Portos Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 da li radi i druga skela Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Super fotke. Nego koliko auto može ukrcati skela? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovac_na_pruge Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 kad sam se ja vozio, bilo je jedno osobno i jedan traktor sa prikolicom. A to ne znam kako se računa Quote Bero Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 Super nisam ni znao da te skele još postoje i nikad se nisam vozio skelom ...jednom ću i to probati...bravo...bravo... pozdrav Quote Ća je pusta Londra kontra Splita grada.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Super fotke. Nego koliko auto može ukrcati skela? 4 auta, 2 auta+traktor sa prikolicom ovisi o sposobnosti vozača da se parkira i težini samih vozila. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Jučer smo moj punoljetni ROG Senior i ja ponovno skitali i snimali. Lokacija: najnoviji most preko rijeke Krapine i pruga pokraj kolodvora Novi Dvori nekoliko teretnih vagona kolodvorska zgrada svjetlosno-zvučna signalizacija na ŽCPR najavljuje dolazak vlaka Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Nazirse kompozicija vlaka 3014 u dolasku 005? Vrlo šarena kompozicija Vlak je ipak brži Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Dok 3014 čeka križanje na 2. kolosijeku, poprvom nailazi Macosa na 3113 iz pravca Zaboka Oba vlaka Igra lovice ŽCPR Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Kako je svo drveće i granje posječeno zbog skore gradnje nadvožnjaka preko pruge vlak se može fotkati u cijeloj svojoj dužini. u pozadini Zaprešić... ...i Samoborsko gorje Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 kolodvor Novi Dvori i pogled prema Zaprešiću, sa svježe pročišćenom i posječenom lijevom stranom željezničkog nasipa. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Za 1/2 sata saćekuša na 2. lokaciji-pruga Zaprešić-Dobova, između stajališta Savska i Brdovec tragovi sunca Vučasti prema S.Marofu Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Na od Beograda Još jedan Mađar LAKU NOĆ, dragi forumaši! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Jedna od živućih skela je ova između Samobora i Zaprešića. Skraćuje put između ta dva grada za 12 km, vremenski je to mnogo više, jer izbjegavate mnoge potencijalne prometne ćepove. Od Samobora do pristanišne rampe u selu Medsave je 6 km, mjereći od križanja Ulice grada Wirgesa i Gupčeve. Skela vozi stalno, ako nije na vašoj strani Save, stići će u roku minute ili dvije. Ako vas skelar nije uočio, pozovite ga mobilnim telefonom - broj je napisan u pristaništu. Cijena prijevoza za automobil je 10 kn (ne znam koliko je za bicikle!). Skelar nema nikakvih troškova za energiju, koju besplatno daje Sava. Samo treba kormilo okrenuti u pravom smjeru. Sava je ovdje razmjerno brza, pa prijelaz traje kratko. Pitao sam ga, što bi bilo da pukne čelična nosiva žica. Rekao je da bi bacio sidro, pa bi se zaustavili za stotinjak metara. Kako bi stigli do obale, nije mi rekao, iako skela ima "čamac za spasavanje" ... ... i dva crvena pojasa. Vjerojatno je i ovo jedan od m,ogućih naćina spašavanja. Zaboravio sam ga pitati, da li su putnici i vozila osigurani. Od pristaništa na zaprešićkoj strani do centra je 2,5 km. Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 O ovoj skeli je već pisano, ovdje: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=9068 (doduše pod šifriranim nazivom pa se ne vidi odmah) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pataky Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Pa prebaci onda moj uradak u taj post Quote There is no business like show business Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Pa prebaci onda moj uradak u taj postSpojeno (i malo modificiran naslov teme) Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Hvala na prilogu, Pataky. Zanima me koliko je ova skela imuna na vremenske uvjete i promjene vodostaja Save: npr kod lošeg vremena (kiša, snijeg) ili kad se dva-tri puta godišnje Sava razlije od jednog vanjskog do drugog vanjskog nasipa. Koliko se nevoznih dana može nakupiti godišnje ? Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 Hvala na prilogu, Pataky. Zanima me koliko je ova skela imuna na vremenske uvjete i promjene vodostaja Save: npr kod lošeg vremena (kiša, snijeg) ili kad se dva-tri puta godišnje Sava razlije od jednog vanjskog do drugog vanjskog nasipa. Koliko se nevoznih dana može nakupiti godišnje ? Skela je imuna na vodostaje Save jer ukrcajno-iskrcajne rampe na obalama imaju mogućnost prilagođavanja visini vodostaja. U ekstremnim uvijetima kod naglih promjena vodostaja čeka se stabilizacija visine vodostaja da bi se rampe montirale na odgovarajuću visinu. No do ove skele (jedino do ove od 4 skele koje postoje uzvodno od Zg) vodi asfaltna cesta i prilaz je dobar tako da su problemi sa vodostajem minimalni i uglavnom ne utjeću na rad skele. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Skela je imuna na vodostaje Save jer ukrcajno-iskrcajne rampe na obalama imaju mogućnost prilagođavanja visini vodostaja. U ekstremnim uvijetima kod naglih promjena vodostaja čeka se stabilizacija visine vodostaja da bi se rampe montirale na odgovarajuću visinu.No do ove skele (jedino do ove od 4 skele koje postoje uzvodno od Zg) vodi asfaltna cesta i prilaz je dobar tako da su problemi sa vodostajem minimalni i uglavnom ne utjeću na rad skele. Čitajući dolje citiranu vijest s portala index.hr sjetio sam se svog pitanja u ovoj temi. Izgleda da skela ipak ima manje problema s visokim vodostajem nego prilazna cesta. Srećom su ovakve iznimne situacije ipak dosta rijetke. ZBOG obilnih kiša praćenih naglim otapanjem snijega koji je napadao prije božićnih blagdana, nabujala je rijeka Sava te se izlila kod Zaprešića. Naš čitatelj Dominik Benković poslao nam je fotografije Save koja se izlila u mjestu Medsave, prelila se preko ceste i tako mu spriječila put do skele. "Voda je poplavila cestu već na Badnjak, a skela ne vozi četiri dana zbog nabujale rijeke", kazao nam je Dominik dodavši da do skele od ovog mjesta ima još dvjesto metara i da je sigurno sve poplavljeno. Tekst i fotka su objavljeni na: http://www.index.hr/vijesti/clanak/sava-se-izlila-kod-zapresica-i-poplavila-ceste/467018.aspx Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted December 26, 2009 Share Posted December 26, 2009 Srećom su ovakve iznimne situacije ipak dosta rijetke. To mjesto koje je snimio čitatelj nalazi se kojih pola kilometra od skele na Zaprešićkoj strani, i u blagoj je udolini u odnosu na okolni teren. Budući je tamo teren uglavnom porozan i šljunkovit, voda potjeće od prodiranja podzemnih voda i otapanja snijega. Obale Save na mjestima gdje pristaje skela najvjerojatnije su na suhom, a skela ne vozi zbog ove poplavljene ceste. I sa Samoborske strane blizu Medsava često se kod ekstremno visokih vodostaja izlijevala Sava no to je rješeno prije nekoliko godina izgradnjom niskog armirano-betonskog zida/nasipa. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.