Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Toma

Tiristorizirane elektre ŽF BiH (serija 441-9XX)

Recommended Posts

Malo mi je bezveze da lokomotiva s Talgo bojanjem ide u najam, koliko je uopće lokomotiva potrebno ŽFBiH za redovan promet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Željeznice Federacije BiH ostaju bez svoje imovine u Hrvatskoj zbog duga koji imaju prema firmi Končar-električna vozila d.d. za isporuku niskopodnog voza.
Kako nam je rekla glasnogovornica Trgovačkog suda u Zagrebu, prema čijem rješenju se vrši pljenidba imovine Ana Nagy, Željeznice FBiH duguju Končaru 34.196.894,32 (blizu devet miliona KM).

Riječ je o niskopodnom vozu koji je kupljen 2008. godine, ali ga Željeznice FBiH nisu platile. Tada je koštao blizu 11 miliona eura, a u funkciji je bio samo osam mjeseci.

Željeznice su uplatile kaparu od 1,6 miliona KM i tu je sve stalo. Godinama se pokušavao riješiti ovaj problem i na diplomatskom nivou, ali bez uspjeha jer Željeznice nisu imale dovoljno novca, a i danas grcaju u mnogim dugovima. Ukupan dug prema Končaru je mnogo veći, blizu 22 miliona KM, među kojim su popravak nekoliko lokomotiva i drugi radovi.
U Zagrebu se nalaze tri lokomotive Željeznica FBiH, čija je zapljena krenula prema rješenju od 29. septembra 2017. godine. Postupak u ovom predmetu započeo je 22. maja 2014. godine, ali je izvršenje presude nekoliko puta odgađano zbog navoda da bi Željeznice mogle izmiriti dug. Pokušali su dobiti kredit od Razvojne banke, ali su odbijeni.

Sutkinja Katarina Marčić potpisala je rješenje o pljenidbi koje se, prema riječima glasnogovornice Nagy, još uvijek sprovodi. Nakon što se postupak okonča, imovina Željeznica FBiH će biti prodana putem javne prodaje.

Niskopodni voz stoji godinama u Sarajevu iako su ga Željeznice FBiH htjele vratiti Končaru još 2013. godine. U projektu izrade ovog voza učestvovala je i Hrvatska banka za obnovu i razvoj, kao i nekoliko domaćih firmi.

 

 

 

https://www.klix.ba/vijesti/bih/zeljeznice-fbih-ostaju-bez-imovine-u-hrvatskoj-zbog-duga-za-niskopodni-voz/180102030

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sad 3 lokomotive ?
Nisu li zapjenili one dvije koje su bile u najmu PPD-u ?


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako sad 3 lokomotive ?

Nisu li zapjenili one dvije koje su bile u najmu PPD-u ?

 

Vjerojatno se tu broji i 441-913 koja stoji u krugu KEV- i koja nikada nije isporučena.


Pozdrav iz Valpova!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno je postignut dogovor izmedju Koncara i ZFBiH; Koncar vraca 3 lokomotive u Bosnu, a Bosanci salju vlak na zamjenu kotaca.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukladno vansudskoj nagodbi između KEV-a i ŽFBiH, danas su lokomotive 441-901 i 441-904 vraćene vlasniku.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukladno vansudskoj nagodbi između KEV-a i ŽFBiH, danas su lokomotive 441-901 i 441-904 vraćene vlasniku.

Zmači PPD opet ima dvije makine više!!8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmači PPD opet ima dvije makine više!! 8-)

 

A KEV nešto novaca na računu.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su parkirane u Borongaju, dali će ostati u Ppd-ovom najmu ili će se vratiti kući ?


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto je s 441 913?

 

U KEV-u spremna za isporuku.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

U KEV-u spremna za isporuku.

Koliko ta ima još pravo voziti?

Kada joj je točno napravljena revizija? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad smo već kod toga, 901 i 904 se upravo vraćaju u BiH preko Šamca, vuče ih Vectron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ta ima još pravo voziti?

Kada joj je točno napravljena revizija? :)

 

2011


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra, 26.7.2018. 441-913 kreće prema Rajlovcu. Piše revizija 7/2018


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra, 26.7.2018. 441-913 kreće prema Rajlovcu. Piše revizija 7/2018

 

A revizija u sedmom mjesecu 2018. je značila brisanje prašine s lokomotive ? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A revizija u sedmom mjesecu 2018. je značila brisanje prašine s lokomotive ? :mrgreen:

 

Ipak nije otišla danas, navodno će u ponedjeljak.

 

Svi dijelovi koji zahtijevaju baždarenje su obnovljeni i ponovno baždareni, lokomotiva je očišćena, podmazana, ponovno izvagana, ispitana i pripremljena za isporuku.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

441-913 je na putu u Bosnu.Sad je oko Slavonskog Broda,a vuce je PPD-ov Vectron 193 279.

Share this post


Link to post
Share on other sites

441-913 je na putu u Bosnu.Sad je oko Slavonskog Broda,a vuce je PPD-ov Vectron 193 279.

 

U prolazu kroz Kutinu;

dsc_8020_edit2.jpg


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav iz sunčanog (čitaj paklenog) Sarajeva.

441-907

WqH5YVk.jpg

441-913

6WOLoDA.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektro lokomotive ŽFBiH nemaju ugrađen AS. Da li ŽRS ima AS ugrađen na lokomotive? Danas je išla ekipa iz Zagreba u vezi ugradnje AS-a u sarajevske lokomotive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam jesu li ugradili AS na lokomotive, ali kod osiguranja kolodvora Banja Luka postavljene su pružne balize uz signale, tako da ako već nisu ugradili budu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elektro lokomotive ŽFBiH nemaju ugrađen AS. Da li ŽRS ima AS ugrađen na lokomotive? Danas je išla ekipa iz Zagreba u vezi ugradnje AS-a u sarajevske lokomotive.

441-901 ÷ 904 bi trebale imati pošto su vozile/voze u Hrvatskoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...