Jump to content

Pješački maraton Lupoglav-Raša


narcis

Recommended Posts

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

... Prije će se skupiti četa forumaša da pokuša sanirati "zgužvanu" prugu, nego da netko digne slušalicu u Mihanovićevoj i izda nalog. :lol:

888110.gif ... i to sa 5-6 lopata i isto toliko krampova ... vjerujem da bi to sredili u vrlo kratkom roku.

 

Pa pruga je i izgrađena dobrovoljnim radom, zakaj ju se ne bi tak i obnovilo.

 

Usput, sad sam konačno doznal koji vrag je ona vododerina/bela cesta po kojoj sam se pred dve i pol godine spuštal s Učke u Šušnjevicu i imal priliku vidjeti možda posljednju vožnju Šveda na toj prugi. Hodal sam znači po trasi plinovoda.

 

A Šušnjevica me isto tako razočarala, nadal sam se barem jednom Istrorumunju, ali onih dva i pol čovjeka koje smo sreli su pričali hrvatski.

Link to comment
Share on other sites

i imal priliku vidjeti možda posljednju vožnju Šveda na toj prugi. Hodal sam znači po trasi plinovoda.

 

Imaš li slučajno fotku???? :mrgreen:

 

Nažalost nemam, imal sam sa sobom samo mobitel na izdisaju, a i njega nisam uspjel izvaditi.

Datum je bil 22. srpnja 2006. Nekakva turistička vožnja talijanskih prijatelja željeznice iz Trsta.

Link to comment
Share on other sites

Oko Rockwoola je stvar zanimljiva, znači da nije baš sve kako se prezentira u medijima :wink:

 

Ja se ipak nekako nadam da će se ići u obnovu pruge (iako za navedeno nemam nikakvih argumenata). A tada bi svakako trebalo dočuti i napraviti reportažu...

 

No, vratimo se u realnost, sjećam se slike šveda u Štalijama i li Most Raši, više se ne sjećam. Dajte ju, molom vas, pronađite :mrgreen:

 

Još nešto za naše pješake, predsignal, vidjeh, svijetli, a što je s ulaznim signalom pred Lupoglavom?

Pretpostavljam, i on?

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da je zdravstveni bilten pozitivan ili barem sa što manje "mišičobolje".

Pa recimo da je pozitivan zdravstveni bilten, uz neke male poteškoće, koje su u prolazu. :mrgreen::wink:

Link to comment
Share on other sites

Još nešto za naše pješake, predsignal, vidjeh, svijetli, a što je s ulaznim signalom pred Lupoglavom?

Pretpostavljam, i on?

Ja ga nisam slikao na ovoj hodnji, jednostavno nisam, a ova slika je stara mejsec dana, slikano sa istog mosta otkud nas je i Pfaff pratio, tako da svjetli i ulazni signal.

Picture002.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvala puno obojici :mrgreen:

 

Usput, bi li istup u medije (tv) o urušavanju imao ikakva efekta?

 

Vjerujem da bi bilo atraktivno za medije, no nisam siguran bi li bilo produktivno za prugu samu :wink:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Ovisi o kojim medijima misliš, što se tiče ovdašnjeg Glasa Istre, jako malo se o njemu piše o istarskoj pruzi, evo jedan primjer;

 

Prije dvije godine, točno za 8.mart općina Lupoglav je za sve žene na teritoriju općine organizirala izlet vlakom do Raše i natrag, ako se ne varam čak je bio i skuplani šved, jer je tih žena bilo nekih 90-ak. U novinama drugi dan tek neki mizerni popratni članak .

 

Halooooo, putnički vlak na pruzi na kojoj gotovo ni teretnog prometa nema, a kamo li putničkog, pa to ima da se zvoni na sva zvona, onda je trebalo pokrenuti medijsku kampanju, vjerujem da bi se javilo još raznoraznih udruga za takvim izletom, i pruga bi mogla opstati.

Link to comment
Share on other sites

Mislim na televiziju (od državne do komercijalnih). Kladim se da bi jedna od njih napravila prilično senzacionalistički prilog, ali to bi trajalo jedno veče i gotovo :mrgreen:

 

Zapravo, ROCKWOOL postaje ključan u cijeloj priči jer mislim da se od Bršice (sad u recesiji) nema što očekivati.

 

Naime, on bi mogao vrlo brzo revitalizirati prugu (gledajte kak to Tifon radi u Zagorju), no lokalci ga neće ni vidjeti. Nekako sve više stječem dojam da bi tvornica bila nepoželjna sve da ima i najbolje filtere. I toga me strah jer ne zaboravimo da se bliže lokalni izbori, a ne znam koliko je zaista stalo da se pruga očuva. Ima li ona ikakav putnički potencijal (osim izletničkog). Još kad bi se dovukla do Labina - možda, ali ni tad se ne bi isplatilo ići vlakom u Pulu. Pravi spas bi bio objekt koji svi mi željno sanjamo, a o kojoim govore dvokolosječni profili vranjskih tunela - dakle - probijmo tu Učku i spojimo Istru s Rijekom.

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Prije dvije godine, točno za 8.mart općina Lupoglav je za sve žene na teritoriju općine organizirala izlet vlakom do Raše i natrag, ako se ne varam čak je bio i skuplani šved, jer je tih žena bilo nekih 90-ak. U novinama drugi dan tek neki mizerni popratni članak.

Možda jer je bilo za 8. mart. Da je bilo za 10. travnja, možda bi se raspisali WallBash.gif

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Link to comment
Share on other sites

... Ima li ona ikakav putnički potencijal (osim izletničkog)...

541462.gif. Da se i spoji Labin opet bi se moralo do Lupoglava i što onda? Ili presjedat ili strojovođa promjenit upravljačnicu ako se računa (po sadašnjoj situaciji) na šveda. Napravit novi triangl sa spojem na postojeću prugu Lupoglav - Pula? Teško izvedivo zbog konfiguracije terena. Ovo je samo moje razmišljanje na temu: tu dionicu bi bilo najbolje nekom privatniku dat u koncesiju i koristiti je za izletničke vlakove. Nabavit dva stara šinobusa i animirat okolno stanovništvo da se koristi željeznicom umjesto autobusima i automobilima. I naravno taj lokalni VR prilagodit potrebama stanovništva i bit njima na usluzi a ne obrnuto. Istina, od ovoga nema nikakve zarade, samo čisti trošak. E ali zato raditi sa boljim vlakovima turističko-izletničke ture i to naplaćivati. I ne zaboraviti još jednu vrlo, vrlo važnu činjenicu: prugu treba i održavati a ne samo guliti po njoj dok ne rikne! Jer onda se nije ništa napravilo. A s obzirom da živimo u dobu kad svi hoće uloženo vratiti i prije nego ulože ... sve ovo što sam iznio izgleda kao lijepa utopija. Ne zaboravimo, živimo u Hrvatskoj ne u Njemačkoj gdje država još i potpomaže takve privatne pruge raznim dotacijama. Treba samo gledat taj famozni "Eisenbahn Romantik", vidjet što njemci rade i "pokrast" njemačke ideje. I ne čekat da će se obogatit i prije nego što posao krene.

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Ovako atraktivna pruga kao stvorena za izletničke čučue da samo tako naočigled propada, prestrašno.

 

Vrlo bi htio vidjet ja na ovoj pruzi čučuje, gdje imaš padove pruze iznad 10 ‰. :cry:

PTP:

~ Addon's: 1, 2, 3, 6, 8, 9, 11

~ Extra: 1, 2

~ RSP: BR 01, 52, 182, 189, Nachtzüge, Highspeed, Nahverkher,

~ Güterzuge pack

Link to comment
Share on other sites

Odlučeno je da se obiđe dionica raške pruge od Lupoglava do Kožljaka, pišljivih 25,5 km. S obzirom da nam ograničena sredstva ne dozvoljavaju obilazak trase sa Švedom, imali smo taman toliko da ju obiđemo pješice.

Da sve ne bi bilo tako jednostavno, krenuli smo sa 3 bibija ( 2 iz Ri i jedan iz Labina ), ali tako da prva točka ( prvi connect ) bude u malom pitoresknom mjestašcu u podsisolju :P -selu Kožljak. Naravno, podrazumijeva se da postoji jedna ulica i da ne treba posebno dogovarati mjesto nalaženja ( poput križanja pete avenije i šezdesetdevete ulice ). Nažalost, ovo podrazumijevanje podrazumijevalo je da smo htjeli ne htjeli upoznali sve sporedne puteljke u Kožljaku. Jedan od njih koji je mirisao na pravi put bila je cestica u početku asfaltirana, zatim betonska, ali je ubrzo postala off-road staza za Ladu Njivu, ali onu licenciranu:

P3010154_edited.jpg

Zaustavljamo se da provjerimo kamo smo zapravo krenuli ( zapravo je to provjerio LLeon pentrajući se prema pruzi dok smo Jean i ja snimali okoliš ):

P3010153_edited.jpg

Ima tu i slapova:

P3010155_edited.jpg

Na kraju smo ipak nekako pronašli Narcisa ili on nas, nije više ni bitno. Ostavljamo Ladu njivu kod kapelice u Kožljaku i krećemo put početne točke našeg puta-Lupoglava. Razrada trase obavlja se u stanovitom ugostiteljskom objektu u kojemu nas već čeka naš dobri duh maratona Pfaff:

P3010156_edited.jpg

Nakon što smo u par minuta razradili osnovne ideje, a to su krenuti, hodati i stići u Kožljak, konačno se spuštamo na sam kolodvor Lupoglav i provjeravamo da li su strane svijeta još na svojem mjestu. Pogled prema Nugli:

P3010157_edited.jpg

i prema Učki:

P3010158_edited.jpg

Našeg putujućeg reportera ovdje srdačno pozdravljamo ne znajući još koliko će profesionalno i sa koliko entuzijazma popratiti ovaj naš poduhvat:

P3010159_edited.jpg

Prestrojavamo se na lijevu stranu, zauzimamo položaje i krećemo u pravcu Kožljaka:

P3010160_edited.jpg

Razdvajanje pruge za Rašu i za Pulu ste već vidjeli, pa zašto ne bi i opet:

P3010161_edited.jpg

Gle crveni znak. Što bi to moglo značiti? Ne znamo pa idemo istražiti ( pravi razlog našli smo 21 kilometar od znaka ):

P3010162_edited.jpg

Na nula zarez osam kilometara počinjem brojati kilometre ( pogled prema Kožljaku; dalje KŽ )

P3010163_edited.jpg

Prema Lupoglavu- u daljnjem tekstu LP ):

P3010164_edited.jpg

Odmah iza zavoja prvo iznenađenje ( ma zapravo mogli smo se tome i nadati :smiling devil: ), na mostu lokalne ceste za Lanišće snima kolega Pfaff-pfaffastično:

P3010165_edited.jpg

Km 1 KŽ:

P3010166_edited.jpg

KM 1LP:

P3010167_edited.jpg

Pješačka karavela napreduje prema Dolenjoj Vasi:

P3010168_edited.jpg

Km 1,4 KŽ:

P3010169_edited.jpg

Km 1,4 LP:

P3010170_edited.jpg

Prolazimo ispod Ipsilona:

P3010171_edited.jpg

Predsignal kolodvora Lupoglav:

P3010172_edited.jpg

Km 1,8 KŽ:

P3010173_edited.jpg

Km 1,8 LP:

P3010174_edited.jpg

Na drugom kilometru:

P3010175_edited.jpg

Malo panorame:

P3010176_edited.jpg

Približavamo se tunelu Dolenja Vas ( 93 m ). Zanimljiv stepenasti portal:

P3010177_edited.jpg

Približavamo se tunelu:

P3010178.jpg

 

P3010179.jpg

Km 2,2:

P3010181.jpg

Smjer KŽ:

P3010182_edited.jpg

Smjer LP:

P3010183_edited.jpg

Pogled na istočni portal:

P3010184_edited.jpg

Cestovni prijelaz i nova sačekuša:

:mrgreen:

P3010185_edited.jpg

Na zadatku:

P3010186.jpg

Km 2,6 KŽ:

P3010187_edited.jpg

Km 2,6 LP ( vidi se manje ulegnuće pruge ):

P3010189_edited.jpg

Pfaff:

:wave:

P3010188_edited.jpg

Pfaff featuring himself:

P3010190_edited.jpg

Km 3 KŽ:

P3010191_edited.jpg

Km 3 LP:

P3010192_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Idemo dalje prema Učki:

P3010193_edited.jpg

Još jedan pogled na kameni portal mostića:

P3010194_edited.jpg

Km 3,4 KŽ:

P3010195_edited.jpg

Km 3,4 LP:

P3010196_edited.jpg

Km 3,8 KŽ, pješčenjak:

P3010197_edited.jpg

Km 3,8 LP. Lijevo se vidi odron o kojemu je već ranije govoreno:

P3010198_edited.jpg

Čista bistra:

P3010199_edited.jpg

Km 4, KŽ:

P3010200_edited.jpg

Km 4 LP:

P3010202_edited.jpg

Pejzaž prema jugu:

P3010201_edited.jpg

Km 4,2 KŽ:

P3010203_edited.jpg

Km 4,2 LP:

P3010204_edited.jpg

Mostić i LLeon u snimanju za teksture: :thomcro:

P3010205_edited.jpg

Nije jedino LLeon u žbunju :P :

P3010206_edited.jpg

Mavrovija:

P3010207_edited.jpg

Km 4,6 KŽ:

P3010208_edited.jpg

Km 4,6 LP:

P3010209_edited.jpg

Km 5 KŽ:

P3010210_edited.jpg

Km 5 LP:

P3010211_edited.jpg

Pogodite koga smo vidjeli na zapadnom ulazu u kolodvor Učka? :mrgreen: :

P3010212.jpg

Skretničko područje i dritura prema Učki:

P3010213_edited.jpg

Km 5,8 KŽ:

P3010214_edited.jpg

Km 5,8 Lp. Ovdje se pozdravljamo sa našim Pfaffom. Vidimo se 15-ak km dalje:

P3010215_edited.jpg

ŽCP Baričevići:

P3010216_edited.jpg

Km 6,2 KŽ:

P3010217_edited.jpg

Km 6,2 LP:

P3010218_edited.jpg

Po tko zna koji put u zadnjih pola godine, ekspedicije DPŽ Štacion u posjetu tunelu Vranje 1:

P3010219_edited.jpg

Pogled na sporedni tunel i kolosijek 600 mm:

P3010220.jpg

Km 6,6:

P3010221_edited.jpg

Smjer Kožljak:

P3010222.jpg

Smjer prema Lupoglavu:

P3010223.jpg

Na izlasku prema Veloj Dragi:

P3010224_edited.jpg

Pogled prema Veloj Dragi i portalu Vranje 2:

P3010225_edited.jpg

Malo pejzaža, nažalost uz dosta sumaglice:

P3010226.jpg

 

P3010227_edited.jpg

 

P3010228_edited.jpg

Km 7 KŽ:

P3010229_edited.jpg

Km 7 LP:

P3010230_edited.jpg

Na ovoj fotki prikazano je uobičajeno stanje na portalu tunela Vranje 2:

:roll:)):

P3010231_edited.jpg

Prema istočnom portalu Vranje 1:

P3010233.jpg

LLeon u tunelu usrid mraka:

P3010234.jpg

Km 7,4:

P3010235.jpg

Km 7,4 KŽ:

P3010236.jpg

Km 7,4 LP:

P3010237.jpg

Km 7,8 KŽ:

P3010238.jpg

Km 7,8 LP:

P3010239.jpg

Thomcroov kanjon:

P3010240_edited.jpg

P3010242_edited.jpg

Južni portal tunela Vranje 2:

P3010241_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Km 8 KŽ:

P3010243_edited.jpg

Km 8 LP:

P3010245_edited.jpg

Km 8,2 KŽ:

P3010246_edited.jpg

Km 8,2 LP:

P3010247_edited.jpg

Km 8,6 KŽ:

P3010248_edited.jpg

Km 8,6 LP:

P3010249_edited.jpg

Dritura na 9 km, smjer prema Kožljaku:

P3010250_edited.jpg

i prema Lupoglavu:

P3010251_edited.jpg

Km 9,4 KŽ:

P3010252_edited.jpg

Km 9,4 LP:

P3010253_edited.jpg

LLeon snima mrtvu prirodu:

P3010254_edited.jpg

Km 9,8 KŽ:

P3010255_edited.jpg

Km 9,8 LP:

P3010256_edited.jpg

Ulazimo u usjek:

P3010257_edited.jpg

Na desetom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka:

P3010258_edited.jpg

u smjeru Lupoglava:

P3010259_edited.jpg

Km 10,2 KŽ:

P3010260_edited.jpg

Km 10,2 LP:

P3010261_edited.jpg

Km 10,6 KŽ:

P3010262_edited.jpg

Km 10,6 LP:

P3010263_edited.jpg

Prema parku prirode Učka:

P3010265_edited.jpg

Erozija terena čini svoje:

P3010266_edited.jpg

Čudesna šuma znakova:

P3010267_edited.jpg

Km 11 ,smer Kožljak i pogled na sjeverni portal tunela Mandići:

P3010268_edited.jpg

Km 11, smjer Lupoglav:

P3010269_edited.jpg

Sjeverni portal tunela Mandići:

P3010270_edited.jpg

 

P3010271.jpg

Tunel je u laganom S zavoju:

P3010272.jpg

Prema izlazu:

P3010273.jpg

Južni izlaz:

P3010274.jpg

Km 11,4 KŽ:

P3010276_edited.jpg

Km 11,4 LP:

P3010277_edited.jpg

Km 11,8 KŽ:

P3010278_edited.jpg

Km 11,8 LP:

P3010279_edited.jpg

Otprilike na dvanaestom kilometru, primjećena je dobra lokacija za marendu, pa smo stali 15-ak minuta. Odmor ratnika:

P3010280_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na dvanaestom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka. Skoro smo na sredini puta:

P3010281_edited.jpg

Dritura prema Lupoglavu:

P3010282_edited.jpg

12,2 km , KŽ:

P3010283_edited.jpg

12,2 km, LP:

P3010284_edited.jpg

Ovako izgleda krajolik on the middle of the film, km 12,6 smjer LLeon:

P3010285_edited.jpg

Km 12,6, smjer Jean i Narcis:

P3010286_edited.jpg

Križanje autoceste A8 i pruge, na nivou, prigodno je obilježeno:mrgreen: :

P3010287_edited.jpg

Javna govornica, ako zatreba:

P3010288_edited.jpg

Km 13, smjer Kožljak nam odaje da se radi o, po mišljenju svih sudionika maratona, najdosadnijem dijelu trase:

P3010289_edited.jpg

Km 13, LP:

P3010290_edited.jpg

Km 13,4 KŽ, konačno zavoj:

P3010291_edited.jpg

Km 13,4 LP:

P3010292_edited.jpg

Približavanje ŽCP ili Pozdrav iz Tetova.Jesu li datumi na stupu vrijeme posljednjeg remonta pruge? Hm.

P3010293_edited.jpg

Km 13,8, KŽ. Ova dionica me podsjeća na skijašku stazu za spust u Wengenu, na način da kamere snimaju samo početak i pri kraju,gdje je najzanimljivije, dok je sredina ( očito zbog nezanimljivosti ) zaboravljena od kamera. Pitamo se gdje li je naš dragi Pfaff?

P3010294_edited.jpg

Km 13,8 LP:

P3010295_edited.jpg

Km 13,9-nekome su očito dosadili betonski pragovi, pa nastavljamo sa drvenim:

P3010296_edited.jpg

Km 14, KŽ. Ovo je jedan od većih padova na trasi:

P3010297_edited.jpg

Km 14, LP:

P3010298_edited.jpg

Km 14,2 KŽ:

P3010299_edited.jpg

Km 14,2 LP:

P3010300_edited.jpg

Km 14,6 KŽ, padine Sisola su sve bliže:

P3010301_edited.jpg

Km 14,6 LP:

P3010302_edited.jpg

Km 15, KŽ:

P3010303_edited.jpg

Km 15 LP:

P3010304_edited.jpg

Km 15,2, napredujemo prema Šušnjevici:

P3010305_edited.jpg

Km 15,2, pogled unatrag:

P3010306_edited.jpg

A onda:

P3010307_edited.jpg

Ah ti kinezi. :smiling devil:

Dakle, prelazimo preko trase plinovoda. Odgovorni inženjer: :P

P3010308_edited.jpg

Km 15,8, smjer KŽ:

P3010309_edited.jpg

Km 15,8, smjer Lupoglev i rampa on the middle of nowhere:

P3010310_edited.jpg

Jedna panoramska:

P3010311.jpg

Link to comment
Share on other sites

Počinje najžešći pad pruge na našoj trasi ( ako izuzmemo padove na km 21,4, ali o tome kasnije ):

P3010312_edited.jpg

Km 16, pad 17 promila na 170 m ( na ovoj drituri ):

P3010313_edited.jpg

Km 16, smjer LP:

P3010314_edited.jpg

Km 16,2, smjer KŽ, ulazimo u područje stajališta ( ja sam uvjeren da je to bio ili trebao biti kolodvor ):

P3010315_edited.jpg

Km 16,2, LP:

P3010316_edited.jpg

Ovo proširenje definitivno nije dio istarskog ipsilona:

P3010317_edited.jpg

Km 16,6 KŽ:

P3010318_edited.jpg

Km 16,6 LP:

P3010319_edited.jpg

Tamo negdje ispod onih oblaka bi trebali stići:

P3010320.jpg

Km 17, u smjeru Kožljaka-kućica me neodoljivo podsjeća na skretničarevu, s obzirom da se nalazi točno na početku proširenja. Muči me pitanje, ako ovdje doista nikada nije bio kolodvor, čemu je mogla služiti?

P3010321_edited.jpg

Km 17, pogled u smjeru Lupoglava:

P3010322_edited.jpg

Km 17,4 KŽ:

P3010323_edited.jpg

Km 17,4 LP:

P3010324_edited.jpg

Km 17,8 KŽ:

P3010325.jpg

Km 17,8 LP:

P3010326_edited.jpg

Na 18-tom smo kilometru hodnje, pogled u smjeru cilja:

P3010327_edited.jpg

18 km, smjer iz kojega idemo:

P3010328_edited.jpg

Km 18,2, KŽ. U dnu slike lijevo vidi se dupli prag. Šina iznad nije zavarena na tom mjestu. Pitanje za znalce. Zašto dupli pragovi svako toliko?

P3010329_edited.jpg

Km 18,2, LP:

P3010330_edited.jpg

Km 18,6 smjer KŽ. Negdje u ovom dugačkom zavoju smo stali jer je kolega Narcis uočio nešto zanimljivo dolje. Zapravo, točnije bi bilo nekoga. :P

P3010331_edited.jpg

Km 18,6 LP:

P3010332_edited.jpg

19-ti kilometar u smjeru Kožljaka:

P3010333_edited.jpg

Km 19 u smjeru Lupoglava:

P3010334_edited.jpg

Km 19, panorama:

P3010335.jpg

Km 19,2, LLeon:

P3010336_edited.jpg

a prekonekolikoviše metara niže , kolega Pfaff ( fotka mi nije uspjela ):

P3010337.jpg

Km 19,2, predah:

P3010338_edited.jpg

Km 19,4, idemo dalje ( hm, tko je ono to bio rekao ):

P3010339_edited.jpg

Km 19,4, unatrag:

P3010340_edited.jpg

Thomcroov kanjon broj 2 :thomcro: :thomcro: :

P3010341_edited.jpg

Km 19,8, KŽ:

P3010342_edited.jpg

Km 19,8 LP:

P3010343_edited.jpg

Na 20-tom kilometru, pogled u smjeru Kožljaka:

P3010344_edited.jpg

Km 20, smjer Lupoglav:

P3010345_edited.jpg

Km 20,2 KŽ, pruga upala u pješčenjak. Ovdje počinje dio na kojem je pruga ozbiljno propala:

P3010346_edited.jpg

Km 20,2 LP:

P3010347_edited.jpg

Odmah iznad pruga ukazala nam se ova zanimljiva crkvica, očito napuštena. Zašto?

P3010348_edited.jpg

Km 20,6 KŽ:

P3010349_edited.jpg

Km 20,6 LP:

P3010350_edited.jpg

Km 20,6, panorama:

P3010351.jpg

Link to comment
Share on other sites

Km 21. Od ovuda počinje najšokantnija dionica naše hodnje ( iza zavoja ). Nešto što ipak, bez obzira na najavu kolege Narcisa, nismo očekivali ( o tome nešto kasnije ):

P3010352_edited.jpg

Km 21, LP:

P3010353_edited.jpg

Već ovdje primjećujemo ulegnuće pruge koje bi ozbiljno moglo ugroziti promet ( LLeon promatra nagib iz blizine ):

P3010354_edited.jpg

A onda, ma ča je ovo?

:surprise: P3010355_edited.jpg

Km 21,4, dugo nisam doživio ovakvu nelagodu na nekom od dosadašnjih ekšna. Prolaze mi misli što bi se moglo dogoditi kada bi u trenutku urušavanja prolazio vlak. Koliko pruga u Hrvatskoj je u lošem neodržavanom stanju gdje se može dogoditi ovako nešto, a ima prometa:

P3010357_edited.jpg

Pitam se čemu padokaz? Treba dodati i bočni nagib. Štreka je va arije:

P3010358_edited.jpg

Spojevi šina i pragova su izdržali naprezanje:

P3010359_edited.jpg

Ovo je jedno od rijetkih mjesta na prugama gdje ljudska težina stvara efekte vidljivog progiba tračnica: :P

P3010360_edited.jpg

Nasip je toliko sipak da bi ga bez problema nas 4 s lopatama brzo urušili do kraja. DFržim da će ga slijedeća veća kiša dokrajčiti. Hoće li tračnica izdržati?

P3010361_edited.jpg

Još nekoliko fotki bez komentara:

P3010362_edited.jpg

 

P3010363_edited.jpg

 

P3010364_edited.jpg

 

P3010365_edited.jpg

 

P3010366_edited.jpg

Konačno se svi prebacujemo na južnu stranu i krećemo dalje, još uvijek pod dojmom:

P3010367_edited.jpg

Km 21,8 KŽ:

P3010368_edited.jpg

Km 21,8 LP:

P3010369_edited.jpg

Ljepote Sisola:

P3010370.jpg

 

P3010371_edited.jpg

 

P3010372.jpg

 

P3010373_edited.jpg

 

P3010374.jpg

Km 22 KŽ, ograničenje 20 km/h, taman brzina kolege LLeona: :mrgreen: :

P3010375_edited.jpg

Km 22,LP:

P3010376_edited.jpg

Km 22,2 KŽ. U daljini možete primijetiti neobičnu stijenu ( osim po izgledu, ima još jednu pokretnu zanimljivost :smiling devil: ):

P3010377_edited.jpg

Km 22,2 LP:

P3010378_edited.jpg

Iako je još relativno daleko, mogu se zamijetiti 4 izolatora:

P3010380.jpg

Bu! :vibro: :maestro:

P3010381_edited.jpg

Moram priznati da je iznenađenje bilo veliko ( iako smo u daljini uočili vozilo koje bi moglo biti,... ma neeee nije ). Evo na ovom malom dijelu hodnju je ipak odradio i naš dragi logističar:

P3010382.jpg

Da, to je službeno vozilo. Km 22,7 KŽ:

P3010383_edited.jpg

Km 22,7, LP:

P3010384_edited.jpg

Pozdravljamo se s kolegom Pfaffom i nastavljamo dalje. Još oko 3 km.

Unutrašnji plovni put:

P3010385_edited.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...