Jump to content
zeljeznice.net
Zeus

Izvanredni događaji

Recommended Posts

Zna li netko što se desilo jutros između Križevaca i Mučne Reke? Zadnji vlak koji je tuda prošao bio je 2200.

 

Ako je vjerovati maperu, izgleda da se nešto desilo sa vlakom 2351 kojeg je vozio šved 020.

 

Vlakovi 783, 241 i 580 vozili su preko Bjelovara.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

8) Na teretnom vlaku mislim da je 45906 je između Križevaca i Lepavine na lok. 1141-043 zaribala osovina i navodno je lokomotiva i par vagona iskočilo iz tračnica. Toliko ja znam, ako netko zna više neka javi.

Vl 783 i 241 su u sastavu išli preko Bj jer je to pomoćni prijevozni put, 580 ili ti 14580 također. Imam video zapis 783 i 241 iz Rovišća stavim kasnije na forum! Trebao je ići i 703 kojeg je od Zg vukla 2044-006 ali je nažalost ostao u kvaru negdje prije Kž i ništa od toga!!! :cry: :cry: Nadam se da će barem još 981 ići ovuda!!! :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kak su uspjeli skombinirat tolko vlakova preko Bj, jer kaj nije skoro cijelo prijepodne rezervirano za macose?

 

I da eventualno imaju samo jednu il dvije moguće "prazne trase"..

 

Pošto nema mjesta di se mogu križat na toj dionici?

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kak su uspjeli skombinirat tolko vlakova preko Bj, jer kaj nije skoro cijelo prijepodne rezervirano za macose?

 

I da eventualno imaju samo jednu il dvije moguće "prazne trase"..

 

Pošto nema mjesta di se mogu križat na toj dionici?

 

8) Vlakovi višeg ranga su imali prednost, a i otkazan je samo 2301 od Kž do Bj i to je to. 2302 je išao sa 75min zakašnjenja za Zagreb, a pošto je 703 ostao u kvaru i došao tek u 12:35h u Kž više ništa nije bilo otkazano, e sad ovisno od situacije na mjestu događaja vidjeti će se da li će još i 702 i 981 ići preko Bjelovara. Za sada u Bj dolazi 2303 sa nekakvih 80min zakašnjenja, a kasnije se bude vidjelo, možda ubace i 703 sa ogromnim kašnjenjem. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji li mogućnost križanja u Žabnu? Imali kakav poseban režim koji omogućuje da se vlakovi križaju, mada nema signalizacije? :roll:

komunikacija preko mobitela :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Postoji li mogućnost križanja u Žabnu? Imali kakav poseban režim koji omogućuje da se vlakovi križaju, mada nema signalizacije? :roll:

komunikacija preko mobitela :roll:

 

8) Ne, nažalost u Žabnu je 3. kolosijek zatvoren zbog katastrofalnog satnja, a drugi(prolazni) i prvi koji služi samo za utovar trupaca su sposobni za promet, ali glavni razlog je taj što je Žabno zatvoreno kao stanica i tamo nitko ne radi pa ne može se napraviti križanje, a sad bi itekako dobro došlo, ali gospoda iz Kpc smatraju da se ne isplati držati Žabno otvorenim. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Što se tiše samih križanja vlakova, nema neke specijalne procedure, moraju se samo skretnice postaviti da se preko njih može voziti i vozi. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda zbog tih događaja se na maestralu i brzom za Osijek dogodilo ovo.. :wink:

 

1141i2044-1.jpg

 

 

A jesu onda putnici koji su išli u Bjelovar mogli koristit ove brze i ine vlakove koji su išli pomoćnim putem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da točno zbog toga, ali mi nije jasno kako je onda 703 ostao u kvaru sa DVIJE :shock: :shock: :shock: lokomotive i tek došao u kž u 12:35h.

Što se putnika tiće nemam pojma kako je to organizirano, ali vjerojatno da su mogli. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al vidi se po VR-u kak je opterećena ta pruga Kž - Bj, kad minutu nakon kaj sleti vlak u Kž polazi drugi prema Bj i isto tak kad dođe u Bj odamah odlazi drugi prema Kž i tak gotovo cijeli dan..

Ak se tu dogodi kakvo kašnjenje, pa to rezultira kašnjenjem barem još 5-6 vlakova..

A sad u ovoj situaciji se vidi koliko fali mogućnost križanja na toj dionici..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al vidi se po VR-u kak je opterećena ta pruga Kž - Bj, kad minutu nakon kaj sleti vlak u Kž polazi drugi prema Bj i isto tak kad dođe u Bj odamah odlazi drugi prema Kž i tak gotovo cijeli dan..

Ak se tu dogodi kakvo kašnjenje, pa to rezultira kašnjenjem barem još 5-6 vlakova..

A sad u ovoj situaciji se vidi koliko fali mogućnost križanja na toj dionici..

 

8) Da pruga je jako opterećena, ali ako hoćeš 7 direktnih za Zgb drugačije ne ide. Nažalost karika koja nedostaje ovdje je Žabno, a ono će biti ponovo u funkciji kad se i ako se ikada otvori već opjevana pruga Ža-Gr. :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
8) Da pruga je jako opterećena, ali ako hoćeš 7 direktnih za Zgb drugačije ne ide. Nažalost karika koja nedostaje ovdje je Žabno, a ono će biti ponovo u funkciji kad se i ako se ikada otvori već opjevana pruga Ža-Gr. :roll:

 

Al sad se tek vidi da su izvukli gotovo maksimum kaj se tiče putničkog prijevoza, moguća poboljšanja su moguća samo stavljanjem u funkciju dotične stanice..

Makar me to čudi, pošto grad Bj i županija izdvajaju tolke novce, da tak neš rade..

Drugo bi bilo da se tom prugom vozi pristojnom brzinom i da se vozi kojih pol sata, onda oke, ak ovako..

 

Nemam pojma koja im je to sad igra, evo to je na više pruga tako, ova, pa onda Os-Vk, čudno, vrlo čudno, mora da je neka igra u pitanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda zbog tih događaja se na maestralu i brzom za Osijek dogodilo ovo.. :wink:

 

1141i2044-1.jpg

 

 

A jesu onda putnici koji su išli u Bjelovar mogli koristit ove brze i ine vlakove koji su išli pomoćnim putem?

 

nije mi jasno čemu ovo ? da je dizel s druge strane bilo bi logike, kad dođe u KŽ odma može za BJ čim se odkači Asea . ali ovako .....


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno da je promet krenuo prema Kc.. znači ništa više od vlakova preko Bj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garnitura od 591 je ostala u Kc, pa su busevi vozili od Kc ili? Kad će se onda otpremit u Zg po 590?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak 6806 iz Virovitice je vozila makoza 025. Dali šved koji je trebal voziti taj vlak ima kakve veze s Bjelovarom?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vlak 6806 iz Virovitice je vozila makoza 025. Dali šved koji je trebal voziti taj vlak ima kakve veze s Bjelovarom?

 

Ne znam dali to ima veze, ali šved 020 vozi vlak 2205.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda zbog tih događaja se na maestralu i brzom za Osijek dogodilo ovo.. :wink:

 

1141i2044-1.jpg

 

 

A jesu onda putnici koji su išli u Bjelovar mogli koristit ove brze i ine vlakove koji su išli pomoćnim putem?

 

nije mi jasno čemu ovo ? da je dizel s druge strane bilo bi logike, kad dođe u KŽ odma može za BJ čim se odkači Asea . ali ovako .....

 

Ova slika je nastala još kad se njije znalo šta će kuda ići pa je zato elektra naprijed. Na kraju je 703 išao samo sa 2044-006 koji je nažalost ostao u defektu u Gradecu!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. ak se dogodi ovakva veća izvanredna situacija koja znatno remeti i lokalni i daljinski promet, kaj nemre netko iz Kž ili Bj sjest u auto i otić do Žabnog, odradit par sati na skretnicama, i svi zadovoljni... :?:

 

2. postoji li igdje u svijetu takav sustav, da strojovođa može sam okrenuti skretnicu? Nešto u stilu tramvaja.. to bi moglo rješiti puno problema u mjestima kao što je Žabno, koja bi ponekad dobro došla za križanje a neisplativa su za održavanje. Iako ne vidim u čemu je problem jednog djelatnika prebacit iz nekog drugog obližnjeg mjesta.

 

3. mislim da sam uz prugu Kž-Bj vidio cijelo vrijeme drvene stupove i kablove. Zar ne bi po njima i Hž mogao provesti svoje kablove pa da se skretnicama i signalizacijom upravlja iz Križevaca? Pa koliko to može koštati?

 

4. U kojoj fazi je Gradec-Žabno, je li se nazire makar početak radova, i je li planirana i elektrifikacija do Bjelovara, i ima li nade da izgrade tih par kilometara za brzinu preko 100 kmh, pa onda prilikom nekog remonta da se i do Bjelovara poveća brzina npr. na 120?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a zašto je 983 toliko puno kasnio (preko 280 min) i još k tome da li je došao u OS ? i kako se to s tim vlakom završilo jer na mapperu piše "kolodvor Kloštar, završio vožnju u 14:27 "


Samo 1.razred !

1.'st class only !

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. ak se dogodi ovakva veća izvanredna situacija koja znatno remeti i lokalni i daljinski promet, kaj nemre netko iz Kž ili Bj sjest u auto i otić do Žabnog, odradit par sati na skretnicama, i svi zadovoljni... :?:

 

2. postoji li igdje u svijetu takav sustav, da strojovođa može sam okrenuti skretnicu? Nešto u stilu tramvaja.. to bi moglo rješiti puno problema u mjestima kao što je Žabno, koja bi ponekad dobro došla za križanje a neisplativa su za održavanje. Iako ne vidim u čemu je problem jednog djelatnika prebacit iz nekog drugog obližnjeg mjesta.

 

3. mislim da sam uz prugu Kž-Bj vidio cijelo vrijeme drvene stupove i kablove. Zar ne bi po njima i Hž mogao provesti svoje kablove pa da se skretnicama i signalizacijom upravlja iz Križevaca? Pa koliko to može koštati?

 

4. U kojoj fazi je Gradec-Žabno, je li se nazire makar početak radova, i je li planirana i elektrifikacija do Bjelovara, i ima li nade da izgrade tih par kilometara za brzinu preko 100 kmh, pa onda prilikom nekog remonta da se i do Bjelovara poveća brzina npr. na 120?

 

8) 1.To što si ti napisao je super jednostavno, ali na Hžju nažalost nije niti približno tako.

Ne može se samo tako otići u Žabno i vrtiti skretnicama, jer je ta stanica zatvorena, a skretnice zaključane i sa njima se može samo rukovati kod rada manevre sa teretnim vlakom.

 

2.Možda i postoji, ali kako je Hž 4 firme u jednoj tu strojovođe nemaju ništa sa rukovanjem skretnica. Nažalost stanica je zatvorena samo radi toga da bi se ova pruga što više obezvrijedila, uništila i na kraju zatvorila.

 

3.Ti kablovi koje si vidio i stupove služe za telefonske komunikacije između kolodvora i nisu predviđene za nikakvo upravljanje skretnicama i signalima. Naravno da bi se to moglo, ali je to jako jako skupo, a s obzirom da neki smatraju ovu prugu 32 reda mislim da to nikada neće biti napravljeno. :evil: :evil: :evil:

 

4.Žabno-Gradec je kao i sve ove godine na početku ili ti nigdje, kako je to i običaj ove godine su izbori pa kako će se sve graditi tako će se vjerojatno i ova pruga kao početi graditi, ali sve sam više uvjeren da će to biti samo jedan mit o kojemu se dugo dugo pričalo. Imaš više o tome u temi infrastrukture!!! 8)

 

8) Da odgovorim i 1142007 vlak 983 je po dolasku u kolodvor Kloštar pretrasiran u vlak 11703 i kao takav je nastavio put ka Osijeku! 8)

 

 

8) I OVO BI BIO MOJ 1000 POST!!!!!!!!! 8) 8) 8) 8) 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

8) 1.To što si ti napisao je super jednostavno, ali na Hžju nažalost nije niti približno tako.

Ne može se samo tako otići u Žabno i vrtiti skretnicama, jer je ta stanica zatvorena, a skretnice zaključane i sa njima se može samo rukovati kod rada manevre sa teretnim vlakom.

 

2.Možda i postoji, ali kako je Hž 4 firme u jednoj tu strojovođe nemaju ništa sa rukovanjem skretnica. Nažalost stanica je zatvorena samo radi toga da bi se ova pruga što više obezvrijedila, uništila i na kraju zatvorila.

 

Heh, rekao bih - pa iz ovoga svi, a POGOTOVO HŽ možemo nekaj naučit... ali znamo i da POGOTOVO NEKI neće ništa naučit, i opet isto - moglo bi se, čak i relativno jednostavno, kad bi se htjelo...mislim, moglo bi se, ako im je gušt... ko u onoj reklami 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...