Jump to content
zeljeznice.net
neutralac

KONČAR-ev Niskopodni EMV za ŽFBiH

Recommended Posts

Ovaj tjedan provodila su se ispitivanja kostura jednog od 2 buduća srednja vagona niskopodnog EMV za ŽFBiH. Probna ispitivanja potvrdila su kvalitetu konstrukcije vagona.

Uskoro stiže i kostur jednih od dviju budućih motornih kola EMV te će se ispitivanja nastaviti i na njima.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kostur srednjeg modula budučeg EMV zadovoljio je na mehaničkim ispitivanjima :kul


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Zanima me koliko se toga uradilo na niskopodnom elektromotornom vozu u Končaru. Jako smo se obradovali tim vijestima ovdje kod nas u Bihaću. Pošto kod nas je putnički saobraćaj mrtva stvar, nadam se da će ovaj vozić vratiti staru prijeratnu slavu Unske pruge. Željezničar iz Bihaća :roll:


Putnički saobraćaj je ogledalo željeznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas poslijepodne započela je demontaža mjerne opreme sa kostura pogonskog vagona budučeg EMV za ŽBH. Pretpostavljam da je ispitivanje konstrukcije završeno te da će se radovi na proizvodnji uskoro ubrzati kako bi se poštovali zadani rokovi. Koliko sam uspio vidjeti na nekoliko mjesta u pogonu nalazi se razna oprema namijenjena EMV-u dakle za nekoliko mjeseci iz končara bi trebao izači prototip novog EMV za ŽBH.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokle su dosli?

Ovi vlakovi su odlicni :( Na kojoj relacije ce voziti? Ako Sarajevo-Zenica bilo bi super...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema toga sto neko moze napraviti a da bratija strucno ne razvali :(

Dosadasnja uobicajena buducnost.


Sub sole aut pluvia ducemus ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivan u ,

Obraduj me ponovo. Šta se radi u Končaru trenutno na niskopodnom elektromotornom vozu. Inače prvi prototip bi se trebao očekivati već u lipnju. Pa dokle je stiglo.


Putnički saobraćaj je ogledalo željeznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ivan u ,

Obraduj me ponovo. Šta se radi u Končaru trenutno na niskopodnom elektromotornom vozu. Inače prvi prototip bi se trebao očekivati već u lipnju. Pa dokle je stiglo.

Prema mojim informacijama sve se najbolje odvija. Jedino će doći do malog kašnjenja (2-3 mjeseca). Vlak bi trebao izaći iz tvornice krajem ljeta ili početkom jeseni .

Share this post


Link to post
Share on other sites

U junu testiranje u Rajlovcu

 

2ls29u.jpg

 

Niskopodni elektromotorni voz koji se radi u hrvatskoj firmi „Končar električna vozila“ u saradnji sa stručnjacima iz Željeznica FBiH, trebao bi stići na naše pruge u junu ove godine. To je četverodijelni voz, sa 176 sjedećih i 229 stajaća mjesta. Maksimalna brzina koju može razviti je 160 km/h.

‐Nakon što voz stigne na našu prugu, tri mjeseca će se vršiti eksploataciona ispitivanja u Rajlovcu, nakon čega će, ukoliko se pokaže da voz zadovoljava sve parametre, uslijediti i certificiranje. Voz je namijenjen za regionalni saobraćaj i najvjerovatnije će se koristiti na relaciji Sarajevo‐Ploče, kaže Smajo Salketić, izvršni direktor za poslove željezničkog operatora u ŽFBH.

Ovaj projekat je vrijedan 5,3 miliona eura i finasiran je iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj. U njemu su participirale i neke bh. firme poput Šinske industrije BiH sa svojim proizvodima, TOK‐ Kalesija, Bratstvo‐Travnik.

Direktor Salketić ističe da su u izradi ovog voza, kontroli, montaži i načinu odabira tehničkih rješenja učestvovali i naši stručnjaci. Svakog mjeseca 10 inžinjera ŽFBH odlazilo je u proizvodne pogone „Končara“ gdje su pomagali u izradi voza i obučavali se.

 

Link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebi htio biti skeptičan ali gdje bi taj EMV trebao voziti 160 kmh :D


... kako da ja njemu objasnim kada na loksi nešto krepa, u radioni zabušavaju, a šef koji se treba zauzeti da se sve napravi kako treba je takav kreten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nebi htio biti skeptičan ali gdje bi taj EMV trebao voziti 160 kmh :D

 

A gdje to pise na kojoj ce pruzi voziti 160kmh?

Mislim pitanja.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovjek je napisao da može razviti 160 km/h,a nije napisao da će voziti 160 km/h....


Pozdrav iz MOSTARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tko zna,nije to stvar za godinu,dve.Kroz nekih 10-15g. možda će tom brzinom voziti i po ovim našim napaćenim prugama.Posle noći mora doći jutro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A tko zna,nije to stvar za godinu,dve.Kroz nekih 10-15g. možda će tom brzinom voziti i po ovim našim napaćenim prugama.Posle noći mora doći jutro.

Kod probnih vožnji putničkih vagona sa remonta vozi se i preko 160km/h. Ispitivanje se vrši sa vlakom broj 1751/1750. Ispitivanje se vrši na potezu između Novske i Slavonskog Broda. Kada se vrši to ispitivanje, po susjednom kolosijeku je zabranjena bilo kakva vožnja. Za one koji ne znaju, od Novske prema Srbiji je dvokolosiječna pruga. Tada se postižu i brzine peko 180km/h. Iz Maribora su bili vagoni na ispitivnju za Brazil. Ispitivanje se vrši lokomotivom serije 1142 (bivša JŽ serija 442) "Brena". TVT Maribor (mislim da se tako sada zove tvornica) je radio vagone za Sao Paolo u Brazilu. Mislim da su to bili neki vagoni za prigradski promet. Strojovođa na probi je bio pokojni Drobac. Lokomotiva 1142-008. Zaboravi sam brzinu. Znam samo da je bila preko 180km/h. Razlika u očitovanju između brzinomjera na lokomotivi i kompjuterskog mjerača kod Slovenaca je bila oko 6-7km. Koji je pokazivao veću brzinu neznam. Uglavnom su oba pokazivala preko 180km/h. Dolazili su i iz Srbije neki vagoni na testiranje na tu dionicu pruge.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U junu testiranje u Rajlovcu

 

2ls29u.jpg

 

Niskopodni elektromotorni voz koji se radi u hrvatskoj firmi „Končar električna vozila“ u saradnji sa stručnjacima iz Željeznica FBiH, trebao bi stići na naše pruge u junu ove godine. To je četverodijelni voz, sa 176 sjedećih i 229 stajaća mjesta. Maksimalna brzina koju može razviti je 160 km/h.

‐Nakon što voz stigne na našu prugu, tri mjeseca će se vršiti eksploataciona ispitivanja u Rajlovcu, nakon čega će, ukoliko se pokaže da voz zadovoljava sve parametre, uslijediti i certificiranje. Voz je namijenjen za regionalni saobraćaj i najvjerovatnije će se koristiti na relaciji Sarajevo‐Ploče, kaže Smajo Salketić, izvršni direktor za poslove željezničkog operatora u ŽFBH.

Ovaj projekat je vrijedan 5,3 miliona eura i finasiran je iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj. U njemu su participirale i neke bh. firme poput Šinske industrije BiH sa svojim proizvodima, TOK‐ Kalesija, Bratstvo‐Travnik.

Direktor Salketić ističe da su u izradi ovog voza, kontroli, montaži i načinu odabira tehničkih rješenja učestvovali i naši stručnjaci. Svakog mjeseca 10 inžinjera ŽFBH odlazilo je u proizvodne pogone „Končara“ gdje su pomagali u izradi voza i obučavali se.

 

Link

Fantastično. Jako dobre vijesti, nadam se da će proći sva ispitivanja i to u najboljem redu.


Putnički saobraćaj je ogledalo željeznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U junu testiranje u Rajlovcu

 

2ls29u.jpg

 

Niskopodni elektromotorni voz koji se radi u hrvatskoj firmi „Končar električna vozila“ u saradnji sa stručnjacima iz Željeznica FBiH, trebao bi stići na naše pruge u junu ove godine. To je četverodijelni voz, sa 176 sjedećih i 229 stajaća mjesta. Maksimalna brzina koju može razviti je 160 km/h.

‐Nakon što voz stigne na našu prugu, tri mjeseca će se vršiti eksploataciona ispitivanja u Rajlovcu, nakon čega će, ukoliko se pokaže da voz zadovoljava sve parametre, uslijediti i certificiranje. Voz je namijenjen za regionalni saobraćaj i najvjerovatnije će se koristiti na relaciji Sarajevo‐Ploče, kaže Smajo Salketić, izvršni direktor za poslove željezničkog operatora u ŽFBH.

Ovaj projekat je vrijedan 5,3 miliona eura i finasiran je iz Hrvatske banke za obnovu i razvoj. U njemu su participirale i neke bh. firme poput Šinske industrije BiH sa svojim proizvodima, TOK‐ Kalesija, Bratstvo‐Travnik.

Direktor Salketić ističe da su u izradi ovog voza, kontroli, montaži i načinu odabira tehničkih rješenja učestvovali i naši stručnjaci. Svakog mjeseca 10 inžinjera ŽFBH odlazilo je u proizvodne pogone „Končara“ gdje su pomagali u izradi voza i obučavali se.

 

Link

Ju, kad čujem ovakve izjave, jedu mi se med i orasi, ko u nekoj pjesmi...

Posebno je interesantan onaj dio o 10 inženjera, "koji su pomagali u izradi i obučavali se..." :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol: :D

To su valjda sinovi onih koji su išli svojevremeno u Mađarsku i nadgledali izradu EMV 411, mađara i pri tome skrkali toliko novaca da su se mogle kupiti još dvije čitave garniture toga voza... slična priča je bila i na HŽ-u, peštanski kupleraji i krkanluk, ovaj put vjerojatno u Zagrebu.

Uživajte dečki!


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaći Končarevac sigurno u junu dolazi Niskopodni voz. Ali dali imaš kakvih slika o montaži tog famoznog voza. Sa nestrpljenjem čekam prinovu u našem željezničkom saobraćaju.


Putnički saobraćaj je ogledalo željeznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znaći Končarevac sigurno u junu dolazi Niskopodni voz. Ali dali imaš kakvih slika o montaži tog famoznog voza. Sa nestrpljenjem čekam prinovu u našem željezničkom saobraćaju.

Najranije je probna vožnja kraj ljeta ili početak jeseni. Mada je kraj godine najrealniji. I HŽ-eov bi nedugo iza SARAJEVSKOG trebao izaći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sa kašnjenjem, a kako to da nije dala naljepnicu na lok 1142-008, kao što je to radio Dispolok sa taurusom

koji je vozio 357 km/h :roll:

 

TVT Maribor (mislim da se tako sada zove tvornica)

 

Ne zove se više tako, zapravo nikako Simens je otkupio TVT Novu i sa prvim znacima recesije je istu zatvorio, a radnike

na cestu postavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čiro_bos je rekao/la:

 

Ju, kad čujem ovakve izjave, jedu mi se med i orasi, ko u nekoj pjesmi...

Posebno je interesantan onaj dio o 10 inženjera, "koji su pomagali u

izradi i obučavali se... " :? :kul 8) :kul :) :D :) :D :lol: :D

To su valjda sinovi onih koji su išli svojevremeno u Mađarsku i nadgledali

izradu EMV 411, mađara i pri tome skrkali toliko novaca da su se mogle

kupiti još dvije čitave garniture toga voza... slična priča je bila i na -u,

Peštanski kupleraji i krkanluk, ovaj put vjerojatno u Zagrebu.

Uživajte dečki!

 

Pa nije baš sve tako. :shock:

 

Tačno je da tokom sklapanja određenih dijelova EMG-a su prisutni i

inženjeri naše kompanije. Rukovoditelji ovog projekta blagovremeno

obavještavaja našeg operatora da se planira ugradnja "tog i tog" dijela

garniture kao npr. elektro kablovi, pogonski motor, pneumatika,

komunikacisko-mrežno-informatički sustav i sl.

Tada, operator u saglasnost ostalih sektora, po vrsti zanimanja angažira

potrebni broj "stručnjaka" kao što su inženjeri elektronike, strojarstva

(pogonski motor, pneumatika i sl.).

 

Vjerujte mi, da ove angažirane stručnjake, kada putuju u Zagreb, lično

pregledam putujuče isprave (vozne karte) i da u toj ekipi i prepoznam

i neke od VKV "majstora" iz domena pneumatike, mehanike pogonskih

motora i druge.

 

Nekada se zna desiti da ko sutra se planira ugradnja pneumatike, a u stvari

se odloži na 10-tak dana radi drugog prioriteta i naravno, šta sad

trebaju raditi prisutni "stručnjaci" pneumatike? Izgleda, moraju "prisilno"

odmarati pa ko biva po Ćiro_bosu, krkaju i obilaze obližnje kupleraje.

 

Ja baš ne mislim tako. Ako je dogovoreno o prisustvu naših stručnjaka, onda

je sve na teretu organizatora (rukovoditelja) projekta kako svrsihodno iskoristiti

te iste prisutne.

 

Pozdrav. :lol:


Kondukter sa pruga ŽFBiH photogalerija.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čiro_bos je rekao/la:

 

Ju, kad čujem ovakve izjave, jedu mi se med i orasi, ko u nekoj pjesmi...

Posebno je interesantan onaj dio o 10 inženjera, "koji su pomagali u

izradi i obučavali se... " 8) :D :) :D :) :D :lol: :D :lol: :D

To su valjda sinovi onih koji su išli svojevremeno u Mađarsku i nadgledali

izradu EMV 411, mađara i pri tome skrkali toliko novaca da su se mogle

kupiti još dvije čitave garniture toga voza... slična priča je bila i na -u,

Peštanski kupleraji i krkanluk, ovaj put vjerojatno u Zagrebu.

Uživajte dečki!

 

Pa nije baš sve tako. :shock:

 

Tačno je da tokom sklapanja određenih dijelova EMG-a su prisutni i

inženjeri naše kompanije. Rukovoditelji ovog projekta blagovremeno

obavještavaja našeg operatora da se planira ugradnja "tog i tog" dijela

garniture kao npr. elektro kablovi, pogonski motor, pneumatika,

komunikacisko-mrežno-informatički sustav i sl.

Tada, operator u saglasnost ostalih sektora, po vrsti zanimanja angažira

potrebni broj "stručnjaka" kao što su inženjeri elektronike, strojarstva

(pogonski motor, pneumatika i sl.).

 

Vjerujte mi, da ove angažirane stručnjake, kada putuju u Zagreb, lično

pregledam putujuče isprave (vozne karte) i da u toj ekipi i prepoznam

i neke od VKV "majstora" iz domena pneumatike, mehanike pogonskih

motora i druge.

 

Nekada se zna desiti da ko sutra se planira ugradnja pneumatike, a u stvari

se odloži na 10-tak dana radi drugog prioriteta i naravno, šta sad

trebaju raditi prisutni "stručnjaci" pneumatike? Izgleda, moraju "prisilno"

odmarati pa ko biva po Ćiro_bosu, krkaju i obilaze obližnje kupleraje.

 

Ja baš ne mislim tako. Ako je dogovoreno o prisustvu naših stručnjaka, onda

je sve na teretu organizatora (rukovoditelja) projekta kako svrsihodno iskoristiti

te iste prisutne.

 

Pozdrav. :kul

Ok! Ako je tako, ja se izvinjavam za malo, blago rečeno bučan tekst :? . Neka

stručnih ljudi, trebaju oni nama, naravno.

Ali, ako su informacije koje su kružile poslije nadgledanja izrade mađara tačne,

te da je i ova situacija slična, onda je ono gore blag tekst. Mjerilo svega je:

koliko novca će se potrošiti u te svrhe? Dnevnice, odvojeni život, reprezentacije, itd.

A neka dečki piju i troše se, sine i tata bi... :kul

Veliki pozdrav za konduktera, a bogami i ostale...


Posavina exspres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li kakvih novina? Koliko se uradilo na budućem vozu? Dali se šta sklopilo? 8)


Putnički saobraćaj je ogledalo željeznice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrši na potezu između Novske i Slavonskog Broda.

 

Samo malo detaljnije pojašnjenje, ispravno je: 160 km/h je najveća dozvoljena brzina između Strizivojna-Vrpolje do Vinkovaca u redovnom prometu. Ostatak navedene pruge još nije tako dobar, već dozvoljeno 120 km/h u redovnom prometu, a na mostu kod Kapele zbog radova su ograničenja na čak 10-20 km/h (ovisno o radovima, već vidio kako variraju znakove za brzinu)... Radi se remont oko Broda i oko Nove Gradiške. Konačni cilj je 160 km/h od Novske do Tovarnika u redovnom prometu. Vinkovci-Tovarnik je remont za redovni promet za 160 km/h pri kraju...

 

Bilo je testova i sa 175 km/h (160 km/h + tolerancija) za vagone od 160 km/h... A valjda i do 180 km/h na potezima... Naravno, kod testova se smiju malo i brzine postići, koje nisu dozvoljene u redovnom prometu uz posebne mjere, ako pruga to izdržava (tj. neće se raspasti od brzine, ili neće nastati iskakanja zbog stanja pruge)...

 

A valjda će se i taj vlak tamo testirati, jer je to najbrža pruga u RH koja ne prolazi gradom, već između gradova i sela (ako će se testirati u RH)...

 

Mislim da lokomotiva "Brena" , tj. HŽ "1 142" može ići do 183 km/h, ili tako nešto, toliko je prototip uspio kad je napravljena, ali je ograničena na 160...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao raja,

 

dokle su dosli? Sad ce nam juni pa ce biti testiranje u Sarajevo, trebao bi biti jos mal pa gotov ili? Imali neko slika?

 

Pozdrav :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krajem Jula mjeseca EMV bi trebao biti sastavljen i kompletiran.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...