Jump to content
zeljeznice.net
neutralac

KONČAR-ev Niskopodni EMV za ŽFBiH

Recommended Posts

Svi divno i krasno i onda mi padne mrak na oči kada vidim kolika je širina prolaza za putnike između budućih vagona. :(

Pa zar to nikako nije moglo biti barem malo veći prolaz, tj. širiji, a ne za jednu osobu :roll:

Tramvaji su u zglobovima dobili širije prolaze, npr. tip tramvaja 2200 ima širiji prolaz nego 2100, pa zašto nebi i vlakovi.


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovdje postolje ide pod zglob i akko god okrenes - ne moze biti mnogo sire. Odnosno, da je postolje posred modula, onda bi tamo bilo usko.


Sumi, sumi, postolje,

nek kardani govore

Neka cuje zemlja sva

Kako drnda tramvaj sav

 

© NT 2200

Share this post


Link to post
Share on other sites

c1_3.jpg

Po ramu u Koncaru oba rendera nekako ne odgovaraju, najvise po krovnom deli, ili se meni tako cini. Da nije ovo nesto trece.

 

Daj ljudi prosvetliteme koji je dizaj usvojen, svi ovi postovi koji sam procitao nigde tacan podatak.

 

2ls29u.jpg

 

dqk8r7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Končarov dizajn

 

Razlika je u bočnim krovnim pločama od plastike koje se naravno kasnije

montiraju, slično kao na tmk 2200

Share this post


Link to post
Share on other sites
Končarov dizajn

 

Na svu sreću; ovaj Gredeljev mi je grozan.. .Nešto wannabe futurističko svemirskobrodski, na razini dječjeg crteža...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovdje postolje ide pod zglob i akko god okrenes - ne moze biti mnogo sire. Odnosno, da je postolje posred modula, onda bi tamo bilo usko.

Da to je logično ali vlak na djelu gdje su postolja nije niskopodan nego je normalne visine tako da je dolje, gdje su postolja, dosta prostora.

Također ova tri srednja postolja su bez motora samo sistem kočnica.


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda mi kao tramvaj i to je to. Na DB-ovom 423 koji je isto na Jacobs postoljima ima puno mjesta u prolazima. Njega je proizveo Alstom, seriju 424 i kratku 425 konzorcij Siemens/Bombardier. Što reći na to da su vlakovi izvana isti kao i po načinu upravljanja. Ovdje se po ne znam koji put ponavlja priča da HŽ ne zna što želi, pa im Končar i Gredelj ponude svoju varijantu pa se zato načini rukovanja i rasporedi opreme razlikuju, umjesto da HŽ-ov ured za vozila odredi da se na svim novim vozilima treba upravljati tako i tako, da raspored opreme za upravljanje mora biti takav na svim vozilima, neovisno od proizvođača.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovdje postolje ide pod zglob i akko god okrenes - ne moze biti mnogo sire. Odnosno, da je postolje posred modula, onda bi tamo bilo usko.

Da to je logično ali vlak na djelu gdje su postolja nije niskopodan nego je normalne visine tako da je dolje, gdje su postolja, dosta prostora.

Također ova tri srednja postolja su bez motora samo sistem kočnica.

 

Doduše, u Končarevoj pps prezentaciji taj prolaz je bitno širi - i na renderima interijera i na prikazu sanduka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po svim Končarevim prezentacijama ništa ne izgleda kao i stvarnosti kada se napravi. Kada se sjetim prezentacije niskopodnog tramvaja po prezentaciji mi je tako gadan a u stvarnosti je sasvim drugačiji i ljepši dizajn.

Najvjerojatnije se ne iznosi pravi izgled da ga netko nebi pokupio i napravio svoj prototip :mudri ili su im prezentacije očajne…:lol:

Kako god ja ne očekujem izgled vlaka kakav nam je sada predstavljen nego puno bolji.


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, prezentacija je uvijek samo idejni projekt.

 

Finalni produkt zreo za tržište je uvijek rezultat kompromisa rezultata testiranja i stvarne želje kupca, koji nekada diktiraju strukturne promjene iz tehničkih ili političkih razloga.

 

Pogledajte samo kako je izgledao prototip TGV-a, drugačiji nos nego konačna verzija. I ICE je u prezentaciji malo drugačiji nego je ICE-1 ispao u stvarnosti. itd.

 

A i ljepota je stvar osobnog ukusa i mijenja se s trendom...

Nekad je ružno lijepo i obrnuto.

 

Zanimljivo je to, da kod dizajna vlakova prvi nacrti su uvijek turboaerodinamični, a na kraju ipak bude više rubova, kao rezultat tehničkih mogućnosti i potreba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeli ko zna snagu, max brzinu, koliko putnika i ostale tehničke podatke ovog EMV?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeli ko zna snagu, max brzinu, koliko putnika i ostale tehničke podatke ovog EMV?

Potraži te podatke u Končarevoj prezentaciji

 

Jučer je stigao C1 vagon

 

c1_11.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer je stigao C2 vagon

 

Nije mi jasan proces? Zar se već sanduci rade u Gredelju pa se dovoze u Končar, ili to ide iz Končarevog pogona u pogon?

 

Ovo je KEV na Jankomiru (čini mi se po onoj zgradi iza), pretpostavljam da je u njemu sastavljanje?


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasan proces? Zar se već sanduci rade u Gredelju pa se dovoze u Končar, ili to ide iz Končarevog pogona u pogon?

 

Ovo je KEV na Jankomiru (čini mi se po onoj zgradi iza), pretpostavljam da je u njemu sastavljanje?

 

Ovo su dijelovi EMV za ŽFBiH a ne za gradsko-prigradski vlak kojeg će zajedno graditi Končar&Gredelj. Shodno tome ove sanduke niti nije proizveo Gredelj.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoće li taj vlak uopće prometovat Hrvatskim prugama ili SAM ŽFBiH i koja je razlika između EMV-a za ŽFBiH i HŽ-a???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privredni vjesnik, 19.1.2009, str. 16

 

10vlakovaFBiH.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoće li taj vlak uopće prometovat Hrvatskim prugama ili SAM ŽFBiH i koja je razlika između EMV-a za ŽFBiH i HŽ-a???

 

Po meni nikakva osim u bojama.


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasan proces? Zar se već sanduci rade u Gredelju pa se dovoze u Končar, ili to ide iz Končarevog pogona u pogon?

 

Ovo je KEV na Jankomiru (čini mi se po onoj zgradi iza), pretpostavljam da je u njemu sastavljanje?

 

Ovo su dijelovi EMV za ŽFBiH a ne za gradsko-prigradski vlak kojeg će zajedno graditi Končar&Gredelj. Shodno tome ove sanduke niti nije proizveo Gredelj.

 

Onda netko kod kuće ima jako veliku garažu :lol: :lol: :lol:


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tko na kraju proizvodi sanduke,Đuro Đaković ili neki privatnik?

Andrej :?:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoće li taj vlak uopće prometovat Hrvatskim prugama ili SAM ŽFBiH i koja je razlika između EMV-a za ŽFBiH i HŽ-a???

Razlika je u broju vrata, rasporedu sjedala i opremi. Kosture vlaka izradio je RŽV Čakovec.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoće li taj vlak uopće prometovat Hrvatskim prugama ili SAM ŽFBiH i koja je razlika između EMV-a za ŽFBiH i HŽ-a???

Razlika je u broju vrata, rasporedu sjedala i opremi. Kosture vlaka izradio je RŽV Čakovec.

 

E to je pravi odgovor, a zašto je razlika u opremi :hm

Tj. na kaj se misli pod opremom na tom vlaku, a da će se razlikovati od onoga kaj će imati naš prigradski.


______________________________________________________________________________Thalys-4341______________________________________________________________________________

 

Thalys-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
OBAVIJEST MODERATORA

 

Iz teme Novi EMV za prigradski promet < (Klikni lijevo !) podforuma: Motorni

vlakovi, su premješteni postovi, koji se odnose na EMV koji Končar gradi za ŽFBiH,

ovdje ćemo nastaviti raspravu o EMV koji će se graditi za .

 

Tema o EMV za ŽFBiH nalazi se u podforumu "Željeznice u Bosni i Hercegovini"

 

Hvala portos :D

 

Preuzimam daljnju "vuču" :kul ispod "moje naponske zone" :kul

 

igorail ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
zašto je razlika u opremi :hm

Da li u gradsko-prigradskom vlaku trebaš utičnice za laptop?

ŽFBiH EMV će imati sjedala 1. i 2. razreda, 2 WC-a, bife, i još neke detalje.


4412-001 / 6112-001 ÷ 011 / 6112-101 ÷ 111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...