Jump to content
zeljeznice.net
Zeus

Izvanredni događaji

Recommended Posts

Što je bilo s 581? Kasnio +279


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maloprije sam vidio pomoćni vlak koji je na kraju vukao neku ASEU sa nekih 20-30 km/h prema Žitnjaku iz smjera Resnika.Zna netko možda malo više o tome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maloprije sam vidio pomoćni vlak koji je na kraju vukao neku ASEU sa nekih 20-30 km/h prema Žitnjaku iz smjera Resnika.Zna netko možda malo više o tome?

Asea 017?

Vidio sam u Prečecu teretni da stoji, u Dugom Selu je stajao pomoćni i Jenbach 315 na čelu.


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maloprije sam vidio pomoćni vlak koji je na kraju vukao neku ASEU sa nekih 20-30 km/h prema Žitnjaku iz smjera Resnika.Zna netko možda malo više o tome?

 

Puknul bandaž.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Puknul bandaž.

Ne postoji bandaž niti na jednoj hž lokomotivi. Sve su monoblokovi.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji bandaž niti na jednoj hž lokomotivi. Sve su monoblokovi.

 

19.10.2019. u 01:35 strojovođa vlaka 42811 G. S. (HŽ Cargo) zaustavio se na prvom prolaznom kolosijeku kolodvora Prečec i obavijestio dežurnog prometnika vlakova M. R. da ne može nastaviti daljnju vožnju zbog puknuća bandaža na prvoj osovini lokomotive 1 141-017. Kolodvor Prečec zatvoren za križanje i pretjecanje do 16:20.

 

:kul2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajoj...

Strojovođa koji ne zna po čemu vozi.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put za željeznička vozila čujem da se kaže monoblok.

Za okretna postolja na vozilima se na željeznici kaže Osovina ili Bandaž.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put za željeznička vozila čujem da se kaže monoblok.

Za okretna postolja na vozilima se na željeznici kaže Osovina ili Bandaž.

Okretno postolje ima nekoliko kolnih slogova (u pravilu 2 ili 3).

 

Kolni slog (osovinski sklop) sastoji se od osovine i dva kotača.

 

Kotači mogu biti monoblok (jedan komad čelika) ili dvodijelni (sa zamijenjivim obručem ilitiga bandažom).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put za željeznička vozila čujem da se kaže monoblok.

Za okretna postolja na vozilima se na željeznici kaže Osovina ili Bandaž.

Ti si u velikom zaostatku. Monoblok je već ohhoohho godina u uporabi. NIKAD se nije za postolje govorilo osovina ili bandaž!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja to dobro nisam ja u nikakvom zaostatku, zna se dobro na što se mislilo dok sam rekao osovina ili bandaž.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam ja to dobro nisam ja u nikakvom zaostatku, zna se dobro na što se mislilo dok sam rekao osovina ili bandaž.

Što ti misliš ja ne znam ali znam da si krivo napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada smo sa bandaža prešli na monoblokove!

Strojovođa je lijepo izjavio da je došlo do.puknuća bandaža a ne monobloka i što je sad tu čudno.

Nikada niti jedan strojovođa nije izjavio da mu je pukao monoblog nego osovina ili bandaž. Tema je otišla izgleda u krivom smjeru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada smo sa bandaža prešli na monoblokove!

Strojovođa je lijepo izjavio da je došlo do.puknuća bandaža a ne monobloka i što je sad tu čudno.

Nikada niti jedan strojovođa nije izjavio da mu je pukao monoblog nego osovina ili bandaž. Tema je otišla izgleda u krivom smjeru.

 

Što je doista puklo znaju samo djelatnici TSŽV koji će morati zamijeniti osovinu sa puknutim vijencom/gaznom površinom ili nećem trećem na spomenutom kotaču. No bandaža mu nije pukla jer jednostavno lokomotive na HŽ prugama nemaju bandaže (odnosno nemaju ih lok. 1141, 1142, 2062, 2044, 2063). THM CoCo lokomotive su došle sa kotačima sa bandažama ali su ih sve zamijenili, dakle nitko ih više ne koristi. Ne koriste ih jer su cijene kotača postale povoljnije, pa se bandaži ne isplate, a ionako pri zamjeni bilo bandaža bilo kotača treba demontirati osovinu iz postolja, osovinske ležajeve, tako da su bandaži neisplativi. Uz to novi kotač može se po promjeru potrošiti između 50÷70mm ovisno o vozilu, a bandaž je tanji od te vrijednosti pa je i to razlog zašto kotač a ne bandaž...

Uglavnom dijalekt strojovođa je takav kakav je i teško da će se skoro promijeniti, činjenica je jedino da nije pukao bandaž nego dio monoblok kotača.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Što je doista puklo znaju samo djelatnici TSŽV ..

 

Ima još povlaštenih:

 

Očevid lom kotača na lokomotivi vlaka 42811 na pruzi oznake M103

 

Datum objave: 23.10.2019.

19.10.2019. u 8:05 od strane društva HŽ Infrastruktura d.o.o. Sektor za promet, zaprimljena je obavijest o lomu kotača na lokomotivi vlaka broj 42811 u vlasništvu društva HŽ Cargo d.o.o.

 

Po obavijesti istražitelji AIN-a uputili su se na mjesto incidenta. Dolaskom na mjesto nesreće zatečena je lokomotiva 1141-017 u sastavu vlaka 42811 na pruzi oznake M103 u položaju 074+500 km u blizini kolodvora Prečec, na kojoj je došlo do loma kotača na prvoj osovini u smjeru vožnje. Obzirom da je strojovođa vlaka 42811 prilikom vožnje čuo ne uobičajene zvukove u upravljačnici lokomotive, zaustavio je vlak i prilikom pregleda donjeg postroja zamijetio je lom kotača.

 

Na lokomotivi zabilježena je šteta u vidu loma kotača dok, na željezničkoj infrastrukturi nije zabilježena nikakva šteta i ozlijeđenih osoba nije bilo. Nakon što se prikupe svi relevantni podaci u svezi loma kotača i napravi analiza svih prikupljenih podataka, utvrditi će se da li je bilo propusta u svezi sigurnosti željezničkog sustava. Nakon toga će se odlučiti o pokretanju/nepokretanju sigurnosne istrage predmetnog željezničkog incidenta.

 

42811.jpg

 

42811_2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisinski (498) ujutro nije došao do Münchena. Zapalile se kočnice na jednom HŽ vagonu i zaustavljen je negdje između Salzburga i Münchena. 


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...