Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
neutralac

KONČAR-ev Niskopodni EMV za ŽFBiH

Recommended Posts

Evo link na novi poslovni.

 

http://www.poslovni.hr/82659.aspx

 

Text:

13. lipanj 2008.

 

Končar će raditi vlakove za FBiH

 

Ugovor o proizvodnji niskopodnog elektromotornog vlaka vrijedi 5,3 mil. eura

 

 

 

Koncern Končar i Željeznice Federacije Bosne i Hercegovine potpisali su u četvrtak ugovor vrijedan 5,3 milijuna eura. Končar se ugovorom obvezao proizvesti i isporučiti u roku od 12 mjeseci prototipni niskopodni elektromotorni vlak za potrebe regionalnog željezničkog putničkog prometa u BiH.

 

Predsjednik Uprave Končar-Električnih vozila Ivan Bahun očekuje isporuku krajem svibnja sljedeće godine te je istaknuo da je u tijeku proizvodnja komponenata i sklopova, a u studenom slijedi montaža vlaka. "Tržište vlakova u Europi u sljedećih pet godina procjenjuje se na deset milijardi eura, a u Hrvatskoj 300 milijuna eura", istaknuo je Bahun. Predsjednik Uprave Končara Darinko Bago istaknuo je kako će gospodarstvo BiH maksimalno participirati u proizvodnji vlaka te kako je udio tvrtki iz BiH u ovom projektu više nego poželjno. Objasnio i zašto BiH ulazi u projekt i zašto vjeruje u potencijal proizvodnje vlakova: "Rast cijena energije dovest će do porasta cijena prijevoza te će najefikasniji i najjeftiniji biti prijevoz željeznicom". Na potpisivanju ugovora bili su potpredsjednik hrvatske Vlade Damir Polančec i predsjednik Vlade Federacije BiH Nedžad Branković, koji je u vrijeme realizacije ugovora o tiristorizaciji lokomotiva bio generalni direktor Željeznica BiH, a u četvrtak mu je dodijeljeno priznanje za doprinos u razvoju grupe Končar na području modernizacije električnih vučnih vozila u razdoblju od 1998. godine. Tom je prilikom Polančec istaknuo kako Hrvatska uvozi 50 posto svojih potreba za energentima te da je stoga na Vladi da provođenjem kvalitetne energetske strategije, čiji se nacrt očekuje do 15. srpnja, a donošenje krajem rujna, osigura dostupnost jeftinijih izvora i kontinuitet u dobavi energenata. Naglasio je kako Hrvatska treba snažniji investicijski zamah u proizvodnji električne energije kako bi 2015. osigurala samodostatnost. Dotakao se i plinske energije, naglasivši da je nužno osigurati nove dobavne pravce, i to izgradnjom novog plinovodnog sustava preko Donjeg Miholjca do Mađarske, što će omogućiti jeftiniji transport ruskog plina. Polančec je istaknuo je kako Hrvatska uvozi 50 posto svojih potreba za energentima te da je stoga na Vladi da kroz provođenje kvalitetne energetske strategije, čiji se nacrt očekuje do 15. srpnja osigura dostupnost jeftinijih izvora i kontinuitet u dobavi energenata.

(PD)


I ide, ide mali vlak,

u njem želi biti svak....

 

...osim ako na vlaku ne piše HŽ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz najnovijeg lista "Končarevac"

 

konarevac0001wq6.th.jpg

 

konarevac0002il2.th.jpg

 

konarevac0003py5.th.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast, konacno neko novo vozilo.

Znas li stogod tehnickih detalja? Motorna kola su jedna ili dvoja?

Koja su? Srednja ili krajnja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svaka cast, konacno neko novo vozilo.

Znas li stogod tehnickih detalja? Motorna kola su jedna ili dvoja?

Koja su? Srednja ili krajnja?

Dvoja mot. kola, krajnja


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znači li to da će se moduli("srednji") moći dodavati i micati kao vagoni, ovisno o kapacitetu vlaka, ili će broj "modula" morati biti fixan

Share this post


Link to post
Share on other sites
znači li to da će se moduli("srednji") moći dodavati i micati kao vagoni, ovisno o kapacitetu vlaka, ili će broj "modula" morati biti fixan

Vlak se projektira kao 4-dijelni što je vidljivo i na slici vlaka. Da li ga je moguće napraviti kao 2-3-5 ili višedjelnog NE ZNAM nisam ga ja projektirao.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, super izgleda, da je plavi bi jako ličil na tramvaj, vidi se da je po toj špranci rađen. Jedva čekam. :P

 

Inače, i moj deda prima svaki mj. končarevac, i meni ga redovito daje, al je meni zadnji stigao za svibanj 2008.,hm.... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe, super izgleda, da je plavi bi jako ličil na tramvaj, vidi se da je po toj špranci rađen. Jedva čekam. :P

:?

 

Meni se ne sviđa. Na prvi pogled mi sliči na FLIRT od Stadlera samo ima dužu špicu naprijed. Automatsko kvačilo je SHAKU ili Dellner? Ne sviđaju mi se one imitacije odbojnika, ljepši bi bio bez toga, imao bi neku liniju.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, hm... ti ako će naši dragi susjedi kupiti nova vozila, a mi nećemo za sebe još neko vrijeme niti kupiti nešt novo, niti skrpati vlastito.

 

Nemam baš povoljno mišljenje o tom vlaku za budućnost. I dalje mislim da smo trebali licencno sklopiti barem 20-30 vlakova Siemensa, Stadlera i sl. pa na tim iskustvima eventualno krenuti u vlastite projekte (mislim na Končar).

 

Ipak, na kraju sretno Bosancima i Končaru, možda ispadne da su moje skepse prema novom končarevom vlaku bile pretjerane, daj Bože!

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

U dvorištu KEV-a je sanduk nekakvog vagona (premazano sivom temeljnom bojom) - to čeka ugradnju ostalih dijelova, pa sklapanje kompozicije, ili je otpad nakon ispitivanja ili sfušani primjerak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
U dvorištu KEV-a je sanduk nekakvog vagona (premazano sivom temeljnom bojom) - to čeka ugradnju ostalih dijelova, pa sklapanje kompozicije, ili je otpad nakon ispitivanja ili sfušani primjerak?

To je probni sanduk srednjeg vagona koji je služio mehaničkom ispitivanju. Do nedavno je stajao u hali, ali je hala prenamijenjena a kostur deponiran tamo gdje sada stoji. Da li će isti biti upotrijebljen kao 1/4 novog EMV-a ne znam.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koncarevac1208_0001.jpg

 

Koncarevac1208_0002.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citati....

 

Realne mogućnosti plasmana u bivše zemlje istočnog bloka...

 

Od svih tih zemalja smo na višoj tehnološkoj razini...

 

Možemo im isporučiti proizvod ... koji ih ne čini ovisnima o zapadnim tehnologijama...

 

Ovaj Pilar je izgleda prespavao zadnjih 20-tak godina.

 

Ispada da je ...

 

Hrvatska tehnološki razvijenija od Češke, Poljske ili Slovačke, pa i Slovenije.

 

Ne biti ovisan o zapadnim tehnologijama- One su članice EU, dakle zapad.

 

Koji bedak! Ak ovakvi vode Končar onda nemojte kupovati njihove dionice.


I ide, ide mali vlak,

u njem želi biti svak....

 

...osim ako na vlaku ne piše HŽ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Končarevac

73gtms.jpg

 

Vjerovatno neki Končarev interni list.


Tramvaji koje sam montirao: 22104, 22116, 22117, 22118

SQL Query: SELECT onlyOne FROM everyOne WHERE loveMe = 'true'; 1 row(s) affected

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam uočio da u članku piše dužina ovog 4-dijelnog vlaka (malo mi je presitno :oops: ). Kolika je ona u odnosu na Mađare i hoće li se spajanjem 2 ili čak 3 garniture (što se u članku spominje) moći zaustavljati na stajalištima zagrebačkog prigradskog prometa?


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nisam uočio da u članku piše dužina ovog 4-dijelnog vlaka (malo mi je presitno :oops: ). Kolika je ona u odnosu na Mađare i hoće li se spajanjem 2 ili čak 3 garniture (što se u članku spominje) moći zaustavljati na stajalištima zagrebačkog prigradskog prometa?

 

One nekada prikazane prezentacije su spominjale 75m dužine, što bi značilo da dvije spojene garniture stanu na 160-metarski peron koji je definiran kao standard...

 

On je 4-dijelan, no izvedba je zglobna (articulated, ne znam što je službeni stručni prijevod), tako da su segmenti kraći nego u klasičnoj izvedbi (Gredeljova prezentacija je spominjala 70m na trodjelnom sa klasičnim postoljima).

 

zvon & mir


zvon & mir

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni se ovo svidja...samo da nebi na kraju sve zasrali s nekim glupostima kao što su brisači stakla, iliti nebrtvljena vrata...kao što zna bit slučaj s domaćim proizvodjačima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stigao je C2 vagon :D

 

c1_3.jpg


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...