Jump to content
zeljeznice.net
HijenA

Modernizacija srpskih 661 u Gredelju

Recommended Posts

U petak sam dobio informaciju da je i druga gotova te da su ležajevi na prvoj promjenjeni tako da bi i druga trebala uskoro na bruto probu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da vise dodju u domovinu.Jedva cekam! :shock: Veoma su potrebne i to sto hitnije...

Nadam se da ce se pokazati u saobracaju i opravdati investiciju.

Gredelj ce,nadam se, sve odraditi kao treba i valja.

Puno pozdrava iz sparnog Sombora!


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

U lokomotive će da se ugrade motori 645 umjesto motora 567,radovi zato kasne.


Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

ŽS je stvarno jedan konglomerat budala!

Umesto da su to i tako naručili još pre 10 - 11 meseci kad su mašine dopremljene u Gredelj,posao bi već bio okončan...

U nadležnim službama na ŽS rade ljudi koji su plaćeni da ne dobiju rak od razmišljanja...


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

ddll znaš li možda koji je ono diesel iza ove prekrasne zelene kennedyevke? :jup

Share this post


Link to post
Share on other sites
U lokomotive će da se ugrade motori 645 umjesto motora 567,radovi zato kasne.

 

Misliš baš drugi motori ili će bivati 567 pregrađeni na 645?


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po obliku dužeg kraja lokomotive, ovalnim odbojnicima i nedostatku balkona rekao bih da je riječ o 2044, ako nije u pitanju neka nova modifikacija 2063 ili 2062.1.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po obliku dužeg kraja lokomotive, ovalnim odbojnicima i nedostatku balkona rekao bih da je riječ o 2044, ako nije u pitanju neka nova modifikacija 2063 ili 2062.1.

 

Mislim da ni jedne naše mašine nemaju ovalne odbojnike... :wink:


"Nikad stati, osim kad se mora"
"Bolje častan uzmak nego nečastan poraz"
''Bolje živa kukavica nego mrtav heroj'' - Grunf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po obliku dužeg kraja lokomotive, ovalnim odbojnicima i nedostatku balkona rekao bih da je riječ o 2044

 

I ja mislim da je riječ o 2 044.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
ddll znaš li možda koji je ono diesel iza ove prekrasne zelene kennedyevke? :?:

2044,ali se ne mogu sjetiti broja

Share this post


Link to post
Share on other sites
U lokomotive će da se ugrade motori 645 umjesto motora 567,radovi zato kasne.

 

Misliš baš drugi motori ili će bivati 567 pregrađeni na 645?

 

Informacija iz prve ruke je da idu 645 motori umesto 567.Dakle,bez pregrađivanja.


Druže Stari,skrenuo sam s' puta...

Sad me jaše i Kurta i Murta.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ali pregrađeni motor je upravo 645. Ti motori su (g)rađeni modularno pa je moguće slagati motor prema želji i proizvođačevoj uputi a nije riječ o nekoj divljoj pregradnji. :mrgreen:

Isto kao što su prilikom pregradnje loxi 2061 u 2043 (a na nekima 661 još i prije) motori pregrađeni u 645 i sada je to podatak koji se navodi za te loxe, a motori su ostali u osnovi isti.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajdemo razjasniti neke nejasnoće.

Motor 16-567 ima manju zapreminu cilindara nego motor 16-645. Povećanje zapremine postiže se povećanjem visine valjka u kojem je eksplozivna smjesa, dok promjer tog valjka, odnosno unutarnji radijus cilindra ostaju isti.

Obzirom na navedenu modifikaciju postoje četiri vrste motora:

a) izvorni 16-567, koji u C modifikaciji ima ako se ne varam 1950 KS (to je dizel motor 661 odnosno 2061);

:D pregrađeni 16-567 u 16-645, koji bi trebao imati 2200 KS;

c) pregrađeni 16-567 u 16-645, koji ima ograničenje snage na ako se ne varam 1950 KS (to je dizel motor 646 odnosno 2043);

d) izvorni 16-645, koji u E modifikaciji ima ako se ne varam 2200 KS (to je dizel motor 664 odnosno 2062).

Ako sam dobro shvatio Hadžibaneta, u njihove 661 trebaju biti ugrađeni reparirani motori 16-645, kojih momentalno ima u Americi u izobilju, što znači da bi njihove lokomotive trebale imati povećanu snagu.

Drstoka: ako motor ima veću snagu, onda nije u osnovi isti.

Treba naglasiti da Gredelj u "nove" 663 (odnosno hrvatski 2063.1) ugrađuje upravo reparirane 16-645 E motore, e sad nisam siguran da li su to izvorno bili motori sa turbo-puhalom (sada repariranim) ili su to bili Roots motori, kojima je ugrađeno turbo puhalo (mislim da je i ta kombinacija moguća, davno nestali Trebor-tzv trebao bi znati detalje...)...


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drstoka: ako motor ima veću snagu, onda nije u osnovi isti.

 

Pa ako nešto pregradiš, očito osnova ostaje ista jerbo je to inače nešto sasvim novo. :?:

BTW, motor na 2043 nema 1950 KS zato kaj je slabiji iz ne znam kojeg razloga, već zato kaj u 8. stupnju radi na 835 o/min, kao i na 567 umjesto na 900 o/min, koliko je "standard" za 645 motore. :D


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene samo zanima kakav motor ide u srpske 661, da li

a) reparirani 16-645, vjerojatno uvezen iz USA i skinut sa kakve GP38/SD38, snage 2200 KS, ili

:mrgreen: pregrađeni 16-567 u 16-645, sa smanjenom snagom na 1850 KS (kao na 646/2043), što bi bilo moguće napraviti iz originalnog motora (koji je došao sa 661), ali u tom slučaju lokomotiva bi imala manju snagu, a time i pogoršane vozne karakteristike.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oops, postoji i treća mogućnost: motori 16-645 E sa ex HŽ 664/2062 prodanih Gredelju...


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote hadzibane:

Informacija iz prve ruke je da idu 645 motori umesto 567.Dakle,bez pregrađivanja.

Ali čovjek je lijepo napisao, 16-645 E motori, bez pregrađivanja. Dakle, ili

a) motori uvezeni iz USA (po meni 40%), ili

:mrgreen: motori iz ex HŽ 664/2062 (po meni 60%). Trećeg nema.


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada se netko pita: pa zašto jašim po tome? Isto tako, zašto sam pred godinu dana jašio po točnom popisu hrvatskih 661?

Zato, što arhivisti tvornice EMD zaslužuju imati TOČNE podatke, kada jednog dana budu htjeli sastaviti tablicu sa točnom sudbinom svih EMD lokomotiva prodanih JŽ i njihovim nasljednicama. Pogledajte samo kako Joachim Piephans jaši po točnim podacima nekih drugih lokomotiva. Pa ako gotovo svaki američki model EMD već danas ima pristojnu stranicu na Wikipediji sa popisom svih primjeraka pojedine serije i točnim podacima kako su završile pojedine lokomotive, onda smatram da su to naše EMDice itekako zaslužile.

Run eight :mrgreen:


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ali čovjek je lijepo napisao, 16-645 E motori, bez pregrađivanja. Dakle, ili

a) motori uvezeni iz USA (po meni 40%), ili

:lool motori iz ex HŽ 664/2062 (po meni 60%). Trećeg nema.

 

Hž vodi pregrađene 567 motore kao 16-645E motore....... To je činjenica a ne nešto što sam ja izmislio.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hž vodi pregrađene 567 motore kao 16-645E motore....... To je činjenica a ne nešto što sam ja izmislio.

 

to su tako davno pregrađeni motori da se danas vode kao originalni :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...