narcis Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Ovo je trebao biti zajednički ekšn Riječke i Zagrebačke ekipe, no međutim Zg ekipa zbog poslovnih obveza nije mogla doći, pa smo to morali odraditi sami, valjda više sreće drugi vikend. O čemu se radi? Već neko vrijeme smišljamo plan, pošto nema šanse u neko dogledno vrijeme da se vozimo u vlaku prugom Lupoglav-Raša, odlučili smo je propješačiti i to u dva dijela. 1. dio Lupoglav-Kožljak 25,5 km 2. dio Kožljak-Raša 27 km Krenula je ekipa u sastavu; Ja, kico101, Jean, LLeon i Pfaff kao "mobile assistance". Ovo je naše odredište. Pogled u smjeru Raše, vide se ostaci drugog kolosijeka. Pogled u smjeru Lupoglava Ovoliko treba propješaciti Nekadašnji Kolodvor Kožljak, u zadnje vrijeme po službenim dokumentima stajalište, tu sam cekao rijecku ekipu, pa da krenemo put Lupoglava, ali malo su mi se izgubili po Kožljaku i okolici. Znate doci do kolodvora Kožljak?. Daaaa. Nakon lutanja po stazicama i mojim mobilnim navodenjem, našli smo se i krecemo za Lupoglav, gdje nas je cekao Pfaff na ekšn-u naš "Big Brother i Background". Sastanak za nas vec kultni kafic "Kika" Lupoglav, kavica na brzaka i krecemo. Na kolodvoru se nismo zadržavali, pošto smo ga obradili nekoliko puta. Kolodvor Lupoglav kratki osvrt prema Buzetu Prema Raši i Puli Detalj skretnice Nekoliko željeznickih vozila održavanja sparkiranih Mazalica na kolosijeku za Pulu Kratki osvrt, ulaz u Lupoglav iz smjera Pule Lijevo za Rašu, desno za Pulu Pruga zatvorena, ali za nas nije. Udaljenost od kolodvorske zgrade (Lupoglav) Pfaff je napravio prvu sacekušu. A mi grabimo dalje Istarski ipsilon iznad nas Položaj Približavamo se predsignalu Lupoglava Radi, ali zeleno ili treptajuce zeleno još dugo dugo nece zasvijetliti. Opomenica predsignala na 100m Ulazimo u "S" zavoj Potporni zid i 2 km je iza nas A i predsignal je na 200m Pa malo dalje 300m Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Ulazimo u prvi objekat na pruzi, tunel Dolenja Vas Gdje nas na izlazu iz tunela na istoimenom žcp-u ceka Pfaff LLeon ispred skretnicarske kucice, sve nekako gleda kako da spusti rampu (jednu šumsku je cak i uspio) Kico, "pazi vlak" !! A to se sve skupa odigrava na km položaju Selo Dolenja Vas u pozadini,a u krupnijem planu "Motritelj" A mi idemo dalje grabiti zavoje, pragove, tunele.... 3.km Malo dalje lokalna cesta Dolenja Vas-Staraji-Boljun prolazi ispod pruge S druge strane Hmmm, što sam vam ovdje htio pokazati, ah da, Hum u pozadini, ali zbog magle i loše vidljivosti jedva da se naziru i obližnja brda, naime dan je bio totalna koma za fotkanje, ali slike su takve kakve su, u životu nije sve idealno, pa tako ni ekš-n ne može biti. Dalje Nailazimo na jedan manji usjek, gdje je odvaljeno kamenje Pa smo zakljucili da je odron bio zapravo sa lijeve strane Vidi se i po oštecenom potpornom zidu Pogled unazad Hodamo dalje Na 4.km smo Jean nešto gleda sa strane, što li? Ah da, kaskader je vec dolje, "kad brže". Na žcp Mavrovija iznad Vranja jasno Pfaff nas ceka Približavamo se kolodvoru/stajalištu Ucka 5.km i ostaci žicanih vodova do signala i predsignala (skinuto sve) Ispod ceste D500 a gore nadzor, da li smo svi na broju Ogranicenje brzine na ulazu Skretnica, naravno zakljucana, da ne bi nekome pala kakva ideja na pamet Iskliznica na drugom kolosijeku Kolodvor/ Otpremništvo Ucka, vec obradeno, necemo u detaljima Pfaff nas napušta, iducih 16 km nema prilaza pruzi autom (eventualno traktor ili motocross) Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Pruga je cijelo vrijeme u padu Poznata kucica Ulazimo u drugi tunel Vranje 1 Unutra To smo vec objasnili da ne vodi nigdje Na izlazu Km položaj u tunelu Izlazimo vani, lokalitet Vela Draga, vidite u pozadini tunel Vranje 2 Vela Draga i lijevo gore istarski ipsilon, vijadukt Zrinšcak i ulaz u tunel Ucka Malo bliže Vidikovac iznad Vele Drage Visoko, visoko... Evo ga gore vec, ne može a da se ne popne na nešto... Pogled prema tunelu 1 Ulazimo u 2-ku Km položaj odmah na ulazu u tunel Izlaz na drugoj strani Vela Draga sa druge strane, i stanica Ucka u daljini Netko je iza, A netko naprijed (uloge su kasnije malo izmijenjene, maratonci su ipak maratonci) Slijedi nam dalje put u nepoznato Biti ce i svako toliko jedna panoramska slika Na naše iznenadenje slijede betonski pragovi i koji ce nas pratiti iducih 5 km Na poziciji Što kažu padokazi Suprotno Iduca 2 km teren je malo teži za hodanje, nema staze uz prugu, a medu pragovima je dosta krupno kamenje, jao petama Evo nas na prvom šumskom prijelazu iznad Boljunskog polja, jedan od pet. Granica parka prirode Ucka Jedno napušteno imanje iznad pruge Pogled na Boljunsko polje i mjesto Boljun na brdu Iduci prijelaz, pogledajte vi ovu šumu znakova, ali kome, cemu? Kao što sam prije spomenuo, jedino traktor može ovuda Jedan pogled unazad Slijedi ravan dio, i staza uz prugu, kad prijedeš sa želj. pragova na travu, ko da hodaš po vuni Prema Lupoglavu 10-ka je. Ulazimo u usjek Vidite vi ovo kamenje, pa hodaj ti po tome kilometrima... Padamo, padamo Suprotni smjer Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 I dalje nam je Boljunsko Polje sa desne strane, bijelo što se vidi, cesta D500 u rekonstrukciji 11 km iza nas Iznad neke drage A ispred nas cetvrti tunel Mandici A zna se tko je iznad portala Pogled na tunel sa druge strane Dalje Još malo panorame, sa lijeve strane prema obroncima Ucke Desno prema polju Cesta oznaka brzine na pruzi Još jedan manji usjek Nakon kojeg slijedi dugi pad Još jedan prijelaz Na kojemu smo naišli na jedno ajde nazovimo odmorište, tkogod da je to napravio, svaka mu cast, tu smo malo predahnuli, napojili se, nakrmili, ipak je skoro polovica puta prijedena, a još 13,5 km nas cekaju. Nastavak hodnje Ovo je jedina kuca (iznad Boljunskog polja) koja je uz prugu, na cijeloj dionici koju smo prošli Gdje smo Da li je ovo sakupljac za vodu, ili što drugo, nismo skužili S druge strane Još malo šumskih znakova, ovo bi više bilo za temu vicevi Koja je ovo vrsta prometnice? Ravno je prema Lupoglavu A bogami i prema Raši Telefon, kojeg naravno nema 13.km, prešli smo vec više od pola puta (utjeha) Lovacke sacekuše uz prugu Usponi i padovi I prateca šumska signalizacija Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Uskoro ce Šušnjevica Iza nas Lupoglav je ostao obavijen maglom Obronci Ucke A odsada dalje cemo gledati Cepicko Polje sa desne strane Infrastrukturni detalji Izrezbareni, zadnji posjet je bio 1999 Dalje Na km Era betonskih pragova prestaje Opet duga ravnica Pa blagi zavoj udesno Pa ravno Pa ulijevo Iznad Šušnjevice smo (moje prvo prebivalište), vidi se spoj prilazne ceste na D500 U daljini Kožljak ne vidi se zbog oblaka A i Lupoglav je nestao iz vidokruga E sad smo na trasi plinovoda Pula-Karlovac A tu je uslijedilo još jedno iznenadenje; rampe Malo prije šumski putevi oznaceni najnovijim znakovima, ovdje su rampe, a ceste nigdje, što li nas još ceka na ovoj pruzi.?? Idemo mi dalje, gdje li je to stajalište Šušnjevica, daleko od svega Opet telefon, dakako prazno 16. km E i tu je nekada bio neki objekt, ali davno, davno porušeno, a što??? I evo konacno ukazuje se stajalište Šušnjevica, zanimljivo je to, da je prostor dosta širok, vjerojatno se planirao izgraditi još jedan kolosijek, pa da to mjesto služi kao ukriže, jer od Ucke do Kožljaka 19 km nema mogucnosti križanja, a doduše ni promet nije bio takav da bi to bilo ni potrebno. Jean promatra okolinu Tocno na 17. km Još jedan nepoznat detalj Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Nastavljamo dalje do Kožljaka je još 8,5 km Nova Vas, Sv. Duh Ovo smo vidjeli na više mjesta uz prugu I Šušnjevica je ostala iza nas Jasenovik-Suriani, poznato vozilo u daljini Podgradni zid, vrlo slicno onome poslije tunela Vranje 2 20. km Slijedi usjek Tu se vec vidi propadanje pruge Mostic Ispod kojeg prolazi šumski put 21. km Na ovome zavoju je vec vidljivo ulegnuce A ono što slijedi iza zavoja... Dalje neka slike govore Mene to podsjeca na Gardaland Ova grupica ljudi nije naša ekipa, ljudi od okolnih sela dolaze šetat po pruzi i gledaju, cude se, a zanimljivo je i to da ovo nije bilo ni u jednim dnevnim novinama, željeznicki forumi su prvi na kojima su ove slike. A to propadanje pruge je vidljivo i s donje strane sa lokalne ceste Vozilici-Kožljak-Šušnjevica. to je sve na poziciji km 21,3-21,5 Još jedna iz daleka Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Nastavljamo mi dalje, još je 4 km do cilja, al' noge su mi vec teške, ipak 21,5km je iza mene teškog hodanja, nije to kao po cesti. Ali trud se isplatio. Cepicko Polje nas uporno prati, ili mi njega I ovdje je bilo lomljave Zagrad na vidiku, i logistika nas vjerojatno ceka Tu se rješavamo viška prtljage Jedan pogled unazad, I nastavljamo dalje Logistika ce nas cekati na cilju Još jedno manje ulegnuce na vidiku Znak radovi na pruzi, a što? Jean ispred mene, a tamo daleko naprijed Kico i LLeon, da nije nas možda bi vec bili i u Raši 24. km, još samo 1,5 km, ali su teškiiiiii, otpocelo je odbrojavanje hektometarskih oznaka, svakih 100m mi se cinilo kao 1km Iza nas Jeana uspijevam pratiti, ali onu dvojicu nikako Vau, vau, vau, razlajali se ovi dva cene, vidi se da nisu navikli na promet po pruzi, kako vlaka, tako ni pješaka Još malo, još malo, približavanje stajalištu Kožljak I 25. km je pao Pocetak bivšeg koldovora Skretnicarska kucica, devastirana totalno Quote
josip Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 odlično, nego što se desilo s tom prugom, ako mi netko može objasnit ili dati link gdje nešto o njoj piše Quote Flickr account
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Ostaci drugog kolosijeka Servisni kanal I kao bonus za kraj Okretnica ili bolje reci, ono što je od nje ostalo Zavoj na kraju kolodvora i nastavak prema Raši, koji nas tek ceka. Ali pao je dogovor da se krene iz Kršana, jer dio Kožljak-Kršan nije osobito zanimljiv, a ja sam ga polovicu vec prošao, u temi Ex žcp Kršan-Kloštar Cepic. Posjedali smo u aute i pravac Lupoglav, opet u Kiki, tu smo pregledavali fotke i koliko je tko okinuo (Ja najviše, uostalom i vidjeli ste) Picence za brzaka i svatko u svoj auto i pravac doma Rijeka, odnosno Labin. Što reci na kraju, osim da je bilo turbo naporno. Jedno nezaboravno iskustvo u jako, jako ugodnom društvu i ovim putem se zahvaljujem LLeonu, Kico101, Jeanu na sudjelovanju ovog ekšn-a, a posebno Pfaff-u koji nam je bio logistika cijelo vrijeme, bez njega u zaledu se ne bi ni upuštali u ovakav pothvat, jer ipak je to dobra dionica prohodana (25,5 km) po pruzi. ap.p. laganje posljedice bolovi u lijevoj peti, desna puna žuljeva, ali nadam se da ce proci do iduce nedjelje. Quote
seabral Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Odlično obavljeno .... hvala i svaka čast svima na trudu i upornosti. Ove sjajne fotke govore same za sebe. A pogled na uništenu prugu je više nego žalostan, pogotovo imajući u vidu da je malo vjerojatno da će se netko potruditi vratiti ju u prvobitno stanje .... Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
ivog Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Eh, da vas je barem iznenadio neki vlak na toj pruzi.. A i vidim da niš od planiranih vožnji švedom po ovoj pruzi, kaj je prošlo tu je prošlo.. Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 A i vidim da niš od planiranih vožnji švedom po ovoj pruzi, kaj je prošlo tu je prošlo.. Za sada je tako, a bojim se da i ubuduće teško da će šved ovuda voziti, šteta baš i nije malena, a s obzirom na krizu Quote
thomcro Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Velika je šteta samo što ovaj putopis nije u mogućnosti vidjeti i veći broj ljudi!!! Žao mi je što se nisam prije sjetio i tražio da se sve medijski poprati! Ali ... nikad nije kasno . Quote
Pfaff Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Impresije jednog bernardinca Ja sam, naime, inzistirao da glumim nešto ovakvo... ,,, i da budem pri ruci (koliko se to dade) za nedajbože. Prethodno smo Narcis i ja kao najbolji poznavaoci predjela i trase, ustanovili gdje bi se to dalo doći do pruge za slučaj da nekomu otkaže koljeno, skvikne gležanj ili se desi nešto još gore. Evo točke početka... ... i, naravno, mjesto odakle sve počinje! Ekipa postrojena Odeeesno raaame, naprijed MARŠ! Za početak sam ih sačekivao gdje god se moglo. Ovo je slikano s nadvožnjaka kojim prolaze HDZ-ovi agitatori kad idu u Lanišće Izašli su iz tunela "Nova vas". Sad će na onaj naš ŽCPR s lokotom Cesta i pruga su paralelne pa ih je lako pratiti Može i na filmu (a onda mi je krepala kamera) Podvožnjak i pružni prelaz kod Mavrovije A evo i ekipe. Sasma su živahni Odoše dalje Kup novih znakova "in mezzo a un bel niente" što bi rekli Talijani Ja cestom, oni prugom, a među nama šikara Dočekujem ih na nadvožnjaku gdje se odvaja cesta za Vranju Malo se razvlače... AJMO, ZAČELJE, ŠTA SE ČEKA! S druge strane je kolodvor "Učka" Evo i Narcisa Oproštaj. Oni će put tunela Vranja I. & II., a ja put mjesta Vranja i dalje kroz Čepićko polje Odoše. Šmrc! Valjda će sve biti dobro. Sad se dosta dugo nećemo vidjeti... Viiidi! Bikiiiii Bez komentara Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Nakon raznih peripetija (al' to je za neku drugu temu), stižem do Kožljaka iz smjera Plomin/Vozilići. (Kako sam imao dovoljno vremena, otišao sam na kavu kod "Dorine" u Plomin, a onda sam pofotkao par sličica u starom Plominu. Kako bi to bio čisti OT, nudim vam te slike na mojoj galeriji) Nalijevo pruga ide prema Raši Uvijek me oduševi kad neki majstor na ovakav prekrasan podzid od kamena uspije natrkeljiti nešto od betona... Idem ususret ekipi. Oni bi trebali biti visoko na brdu, al' ih možda spazim. Imam i durbin... Putem uočim s desne strane ovu zgradu. Je li moguće da je to bila kakva pumpa za napojnu vodu? To treba malo istražiti... Dolazim do mjesta Surjani Podrajon Pavetići. Malo ću se utaboriti i preskenirati durbinom obronke Učke Bingo! Iz prve!!! Malo mi se nekako razvlače Podsjećaju me na ovu loksu – dvije vučne osovime naprijed i dvije trčeće otraga Prošli su već prvo mjesto gdje sam ih mogao dočekati vozilom (Mea culpa, dečki), ali idemo pokušati kod Zagrada. Izgleda da se aboridžani snabdijevaju vijčanom robom kod prometnog znakovlja – dobar dio tabli je ovako nisko (bilo me strah sagnut se da pročitam...) Idemo uz usku stazu planinsku... Uzgred, cijeli kraj je prepun automobilskih i inih olupina. K'o da sam na Rujevici... Aha! Pruga! Smjer Kožljak... Smjer Lupoglav... (Kiki to bolje radi, al' ga nema pa sve moram sam!) Nekoliko izmagličnih slika krajolika Ostaci ostataka. Nekoć je ovo bila ozbiljna pruga, a danas su sve počupali Izmišljeno mjesto za sačekušu... Upalilo! Evo i ostatka ekipe. Nitko ne želi odustati. Svaka čast... Preuzimam nešto suvišne prtljage, a oni će dalje... Slijedeći susret je kod mjesta Katun Tu sam već rezervirao mjesto na groblju ako mi se ki zvrne... A, ja – svi su k'o cicibani! LL još ima snage pogledat što ima dolje Stiže i začelje Fotka za uspomenu Slijedeći susret u Kožljaku Dočekali smo ih s razvijenim zastavama Još smo nabrzinu išli pogledat ostatke nekadašnje okretaljke I onda u vozila pa put Lupoglava Evo hrabre ekipe u punoj ljepoti: Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
VICTOR Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Čudesan pothvat , prava je škoda što sam silno rastužen (kao i svi) onim groznim slikama propadanja nasipa. Zanima me zna li netko koliko je kompliciran taj zahvat, koliko bi trajao... Mislim da on sam po sebi nije problem, već je problem HŽ-ove volje. A da ovo treba u medije, treba, što prije i hitnije, da se vidi kako sve propada i kako su neki ljudi blesavi. Ovako atraktivna pruga kao stvorena za izletničke čučue da samo tako naočigled propada, prestrašno. Napokon, osim tog kritičnog dijela, čini mi se da i nije u tako lošem stanju, potrebna su minimalna ulaganja. Pa evo, čak su postavili i friške cestovne znakove (to mislim da se ne može vidjeti nigdje drugdje u Hrvatskoj ). Tužno izgledaju i iščupane tračnice i propala stajališta i devastirana okretaljka, ali vama dečki, kapa do poda. Usput, hvala na premijernim fotkama tunela Mandići. Trebam li vam reći da je moja želja za uprizoranjem ove trase u (open)BVE-u još više narasla. No, što se filmova tiče koji bi mi u tome umnogome pomogli....bojim se da ćemo ih se svi skupa puno, puno načekati . Prije će se skupiti četa forumaša da pokuša sanirati "zgužvanu" prugu, nego da netko digne slušalicu u Mihanovićevoj i izda nalog. Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!
thomcro Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ... Prije će se skupiti četa forumaša da pokuša sanirati "zgužvanu" prugu, nego da netko digne slušalicu u Mihanovićevoj i izda nalog. ... i to sa 5-6 lopata i isto toliko krampova ... vjerujem da bi to sredili u vrlo kratkom roku. Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 ... Prije će se skupiti četa forumaša da pokuša sanirati "zgužvanu" prugu, nego da netko digne slušalicu u Mihanovićevoj i izda nalog. ... i to sa 5-6 lopata i isto toliko krampova ... vjerujem da bi to sredili u vrlo kratkom roku. Hvalevrijedna inicijativa, ali dok HŽ ima vrlo moćne strojeve za to odraditi, ne trebamo mi ni sa lopatama ni krampovima. Potreban je samo NALOG !!! Quote
Renato Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Lijepa setnja i svaka cast na upornosti... Zalosno je vidjeti onih 200m pruge kako je propalo. Bojim se da joj je to zapecatilo sudbinu. Quote
aman2 Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 Dvadesetpet i pol kilometara Pa ja sam lani ukupno prehodao onoliko koliko ste vi u nekoliko sati! Svaka čast! Fotke su odlične, konačno sam vidio prugu koja mi je tako blizu, a tako daleko... Btw, onaj dio pruge je toliko zgužvan da bi nagibni konačno došao na svoje Pruga nagnuta udesno za 15ak stupnjeva, on se nagne nalijevo za 8 % i putnici nit ne osjete krivinu Quote Sanjin M
thomcro Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ... Pa ja sam lani ukupno prehodao onoliko koliko ste vi u nekoliko sati! ... U nedjelju (8.3.) je nastavak! Ima skoro još toliko za prehodat, oš s nama? Nikad nije kasno za priključit se . A užitak je nenadje*iv, to nemožeš platit nikojim novcima! Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Bojim se da joj je to zapecatilo sudbinu. Toga se svi bojimo, ali..... Možda i nije sve tako crno, uostalom vrijeme će pokazati. Po meni jedina šansa da ova pruga opstane su luka Bršica i Rockwool. Jer Rockwool još nije u punoj fazi proizvodnje, a spominjalo se prilikom izgradnje tvornice, da bi se izgradio i industrijski kolosijek od kolodvora Kršan koji je udaljen 1 km, pošto tvornica koristi sirovine za proizvodnju koju voze iz Boruta trenutno kamionima. Možda je tu spas. Quote
thomcro Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ... Rockwool ... Neznam dali znaš ali vjerovatno znaš ... jučer dok ste vi pohodili prugu dotle su Pićanci opet (po tko zna koji put!) protestirali kontra Rockwoola! Ako nastave kontrirati će Rockwool zaprt taj pogon i proć ća i od pruge neće bit niš a i ovako je sve to upitno. Quote
narcis Posted March 2, 2009 Author Posted March 2, 2009 Ma znam da su protestirali, uostalom to je svakodnevna pojava zadnja dva mjeseca, inače u Potpićnu je to postalo inn, izlazak uz trube i bubnjeve, umjesto u kafiću rulja se skuplja i viđa ispred Rockwoola. A ovi što vode prosvjede, nekih i osobno poznam, ne bih puno komentirao o njima, a pogotovo da ne prodaju spiku o moralu. Rockwool je spas i za prugu i za okolno gospodarstvo. Kažem spominjala se izgradnja tog kolosijeka, to je još uvijek aktuelno. Quote
aman2 Posted March 2, 2009 Posted March 2, 2009 ... Pa ja sam lani ukupno prehodao onoliko koliko ste vi u nekoliko sati! ... U nedjelju (8.3.) je nastavak! Ima skoro još toliko za prehodat, oš s nama? Nikad nije kasno za priključit se . A užitak je nenadje*iv, to nemožeš platit nikojim novcima! hmhm, jaaako rado, ali na žalost ne mogu, jer: 1. imam manjak kalija, pa mi se brzo stvore žuljevi na tabanima 2. planiram u Graz (vlakom, dakako) gdje je isti taj dan burza modela vlakova, tako da... Quote Sanjin M
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.