Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
neutralac

KONČAR-ev Niskopodni EMV za ŽFBiH

Recommended Posts

To pitanje postavljaš na potpuno krivom mjestu, mi smo TREBALI krenuti u 8.30h a zašto nismo eeeee, za to nije kriv niti KEV niti nadležno ministarstvo, a tko je kriv zaključi sam :o

 

Vlak je na Podsused izvučen u 8 ujutro, ali je krenuo na probnu vožnju tek u 14; zbog opstrukcije HZ VV koja, iako na vrijeme obavještena, nije osigurala pilota na vrijeme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Može jendno ojašnjenje zašto su na probu krenuli u pola 14 sati i vračaju se u podsused za 50 minuta do 1 sat to jest 21.20 su u podsusedu kaj nisu mogli ranije na probu recimo u pola 11 sati ili prije skrivaju ga kao zmija noge.

 

Može jedno objašnjenje OVDJE STAVIŠ UPITNIK. IZA TOGA VELIKO SLOVO - POČINJE NOVA REČENICA

Zašto su na probu krenuli u pola 14... KAŽE SE 'POLA 2', ILI 13.30

...i vračaju se u podsused... VRAČAJU JE SA MEKO Ć, od riječi VRATITI. PODSUSED SE IŠE VELIKIM SLOVOM

...za 50 minuta do 1 sat... OD 'POLA 14 DO 21.20 NIJE NITI 50 MINUTA, NITI 1 SAT

 

itd...

 

Ako se na forumu ne toleriraju loše fotografije, zašto se toleriraju nepismeni tekstovi???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ako se na forumu ne toleriraju loše fotografije, zašto se toleriraju nepismeni tekstovi?

Kao čovjek koji se bavio novinarstvom, a ujedno bio sâm sebi (i drugima) lektor, u načelu bih potpisao konkretne primjedbe koje si naveo vezano uz citirani tekst.

Smatram, međutim, da moramo imati razumijevanja prema forumaškim kolegama koji nisu, hajmo reći, naročito obdareni za pisanu riječ. Meni osobno važno je da razumijem što je pisac htio reći, a pravopis je u drugom planu - da ne kažem i potpuno sporedna stvar. Pa nemamo baš svi diplomu filozofskog fakulteta, neki se bave i zanimanjima za koje se ne traži pismenost već vještina u poslu sukladno kvalifikaciji.

Uostalom i jedan od najcjenjenijih i najproduktivnijih forumaša, pače od onih koji su označeni posebnom bojom (nomina sunt odiosa), hrvao se sa slovima Č i Ć, što ne može poništiti njegov iznimni doprinos ovom našem virtualnom druženju.

Znam da smo skrenuli s teme, ali jednostavno osjećam potrebu stati na stranu forumaškog kolege drempe koga osobno poznam i cijenim kao ugodnog čovjeka i vrijednog railfana.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajmo ljepo svi zagrebčani sutra na glavni je dotični vlak opet ide suta na probu za vinkovce i sutra između 8 i 9 sati ujutro kreče sa glavnog kolodvora ja bi po tome morao uzeti izlaz i vratiti se nazad u firmu samo zbog toga .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Može jendno ojašnjenje zašto su na probu krenuli u pola 14 sati i vračaju se u podsused za 50 minuta do 1 sat to jest 21.20 su u podsusedu kaj nisu mogli ranije na probu recimo u pola 11 sati ili prije skrivaju ga kao zmija noge.

To pitanje postavljaš na potpuno krivom mjestu, mi smo TREBALI krenuti u 8.30h a zašto nismo eeeee, za to nije kriv niti KEV niti nadležno ministarstvo, a tko je kriv zaključi sam :o

 

Pa kad već prozivaš...

 

Končar je u subotu ujutro pustio faks sa zahtjevom za pilota i to na faks uprave HŽ VV, koja ne radi subotom niti nedjeljom. U pon ujutro u vuči u 8 sati pročitaju faks i onda kreće telefonijada...

 

Zatim vuča nudi pilota, naravno za neke novce. Onda se čeka odgovor Končara. U sve to je umiješan i PP jer je on operater preko kojeg Končar vrši probu jer PP ima zakupljene trase. Kada je stigao odgovor obiju tvrtki, pilot je bio na vlaku u Podsusedu.

 

Ponašanje Končara je zaista čudno. Ako znaju da se ide na probu u pon ujutro zašto onda nisu organizirali sve potrebno u petak?

 

A sada pazi ovo, Sabor je donio Zakon, a Ministar pravilnik koji kaže da nijedno vozilo ne može samostalno voziti prugama HŽ-a, ako nema potvrdu o tehničkom pregledu, privremenu ili trajnu, ovjerenu od Ministra. Hajde neka Končar pokaže potvrdu. Predsjednik Povjerenstva imenovan od strane Ministra za tehnički pregled stvarno ima petlje. Osobno je dao dozvolu da vlak može na pruge HŽ-a. Sada se vjerojatno moli Bogu da se vlaku ništa ne dogodi. U suprotnom bi lako mogao završiti u Bajboku. Zajedno sa odgovornim pojedincima u Končaru i HŽ PP.

 

One silne nesreće na HŽ-u ih očito nisu naučile da vrag nikada ne spava...

 

Iskreno želim da im probe uspješno prođu radi svih nas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve što si naveo je istina jer znam kao su gredelj driljali za nove vagone jer njih nisu pustili na probu dok nisu dobiveni svi UIC Certifikati a da se to dobije išli su na testiranje u Njemačku te onda na probu po HŽ- prugam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra u 8 sati dolazi pilot po vlak a parkiran je na sasvim nuobičajenom mjestu preko noči što je i mene začudilo nalazi se u krugu TŽV Gredelja u Trnju i tamo če dočekati jutro i od tamo kreče na probu a kao sam doznao sve to jednostavno putem Fejsbuka .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlak je na Podsused izvučen u 8 ujutro, ali je krenuo na probnu vožnju tek u 14; zbog opstrukcije HZ VV koja, iako na vrijeme obavještena, nije osigurala pilota na vrijeme.

 

a jes ga bubnuo...nije izvučen u 8 ni da si Isus...u 9.07 se pojavio na kolosijeku Podsused Tvornice, a manevra je došla nešto prije 8...s tim da je oko pola 9 krenula po njega u Končar.

 

@drempa: valjda ga nebuju zgrafitirali tam, postavite gladne cucke... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Može jendno ojašnjenje zašto su na probu krenuli u pola 14 sati i vračaju se u podsused za 50 minuta do 1 sat to jest 21.20 su u podsusedu kaj nisu mogli ranije na probu recimo u pola 11 sati ili prije skrivaju ga kao zmija noge.

To pitanje postavljaš na potpuno krivom mjestu, mi smo TREBALI krenuti u 8.30h a zašto nismo eeeee, za to nije kriv niti KEV niti nadležno ministarstvo, a tko je kriv zaključi sam :D

 

Pa kad već prozivaš...

 

Končar je u subotu ujutro pustio faks sa zahtjevom za pilota i to na faks uprave HŽ VV, koja ne radi subotom niti nedjeljom. U pon ujutro u vuči u 8 sati pročitaju faks i onda kreće telefonijada...

 

I što da normalan čovjek kaže na to sve. Kao da se bojeve glave transportiraju, ako ne i gore.

 

Jebemti državu i sve ostalo.


35k4tq1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

EMV 4412-001 vratio se drugi dan zaredom sa uspješno obavljene probe po Hrvatskim prugama...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sada pazi ovo, Sabor je donio Zakon, a Ministar pravilnik koji kaže da nijedno vozilo ne može samostalno voziti prugama HŽ-a, ako nema potvrdu o tehničkom pregledu, privremenu ili trajnu, ovjerenu od Ministra. Hajde neka Končar pokaže potvrdu. Predsjednik Povjerenstva imenovan od strane Ministra za tehnički pregled stvarno ima petlje. Osobno je dao dozvolu da vlak može na pruge HŽ-a. Sada se vjerojatno moli Bogu da se vlaku ništa ne dogodi. U suprotnom bi lako mogao završiti u Bajboku. Zajedno sa odgovornim pojedincima u Končaru i HŽ PP.

 

One silne nesreće na HŽ-u ih očito nisu naučile da vrag nikada ne spava...

 

Iskreno želim da im probe uspješno prođu radi svih nas.

A što bi se to trebalo dogoditi? Kad se vlak nije niz BRADINSKU RAMPU survao, trebao bi kod nas. Kad na pruzi punoj tunela, usijeka i mostova nije odletio u NERETVU onda će kod nas. I zašto je donešen takav zakon? Popravljamo iste lokomotive Srbiji i BiH kao što su naše i treba posebno odobrenje. Komu i zašto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara narodna:

 

Kada je sve u redu, u redu je, a kada nije u redu, onda se gledaju papiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda da je sve prošlo OK.

povratak sina razmetnoga sinoć, 1.6. oko 21.30 na I peronu

 

slika0062.jpg

 

slika0063.jpg

 

slika0065.jpg

 

ispričavam se što slike nisu kak Bog zapovijeda ali ulovio me nespremnog

pa sam se snalazio s mobitelom.

i, usput, malo me ta njuška podsjeća na francuza 7021..vjerojatno

zbog kombinacije odbojnika i kvačila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinoć oko 21:40 je prošao kroz Zapadni kolodvor u smjeru Zaprešića.

Video kasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sada pazi ovo, Sabor je donio Zakon, a Ministar pravilnik koji kaže da nijedno vozilo ne može samostalno voziti prugama HŽ-a, ako nema potvrdu o tehničkom pregledu, privremenu ili trajnu, ovjerenu od Ministra. Hajde neka Končar pokaže potvrdu. Predsjednik Povjerenstva imenovan od strane Ministra za tehnički pregled stvarno ima petlje. Osobno je dao dozvolu da vlak može na pruge HŽ-a. Sada se vjerojatno moli Bogu da se vlaku ništa ne dogodi. U suprotnom bi lako mogao završiti u Bajboku. Zajedno sa odgovornim pojedincima u Končaru i HŽ PP.

 

One silne nesreće na HŽ-u ih očito nisu naučile da vrag nikada ne spava...

 

Iskreno želim da im probe uspješno prođu radi svih nas.

A što bi se to trebalo dogoditi? Kad se vlak nije niz BRADINSKU RAMPU survao, trebao bi kod nas. Kad na pruzi punoj tunela, usijeka i mostova nije odletio u NERETVU onda će kod nas. I zašto je donešen takav zakon? Popravljamo iste lokomotive Srbiji i BiH kao što su naše i treba posebno odobrenje. Komu i zašto?

 

Samo za vašu informaciju.

Ovaj niskopodni vlak nije vozio niz BRADINSKU RAMPU,a zašto bi se to survao na njoj.Pruga kao bombona.

Da znate da ni NERETVU i kanjon nije vidio ni blizu.

 

Zato nije zgorega malo više opreza.

 

Pozdrav


Ko voli željeznicu,volim i ja njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas nisam išao na probu, imao sam obaveze u Zg pa je išao kolega...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasvim nenadano uhvaćen na probi (periferija Zagreba):


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sasvim nenadano uhvaćen na probi (periferija Zagreba):

Al pjesma u pozadini je baš zakon!! :kul


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sasvim nenadano uhvaćen na probi (periferija Zagreba):

 

Ha - dobar video i jako dobro odabrana glazba za pozadinu :wink:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala...imao sam sreće da je baš bila proba, pojma nisam imao... :roll:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sinoć oko 21:40 je prošao kroz Zapadni kolodvor u smjeru Zaprešića.

Video kasnije.

Sa malim kašnjenjem :hm :

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...