeme posljednjeg remonta pruge? Hm. Km 13,8, KŽ. Ova dionica me podsjeća na skijašku stazu za spust u Wengenu, na način da kamere snimaju samo početak i pri kraju,gdje je najzanimljivije, dok je sredina ( očito zbog nezanimljivosti ) zaboravljena od kamera. Pitamo se gdje li je naš dragi Pfaff? Km 13,8 LP: Km 13,9-nekome su očito dosadili betonski pragovi, pa nastavljamo sa drvenim: Km 14, KŽ. Ovo je jedan od većih padova na trasi: Km 14, LP: Km 14,2 KŽ: Km 14,2 LP: Km 14,6 KŽ, padine Sisola su sve bliže: Km 14,6 LP: Km 15, KŽ: Km 15 LP: Km 15,2, napredujemo prema Šušnjevici: Km 15,2, pogled unatrag: A onda: Ah ti kinezi. :smiling devil: Dakle, prelazimo preko trase plinovoda. Odgovorni inženjer: Km 15,8, smjer KŽ: Km 15,8, smjer Lupoglev i rampa on the middle of nowhere: Jedna panoramska: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Počinje najžešći pad pruge na našoj trasi ( ako izuzmemo padove na km 21,4, ali o tome kasnije ): Km 16, pad 17 promila na 170 m ( na ovoj drituri ): Km 16, smjer LP: Km 16,2, smjer KŽ, ulazimo u područje stajališta ( ja sam uvjeren da je to bio ili trebao biti kolodvor ): Km 16,2, LP: Ovo proširenje definitivno nije dio istarskog ipsilona: Km 16,6 KŽ: Km 16,6 LP: Tamo negdje ispod onih oblaka bi trebali stići: Km 17, u smjeru Kožljaka-kućica me neodoljivo podsjeća na skretničarevu, s obzirom da se nalazi točno na početku proširenja. Muči me pitanje, ako ovdje doista nikada nije bio kolodvor, čemu je mogla služiti? Km 17, pogled u smjeru Lupoglava: Km 17,4 KŽ: Km 17,4 LP: Km 17,8 KŽ: Km 17,8 LP: Na 18-tom smo kilometru hodnje, pogled u smjeru cilja: 18 km, smjer iz kojega idemo: Km 18,2, KŽ. U dnu slike lijevo vidi se dupli prag. Šina iznad nije zavarena na tom mjestu. Pitanje za znalce. Zašto dupli pragovi svako toliko? Km 18,2, LP: Km 18,6 smjer KŽ. Negdje u ovom dugačkom zavoju smo stali jer je kolega Narcis uočio nešto zanimljivo dolje. Zapravo, točnije bi bilo nekoga. Km 18,6 LP: 19-ti kilometar u smjeru Kožljaka: Km 19 u smjeru Lupoglava: Km 19, panorama: Km 19,2, LLeon: a prekonekolikoviše metara niže , kolega Pfaff ( fotka mi nije uspjela ): Km 19,2, predah: Km 19,4, idemo dalje ( hm, tko je ono to bio rekao ): Km 19,4, unatrag: Thomcroov kanjon broj 2 :thomcro: :thomcro: : Km 19,8, KŽ: Km 19,8 LP: Na 20-tom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka: Km 20, smjer Lupoglav: Km 20,2 KŽ, pruga upala u pješčenjak. Ovdje počinje dio na kojem je pruga ozbiljno propala: Km 20,2 LP: Odmah iznad pruga ukazala nam se ova zanimljiva crkvica, očito napuštena. Zašto? Km 20,6 KŽ: Km 20,6 LP: Km 20,6, panorama: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kico101 Posted March 6, 2009 Share Posted March 6, 2009 Km 21. Od ovuda počinje najšokantnija dionica naše hodnje ( iza zavoja ). Nešto što ipak, bez obzira na najavu kolege Narcisa, nismo očekivali ( o tome nešto kasnije ): Km 21, LP: Već ovdje primjećujemo ulegnuće pruge koje bi ozbiljno moglo ugroziti promet ( LLeon promatra nagib iz blizine ): A onda, ma ča je ovo? :surprise: Km 21,4, dugo nisam doživio ovakvu nelagodu na nekom od dosadašnjih ekšna. Prolaze mi misli što bi se moglo dogoditi kada bi u trenutku urušavanja prolazio vlak. Koliko pruga u Hrvatskoj je u lošem neodržavanom stanju gdje se može dogoditi ovako nešto, a ima prometa: Pitam se čemu padokaz? Treba dodati i bočni nagib. Štreka je va arije: Spojevi šina i pragova su izdržali naprezanje: Ovo je jedno od rijetkih mjesta na prugama gdje ljudska težina stvara efekte vidljivog progiba tračnica: Nasip je toliko sipak da bi ga bez problema nas 4 s lopatama brzo urušili do kraja. DFržim da će ga slijedeća veća kiša dokrajčiti. Hoće li tračnica izdržati? Još nekoliko fotki bez komentara: Konačno se svi prebacujemo na južnu stranu i krećemo dalje, još uvijek pod dojmom: Km 21,8 KŽ: Km 21,8 LP: Ljepote Sisola: Km 22 KŽ, ograničenje 20 km/h, taman brzina kolege LLeona: : Km 22,LP: Km 22,2 KŽ. U daljini možete primijetiti neobičnu stijenu ( osim po izgledu, ima još jednu pokretnu zanimljivost :smiling devil: ): Km 22,2 LP: Iako je još relativno daleko, mogu se zamijetiti 4 izolatora: Bu! :vibro: :maestro: Moram priznati da je iznenađenje bilo veliko ( iako smo u daljini uočili vozilo koje bi moglo biti,... ma neeee nije ). Evo na ovom malom dijelu hodnju je ipak odradio i naš dragi logističar: Da, to je službeno vozilo. Km 22,7 KŽ: Km 22,7, LP: Pozdravljamo se s kolegom Pfaffom i nastavljamo dalje. Još oko 3 km. Unutrašnji plovni put: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.