Jump to content

Oko Novske i Sunje natrag u Zagreb, 04.01.2009.


seabral

Recommended Posts

Kao što znamo, od stupanja na snagu novog voznog reda na relaciji Novska - Sunja putničke vlakove voze elektre i Mađari. Danas sam išao provjeriti kako to izgleda i nakon dugo vremena osjetiti kako me 25 KV vozi na toj dionici.

 

Vrijeme je bilo prilično nepovoljno za putovanja. Ujutro je bilo nekih -10 Celzija, što normalne ljude upućuje na primjerenije aktivnosti u kući ili okolo. Ali crv (da ne velim sad gdje :wink: ) već danima radi svoje i danas se jednostavno moralo putovati.

 

Za putovanje sam odabrao:

 

putnički 2011 (Zg Gl. kol 07.41 - Novska 09.53) i

putnički 5204 (Novska 10.43 - Zg. Gl. kol 13.20)

 

Ujutro na Glavnom kolodvoru:

 

EC 158 za Beč

P1040277res1.jpg

 

Putnički 3200 za Gornju Stubicu

P1040279res1.jpg

P1040280res1.jpg

 

Putnički 2011 za Vinkovce

P1040284res1.jpg

P1040286res1.jpg

 

Najtopliji vagon je bio onaj koji je istovremeno imao i najveći prostor za noge u kupeima. Bio je to deklasirani A vagon.

P1040316res.jpg

P1040319res.jpg

P1040320res.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Početak putovanja teče po planu.

 

Sesvete

P1040287res.jpg

 

Dugo Selo. Putnički 8022 za Zagreb

P1040290res.jpg

 

Strojevi u Dugom Selu

P1040292res.jpg

P1040293res.jpg

 

Odvojak pruge prema Koprivnici

P1040294res.jpg

 

 

Odavde je počela duuugačka lagana vožnja. Najprije smo stali na ŽCPR koji je izgledao ispravan, zatim smo maltene korakom gmizali skroz do Ostrne, da bi sve skupa kulminiralo stajanjem i zatim prolaskom preko ŽCPR-a s podignutom rampom neposredno ispred stajališta Ostrna. Vozači su valjda već navikli na takav režim i ŽCPR, jer su mirno čekali da vlak prođe usprkos podignutoj rampi. Ta lagana vožnja je donijela 10 minuta kašnjenja u odnosu na red vožnje.

 

Prečec i križanje s IC550 iz Osijeka

P1040297res.jpg

P1040298res.jpg

P1040300res.jpg

 

Ivanić Grad (i dio mog prsta :oops: )

P1040301res.jpg

 

U Ivanić Gradu smo čekali na novo križanje. To je bio B742 iz Vukovara.

P1040302res.jpg

P1040303res.jpg

 

Ova čekanja su povećala ukupno kašnjenje na više od 15 minuta, da bi već nakon sljedećeg kolodvora (Deanovec) to kašnjenje bilo ispod 10 minuta. Svaka čast onome tko je napravio tako fleksibilan vozni red, gdje se kašnjenja tako lako dostižu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Novoselec

P1040304res.jpg

 

Popovača

P1040305res.jpg

 

Voloder (ovdje očito ne deru samo volove, nego i fasade :wink: )

P1040306res.jpg

 

Moslavačka Gračenica i industrijski kolosijek

P1040308res.jpg

P1040309res.jpg

 

 

Repušnica

P1040311res.jpg

 

Kutina

P1040312res.jpg

P1040313res.jpg

 

dok čekamo križanje s B744 iz Vinkovaca, fotkam jezero nasuprot kolodvora

P1040315res.jpg

 

B744

P1040321res.jpg

P1040322res.jpg

P1040323res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nakon prolaska 744, povratak na glavni kolosijek. Kašnjenje se popelo na preko 20 minuta

P1040324res.jpg

P1040325res.jpg

P1040326res.jpg

 

Banova Jaruga

P1040329res.jpg

 

Iako već kasni u polasku iz Banove Jaruge, u daljini nas čeka Šved na vlaku 2414 za Viroviticu

P1040327res.jpg

P1040329res.jpg

 

Lipovljani

P1040332res.jpg

 

Ulazak u Novsku. Ovdje se spaja pruga iz pravca Sunje

P1040334res.jpg

 

Moj 2011 nastavlja dalje prema Vinkovcima. S desne strane je već postavljen 5204 prema Sunji i Zagrebu

P1040338res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kolodvor Novska

P1040339res.jpg

P1040345res.jpg

P1040350res.jpg

 

Vlak 5204 za Sunju i Zagreb. Srećom, nije Mađar nego klasika, a to ostavlja pogodnost otvaranja prozora u svakoj prilici. Iako netko drugi to pri ovoj temperaturi vani i ne bi baš nazvao prevelikom pogodnosti. :D

P1040340res.jpg

P1040341res.jpg

 

Parkiralište

P1040348res.jpg

 

Strojevi

P1040351res.jpg

P1040353res.jpg

 

 

Nakon šetnje i smrzavanja u Novskoj, vraćam se do vlaka koji polazi za 10-tak minuta. Vlak je potpuno prazan. Ulazim u srednji vagon, ali u njemu je temperatura jednaka onoj vanjskoj. g060.gif

 

Srećom zadnji vagon dobro grije.

P1040374res.jpg

P1040376res.jpg

 

Ima i dio za bicikle

P1040373res.jpg

P1040371res.jpg

P1040378res.jpg

 

Čudan način smještaja oznaka, na podu :?

P1040377res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Polazak prema Sunji ... odvajanje od pruge prema Dugom Selu

P1040379res.jpg

 

Prolazak ispod autoceste .... brrr g060.gif, iako vlak ne juri, ipak je zima gurati glavu kroz otvoreni prozor

P1040380res.jpg

 

Most preko Struga. U pozadini je porušeni most

P1040381res.jpg

P1040382res.jpg

P1040383res.jpg

 

Kula ... čemu je ona nekada služila :?:

P1040384res.jpg

 

"... vozi me vlak v daljave ..." n055.gif

P1040385res.jpg

P1040386res.jpg

P1040387res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Do kolodvora Jasenovac vozimo laganom vožnjom. Spomen park Jasenovac

P1040389res.jpg

P1040390res.jpg

 

Vlak u daljini je garnitura iz spomen parka ... detaljnije o tom spomen parku u putopisu od prije dvije godine na:

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4088

P1040392res.jpg

 

Kolosijek prema spomen parku je zarasao u drač

P1040393res.jpg

P1040394res.jpg

 

Kolodvor Jasenovac

P1040396res.jpg

P1040397res.jpg

P1040398res.jpg

P1040400res.jpg

 

Približavamo se mostu preko Save

P1040401res.jpg

P1040402res.jpg

P1040405res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prilazak stajalištu Višnjica

P1040406res.jpg

P1040407res.jpg

P1040408res.jpg

 

Moj GPS pokazuje da se ovdje brzina vlaka se popela na 50 km/h

P1040409res1.jpg

 

Kolodvor Hrvatska Dubica

P1040410res.jpg

P1040411res.jpg

 

Stajalište Cerovljani. Izgleda potpuno obnovljeno, a peron je produžen na 160 m

P1040412res.jpg

P1040413res.jpg

P1040414res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stajalište Papići

P1040429res.jpg

P1040430res.jpg

 

 

devastirani kolodvor Staza

P1040432res.jpg

P1040433res.jpg

P1040434res.jpg

P1040435res.jpg

 

Pred Sunjom, ostaci rasputnice Krivaja (odvojak prema Volinji)

P1040436res.jpg

P1040437res.jpg

 

Spajanje s prugom iz pravca Volinje

P1040438res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Sunja

P1040439res.jpg

P1040442res.jpg

P1040443res.jpg

 

 

Mađar na vlaku broj 5300 prema Sisku. Prije desetak minuta je stigao iz Volinje i sad ima pauzu od preko sat vremena za nastavak prema Sisku

P1040440res.jpg

P1040441res.jpg

 

Od Sunje krećemo prema Sisku

P1040445res.jpg

P1040446res.jpg

 

Brđani Krajiški

P1040447res.jpg

P1040448res.jpg

Link to comment
Share on other sites

Blinjski kut

P1040449res.jpg

P1040451res.jpg

P1040453res.jpg

P1040454res.jpg

P1040455res.jpg

P1040456res.jpg

 

Poznati detalji pred ulaskom u Caprag: romsko naselje, željezara i rafinerija

P1040457res.jpg

P1040459res.jpg

P1040460res.jpg

P1040461res.jpg

P1040462res.jpg

 

Sisak Caprag

P1040463res.jpg

P1040465res.jpg

 

Mađar na vlaku 5203 prema Sunji

P1040464res.jpg

 

 

Pokojna pruga prema Karlovcu ... RIP g045.gif

P1040467res.jpg

više o toj pruzi u putopisu od prije dvije godine:

http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=4377

 

 

 

Ovdje mi je baterija na fotiću otkazala poslušnost. Putem prema Zagrebu je bilo još interesatno vidjeti:

- u Sisku međunarodni vlak B415 Zürich-Beograd, koji inače prema voznom redu vozi redovnim prijevoznim putem preko Dugog Sela

- 115 km/h od Grede prema Lekeniku i 110 km/h od Lekenika prema Pešćenici

- peron u izgradnji u Lekeniku

- ogromna količina starih kolosijeka i pragova u Turopolju

 

Povratak u Zagreb je bio s neprimjetnih 5 minuta zakašnjenja. Sve u svemu, interesantna vožnja klasikom po sisačkoj pruzi. :)

Link to comment
Share on other sites

Seabral,odlične fotke. :D Inače,dio pruge do Novske mi je dobro poznat jer sam puno puta putovao vlakom do bake u Rajić,ali sad dugo nisam tuda išao(nekih 4 godine :? ) otkad sam kupio auto,ali lijepo je za vidjet tu dionicu.Još se davno sjećam kad sam bio u Novskoj i kad su dizelke prevlačile vlakove od Novske do Okučana ili Nove Gradiške i natrag(sad se ne sjećam najbolje od kuda) zbog uništene KM.Idem 12.01. na godišnji,pa ću se malo provozati vlakom.Možda skoknem do Vinkovaca ili do Rijeke i natrag. :D:D

Link to comment
Share on other sites

Koji je razlog zašto Hrvatske željeznice nisu osposobili dio pruge rasputnice Krivaja ?

Možda su zaključili da im taj dio jednostavno nije potreban ili je u pitanju lova. :?

 

Vidim na ovoj slici http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040298res.jpg da će prometnik izgleda uručiti Pe-51 strojovođi vlaka IC 550.Dal je to možda zbog onog ŽCPR-a kojem je bila dignuta rampa i gdje ste stali?U tom slučaju bi i prometnik u Dugom Selu morao strojovođi tvog vlaka 2011 isto uručiti Pe-51.

Link to comment
Share on other sites

Sjajne fotke, svaka čast i na izdržljivosti jer vani ni baš toplo (valjda su svi prsti na broju i grlo niš ne škripi... :) ).

 

Da, i mene intrigira ova rasputnica, prometa od rata i nije bilo, valjda će nekom proraditi kliker da sredi taj triangl. Lijepo da je to obnovljeno i reelektrificirano, ali od signala ni s.

 

Jao, po meni, to je jedan od gorućih problema HŽ-a (barem što se infrastrukture tiče).:!:

Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Link to comment
Share on other sites

Jako lijep putopis! Nisi bio jedini kji je danas bio u ekšnu, i mi smo danas došli čak do Oštarija. Naš putopis će tek uslijediti jer smo kasno došli a imamo popriličnu hrpu fotki pa će trebat malo vremena da se sve to "digne" na net..

kpjstar.gif.19648035a936debebea313dbc37b8ab7.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvala svima na pohvalama. :D

 

Sjajne fotke, svaka čast i na izdržljivosti jer vani ni baš toplo (valjda su svi prsti na broju i grlo niš ne škripi... :) ).

Prsti su na broju, iako su se na nekim fotkama zaboravili i ostali na objektivu. :wink:

Slikanje u vožnji pri otvorenom prozoru na -10 Celzija sam možda ipak trebao ostaviti za neko toplije doba godine.

 

 

Vidim na ovoj slici http://i174.photobucket.com/albums/w120/seabral/novska-sunja/P1040298res.jpg da će prometnik izgleda uručiti Pe-51 strojovođi vlaka IC 550.Dal je to možda zbog onog ŽCPR-a kojem je bila dignuta rampa i gdje ste stali?

Da, to je moguće. Prometnik je mahao strojovođi IC-a da stane, iako se po voznom redu IC ne zaustavlja u Prečecu.

Link to comment
Share on other sites

...a Šved i putovanje prema Virovitici biti će tema jednog budućeg putopisa :wink:

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Koji je razlog zašto Hrvatske željeznice nisu osposobili dio pruge rasputnice Krivaja ?

 

pa ja mislim da nema potrebe za to, jel nije toliki velik promet da nam je to neophodno, a da ne spominjem onda zaposjedanje i uređivanje SS uređaja !!

 

 

SEABRAL

 

jako lijepo, hvala ti !

 

Samo pitanje, koji od ovih kolodvora od Novske do Sunje su zaposjednuti, nisam blizu knjižice voznog reda da vidim, s obzirom da sam na G.O. ?

...samo mokri snovi za pojedine...

Link to comment
Share on other sites

Samo pitanje, koji od ovih kolodvora od Novske do Sunje su zaposjednuti, nisam blizu knjižice voznog reda da vidim, s obzirom da sam na G.O. ?

Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja.

Link to comment
Share on other sites

Samo je Hrvatska Dubica bila zaposjednuta. Zapravo sam očekivao i da je i Jasenovac zaposjednut, ali tamo nisam vidio nikoga od prometnog osoblja.
Možda je zaposjednut samo radnim danom, ti si išao u nedjelju...

_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...