Pfaff Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Najbolja supruga na svijetu je za subotu, posljednji dan mjeseca siječnja, godine gospodnje 2009., najavila generalku (sisanje, brisanje, luftanje i tako to...) pa sam naprasno osjetio poriv da odradim moje obećanje od prije nekih 15 mjeseci da ću se provesti vlakom od Lupoglava do Buzeta. Najprije sam se temeljito pripremio odlaskom na on-line vozni red (koji je začudno radio) i odabrao si vrijeme putovanja koje će mi osigurati dovoljno svjetla i pravodoban povratak na ručak. Dakle – krećem u 10:48 iz Huma. Zašto Huma? Pa zato da imam dovoljno vremena da namolim majstora da me pusti u upravljačnicu prije nego krenemo iz Lupoglava Otišao sam autom do Lupoglava da si kupim kartu jer je Hum stajalište, naravno neposjednuto i ne prodaju se karte, a s kondorom ću u vlaku pogubiti previše vremena. "Hum – Buzet, povratno E, neće moći, Hum je stajalište, sljedstveno tome nema prodaje karata pa vam ne mogu izdati kartu. Morate u vlaku!", veli simpa šef stanice u Lupoglavu koji za tu priliku skida kapu i glumi blagajnika. Subota je... "Odlično!", velim ja, "a koja je najbliža stanica?" "Borut!" "Odlično, jednu povratnu Borut – Buzet!". Sve se može kad si tvrdoglav... Pogled na zasnježenu Učku Nadao sam se da će voziti oriđiđi plavi Šved, ali taj glumi bika u Lupoglavu. Dobra grtalica En façe & izbliza I Plasser lješkari na suncu Ne znam da li je to ikad itko uočio, ali povijesni objekt u Lupoglavu ima i svoju AFŽ stranu... Puše lagana burica (zato je tako bistro i idealno za fotkanje) pa se zastava vijori Na kolodvoru Lupoglav je živahno. Tamo daleko utovaruju oblovinu Sjedam u auto i hitam prema Humu Vijadukt Mrzlići Desno ispod vijadukta ide se za Hum Piše i na upornjaku, za svaki slučaj... Ovaj dio Istre baš nije nešto pitoreskan, bar ne u ovo doba godine Kod stajališta Hum (u Istri) se HŽ zubima i laktovima bori da mu brdo ne doplazi na prugu. Ovdje su iskoristili stare metalne pragove kao žmurje Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Onda sam pogledao na sat i ustanovio da mogu stići na vrijeme do Boruta, kad sam već platio kartu. Ovo je, navodno, ćenifa na ž.st. Borut, ali je zaključana Strah od rada s otvorenim plamenom? Pa šta to jedu Ištrijani??? "Bio si upozoren..." Temperatura je čisto ugodna Otsutan, naravno! Ovo je za rampu Artefakt spomeničke namjene Šterna Ravno ispod stanice protječe neka tekućica. Borutčica? Sasvim lijepo žubori, ali olfaktorno nije neki doživljaj Zgrada stanice I čekaonica je zaključana Za mene je previsoko, al' znam jednog... Pješački prijelaz je osiguran za slučaj nekontroliranog nasrtaja hordi putnika Evo i prometnika – stvari se zgušnjavaju... Šegrt ima slobodan dan pa majstor mora sve sam Barjačić Unutrašnjost ureda šefa stanice & prometnika I signali su tipa povuci-potegni Stiže! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Evo me u Švedu. Strojovođa i kondor su u upravljačnici, a ja se nalukavam... Ipak je to u čem se vozim vučno vozilo Tahograf je grozno bučan Konačno sam uspio majstora pitati za dozvolu snimanja kad mi je čovo objasnio da nema ništa protiv, al' da on sad u Lupoglavu ide dole pa neka pitam kolegu. Tjaaa... Srećom smo se brzo dogovorili. Ovaj mi je prodao kartu, a sad je stavio kapu pa izigrava prometnika. Mali bonus: Cab ride Lupoglav – Buzet. Film je predugačak za FotoBujol pa sam ga morao sjekirom na četiri dijela Prvi dio Drugi dio Treći dio Četvrti dio Granični kolodvor Buzet (bogu iza nogu – tu sam već jednom bio, ali autom) Nakon 10-tak minuta idemo natrag Moj majstor nosi tople napitke Počastio me kavom umjesto da ja njega. Baš lijepo. Hvala! Vlak se sve do Roča vozi visoko po obronku pa puca prekrasan pogled na Buzet, a i šire. Puca? Tek kad hoćeš fotkati vidiš koliko ima žbunja i drveća uz prugu Moj Šved iznutra. Fascinantno je kako su istarski vlakovi čisti i uredni U vožnji Nugla – dovle su doprli dečki iz "Štaciona" E, ovaj kraj je već nešto pitoreskniji Industrija u Roču Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Željeznička stanica Roč Ovo se ukrcalo u Roču Pa-pa, Roč Inštitucija, onako, en passant Oni uređaji za iskrcaj rasutog tereta su još živi Roč Stajalište Ročko polje. Oni kikijevi pernati stvorovi su i amo doprli Čekaonica Most Majstor strojovođa Kondor – isto vrlo drag i susretljiv I evo me opet u Lupoglavu! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Još jedan bonus - Cab ride Lupoglav – Hum. Nažalost je staklo na toj strani bilo dosta izgrebeno, a i sunce nam je išlo u nos pa je kvaliteta dosta loša. Prvi dio Drugi dio Evo me u Borutu. Šved ide za Pulu I prometnik je isti od prije Prometalo šefa stanice? Borut Kolodvor Borut je najveći od aktivnih u Istri (kaže mi prometnik u Borutu da je nekadašnji kolodvor Kožljak bio duži, a da je najveći bio Kršan ). Kolodvor je u zavoju – slično kao Brod Moravice ŽCPR – to je onaj što se pokreće onom napravom ispred kolodvora Idem prema Cerovlju pa ću na Ypsilon Željeznički kolodvor Cerovlje Autobusni kolodvor Cerovlje – ovome ne treba komentar I za kraj – mali zemljovid koji pokriva obrađeni dio pruge Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
aman2 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Moj Šved iznutra. Fascinantno je kako su istarski vlakovi čisti i uredni I prazni, nekako mi se čini Ovo se ukrcalo u Roču Peteh, a? Dobar putopis, barba Pfaff! Nadam se da ću jednom ić do Pule vlakom, veli mi frend da je lijep krajolik... Quote Sanjin M Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Super putopis, Pfaff !!! Rekao bih, standardno odličan, s jako interesantnim detaljima i fotkama. A od tvojih komentara su mi još uvijek suzne oči od smijeha. Iako si opet pokazao da si kod improviziranja putem bio na visini zadatka, moram te pohvaliti da kod planiranja misliš i na najsitnije detalje odabrao si vrijeme putovanja koje će mi osigurati dovoljno svjetla i pravodoban povratak na ručak. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Super si se proveo, dobro nam dočarao putovanje, imao si temperaturu bar 10°C višu nego mi u Gorskom kotaru i vratio si se kući na ručak... Fenomenalno! Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thomcro Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 ... barba Pfaff ... ... , kako ti je sad ... barba Pfaff Bravo aman! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 ... barba Pfaff ... ... , kako ti je sad ... barba Pfaff Otprilike kao i dnovakoviću kad mu netko od juniora napiše čika Novaković. To ide u paketu s JMBG i nije nešto čega se treba stijeti. Godine, osim toga, donose neku profinjenu ljepotu i nadasve mudrost... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
egérke Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pa dobro jel postoji u toj Istri ijedna automatska rampa, ili je sve manualno? A putopis u standardnom Pfaffovom britkom stilu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted February 1, 2009 Author Share Posted February 1, 2009 Pa dobro jel postoji u toj Istri ijedna automatska rampa, ili je sve manualno? Ne samo rampe nego i signali - sve pomoću "štapa i kanapa" što rekla bivša braća... A putopis u standardnom Pfaffovom britkom stilu. Hvala, hvala Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pa dobro jel postoji u toj Istri ijedna automatska rampa, ili je sve manualno? Postoje, postoje, omjer je 50:50 automatske i na ručni pogon. Pfaff je na svome putu prošao kraj njih dvije. Jedna u Cerovlju, a jedna u Lupoglavu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Evo za primjer kolodvor Kanfanar: Jedna "ručna" Jedna automatska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Odličan putopis pruge gde sam,zbog proklete gripe,odsustvovao na putevšestviju sa S.I.GANZ-om. Беаутифулл!!! Sve pohvale!!! Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Majstor Pfaff opet se izvlekel od klofanja tepiha... Razmišljam o tome kako je već vrijeme da udružimo snage i zajednički opalimo sličnu turu po Istri. Pozivam se na deklaraciju o pripajanju Istre i Rijeke matici zemlji. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Istra i Pfaff dobitna kombinacija ili možda obrnuto, Pfaff i Istra , kako god da se "reoslijedira" ispada lijepo i zanimljivo i kak veli Stanley trbalo bi osjetiti malo Istarskog sunca. Pozdrav i svako dobro osoblju HŽ koje ti nije pravilo probleme prilikom tvoje misije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Razmišljam o tome kako je već vrijeme da udružimo snage i zajednički opalimo sličnu turu po Istri. Ili da sad riječka ekipa dođe malo fotkati u naše dvorište Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
narcis Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Pozivam se na deklaraciju o pripajanju Istre i Rijeke matici zemlji. Bravo Stanley, jako dobra inicijativa, a da napravimo forumsku peticiju pa da je proslijedimo u nadležno ministarstvo, u svakom slučaju više koristi bi bilo od željezničkog tunela kroz Učku ili Ćićariju svejedno, nego neku zaobilaznicu....tamo......ma znate svi na što mislim, da ne bi netko rekao da sam lokal-patriot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.